idd.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:41 schreef TWP het volgende:
Wat een fijn weekend gaat dit weer worden zeg.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:41 schreef TWP het volgende:
Wat een fijn weekend gaat dit weer worden zeg.
Utreg heeft kans op kans na de rustquote:Op zondag 18 maart 2012 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog een klein spelbeeld te melden?
Ik kijk naar de "kampioenswedstrijd"... Dus dat mis ik. Maar had PSV al niet rood moeten krijgen?quote:
ajax?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
AZ moet nog tegen PSV, Twente en Ajax
quote:
Waarom dat nou weer? De enige die rood hoorde te hebben is Djuricic.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kijk naar de "kampioenswedstrijd"... Dus dat mis ik. Maar had PSV al niet rood moeten krijgen?
Niet van hem verwacht, matig hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom ook in mijn sig.Ik moest zo hard lachen
Zoals gezegd, ik kijk niet naar PSVquote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? De enige die rood hoorde te hebben is Djuricic.
Geeft vrije trap om niets.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de goal gemist, wat is er met Bossen?
Fluit een prima wedstrijd.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de goal gemist, wat is er met Bossen?
Leuk he trollen?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Begin maar met fluiten jongens
Kampvolk eigenlijk meer.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Kampong, dat vind ik altijd klinken als chinese goelag.
Dit doe ik allang met betaalde filmpjes van eredivisielive.nl/video. Jammer dat het nu bekend aan het worden is.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:44 schreef Barbapapamama het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)inlog-bekijken-.html
Ga je dan huilen?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:44 schreef Einthovuh het volgende:
Als ik die Bossen op straat tegen kom...
Nooit bezuinigen op shampoo.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:46 schreef Zorro het volgende:
Hahahahhaaaaaaaaa!
De man die rood had moet hebben doet nu niet mee wegens geblesseerd en direct doelpunt
weekjequote:Op zondag 18 maart 2012 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee want Ajax staat nog altijd boven PSV
Ninja.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:46 schreef Zorro het volgende:
Hahahahhaaaaaaaaa!
De man die rood had moet hebben doet nu niet mee wegens geblesseerd en direct doelpunt
ninja editquote:
idd, prachtigquote:Op zondag 18 maart 2012 15:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maarja dit doelpunt past wel bij PSV.
Dit dusquote:
Zou kunnen jaquote:Op zondag 18 maart 2012 15:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk geeft Bossen nog wel rood en wordt het 2-2.
Hypocriet Amsterdam hčquote:Op zondag 18 maart 2012 15:48 schreef Einthovuh het volgende:
Al die Ajacieden die haten op MertensTerwijl hij misschien ook naar Ajax ging en toen was iedereen positief over hem.
Toivonen de meest walgelijke speler vinden in de eredivisie de afgelopen jaren.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:51 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Suarez de meest walgelijke speler vinden in de eredivisie de afgelopen jaren.
Niks zeggen over Toivonen
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:51 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Toivonen de meest walgelijke speler vinden in de eredivisie de afgelopen jaren.
Niks zeggen over Suarez
Het gaat nu niet over Ajax.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:51 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Toivonen de meest walgelijke speler vinden in de eredivisie de afgelopen jaren.
Niks zeggen over Suarez
Spelregel toepassen?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah Bossen doet iets in het voordeel van PSV
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah Bossen doet iets in het voordeel van PSV
Zit Ajax niet meer in de eredivisie?quote:
Dromen mag.quote:
quote:
Live Eredivisieverslagen..quote:Op zondag 18 maart 2012 15:54 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Oh nee? Waarom zijn hier dan zoveel ajacieden
Dat is ook weer overdreven, maar vandaag is het echt 3x niks.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:58 schreef starla het volgende:
Meest waardeloze spits van de eredivisie matavz
Prima.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:58 schreef ploegende_boer het volgende:
Matavz eruit, Lens in de spits en Depay op rechts.
Vreemde manier van gouweleeuw uitspreken...quote:
Goed idee. Ik zeg: 1-4!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
3-1 afgelopen
Dan maar in de ArenA afmaken
Je hoodletters doen raar.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
3-1 afgelopen
Dan maar in de ArenA afmaken
Er staat een hoofdletter A waar die niet hoort.quote:
ArenA is juistquote:Op zondag 18 maart 2012 16:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er staat een hoofdletter A waar die niet hoort.
PSV speelt gewoon goed en daarom komt Heerenveen er niet aan.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:04 schreef Shreyas het volgende:
Tegen dit Heerenveen had Rutten ook wel gewonnen, dat team wilt gewoon niet vandaag.
Doe niet of PSV zo goed is vandaag, Heerenveen levert gewoon een wanprestatie, zoals PSV tegen Twente twee weken geleden.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:04 schreef Stringer het volgende:
Zo, PSV weer in vorm. volgende week puntje pakken. Iedereen doet weer mee bovenin. lalala.
misschien is PSV gewoon zo goed ?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heerenveen speelt gewoon bagger. Hoe hebben ze zoveel wedstrijden kunnen winnen?![]()
EN bespottelijk!quote:
Dat is zo. Het blijft lekker spannend bovenin en dat is goed nieuws.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:04 schreef GGMM het volgende:
Joh, al dat opportunistische gelul elke week is lachwekkend.
Dat, hoewel ik die EN weg zou laten.quote:
PSV is gewoon 2x beter hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet
2x beter dan dit Heerenveen is niet zo moeilijk neequote:
Ze spelen wezenlijk anders.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heb je de wedstrijd tegen Twente, Valencia en NAC gezien?
Dit is precies dezelfde PSv
Dat lijkt me sterk, maar het zou echt ongelofelijk zijn voor een team dat een kwart van de wedstrijden dit seizoen met het tweede elftal speeldequote:Op zondag 18 maart 2012 16:06 schreef S0nic het volgende:
AZ gaat straks verliezen en Ajax is koploper
Tja, dan moet die kabouter z'n grote waffel maar houden.quote:
Deden ze überhaupt mee om het kampioenschap?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:07 schreef GGMM het volgende:
Heerenveen is gewoon overschat. Hebben een belachelijk slechte verdediging die tegen de kleine clubs en de middenmoot overeind blijft, maar niet tegen de top 5. Die gaan ook als eerste afhaken voor het kampioensschap.
Mensen die denken dat Heerenveen dit kon volhoudenquote:Op zondag 18 maart 2012 16:07 schreef GGMM het volgende:
Heerenveen is gewoon overschat. Hebben een belachelijk slechte verdediging die tegen de kleine clubs en de middenmoot overeind blijft, maar niet tegen de top 5. Die gaan ook als eerste afhaken voor het kampioensschap.
wmb niet, maar ze werden genoemd, ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Deden ze überhaupt mee om het kampioenschap?
Iedere ploeg in NL heeft een slechte verdediging...quote:Op zondag 18 maart 2012 16:07 schreef GGMM het volgende:
Zou mooi zijn voor die jongenquote:Op zondag 18 maart 2012 16:08 schreef ploegende_boer het volgende:
Depay is wel 'n baasje hoor, hopelijk maakt hij er ook één.
Ik denk niet dat AZ zal verliezen, maar wie weetquote:Op zondag 18 maart 2012 16:06 schreef S0nic het volgende:
Hmmmquote:Op zondag 18 maart 2012 16:06 schreef S0nic het volgende:
Denk niet dat Cocu zo dom isquote:
Heeft dat niet ook te maken met de ruimte die PSV krijgt?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:09 schreef DS4 het volgende:
Voor de "PSV speelt niet goed, maar Heerenveen slecht" roepers... let gewoon eens op hoe makkelijk PSV met combinaties aan de andere kant van het veld geraakt.
Twente - Feyenoord kijkenquote:Op zondag 18 maart 2012 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze zijn nu wel allemaal stil nu PSV ruim voorstaat.
ClapClap where are you?
Waarom zit je niet in de stadion?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
ClapClap where are you?
Ze oefenen voor volgende week. Hoe het is om stil te moeten zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
ClapClap where are you?
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
ClapClap where are you?
PSV verliest ook een keer niet met 6-0, gelijk een grote bek hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 16:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze oefenen voor volgende week. Hoe het is om stil te moeten zijn.
Daar krijgt het de kans voor omdat Heerenveen zo slecht speeltquote:Op zondag 18 maart 2012 16:09 schreef DS4 het volgende:
Voor de "PSV speelt niet goed, maar Heerenveen slecht" roepers... let gewoon eens op hoe makkelijk PSV met combinaties aan de andere kant van het veld geraakt.
Het stadion dan.quote:
Wachten op 2-2 vond je niet meer leukquote:
Als je de bal snel genoeg rond laat gaan en de posities goed bezet zijn komt de tegenstander er ook niet korter op.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:10 schreef Shreyas het volgende:
Heeft dat niet ook te maken met de ruimte die PSV krijgt?
NAC zat er bij PSV veel korter op.
Ik ben hier nogsteedsquote:Op zondag 18 maart 2012 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
ClapClap where are you?
Dat was inderdaad niet leuk. Maar logisch als het 4-1 staat.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wachten op 2-2 vond je niet meer leuk?
Misschien dat je bij de gemeente aan kunt kloppen.quote:
En dat moet de grootste teletekst supporter hier zeggenquote:
Zou mooi zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:12 schreef TJV het volgende:
[..]
Misschien dat je bij de gemeente aan kunt kloppen.
Gefeliciteerd paul.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:12 schreef Paul het volgende:
jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!jaaaaaaaaa 2-1!
Ik begrijp dat Barcelona steeds een slechte tegenstander treft...quote:Op zondag 18 maart 2012 16:11 schreef Nuchterheid het volgende:
Daar krijgt het de kans voor omdat Heerenveen zo slecht speelt
Het is maar hoe je het bekijkt. Heerenveen speelt gewoon heel slecht. Enorm veel balverlies, slechte passes, geen spirit of felheid in de duels. Alsof ze naar Eindhoven kwamen met in het achterhoofd dat het geen schande zou zijn als ze verliezen.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je de bal snel genoeg rond laat gaan en de posities goed bezet zijn komt de tegenstander er ook niet korter op.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:13 schreef Paul het volgende:
IK ZEI HET TOCH UTREG GAAT WINNEN 1 DING IS ZEKER UTREG WINT DE BEKER!
Bayern heeft daar ook last van de laatste tijd.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Barcelona steeds een slechte tegenstander treft...
Dank je Feyenoord, dat ik ook voor jullie zou juichenquote:
Alsof dat klungelige getik van PSV ook maar iets lijkt op het spel van Barcelona.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Barcelona steeds een slechte tegenstander treft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |