SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MenderVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mFOKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.SPOILER: FOK!KERS IN-GAMEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 0% gewijzigd door gogosweden op 18-03-2012 16:13:26 ]Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:40 schreef bobbernaut het volgende:
owh ja dat co-op dat je een wereld aanmaakt en mensen kunnen joinen? zoiets als MC PE?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
volgensmij was het meer dat je je ssp wereld "tijdelijk" een server kan maken zodat er vrienden kunnen joinenWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Dit.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:48 schreef gogosweden het volgende:
iedereen gaat nu google translate aanslingeren![]()
![]()
Hey rot is op met dat buitenlandse gebrabbel. Ga maar lekker terug naar je eigen land als je dat wilt doen. We zijn hier in Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey rot is op met dat buitenlandse gebrabbel. Ga maar lekker terug naar je eigen land als je dat wilt doen. We zijn hier in Nederland.pff, ik ga je klappen jonge tot je al je tanden uit je bek spuugdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
pff, ik ga je klappen jonge tot je al je tanden uit je bek spuugdOke is goed mang maar alle winst van de tandenfee is dan wel van mij ok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr grIf not now, then when.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oke is goed mang maar alle winst van de tandenfee is dan wel van mij ok?
gr grwat jij wil
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey rot is op met dat buitenlandse gebrabbel. Ga maar lekker terug naar je eigen land als je dat wilt doen. We zijn hier in Nederland.Moet jij zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
pff, ik ga je klappen jonge tot je al je tanden uit je bek spuugdSpuugt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had dan Mender met zijn TT gelukkig gemaakt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
![]()
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Feliciteer mij hier met het geweldige feit dat ik een ban heb op mfok zonder er ooit op geweest te zijn.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
![]()
D: vic vond van welquote:Op zondag 18 maart 2012 15:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Flikker is op, je shit is totaal niet grappig.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
is offline tot 1-04-2012quote:Op zondag 18 maart 2012 15:41 schreef Timwonnacott het volgende:
Dacht dat jullie een apart forum hadden voor dit soort rotzooi.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ja ga dan lekker op Skype gezellig met Vic chatten en keihard lachen hihhihihi.quote:If not now, then when.![]()
bin there done thatquote:Op zondag 18 maart 2012 16:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja ga dan lekker op Skype gezellig met Vic chatten en keihard lachen hihhihihi.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
De nieuwe render:
http://dl.dropbox.com/u/19760363/render/index.html
Links boven kan je de wereld kiezen. Rechts boven dag/nacht.
@vic graag de link van de render in de op updaten naar deze.![]()
donequote:Op zondag 18 maart 2012 16:12 schreef Mender het volgende:
De nieuwe render:
http://dl.dropbox.com/u/19760363/render/index.html
Links boven kan je de wereld kiezen. Rechts boven dag/nacht.
@vic graag de link van de render in de op updaten naar deze.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
niet weten wanneer iemand sarcasme gebruiktquote:Op zondag 18 maart 2012 13:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jonge, je bent nou zelf net zo kk hard bezig als die apen hierboven,denk s na knulletje
![]()
Help je mee?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Begint al op te schieten bij plan, huib en remlof.
[ afbeelding ]Fear is the grease of society.![]()
Op een onbewoond eeeiiilaaand!quote:Op zondag 18 maart 2012 17:19 schreef McWurth het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)-5291/64/6033/-2/0/0
nie slecht voor een klein weekje werken
Nice, ik zag het al liggen ver van alles.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:19 schreef McWurth het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)-5291/64/6033/-2/0/0
nie slecht voor een klein weekje werken![]()
![]()
ok, genoeg is genoeg, mijn lolletje is weer voorbij, aanschouw alhier de waarheid van mijn cheaten:
[14:59:40] vb: hey pix
[16:02:27] vb: hey, is t goed als ik soms ff wat kom bouwen op mfok enzo?
[17:43:15] Pixiio: Je bent welkom, maar wel op één afspraak. Als je een of andere hack gebruikt, bijv xray. Dan krijg je persoonlijk van mij een global McBans. En ja, we hebben xray detectie die je ratio kan zien.
Laat maar even horen wat je er van denkt!
[18:43:33] vb: hahaha, ik heb nooit xray gebruikt, that's the whole point
[18:43:34] vb:
[18:44:20] vb: je hoeft t niet tegen iedereen te zeggen, maar ik heb gewoon bij drumpie en mender via creative ff snel een stack diamond blocks in mijn inv geplempt,
[18:44:28] vb: daarna ben ik dik gaan trollen in het topic
[18:44:34] vb: wat een reacties, geniaal
[18:44:37] vb: maargoed
[18:44:44] vb: i'm in
Serieus, wie geloofd er nou dat ik "een of andere manier weet" om al sinds 1.7.3 keihard diamonds te cheaten na al die updates? Hoe goedgelovig ben je dan wel niet_!
Ik heb mijn lolletje gehad.
Kunnen we nu allemaal weer vriendjes zijn? Mooi, danku gr gr,
Oh, en even dit:
kom je nu spelen?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:06 schreef gogosweden het volgende:
ok, genoeg is genoeg, mijn lolletje is weer voorbij, aanschouw alhier de waarheid van mijn cheaten:
[17:43:15] Pixiio: Je bent welkom, maar wel op één afspraak. Als je een of andere hack gebruikt, bijv xray. Dan krijg je persoonlijk van mij een global McBans. En ja, we hebben xray detectie die je ratio kan zien.
[18:44:20] vb: je hoeft t niet tegen iedereen te zeggen, maar ik heb gewoon bij drumpie en mender via creative ff snel een stack diamond blocks in mijn inv geplempt,
Serieus, wie geloofd er nou dat ik "een of andere manier weet" om al sinds 1.7.3 keihard diamonds te cheaten na al die updates? Hoe goedgelovig ben je dan wel niet_!
Oh, en even dit:
[ afbeelding ]
kom nu!quote:Op zondag 18 maart 2012 19:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik kom straks wel ff online denk ikOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Persoonlijk vind ik het laffer dat toen je van mij of mender creative kreeg je in principe onze vertrouwen in jou schaadde.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:06 schreef gogosweden het volgende:
Oh, en even dit:
[ afbeelding ]
Dan kun je beter cheaten of glitchen. Het enige wat je nu gedaan hebt is kk aandachtsgeil zijn.
Maar ik wist ook allaaaang dat jij niet te vertrouwen bent.
If not now, then when.![]()
Omdat ie een nepZweed is?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het laffer dat toen je van mij of mender creative kreeg je in principe onze vertrouwen in jou schaadde.
Dan kun je beter cheaten of glitchen. Het enige wat je nu gedaan hebt is kk aandachtsgeil zijn.
nja, ik heb gehoord dat meerderen het gedaan hebben, ik ga niet zeggen wie, maargoed.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het laffer dat toen je van mij of mender creative kreeg je in principe onze vertrouwen in jou schaadde.
Ik ben sowieso wel een goede mod geweest enzo toggggg?
Sorry wel
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: