Je vergeet van der Wiel en Boilesenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
Okee we staan bijna eerste en sleutelspelers als Sightorsson, Boerrigter en Sulejmani doen niet eens mee en liggen er al maanden uit.
Dit Ajax.
Deze post komt niet overeen met je naam.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:49 schreef Nuchterheid het volgende:
PSV moet natuurlijk geen probleem zijn. Volgende week dat vandaag opgelopen zelfvertrouwen van die boeren heerlijk de grond in trappen
Ook nog eens, we spelen al maanden met een invalide verdediging.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je vergeet van der Wiel en Boilesen
Juist welquote:Op zondag 18 maart 2012 18:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Deze post komt niet overeen met je naam.
Juist op dit soort momenten laat Ajax het liggen. Dé momenten!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:49 schreef Nuchterheid het volgende:
PSV moet natuurlijk geen probleem zijn. Volgende week dat vandaag opgelopen zelfvertrouwen van die boeren heerlijk de grond in trappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet?
Als wij volgende week met meer dan 2 doelpunten verschil winnen, dan.... dann.... dan eet ik mijn schoen op krijg jij een biertje van mij.quote:
Die zal er dan zeker in gaanquote:Op zondag 18 maart 2012 18:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als wij volgende week met meer dan 2 doelpunten verschil winnen, dan.... dann.... dan eet ik mijn schoen op krijg jij een biertje van mij.
Tsja het moet er ooit van komen. Ik heb er wel vrede mee. Gun die baas wel een mooie nieuwe club.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:53 schreef The_Groove het volgende:
Zo zonde dat Vertonghen volgend seizoen weg gaat. Jan is dit seizoen zo'n enorme baas en trekt het niveau enorm omhoog. Held.
Is ook zo, gun het hem ook zeker maar zo jammer dat als spelers eindelijk in de buurt van een 'top'niveau komen dat je ze weer voor een zak geld weg moet laten gaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tsja het moet er ooit van komen. Ik heb er wel vrede mee. Gun die baas wel een mooie nieuwe club.
Bedenk eens hoe het seizoen er uit zag als niet iedereen continu ziek zwak en misselijk was.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:53 schreef honkeytonk het volgende:
Als wij toch nog Emanuelson, Suarez, Stekelenburg en een werkende, brave El Hamlap zouden hebben, bedenk hoe het seizoen er dan uitzag
Vind Vertonghen op dit moment beter dan Vermaelen toen hij ons verliet.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:53 schreef The_Groove het volgende:
Zo zonde dat Vertonghen volgend seizoen weg gaat. Jan is dit seizoen zo'n enorme baas en trekt het niveau enorm omhoog. Held.
Kloptquote:Op zondag 18 maart 2012 19:05 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Vind Vertonghen op dit moment beter dan Vermaelen toen hij ons verliet.
In je dromen.quote:
Ja, waarom niet?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:22 schreef Quisho het volgende:
Haha had AZ gemist net ff de samenvatting gekeken, gelijkspel dus![]()
![]()
Maar maakt Ajax een kans tegen PSV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |