Deze is opzich nog wel te doen qua simpelheid, maar die word processor is andere koekquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:20 schreef Spoons het volgende:
dr werd mij gevraagd of ik kon helpen aan poorten in de MenderV server.
Laat maar een keer in-game precies weten hoe of wat
ik zal hier even een filmpje laten zien van een deur die ik es in een oude server van mij gemaakt heb
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:30 schreef Flodder450 het volgende:
http://46.105.108.19:4444(...)z=1541.0781549935204
Heel vaak hetzelfdequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:40 schreef gogosweden het volgende:
Ik ben gewoon compleet fucking inspirtieloos op minecraft he, als ik al speel hak ik wat levenloos recources bijmekaar, maar ik doe er niet echt iets mee.
Ik heb enorm leuke ideen voor flats, kastelen, kassen junglehutten etc, maar als ik eenmaal begin vind ik t naar 2 blokjes neerzetten al geen reet meer aan
spreek je uit als "politicans" zonder die Iquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:11 schreef bobbernaut het volgende:
Godsamme "Politicians" is echt kut om uit te spreken..
Italahaagquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:34 schreef Berend. het volgende:
[..]![]()
![]()
En: http://46.105.108.19:4444(...)=-1867.1279892183668
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is treurigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:19 schreef vogelkooi het volgende:
De oude garde sterft uit, dit is de nieuwe neusje van de zalm.
Deze man weet het; ik start daarom een nieuwe server.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:33 schreef Snorrenbaard het volgende:
De enige echte ouwe garde is drumstick
Pas op dat vic je singleplayer niet hacktquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Deze man weet het; ik start daarom een nieuwe server.
Alle veteranen mogen erop, daarom is het momenteel singleplayer.
in of excl vliegtuig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo "oud" voel ik me niet dus xDquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mannen van begin dertig die 'xD' gebruiken![]()
xDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als jij het zegt
Maar elke keer dat ik 'xD' zie staan, sterf ik een beetje van binnen.
poging tot moordquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:44 schreef Sitethief het volgende:
[..]
xDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxD
boehoequote:Op woensdag 21 maart 2012 13:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mannen van begin dertig die 'xD' gebruiken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je zure kut eens poetsen, cynicusje.
Sting, ik was bezig met onze Nether basis, kwil niet te veel loslaten hier. Kijk maar of je het idee snaptquote:
Is goedquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Sting, ik was bezig met onze Nether basis, kwil niet te veel loslaten hier. Kijk maar of je het idee snapt. Zover van de nether spawn zitten wij nl niet.
Kunnen we doen, en sinds ik nu een lading FR potions heb zal dat mss wat makkelijker gaan. We gaan ergens deze week wel een keertje op zoek naar een mooie locatie in de nether, beetje verder weg van alles. Want glowstone kon ik al nauwelijks meer vinden...quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:08 schreef STING het volgende:
[..]
Is goedAl zat ik er nog wel aan te denken om nog elders een basis op te zetten, in de buurt van een Blaze spawner
Ja.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe werken de portals op mFok dan? Kun je daar een eigen portal neerzetten in de nether?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Deze man weet het; ik start daarom een nieuwe server.
Alle veteranen mogen erop, daarom is het momenteel singleplayer.
Ja, op Mender hebben we een plugin daarvoor, die onthoudt de laatste 2 portals die je hebt gebruikt, zo kan je een heel eind verderop een portal bouwen en je komt nog veilig terug in je huis.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja.
Portals werken wel vaag in MC, maar dat komt omdat het zo complex in elkaar zit (zie hier). Het kan dus zomaar zijn dat jan en alleman in jouw portal uitkomt. Daarom heb ik mijn portal gesloopt en er een home gezet.
jup, het probleem is alleen de eerste keer werkt het nog niet, dus de eerste keer kom je er bij een random portal uit, en als je dan die portal meteen weer gebruikt, onthoudt ie dan perongeluk de verkeerde portal??quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, op Mender hebben we een plugin daarvoor, die onthoudt de laatste 2 portals die je hebt gebruikt, zo kan je een heel eind verderop een portal bouwen en je komt nog veilig terug in je huis.
Als je FF hebt kan je links onder gewoon op Disable on forum.fok.nl.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:30 schreef Spoons het volgende:
zucht t is echt kut dat ik mn adblocker moet uitzetten als ik iemand wil quoten
weet iemand welke filter regel ik bij adblock plus moet instellen om deze site wel goed te laten werken?
anyway:
[..]
jup, het probleem is alleen de eerste keer werkt het nog niet, dus de eerste keer kom je er bij een random portal uit, en als je dan die portal meteen weer gebruikt, onthoudt ie dan perongeluk de verkeerde portal??
Daar moeten die mensen dan niet trots op zijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:55 schreef maurisioo het volgende:
[..]
maar op Berends server zijn wel gewoon 6 mensen online
En in Australië is het herfstquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:55 schreef maurisioo het volgende:
[..]
thnx ik heb FF ja, had dat knopje nog nooit gezien dammquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Als je FF hebt kan je links onder gewoon op Disable on forum.fok.nl.
Moet je kijken wat voor mensen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:55 schreef maurisioo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Zonder mij wist je nooit dat dit hele spel bestond >:(!quote:
Dat kan maar 1 iemand zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:21 schreef Spoons het volgende:
is dat een soort Theme Hospital?
anyway ik had toch een Guybrush Threepwood skin (ik ben fan van monkey island ja)
maar iemand anders in de server had die skin al,
dus ik heb nu een Largo LaGrande skin gepakt (als je monkey island 2 kent, ken je hem ook xDD)
Haha, goeie keuzequote:Op woensdag 21 maart 2012 18:21 schreef Spoons het volgende:
is dat een soort Theme Hospital?
anyway ik had toch een Guybrush Threepwood skin (ik ben fan van monkey island ja)
maar iemand anders in de server had die skin al,
dus ik heb nu een Largo LaGrande skin gepakt (als je monkey island 2 kent, ken je hem ook xDD)
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je kijken wat voor mensen.Allemaal eindbazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHA ROFLCOPTER SOISOISOISOISOI!!1!11EINZ1!1111quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:20 schreef TJV het volgende:
KORTE BROEKEN FTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* gogosweden kijkt op de thermometerquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Met de laptop op schoot, whisky in het glas en sigaar in de mond is het buiten erg goed vertoeven. True story en absoluut aan te raden. Fluitende vogels en zulks.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Met de laptop op schoot, whisky in het glas en sigaar in de mond is het buiten erg goed vertoeven. True story en absoluut aan te raden. Fluitende vogels en zulks.
Daar is het hier nu iets te koud voor zonder jasquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
mietquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Daar is het hier nu iets te koud voor zonder jas
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jonge jij zit hier in je eentje te dansen in zwedenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |