Je moet, Annie, houwwww jij m'n tassie ff vast' nog.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:14 schreef Vork het volgende:
Hoi, gefeliciteerd, goedemorgen, paard in de gang. Heb ik nu alles gehad?
Hou die zelf maar vastquote:Op zondag 18 maart 2012 11:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je moet, Annie, houwwww jij m'n tassie ff vast' nog.
I don't think you're happy enough!quote:
Vervelend, zo'n zondag hequote:Op zondag 18 maart 2012 11:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga de wachtrij tekeningetjes eens even afwerken, dan nog een stukkie krant en dan duik ik in bad met een boek
/dagbok
En dat had ik voor jou getekend !quote:Op zondag 18 maart 2012 12:10 schreef LieLie het volgende:
Ik had een smoothie van een banaan, een hand aardbeien, tien bessen, wat yoghurt en een lepel lijnzaadjes
Nou ja!quote:
Krijg je na een aura altijd hoofdpijn of soms ook niet? (die vorm bestaat ook en daar hoop ik nu voor je op!)quote:Op zondag 18 maart 2012 12:29 schreef LieLie het volgende:
Zomaar ja. Al vijf jaar niet gehad. Kreeg ineens zo'n blinde vlek en nu flikkert het. Heb paracetamol genomen en lig op de bank.
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:29 schreef LieLie het volgende:
Zomaar ja. Al vijf jaar niet gehad. Kreeg ineens zo'n blinde vlek en nu flikkert het. Heb paracetamol genomen en lig op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |