quote:Op zondag 18 maart 2012 12:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat je altijd de nieuwe topics opent...
vandaag doe ik rustig aan.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En nu wil je niet... Dus vandaar mijn vraag
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ado heeft een Manolev linksvoor en een manolev rechtsvoor geloof ik
Maak maar over op mijn bankrening.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Probeer het hier eens wedstrijd te hebben ipv constant op de man te spelen. En dit geld voor veel users.
quote:
Omdat je trollt.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt mijn post nou weer geedit?
Kanaal 421.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Mijn stream heeft geen beeld
Welke code hebben jullie?
25,00-quote:Op zondag 18 maart 2012 12:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Mijn stream heeft geen beeld
Welke code hebben jullie?
sopcast code bedoel ik hihihiquote:
quote:
Ik heb een déjā-vuquote:Op zondag 18 maart 2012 12:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Luuk had 'm ook niet gemaakt.
quote:
weet er wel een maar die mag je hier niet neerzetten toch hihahoquote:Op zondag 18 maart 2012 12:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
sopcast code bedoel ik hihihi![]()
xDxDxdddXD
Ik ben geen nederlanderquote:Op zondag 18 maart 2012 12:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Van die falers die streams kijken en het Nederlandse voetbal niet steunen__!
Ik weet niet of ik HD hebquote:
Het HD kanaal ja, de andere niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik HD heb
Ik heb een HD kastje, HDMI kabel, 1080i. Maar is EL standaard HD?
steun nl niet hohai hii nee ben wel NL maar geen HD EL geen geld kachiingquote:
HD kanaal? Die heb ik niet..quote:Op zondag 18 maart 2012 12:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het HD kanaal ja, de andere niet.
Het verschil is enorm, dat zie je wel
Maar het klopt wel. Geen idee of de vorige ook terecht was. Maar deze was (helaas) zeer terechtquote:
Wat loop je nou te zieken? Vorige wedstrijd was er toch ook snel rood of niet dan? Wat loop je interessant te doen.quote:
Rood bij Ajax-ADO was ook zwaar terechtquote:Op zondag 18 maart 2012 12:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar het klopt wel. Geen idee of de vorige ook terecht was. Maar deze was (helaas) zeer terecht
Nee want in de spits hebben ze toch niemand nodig. Beter een mannetje in de verdediging er bij lolquote:
Goede grap.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:57 schreef tech4u het volgende:
Ajax wordt kampioen![]()
O nee kut, PSV heeft de kampioenswedstrijd al gewonnen.
Damn, wist niet dat ADO zo'n schop ploeg wasquote:Op zondag 18 maart 2012 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rood bij Ajax-ADO was ook zwaar terecht
ja manquote:Op zondag 18 maart 2012 12:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Daar is de KNVB toch voor opgericht?
Dat was ook rood inderdaad....quote:Op zondag 18 maart 2012 12:58 schreef Stringer het volgende:
Zo consequent is het ook weer niet. Gözübüyük gaf geen eens geel gister bij een dergelijke overtreding.
Hehe nee man komop.. Ajax is beter maar dit was eecht geen roodquote:Op zondag 18 maart 2012 12:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Haters die gaan haten. Deze was gewoon terecht anders.
Dus ik mag het niet geen terecht rood vinden en er een grapje over maken?quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Delete deze onzin posts ook even, elke week vullen 50 van dit soort posts een topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Heeft die man geen leven. Hij twittert echt te veelquote:
Samen met die 200 van PSV'ers, iddquote:Op zondag 18 maart 2012 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Delete deze onzin posts ook even, elke week vullen 50 van dit soort posts een topic
Raakte 'm amper, het is een contact sport.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat Anita nog kan lopen?
Ga toch weg man
Dat grapje haal ik er niet uit. Je doet het imo om reacties uit te lokken. En vervolgens wordt er over en weer getrolled. Nee dus.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus ik mag het niet geen terecht rood vinden en er een grapje over maken?
Bij de wedstrijden van PSV mag dat altijd wel
Die zit daar in Rusland met -20, dus die heeft toch niks te doen.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heeft die man geen leven. Hij twittert echt te veel
ey poepoogquote:Op zondag 18 maart 2012 13:01 schreef Poepoog het volgende:
Rood, terecht of niet, het is wel dapper.
Dapper? Normaalste zaak van de wereld.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:01 schreef Poepoog het volgende:
Rood, terecht of niet, het is wel dapper.
Kickboksen is ook contactsportquote:Op zondag 18 maart 2012 13:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Raakte 'm amper, het is een contact sport.
Natuurlijk niet. Het is gewoon een stereotype bevestiging, daar kunnen mensen hier toch wel tegen?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat grapje haal ik er niet uit. Je doet het imo om reacties uit te lokken. En vervolgens wordt er over en weer getrolled. Nee dus.
Net alsof de PSVfans het niet doenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nijhuis heeft van ajax te horen gekregen dat hij deze zomer op hun boot mag staan tijdens de optocht van hun open dag door de grachtenquote:
Kinderachtig, als je boos op iemand moet zijn is het op die domme kut speler van hun die zijn team benadeeld door zo snel een domme rode kaart te pakkenquote:
Daar kunnen ze over het algemeen niet tegen tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het is gewoon een stereotype bevestiging, daar kunnen mensen hier toch wel tegen?
Ik vind dieAjax
posts minder toevoegen eigenlijk.
Dan moet je die mensen misschien moddenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar kunnen ze over het algemeen niet tegen tijdens de wedstrijd.
Er komt alleen maar diarree uit je toetsenbord kerel.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nijhuis heeft van ajax te horen gekregen dat hij deze zomer op hun boot mag staan tijdens de optocht van hun open dag door de grachten
Wat hij zegt.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kinderachtig, als je boos op iemand moet zijn is het op die domme kut speler van hun die zijn team benadeeld door zo snel een domme rode kaart te pakken
Zal ik even snel mijn handen wassenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er komt alleen maar diarree uit je toetsenbord kerel.
Ik doe m'n best.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan moet je die mensen misschien modden
doe je ogen eens open mafkeesquote:Op zondag 18 maart 2012 13:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nijhuis heeft gewoon gelijk. Triest die spreekkoren.
Je bent wel selectief zeg. Mag dus niet zeggen dat het geen rood was...quote:Op zondag 18 maart 2012 13:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat grapje haal ik er niet uit. Je doet het imo om reacties uit te lokken. En vervolgens wordt er over en weer getrolled. Nee dus.
Hee SOsa, ik dacht dat jij alleen op de frontpage te vinden wasquote:Op zondag 18 maart 2012 13:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je bent wel selectief zeg. Mag dus niet zeggen dat het geen rood was...
0-0quote:
Of een dildo in de kont krijgt.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:04 schreef napoleonfour het volgende:
nu nog wachten tot de keeper van den haag rood krijgt of geblesseerd raakt
Is vaak zo laatste tijd. Goals komen vanzelf wel. Heb even geduldquote:Op zondag 18 maart 2012 13:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax is wel matig hoor, veel balbezit maar er komt niks gevaarlijks uit.
Ado is koploper met 53 keer geel dit seizoen.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Damn, wist niet dat ADO zo'n schop ploeg was
je hebt je plaatsje aan hem af moeten staan?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nijhuis heeft van ajax te horen gekregen dat hij deze zomer op hun boot mag staan tijdens de optocht van hun open dag door de grachten
Ik hou het dan ook niet bijquote:Op zondag 18 maart 2012 13:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ado is koploper met 53 keer geel dit seizoen.
Hele seizoen al. Frustrerend als kak... En dan dalijk de Boer weer met z'n 'Domineren'quote:Op zondag 18 maart 2012 13:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax is wel matig hoor, veel balbezit maar er komt niks gevaarlijks uit.
Wat wil je dan, als Ebecilio geblesseerd isquote:Op zondag 18 maart 2012 13:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Hele seizoen al. Frustrerend als kak... En dan dalijk de Boer weer met z'n 'Domineren'![]()
Scorend vermogen is gewoon kut.
Totaal niet verwacht deze reactiequote:Op zondag 18 maart 2012 13:05 schreef gomi het volgende:
[..]
je hebt je plaatsje aan hem af moeten staan?
Fixedquote:Op zondag 18 maart 2012 13:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Hele seizoen al. Frustrerend als kak... En dan dalijk de Boer weer met z'n 'Domineren'![]()
Scorend vermogen is gewoon kut zo goed al afwezig.
O, was je voetballen dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:06 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb niks van de wedstrijd gemist hoor
Tijd voor ubertalent Ebecilioquote:Op zondag 18 maart 2012 13:06 schreef Saekerhett het volgende:
Loop dan gvd eens door Aras, slappe zak.
HAHA JA IDD ZOU SKITTERRENNDD ZIJN GEOquote:Op zondag 18 maart 2012 13:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze het net als Utrecht doen
Worden ook niet beter, pure middelmaat. Dicky van Haaren is nog beter _o-quote:Op zondag 18 maart 2012 13:09 schreef Ferdii het volgende:
Komt gewoon geen enkele dreiging uit de jong en erikssen, enkel beetje rondspelen en afgeven aan de man ernaast ipv man voorbij en schieten.
Dat is een ADOspeler wat ligt hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:09 schreef Roffamannetje het volgende:
waarom gaan die ajacieden de hele tijd liggen?
'makkelijk'quote:Op zondag 18 maart 2012 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kom op ADO dit moet je gewoon makkelijk winnen
Ook met 10 man.
Ach, Ado is niet z'n ploeg die het achterin 45min dicht kan houden.. de Boer geeft ze weer eens op ze flikker in de rust en staat het binnen 10min na rust toch 0-1 en dan wordt het 0-3.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:09 schreef Jojoortje het volgende:
Voor rust er even één inprikken, anders krijgen ze nog hoop ook nog
Inderdaad, whatever De Boer doet in de rust, het werkt altijdquote:Op zondag 18 maart 2012 13:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach, Ado is niet z'n ploeg die het achterin 45min dicht kan houden.. de Boer geeft ze weer eens op ze flikker in de rust en staat het binnen 10min na rust toch 0-1 en dan wordt het 0-3.
Lees mijn editquote:Op zondag 18 maart 2012 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ajax is heilig. Ajax is de vriend van Bertje Oostveen
AHAHA JA ZEKER!!!quote:
Na rust scoren we gewoonquote:
Koop dan een bril, schelequote:Op zondag 18 maart 2012 13:11 schreef Geo4kant het volgende:
Net als bij PSV - Valencia , camera veel te ver weg.. kan het niet goed zien.
Nee, was terecht. Ajax is nooit lucky (Zie AZ bekerpot, CL etc.)quote:Op zondag 18 maart 2012 13:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Heeft ADO rood?![]()
![]()
Zal wel weer Lucky Ajax zijn, pffffffffffffff
Cillessen, Ooijer, Blind, Enoh, Lodeiro, Bulykin en Lukokiquote:Op zondag 18 maart 2012 13:12 schreef Jojoortje het volgende:
Wie zitter er nog op de bank bij Ajax dan?
O.a. Bulykin, de enige speler die wel een zekerheid is voor goalsquote:Op zondag 18 maart 2012 13:12 schreef Jojoortje het volgende:
Wie zitter er nog op de bank bij Ajax dan?
Thanks.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Cillessen, Ooijer, Blind, Enoh, Lodeiro, Bulykin en Lukoki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |