San Marino moet aan een nieuwe toch?quote:Op maandag 19 maart 2012 09:51 schreef Greys het volgende:
Vanavond wordt het allerlaatste ontbrekende liedje van het ESF bekend en wel die van Engelbert Humperdinck![]()
Toen ik op school zat waren er nog geen mobieltjesquote:Op maandag 19 maart 2012 09:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik had een mobieltje formaat koelkast toen ik 13 was (om naar huis te bellen idd) en ik was de enige in de klas.
Dat lijkt echt een wereld geleden
Oh ja, of de tekst veranderenquote:Op maandag 19 maart 2012 09:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
San Marino moet aan een nieuwe toch?
Neuh, dat was ik niet van planquote:Op maandag 19 maart 2012 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat er niet voor zwichten toch, voor die Blackberry voor haar?
Ik zou er ook echt niet aan denken hoorHartstikke duur, binnen een paar dagen zijn ze het ergens vergeten of gejat of weet ik veel wat. Ik vind uberhaupt een mobieltje voor een 8-jarige al dikke onzin als ik eerlijk ben
Laat staan een dure.
Nou nietsquote:Op maandag 19 maart 2012 09:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat moet een 8-jarige uberhaupt met een telefoon?
Ik maak foto's van de allerkleinste naaldjesquote:Op maandag 19 maart 2012 10:01 schreef Greys het volgende:
Succes Ing, en vertel mij na afloop de rooskleurige versie van het verhaal alsjeblieft!![]()
Ik ben nu al zo zenuwachtig voor morgen
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:01 schreef Greys het volgende:
Succes Ing, en vertel mij na afloop de eerlijke versie van het verhaal alsjeblieft!![]()
Ik ben nu al zo zenuwachtig voor morgen
Was er al wel gewoon telefoon dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 09:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Toen ik op school zat waren er nog geen mobieltjes
Verrassend! Ik voel 'm nog, maar kan niet echt zeggen dat het nog veel pijn doet. Hoewel je geen spieren in je vingers hebt, voelt het nu nog als lichte spierpijn. Dus dat is oke!quote:
Alleen van die blikjes met een touwtje ertussenquote:Op maandag 19 maart 2012 10:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Was er al wel gewoon telefoon dan?
Kijk, dat is nou iets dat ik bij voorkeur aan een arts zou vragen in plaats van aan ons (behalve Ing en Cat dan)quote:Op maandag 19 maart 2012 10:41 schreef ElisaB het volgende:
Allemaal niet zo heel erg interessant zo op het eerste gezicht, maar wat ik me afvraag: kan er een bacterie zitten die zo eens in de zoveel tijd de kop opsteekt. En is dat iets dat ik dan dus in de gaten moet blijven houden? Dat ik bij elke zere vinger weer naar de dokter moet hollen? Dat vind ik namelijk best wel een beetje een vervelend idee
Kortom: het boeiende leven der sukkels
Ik deel slechts mijn overdenkingen. Ik moet donderdag terug naar de DA en ga het zeker voorleggen heurquote:Op maandag 19 maart 2012 10:47 schreef Rewimo het volgende:
Kijk, dat is nou iets dat ik bij voorkeur aan een arts zou vragen in plaats van aan ons (behalve Ing en Cat dan)
Ik zou het toch even aan een mensendokter vragen.... hihiquote:Op maandag 19 maart 2012 10:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik deel slechts mijn overdenkingen. Ik moet donderdag terug naar de DA en ga het zeker voorleggen heur
Ehm, moet jij niet naar de HA i.p.v. de DA?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik deel slechts mijn overdenkingen. Ik moet donderdag terug naar de DA en ga het zeker voorleggen heur
Owquote:Op maandag 19 maart 2012 10:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou het toch even aan een mensendokter vragen.... hihi
Feestelijkquote:Op maandag 19 maart 2012 11:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn waarden waren in orde. De koorts zelf kan geen kwaad, het is alleen maar hinderlijk.
QQQQQQQ ik weet je tekening nietquote:
ga je paardrijden?quote:
Puur afweerreactie dus....geen enge dingen erbij gekregenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn waarden waren in orde. De koorts zelf kan geen kwaad, het is alleen maar hinderlijk.
Valt vast wel meequote:Op maandag 19 maart 2012 10:07 schreef Greys het volgende:
![]()
Maar wacht maar even met trots zijn tot ze me morgenavond van de vloer geschraapt hebben
Ben jij ook bang voor naalden?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:38 schreef tombolafan het volgende:
Sterkte Ing! En ik ben ook trots op jullie beiden!!!!!
Ik durf gewoon echt nietin 2013 misschien
ja heel heel heel bangquote:Op maandag 19 maart 2012 11:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Valt vast wel mee
[..]
Ben jij ook bang voor naalden?
Dan moet jij het ook gewoon doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja heel heel heel bang
Ben voor bijna niks bang behalve dat
waar ben je dan bang voor?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja heel heel heel bang
Ben voor bijna niks bang behalve dat
Logischquote:Op maandag 19 maart 2012 11:20 schreef ferrari_rood het volgende:
@oognip ja diverse andere stichtingen voor werk. Als ik niet opneem kan ik niet. En als ik 's morgens gebeld word kan ik niet overal mij beschikbaarheid nog aanpassen.
What's wrong?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar ben je dan bang voor?
vorige week do mocht ik me meteen melden in t zkh voor wat buisjes
wát buisjes zeiden ze, 8 stuks in t totaal
morgen maar eens bellen voor de uitslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |