teruglezen is moeilijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:29 schreef lindajuf het volgende:
Mensen,
Kom zojuist thuis uit het werk en de bewuste blauwe brief is gearriveerd!
Krijg inderdaad het verwachte bedrag terug, sterker nog, het is al gestort, dagtekening 30 maart!!
Whoehoe!! Leuk het weekend beginnen dus!
Oftewel de Belastingdienst heeft gelijk en nu wil je tips over hoe je er onderuit kan komen?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:14 schreef Thrilled het volgende:
Zuuuucht ik heb net een medewerker van de belastingdienst door de telefoon willen trekken, wat een grafvent..
Ik heb een brief gekregen met een 'voornemen tot afwijking' over het jaar 2009.. Ik zou een werkgever vergeten zijn bij het invullen van mijn loongegevens. Ik heb mijn jaaropgaves erbij gepakt en dat bleek inderdaad te kloppen.. Puntje bij paaltje, ik mag 600 euro terug betalen.. Is er iemand met veel belasting kennis hier die mij via PM wilt helpen met wat vragen beantwoorden? Wil niet echt openbaar in gaan op de details
haha, grappig dat jij dat gelooftquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:00 schreef Nizno het volgende:
Ja nu al....... zie post 214
[..]
teruglezen is moeilijk
Had je nog geen definitieve aangifte over 2009 ontvangen? Anders vraag ik me af waarom ze jaren later nog oude aangiftes gaan doorspitten...quote:Op donderdag 5 april 2012 10:14 schreef Thrilled het volgende:
Ik heb een brief gekregen met een 'voornemen tot afwijking' over het jaar 2009.. Ik zou een werkgever vergeten zijn bij het invullen van mijn loongegevens. Ik heb mijn jaaropgaves erbij gepakt en dat bleek inderdaad te kloppen.
dit is niet de enige die het aangeeft. Er zijn al meer geweest die het al hebben. Ook op de rekening. Waarvan ik de brief al heb gezien.quote:
Nee, ik vroeg ook aan hem hoelang zo'n aangifte voorlopig blijft.. "11 april handel ik hem af".. "dus zo'n aangifte blijft 3 jaar lang voorlopig?" .. "Ja tot dat ik hem in behandeling neem" .. Dus die pipo's lopen zo'n 3 jaar achter met hun eigen administratie..?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Had je nog geen definitieve aangifte over 2009 ontvangen? Anders vraag ik me af waarom ze jaren later nog oude aangiftes gaan doorspitten...
Ik heb het idee dat dat scheelt per locatie. Na mijn verhuizing had ik m'n definitieve aangifte opeens een half jaar eerder dan ik gewend wasquote:Op donderdag 5 april 2012 10:28 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg ook aan hem hoelang zo'n aangifte voorlopig blijft.. "11 april handel ik hem af".. "dus zo'n aangifte blijft 3 jaar lang voorlopig?" .. "Ja tot dat ik hem in behandeling neem" .. Dus die pipo's lopen zo'n 3 jaar achter met hun eigen administratie..?
hah ja geloof het wel ook bij de belasting is het crisis geloof ikquote:Op donderdag 5 april 2012 10:28 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg ook aan hem hoelang zo'n aangifte voorlopig blijft.. "11 april handel ik hem af".. "dus zo'n aangifte blijft 3 jaar lang voorlopig?" .. "Ja tot dat ik hem in behandeling neem" .. Dus die pipo's lopen zo'n 3 jaar achter met hun eigen administratie..?
Dat stond gewoon 3 posts boven je post van vanmorgen ook al.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:59 schreef chrisje013 het volgende:
http://www.belastingdiens(...)na_belastingaangifte
dus daarom... beter zo.
hier the same thingquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:51 schreef chrisje013 het volgende:
wtf??? net een definitieve aanslag gehad met datum 19 april. ik krijg 837 euro terug.
Er valt ook geen touw aan vast te knopen bij de bd.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:26 schreef Schild het volgende:
Het vandaag ook brief met definitieve aanslag ontvangen, met dagtekening 19 April.
Heb zelf pas midden Maart de aangifte gedaan.
Bestaat er dan toch altijd recht op die volledige ¤2000 of meer heffingskorting, ook al zou de belastingplichtige op 1 januari van het jaar overlijden?quote:Voldeed de overleden fiscale partner aan de voorwaarden voor uitbetaling van 1 of meer een heffingskortingen? Dan betalen wij het volledige bedrag van die heffingskorting(en) uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |