Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Luie hond.quote:
SWEATY SWEATY PACE PACE PACEquote:Op zondag 18 maart 2012 18:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende: [..] Jij post alles behalve normaal
Een beter voorbeeld kan niet, bedankt voor het besparen van werk voor mijquote:
Do I Look? Ik dacht misschien heeft SB de lapo dus moet ik er snel bij zijnquote:
Voor deze keer dan..quote:Op zondag 18 maart 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Do I Look? Ik dacht misschien heeft SB de lapo dus moet ik er snel bij zijn
Gelukkig lig ik niet te huilen om 4kquote:
Lekker verkopen met winst als je hem krijgt voor een prijsjequote:Op zondag 18 maart 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gelukkig lig ik niet te huilen om 4k
Ik zie alleen maar tieten en tenenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:21 schreef dion_v_k het volgende:
Die meid met haar roze nagellak![]()
zit ze nou met haar duim in haar navel?![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Lekker verkopen met winst als je hem krijgt voor een prijsje
Rot alsjeblieft gewoon op, je voegt helemaal niks toe hier, ook niet als je in jouw ogen "normaal meedoet".quote:Op zondag 18 maart 2012 18:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Lekker verkopen met winst als je hem krijgt voor een prijsje
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:24 schreef vandermar het volgende:
Ruben Schaken wil mij volgen op Twitter
Wat een faalhaas met z'n VVVquote:
Tenzij die goed afliep.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Toefjes zal wel boos zijn als ie terug is van zn date
Hij stond gewoon in z'n dug-out.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Toefjes zal wel boos zijn als ie terug is van zn date
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ik vind hem wel goed bevallen tot nu toequote:Op zondag 18 maart 2012 18:56 schreef detennismaster het volgende:
Ik vind IF Fer totaal de coins niet waard! Wat is een beter middenveld?:
NIF Fer Romaric Coutinho
Of
Overtoom Romaric Coutinho
Tuurlijk hij is ziek goed. Maar voor 145K minder heb ik ook een ziek goede speler.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind hem wel goed bevallen tot nu toeMaar slechts 2 potten mee gespeeld
Niet echt objectief.
Wanneer Romaric een verdedigende middenvelder is, dan zou ik overtoom pakken. Anders zou ik fer gebruiken.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:56 schreef detennismaster het volgende:
NIF Fer Romaric Coutinho
Of
Tja, je kan er ook nog een team van bouwen. Maar ik vind het wel leuk om wat hoger niveau teams te bouwenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tuurlijk hij is ziek goed. Maar voor 145K minder heb ik ook een ziek goede speler.
NIF Ferquote:Op zondag 18 maart 2012 18:56 schreef detennismaster het volgende:
NIF Fer Romaric Coutinho
Of
NIEMAND DIE ME KAN HELPEN?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:56 schreef JasperZV het volgende:
Iemand een idee hoe het kan dat ik geen trade offers meer kan accepteren?
Ik ben wel gewoon vrienden met diegene..
Iemand een tip?
Zijn meerdere mensen die er last van hebbenquote:
A, oké.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn meerdere mensen die er last van hebben
Niet wat ik weetquote:
Op FUT valt ie tegen inderdaadquote:
Wut???quote:Op zondag 18 maart 2012 19:01 schreef pascal08 het volgende:
Kut, koop ik een IF Boateng voor 93k, verander ik 'm naar CM. Dom, dom, dom. XD
Hart en Lloris zijn de bestenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:14 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind Cech anders zo'n beetje de beste NIF keeper van het spel na Neuer, stuk beter dan die overhypte-iedereen-praat-elkaar-maar-na Hart.
Tegen mij is ie altijd geweldig. Maar bij mij op goal duikt ie overl overheen. Waarvandaan er ook geschoten wordt.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:14 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind Cech anders zo'n beetje de beste NIF keeper van het spel na Neuer, stuk beter dan die overhypte-iedereen-praat-elkaar-maar-na Hart.
Moet ik maar eens proberen dan, heb alleen nog geen Bundesliga of Duitserteam gemaakt, dus hij past niet echt in m'n teamsquote:
16k PS3 zegt Futhead, terwijl de UP 31k isquote:
Ik hoorde dat Suk ook wel goed wasquote:
Ajax - psv gelijk en uiteindelijk Feyenoord kampioenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Je ben gewoon slecht.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:23 schreef DannyDeko het volgende:
Ik word gek hier.. zijn Cech haalt ALLES eruit
Die hete sma van Chelsea?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:32 schreef Thorb het volgende:
Heb vandaag al 5x dezelfde fitnesstrainer in een brons pakje
Een neger, hij geeft vast +5% sprintenquote:
Nope, 1% fitness. Gespierde gozert hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een neger, hij geeft vast +5% sprinten
Het is hem geluktquote:Op zondag 18 maart 2012 19:34 schreef DutchSL het volgende:
Kom op Soldado, nog 1 goal voor een SIF en dan ga ik weer een BBVA team maken.
Haha http://www.feyenoordacade(...)67%3A10457&Itemid=67quote:Op zondag 18 maart 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
Ik blijf erbij:
IF TONNY TRINDADE DE VILHENA
Is Richards veel beter dan Walker?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:47 schreef DannyDeko het volgende:
Mijn team had gewoon wat meer "zwart" nodig blijkt.
Valencia voor Walcott.
Essien voor Modric
Richards voor walker
Alles loopt meteen weer op rolletjesPassjes komen aan. Verdedigers stappen niet meer in als blinde vinken, aanvallers lopen niet constant verkeerd etc.
Toch wel leuk spel als het goed loopt
Ik heb toch maar ff die IF Pool Szecneneczny gehaald, morgen ff testen als ik weer thuis ben.
Ik vind Walker ook beter hoor, weet niet wat z'n positioning stats zijn tov Richards maar Walker loopt bij mij altijd precies goed om steekpasjes te onderscheppen. Maar hij was net ff moe dus wissel.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is Richards veel beter dan Walker?
Ik vind tot nu toe Walker echt een baas namelijk
Ah oké, anders had ik Walker verkocht.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik vind Walker ook beter hoor, weet niet wat z'n positioning stats zijn tov Richards maar Walker loopt bij mij altijd precies goed om steekpasjes te onderscheppen. Maar hij was net ff moe dus wissel.
Tony is zijn roepnaam. Daarnaast is zijn nationaliteit Nederlands. Hij heeft volgens mij het WK of EK gewonnen met een jeugdteam.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haha http://www.feyenoordacade(...)67%3A10457&Itemid=67
In de titel heet hij Tony en bij naam Tonny en zijn nationaliteit is niet bekendEn dat op de officiele site.
Zag hem een keer op jeugdtoernooi, dus moet wel Nederlandse nationaliteit hebben, maar als officiële feyenoordsite mag je wel weten wat zijn nationaliteit isquote:Op zondag 18 maart 2012 19:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tony is zijn roepnaam. Daarnaast is zijn nationaliteit Nederlands. Hij heeft volgens mij het WK of EK gewonnen met een jeugdteam.
Chelsea kan van Bolton winnen, Liverpool wordt moeilijkquote:Op zondag 18 maart 2012 19:51 schreef Thorb het volgende:
FA CUP: Chelsea vs Tottenham/Bolton
Liverpool vs Everton/Sunderland
De feyenoord website is sowieso complete bagger. Die mogen ze echt wel een keer opknappen. Zou het zelf nog wel willen doen, maar mijn programmeerkennis is een beetje vervaagdquote:Op zondag 18 maart 2012 19:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zag hem een keer op jeugdtoernooi, dus moet wel Nederlandse nationaliteit hebben, maar als officiële feyenoordsite mag je wel weten wat zijn nationaliteit is
Walker is een type Alves die meer op de vleugel staat, dus als je een extra mannetje aan de zijkant wilt hebben.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Richards is eigenlijk een bazen cb, maar is moeilijk, al dan niet onmogelijk om hem daar 9 chem te geven.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik fijn, eentje die crosses tegen kan houden op de flankquote:Op zondag 18 maart 2012 19:55 schreef laucas het volgende:
[..]
Walker is een type Alves die meer op de vleugel staat, dus als je een extra mannetje aan de zijkant wilt hebben.
Bij de PVV kan je eventueel je klacht indienenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:56 schreef pascal08 het volgende:
Rijst, ik snap wel waarom jij die Pool op doel hebt, de tering he.
Onmogelijk. 7 met genoeg dubbele links.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Richards is eigenlijk een bazen cb, maar is moeilijk, al dan niet onmogelijk om hem daar 9 chem te geven.
middenenoosteuropeanenmeldpunt.nl toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij de PVV kan je eventueel je klacht indienen
Uhu, hij heeft nog voor banenverlies gezorgd bij de 2e keepert van Rijst ookquote:Op zondag 18 maart 2012 19:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
middenenoosteuropeanenmeldpunt.nl toch?
Jaquote:Op zondag 18 maart 2012 19:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
middenenoosteuropeanenmeldpunt.nl toch?
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die eerste goal moest gewoon rood zijn voor jouw aanvaller.
Koevermans.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:05 schreef Coenehv het volgende:
Iemand tips voor CAM? http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bhhzXlbYbc8BK
Giovinco en Robinho.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:05 schreef Coenehv het volgende:
Iemand tips voor CAM? http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bhhzXlbYbc8BK
Sliding op de bal, terechte goalquote:Op zondag 18 maart 2012 20:07 schreef Rijst het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/117248217
Want de NIF was te traag voor je?quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:07 schreef Rijst het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/117248217
Formatie?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
Fer opgepikt voor 350 coins! Briljant.
Ik had hem in mijn watch list staan en ik was hem eigenlijk al vergeten. Ineens schoot het me te binnen: 300 bid en nog 5 seconden te gaan. BAM 350 coins geboden en de veiling gewonnen.
IF Engelaarquote:Op zondag 18 maart 2012 20:13 schreef Tim86 het volgende:
Iemand ideeën voor een IF in NL? IF Ten Rouwelaar, SIF Mertens
Ik denk niemand.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:13 schreef Tim86 het volgende:
IF Ten Rouwelaar!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:13 schreef Tim86 het volgende:
tradeoffer omdat ie hem er voor 150 had opgezet denk ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:14 schreef dion_v_k het volgende:
Ik zet net Mata op mijn watchlist met nog 58 minuten te gaan, er was 150c geboden.
Nu kijk ik 2 minuten later en staat er expired met dat 150c bod![]()
Iemand dit eerder meegemaakt?
IF Theo Janssenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:13 schreef Tim86 het volgende:
Trade offer volgens mijquote:Op zondag 18 maart 2012 20:14 schreef dion_v_k het volgende:
Ik zet net Mata op mijn watchlist met nog 58 minuten te gaan, er was 150c geboden.
Nu kijk ik 2 minuten later en staat er expired met dat 150c bod![]()
Iemand dit eerder meegemaakt?
Ja tuurlijk, niet aan gedachtquote:Op zondag 18 maart 2012 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tradeoffer omdat ie hem er voor 150 had opgezet denk ik.
Volgend jaar in FUT, pace 95+quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ajax - psv gelijk en uiteindelijk Feyenoord kampioenIk zorg dat ik deze periode alles haal dan heb ik 40 studiepunten binnen en kan het feest beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Narsingh, snel maar slechte bal controle.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:20 schreef Tim86 het volgende:
Hoe goed zijn Ola John en Narsingh in H2H eigenlijk?
hoeveel wil je ervoor? Ik heb hem in die formatie nodig!quote:
Hij staat er nu op voor 4,5k binquote:Op zondag 18 maart 2012 20:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
hoeveel wil je ervoor? Ik heb hem in die formatie nodig!
Baas Fuszy!!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:35 schreef dion_v_k het volgende:
Wie heet er ook weer Fc Wolluk hier?
Beetje Fer-geil? 11k BIN
Fuszyquote:Op zondag 18 maart 2012 20:35 schreef dion_v_k het volgende:
Beetje Fer-geil? 11k BIN
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:35 schreef dion_v_k het volgende:
Beetje Fer-geil? 11k BIN
Achja, misschien heb je over een uurtje meer gelukquote:
En dan komt er geen toernooi voor, ben je mooi fuckedquote:Op zondag 18 maart 2012 20:41 schreef el-blanchito het volgende:
Mijn Koreaanvoorraad begint grootse vormen aan te nemen!
Ook al 2 IF Parkjes
Als je ze niet duur inkoopt kan je ze altijd weer gewoon verkopen.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En dan komt er geen toernooi voor, ben je mooi fucked
Ach, ik koop wel alles slim in. Je kan het ook zien als een nationaliteit waar ik me op richt. Waar anderen vooral met De Rossi of Boateng handelen, daar handel ik met Koreanenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En dan komt er geen toernooi voor, ben je mooi fucked
Dat is wel nice, zit er zo'n goede handel in Koreanen dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:43 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ach, ik koop wel alles slim in. Je kan het ook zien als een nationaliteit waar ik me op richt. Waar anderen vooral met De Rossi of Boateng handelen, daar handel ik met Koreanen
ach, zilveren en bronze in 41212 en 433 oppikken voor 150-200c is geen verlies, en de gouden spitsen die ze hebben voor 600-700c is ook geen verlies. Al helemaal niet in de goede opstellingenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is wel nice, zit er zo'n goede handel in Koreanen dan?
Niet dat ik er ook in ga handelen hoor, alleen benieuwd
Waarom die manager als hij toch niks toevoegt?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:51 schreef Rijst het volgende:
Of ik spaar alvast voor IF Torres xD
[ afbeelding ]
Hoeveel kost die IF Mr. Polska op doel?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:51 schreef Rijst het volgende:
Of ik spaar alvast voor IF Torres xD
[ afbeelding ]
Hij heeft nu wel 100 chemquote:Op zondag 18 maart 2012 20:52 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Waarom die manager als hij toch niks toevoegt?
xbox 40k, ps3 moet je zelf maar kijkenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoeveel kost die IF Mr. Polska op doel?
Op de xbox ruim 40kquote:Op zondag 18 maart 2012 20:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoeveel kost die IF Mr. Polska op doel?
UP Neuer lijkt me ook beest als je die stats zietquote:Op zondag 18 maart 2012 20:55 schreef Rijst het volgende:
Zijn GK GK stats zijn allemaal rond de 85 behalve zijn kicks. 65!! Maar daar merk ik echt niks van
Ik vind Neuer een mongool. Zeg maar een soort Cesar voor jullie.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
UP Neuer lijkt me ook beest als je die stats ziet
Ik speel met hem op CB. Dat is sowieso anders... maar hij heeft de bal gewoon als hij in de buurt is en wordt er niet uitgesprint door aanvallers.quote:
Pas op straks raak je nog gehandicapt.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:56 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand een mooi ruilvoorstel voor IF Boateng? Ik ben nog opzoek naar IF Lavezzi, IF Walcott en IF Richards.
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:01 schreef Tim86 het volgende:
Zit even in squad creator te kijken..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zien er wel goed uit voor volgend jaar..nog een beetje oppoetsen qua finishing en wat kleine dingetjes en hopelijk een aardige weak foot (vooral voor John..die moet echt 5 hebben eigenlijk) en 4 star skills en knallen maar
Misschien schotprecisie oidquote:Op zondag 18 maart 2012 21:03 schreef Thorb het volgende:
Up Reina heeft 16 meer kicking dan Hart, maar Hart schiet de bal 20 meter verder (heb niet naar ingame gekeken, maar stats op kaartje)
Prima. Kan ik die van mij er tussen gooienquote:Op zondag 18 maart 2012 21:06 schreef Fuszy het volgende:
Zal ik Fer pricefixen naar 10k ofzo?
Die gast is de beste eredivisie silver.
De beste zijn Casta, Donk, Fer, Overtoom en El Kabir!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:06 schreef Fuszy het volgende:
Had je beter vorige week kunnen doen..toen was het fucking simpelquote:Op zondag 18 maart 2012 21:06 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De beste zijn Casta en El Kabir!
Ik zei ook eredivisiequote:Op zondag 18 maart 2012 21:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Want die spelen Eredivisie jaquote:Op zondag 18 maart 2012 21:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
goede eredivisiespelers jaquote:Op zondag 18 maart 2012 21:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
max denk ik..CDM naar CM is 1K ofzoquote:Op zondag 18 maart 2012 21:08 schreef dion_v_k het volgende:
Cambiasso als CM brengt toch minimaal 4k op ? de CDM zit al op 2/2,5k..
quote:
quote:
quote:
Ohja las verkeerd!quote:
Moet je het GJE laten doen, die zit toch de hele dag hierquote:Op zondag 18 maart 2012 21:09 schreef Fuszy het volgende:
Misschien dat ik het volgend weekend ga proberen. Komende week weinig tijd ivm werk en dan is een pricefix lastig uit te voeren.
Stond er 1 op voor 2,5k BIN 532 opstellingquote:
Vind ik goed, hoeveel geld moet ik hebben om hem effectief te pricefixen?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je het GJE laten doen, die zit toch de hele dag hier
stijgt vanzelf wel weer lijkt me..hij is nu zelfs goedkoper op PS3 dan xbox hahaquote:Op zondag 18 maart 2012 21:14 schreef detennismaster het volgende:
WTF! IF FER IS OPEENS 125K OP DE PS3????![]()
30K gezakt sinds hij uit pakjes is.
waarom vind je dat erg dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:14 schreef detennismaster het volgende:
WTF! IF FER IS OPEENS 125K OP DE PS3????![]()
30K gezakt sinds hij uit pakjes is.
Ik denk dat je met 100k wel ver moeten komen.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind ik goed, hoeveel geld moet ik hebben om hem effectief te pricefixen?
Omdat zijn speler nu 30k minder waard isquote:Op zondag 18 maart 2012 21:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
waarom vind je dat erg dan?
IF Fer verkopen en NIF houden?
Ah dat heb ik lang niet, zit nu op de 10kquote:Op zondag 18 maart 2012 21:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk dat je met 100k wel ver moeten komen.
Als je hem wil pricefixen moet je dagelijks iets van 50/60K minimaal investeren met z'n allen tot hij wordt opgepakt denk ik. En dan weet je nog niet of het lukt natuurlijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind ik goed, hoeveel geld moet ik hebben om hem effectief te pricefixen?
Hij had ook nog assists geloof ikquote:Op zondag 18 maart 2012 21:19 schreef Rijst het volgende:
Kut! Valencia heeft vandaag gescoord. Ik heb ook echt niet op een SIF
Ja, ik wilden de IF verkopen. Maar nu wacht ik wel nog een weekje.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
waarom vind je dat erg dan?
IF Fer verkopen en NIF houden?
Goal en 2 assistsquote:Op zondag 18 maart 2012 21:19 schreef Rijst het volgende:
Kut! Valencia heeft vandaag gescoord. Ik heb ook echt niet op een SIF
Moet ik even mee wachten dan, heb amper geld nuquote:Op zondag 18 maart 2012 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je hem wil pricefixen moet je dagelijks iets van 50/60K minimaal investeren met z'n allen tot hij wordt opgepakt denk ik. En dan weet je nog niet of het lukt natuurlijk.
Nee, ik zei vanmiddag al dat er weleens een SIF kon komenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jullie horen te zeggen. Welnee Rijst. Rustig maar
Heb deze avond al 3x een Sampdoria badge te koop gezet voor 150c/10k bin en nog steeds niet verkochtquote:Op zondag 18 maart 2012 21:27 schreef DutchSL het volgende:
Reggina badge verkocht voor 4kwaar slaat dit op dat die serie B badges plots zoveel waard zijn
Ik ga hem er gewoon geleidelijk aan wat hoger opzetten. 4-4-2 voor 6k, 4-1-2-1-2 voor 9k en de cdm voor 11kquote:Op zondag 18 maart 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet ik even mee wachten dan, heb amper geld nu
Vandaag verkocht ik ook een Varenze badge ofzo voor 5k. Komt denk ik doordat een droeftoeter op facebook had gepost dat hij zijn Serie B zilver badge kon discarden voor 399.999 ofzo. Daarna ging iedereen al die badges kopen voor 30k enzoquote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef DutchSL het volgende:
Ik had hem ook al 5x erop gezet ofzo, maar toch.. wel een erg mooie badge trouwens, vooral als je naam met een R begint (bij mij niet dus).
Succesquote:Op zondag 18 maart 2012 21:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ga hem er gewoon geleidelijk aan wat hoger opzetten. 4-4-2 voor 6k, 4-1-2-1-2 voor 9k en de cdm voor 11k
Hihi wat een garpjens maak jij nu weerquote:Op zondag 18 maart 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
Ik heb ze net alle 3 gediscard en heb ineens 1.199.997 erbijecht ziek.
Ik heb ze gediscard en ik kreeg 450 euro. Dat was echt fantastisch.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
Ik heb ze net alle 3 gediscard en heb ineens 1.199.997 erbijecht ziek.
Form zero to five in just a few discards.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:41 schreef Rijst het volgende:
Ik heb ze gediscard en sindsdien is m'n lul 5cm gegroeid.
Met je 6cm zit je nog onder het gemiddeldequote:Op zondag 18 maart 2012 21:41 schreef Rijst het volgende:
Ik heb ze gediscard en sindsdien is m'n lul 5cm gegroeid.
Zegt de man die nog niet eens schaamhaar heeft.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met je 6cm zit je nog onder het gemiddelde
Zoquote:
Ik ga hier niet op inquote:Op zondag 18 maart 2012 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt de man die nog niet eens schaamhaar heeft.
ooo snapquote:Op zondag 18 maart 2012 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt de man die nog niet eens schaamhaar heeft.
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:58 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Pricefixen, is dat dat je een speler opkoopt en zodra je er veel hebt alles opzet voor vaste (hoge) BIN?
Heb je ook een futhead linkje of een ea link?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:58 schreef laucas het volgende:
Ben ik al twee dagen de markt aan het refreshen voor een 41212 CM, blijk ik 'm nog in mn club te hebben nadat ik een 4312 had gekocht
[ afbeelding ]
har har, pees pees.
GT: Rijstbalquote:Op zondag 18 maart 2012 22:02 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Iemand potje op xbox? ben slecht en wil ff leren dus tips zijn dan welkom
http://futhead.com/12/squad/218545quote:Op zondag 18 maart 2012 22:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je ook een futhead linkje of een ea link?
oh helemaal niet zoveel pace dus..voorin tenminste. Je CB's zijn sneller dan je spitsenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:13 schreef laucas het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/218545
Haha die Showumni scoort gelijk een hattrick binnen 15 minuten en tegenstander quit helaas.. die gast ik echt te groot en te sterk
Neuh heb het team puur om die 2 torens in de spits gemaakt.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh helemaal niet zoveel pace dus..voorin tenminste. Je CB's zijn sneller dan je spitsen
Wel een leuk team hoor, maar ik vind Carayol beter dan Weston en Odejayi is lang niet zo goed als vorig jaar. Die keeper heb ik ook maar ik denk dat ik toch UP Ripley ga halen als er ooit 1 in 4-4-2 voor een redelijke prijs op de markt staat.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:13 schreef laucas het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/218545
Haha die Showumni scoort gelijk een hattrick binnen 15 minuten en tegenstander quit helaas.. die gast ik echt te groot en te sterk
Beetje gewoontjesquote:Op zondag 18 maart 2012 22:17 schreef Nickskuh het volgende:
Hot or not?
http://futhead.com/12/squad/226196
Haha dit team moet je niet te serieus nemen. Carayol is wel beter ja maar Weston kan veel beter schieten.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel een leuk team hoor, maar ik vind Carayol beter dan Weston en Odejayi is lang niet zo goed als vorig jaar. Die keeper heb ik ook maar ik denk dat ik toch UP Ripley ga halen als er ooit 1 in 4-4-2 voor een redelijke prijs op de markt staat.
Created By: deutschland2001quote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef wieisboos het volgende:
eriksen is een baas.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/117263625
gr gr
Mensen klikken je wel juist. Gurbuh bijv. klikt alles en iedereen weg waar hij ook maar het vermoeden heeft dat ze Duits zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
is tactiek, mensen onderschatten me gelijk
Carayol kan inderdaad niet echt goed schieten maar toch zijn zijn FK stats best goedquote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Haha dit team moet je niet te serieus nemen. Carayol is wel beter ja maar Weston kan veel beter schieten.
Sissoko en Menez omwisselen denk ik en dan kan je eventueel UP Mangala nog centraal achterin zetten. Aanvaller in Franse competitie weet ik nietquote:Op zondag 18 maart 2012 22:49 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
http://futhead.com/12/squad/192256
Heeft er iemand suggesties?
Remy CF maken of iemand anders?
Ik zou Ligue 1 in 4-3-2-1 doen en dan Ben Arfa als RW.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:49 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Heeft er iemand suggesties?
Remy CF maken of iemand anders?
Niet naar gekeken eigenlijk, neem ze altijd met Milsom.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Carayol kan inderdaad niet echt goed schieten maar toch zijn zijn FK stats best goed
Ik heb ook nog IF Ritchie maar die valt tegen. Hij heeft laatst wel eindelijk zijn eerste goal gemaakt.
Hoe was je deet?quote:
Nou, ze spreekt echt kk slecht Nederlands. Maar heeft een blik in dr ogen waar ik redelijk voor gesmolten ben. Morgenavond vervolg datequote:
Heb ze alleen allemaal al als 4312quote:Op zondag 18 maart 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou Ligue 1 in 4-3-2-1 doen en dan Ben Arfa als RW.
http://www.futhead.com/12/squad/13787
Niet letten op de spelling van mijn teamnaam
Was het communiceren met een tolk?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ze spreekt echt kk slecht Nederlands. Maar heeft een blik in dr ogen waar ik redelijk voor gesmolten ben. Morgenavond vervolg date
Waar komt ze vandaan?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ze spreekt echt kk slecht Nederlands. Maar heeft een blik in dr ogen waar ik redelijk voor gesmolten ben. Morgenavond vervolg date
Nou, dat is wel een goede suggestiequote:
Poolsebruiden.nlquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, dat is wel een goede suggestieMaar de taal van liefde spreekt iedereen, en dat is vanavond ook volop gebeurd
Lig je in bed krijg je ineens een dikke karate trapquote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geboren in Servië. Ik denk dat ik dr als koosnaampje Zlatan geef
Die heeft Bosnische roots.. dat geeft oorlog :pquote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha ja en als ze dan niet goed pijpt Geert Wilders inlichten
Hahah Ibra is half Bosnisch en half Kroatischquote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Miralem (L)quote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha zou t graag zo hebben maar benzema gaat beetje boven het budget...quote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef DutchSL het volgende:
Ik zou Remy gewoon spits zetten, met zijn pace en als spits kun je hem heerlijk vrijspelen langs de flank. Ik heb hem ook in 4312 gehad.
Benzema ernaast en Gameiro als CF.
Probleem is dat iedereen nu kampioen kan worden haha zelfs Feyenoord en Heerenveen, bovendien heeft Feyenoord wel een behoorlijk makkelijk schema itt de rest van de 4...quote:Op zondag 18 maart 2012 22:59 schreef Toefjes het volgende:
Maar back 2 business: Kijken of ik Gerrard binnen kan hengelen voor 125K. En kut van AZ, maar na de inspanning in Udinese + reizen enzo, was dit ook eigenlijk te verwachten.
Je kunt ook de gewone Benzema halen, die is een stuk goedkoper.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:59 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Haha zou t graag zo hebben maar benzema gaat beetje boven het budget...
Benzema gaat voor 40k ofzo? Dit team kostte me 20-25k
Lekker op de coolsingel staanquote:Op zondag 18 maart 2012 23:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Probleem is dat iedereen nu kampioen kan worden haha zelfs Feyenoord en Heerenveen, bovendien heeft Feyenoord wel een behoorlijk makkelijk schema itt de rest van de 4...
Dat heeft 1 groot voordeel, dat er nooit wazige soaps opstaan en de tv dus altijd van jou isquote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ze spreekt echt kk slecht Nederlands.
Koeien hebben ook liefde nodigquote:Op zondag 18 maart 2012 23:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Toefjes heeft het overleefd zie ik net
Geen dikke koe?
Ik zou een 2e plek van AZ ook geweldig vinden. Al is een 5e plek + kwartfinale Europa League + halve finale beker + schuldenvrij iets waar ik aan het begin van dit jaar blind voor getekend zou hebbenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Probleem is dat iedereen nu kampioen kan worden haha zelfs Feyenoord en Heerenveen, bovendien heeft Feyenoord wel een behoorlijk makkelijk schema itt de rest van de 4...
Door mn ex ken ik alle hoofdpersonen uit ATWTquote:Op zondag 18 maart 2012 23:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat heeft 1 groot voordeel, dat er nooit wazige soaps opstaan en de tv dus altijd van jou is![]()
Is bij die van mij hier wel anders; Gtst, Shopping Queens en heel die andere neuk.
En ik maar op de Web app
Nee, hij heeft niet gescoordquote:Op zondag 18 maart 2012 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
IF Ten Rouwelaar lijkt me een zekerheidje.
Heb t nu zo:quote:Op zondag 18 maart 2012 23:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt ook de gewone Benzema halen, die is een stuk goedkoper.
Djibril Cissé kan ook nog als goedkope oplossing, of Remy-Gameiro in de spits en Henry op CF.
We houden er maar over op, anders breng je me nog op ideeenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door mn ex ken ik alle hoofdpersonen uit ATWT![]()
En iemand die slecht Nederlands spreekt heeft een groot voordeel: je bent de slimme in de relatie, en zij blijft afhankelijk van jou
Mangala en M'bia omwisselen.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:08 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Heb t nu zo:
Zo laten dan? En Gameiro CF maken?
Sissoko en Menez omdraaien, je wilt de betere verdedigende middenvelder (Sissoko) dus centraal hebben. Mangala en M'Bia omdraaien, dan krijgt Mangala 9 chemistry.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:08 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Heb t nu zo:
Zo laten dan? En Gameiro CF maken?
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sissoko en Menez omdraaien, je wilt de betere verdedigende middenvelder (Sissoko) dus centraal hebben..
En Mangala en M'Bia omdraaien, dan krijgt Mangala 9 chemistry. In plaats van Pastore als CAM ( 7 chemistry) kun je hem beter CM maken of een andere CM nemen, Belhanda hoor ik wel goede dingen over.
Thanks!quote:
Oja je hebt gelijk, dan moet je Pastore en Menez omdraaien.. dan krijgen ze beiden 9 chem (M'Bia omdat hij een dubbele link heeft met Fanni).quote:Op zondag 18 maart 2012 23:14 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Als ik Mangala en M'Bia omdraai, krijgt M'Bia 7. Waarom dan liever Mangala 9 chem?
Let me guess, iets met een date?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:15 schreef Rijst het volgende:
mAG IK DE VOLGENDE TOPPIC AANMAKEN IK WEET EEN LEUKE TT
Ik had ook een keeper op doel gezet als k jou was.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:14 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Als ik Mangala en M'Bia omdraai, krijgt M'Bia 7. Waarom dan liever Mangala 9 chem?
Had Belhanda al op de bank, staat nu op CM.
CAM>CM kaartjes zijn nog ff te duur, vind Pastore wel fijn namelijk maargoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |