Loneley planet toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 11:26 schreef Isegrim het volgende:
Nou, dan gooi ik 'm dicht.
Paar jaar terug werd de Witte Aap uitgeroepen tot beste kroeg ter wereld. Ik snap het ook niet helemaal.
Ik ben er in Sri Lanka achter gekomen dat je de plekken die de Lonely Planet aanraadt, vooral moet mijden.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:50 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Loneley planet toch?
Misschien leuk als je op reis bent, hoop lotgenoten denk ik.
Maar voor het normale volk in Rotterdam is er volgens mij niks aan, als het -5 is dan staan er nog steeds 20 maan buiten.
Oase, is dat wat?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef Monopoly het volgende:
Witte aap is wel lachen als je al wat op hebt, en nog even wil dansen en ouwehoeren met wat vage lui. Vanaf daar zet ik altijd de eindsprint in naar de Oase. Daar gaat het licht uit altijd.
Het is de meest vreemde tent waar ik ooit ben geweest in Europa hahaquote:Op zondag 18 maart 2012 23:01 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Oase, is dat wat?
Dat was volgens mij altijd een besloten club met allemaal vage lui en is volgens mij ook een tijd dicht geweest door drugs.
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:00 schreef junkiexp het volgende:
Niks mis met pooiers, hoeren, transgenders, homo's en travestieten
Ik ga er ook een keer heen, even gekeken op maps en het is 270m hier vandaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen
* DancingPhoebe google't al
Met de auto zeker? Te voet de helft gok ik?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:02 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik ga er ook een keer heen, even gekeken op maps en het is 270m hier vandaan.
Altijd fijn, woningcorporaties, ik werk er bij eentje, weet precies hoe het af en toe gaat.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik wordt een beetje moe van de havensteder woningbouw! We zijn al 4 weken bezig om van hun een verklaring te krijgen dat ik inwoon bij mijn partner, We zijn er al 2x geweest en de nodige papieren ingevuld, en al 3x gebeld, en steeds een ander die niet weet hoe of wat, of het systeem werkt niet, en dan bellen ze terug! Maar ze bellen nooit!
Nu vanmiddag maar bij de gemeente een formulier gehaald waarop wij de gemeente toestemming geven om door te geven aan de woningbouw dat ik woon waar ik nu woon! Pfft
Nee dat is te voet, met de auto 800 meter geloof ik, dan moet je eerst keren bij het intelquote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met de auto zeker? Te voet de helft gok ik?
Broemfiets?quote:16:25:33 20-03-12 17 111 Aanr + letsel 1 Hanno (Waalhaven Pier 5 En 6 Waalhaven O.Z. 20 thv ROTTERDAM (RT). Broemfiets vs fiets
quote:
dat is een fiets waar de bestuurder broem broem op roeptquote:
Nee, maar is wel een goed idee om te gaan doenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:08 schreef ChatGirl het volgende:
Rotterdammers.
Zit iedereen een beetje van het mooie weer te genieten? Ik wel in ieder geval.
Ben vanmiddag voor de eerste keer na 3 weken ziek te zijn geweest weer eens gaan hardlopen. Viel dat ff tegen
Topbaan!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:30 schreef Alicey het volgende:
Zo. Ondergetekende is vanaf heden huisvrouw.
Het perfectioneren van die topbaan, zodat het gezinshoofd nog tevredener kan zijn. En anders kan je altijd nog Senior Huisvrouw worden, Managing Huisvrouw, of Chief Household Officer.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar als je al aan de top zit, wat voor ambitie is er dan nog?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het perfectioneren van die topbaan, zodat het gezinshoofd nog tevredener kan zijn. En anders kan je altijd nog Senior Huisvrouw worden, Managing Huisvrouw, of Chief Household Officer.
Klopt, ik heb een lowracer ligfiets. En een carbon semi lowracer en nog een semi lowracer.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dan heb je wel een hele lage fiets
Permanent Roosje en Ringo aansturen, dus.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:30 schreef Alicey het volgende:
Zo. Ondergetekende is vanaf heden huisvrouw.
Met natuurlijk het risico dat je 500kg of meer op je donder krijgt :-)quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een lowracer ligfiets. En een carbon semi lowracer en nog een semi lowracer.
Maar met de lowracer zou het net lukken
Jaaaaa! Zaterdagmiddag in het Euromastpark? Ik heb nog wel een gas en een gewone bbq en brandstof voor beidenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef Breuls het volgende:
Zeg, met al die lente om ons heen kan deze vraag natuurlijk niet uitblijven:Wanneer gaan we barbecuen?
Hmm. Rob vindt CHO mooi klinken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het perfectioneren van die topbaan, zodat het gezinshoofd nog tevredener kan zijn. En anders kan je altijd nog Senior Huisvrouw worden, Managing Huisvrouw, of Chief Household Officer.
Da's niet nodig, die doen toch hun eigen ding..quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Permanent Roosje en Ringo aansturen, dus.
Van mij wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 06:03 schreef bianca en michael het volgende:
Ik kan zondag alleen maar als ik mijn ouders en de honden mag meenemen
Als jullie straks echt weg zijn, gaan we wekelijks feesten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:06 schreef Alicey het volgende:
We zijn nog niet weg, of het wordt gezellig.'t is weer mooi, Rotterdam.
Gas != bbq! Gasfornuisquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:46 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Jaaaaa! Zaterdagmiddag in het Euromastpark? Ik heb nog wel een gas en een gewone bbq en brandstof voor beiden
Wat loop jij toch altijd te mekkeren over mijn gasbbq! Die voelt zich helemaal gediscrimineerd! Die is speciaal in mijn leven gekomen om op hoge temperatuur pizza's te kunnen bakken op balkonquote:
Als de katten van huis zijn... Als dat dan maar allemaal goed gaat!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als jullie straks echt weg zijn, gaan we wekelijks feesten.
Ik hou een oogje in het zeil.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als de katten van huis zijn... Als dat dan maar allemaal goed gaat!
Gelukkig, dan hoeven we ons niet ongerust te maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik hou een oogje in het zeil.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Precies! :-) Wie neemt de fire-starter mee naar de BBQ? :-D
Nou ja, dan is het zo dat alleen Isegrim zich zorgen hoeft te maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Precies! :-) Wie neemt de fire-starter mee naar de BBQ? :-D
bedankt!quote:Op zondag 25 maart 2012 05:19 schreef Karzai het volgende:
Wat een kutstad is het toch eigenlijk he dat Rotterdam
Godverdomme zeg respect voor de mensen die het daar uit houwe
235 meter tov. 150 meter voor de Milleniumtoren.quote:Op zondag 25 maart 2012 05:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij's alleen iets groter (Net als in Duitsland is in Amerika alles groter).
SkyHigh.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:02 schreef vault_tec het volgende:
iemand hier die een aanrader heeft qua coffeeshops in rotterdam?
Ik heb een tijd lang gesport bij de vestiging in het Groothandelsgebouw. Wat wil je weten?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:31 schreef Marktplaatsman het volgende:
Iemand ervaring met de Fit for Free vestigingen in Rotterdam? Ik zoek een beetje goedkope fitness
Zeker net zo free als de FreeRecordshop?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:31 schreef Marktplaatsman het volgende:
Iemand ervaring met de Fit for Free vestigingen in Rotterdam? Ik zoek een beetje goedkope fitness
Hoe druk is het? hoor verhalen dat er soms hele rijen achter die machines staanquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:56 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik heb een tijd lang gesport bij de vestiging in het Groothandelsgebouw. Wat wil je weten?
Waarschijnlijk in de avond en ik hoor dat het dan altijd erg druk isquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:30 schreef Caland het volgende:
Ligt eraan hoe laat je er komt.
Ga altijd naar die in de Hoogstraat, zeer goed te doen.
Hoe is het personeel? Kan je gewoon zelf je gang gaan of proberen ze je eerst weer een schema aan te smeren?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:39 schreef Caland het volgende:
Klopt, of je moet van 9 tot 11 ofzo gaan. Ik ga sowieso nooit in die 'spitsuren.'
Voor als in goede hang out of voor goede shit?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:02 schreef vault_tec het volgende:
iemand hier die een aanrader heeft qua coffeeshops in rotterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |