Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
veel is mij bekent maar alwetend ben ik nietquote:Op zondag 18 maart 2012 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
hihi en ik maar denken dat wok alles wist
URK!quote:Op zondag 18 maart 2012 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
@Flesch, ga een keer naar een grote camerawinkel en kijk en voel. Tassen zat maar het moet maar net de jouwe zijn en je gaat vrij makkelijk de mist in met die dingen
Hoe groot is je tabje dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het valt nog niet mee. De meeste tassen die iets van een gevoerd plat vak hebben, zijn voor laptops tot 15 of 17 inch. Daar kan mijn tabje dan een keer of 12 in, dat is ook niet de bedoeling
met die huisjes op palenquote:Op zondag 18 maart 2012 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
URK!ik moet daar nog een keer heen hoor
Urkquote:Op zondag 18 maart 2012 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
URK!ik moet daar nog een keer heen hoor
ja maar dat maakt toch niet uit?quote:Op zondag 18 maart 2012 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het valt nog niet mee. De meeste tassen die iets van een gevoerd plat vak hebben, zijn voor laptops tot 15 of 17 inch. Daar kan mijn tabje dan een keer of 12 in, dat is ook niet de bedoeling
Cameranuquote:
Kan je niet beter naar Capelle of Amsterdam dan? Naar Kamera-Express, zo te zien is die goedkoperquote:Op zondag 18 maart 2012 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
CameranuHUGE winkel
TEVEEL mooie dingen leuke dingen etc
Dan koop je diequote:Op zondag 18 maart 2012 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil deze
http://www.crumpler.com/A(...)EN&SKU=EST001-B00G50
Geloof dat die zelfs nog in het vak van mijn tas pastquote:
Die leveren ze zo te zien alleen in Australië dusquote:
Ja, maar dat is geen "winkel". Dat is een "dozenschuiver".quote:Op zondag 18 maart 2012 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
Kan je niet beter naar Capelle of Amsterdam dan? Naar Kamera-Express, zo te zien is die goedkoper
Snoezelieverd, crumpler heeft iig een winkel in Utrecht en ook een in Amsterdam voor zover ik weetquote:Op zondag 18 maart 2012 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die leveren ze zo te zien alleen in Australië dus
ja maar voor de Europese markt leveren ze andere dingen. En DIE ene dus nietquote:Op zondag 18 maart 2012 10:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Snoezelieverd, crumpler heeft iig een winkel in Utrecht en ook een in Amsterdam voor zover ik weet
Nou ja, dan zit er maar 1 ding op he. Je moet je bordjescollectie hoognodig uitbreiden in Australiëquote:Op zondag 18 maart 2012 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar voor de Europese markt leveren ze andere dingen. En DIE ene dus niet
Het gaat me niet zozeer om de prijs hoor er zijn genoeg winkels die hun spullen goedkoper aanbiedenquote:Op zondag 18 maart 2012 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet beter naar Capelle of Amsterdam dan? Naar Kamera-Express, zo te zien is die goedkoper
quote:Op zondag 18 maart 2012 10:48 schreef douche-eendje het volgende:
Zeg LL, die foto van je kleine op facebook. Doe eens niet, ik smelt
quote:Op zondag 18 maart 2012 10:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, dan zit er maar 1 ding op he. Je moet je bordjescollectie hoognodig uitbreiden in Australië
quote:Op zondag 18 maart 2012 10:58 schreef Resistor het volgende:
Je kan natuurlijk ook hobby's gaan combineren, DealExtreme heeft een heel assortiment 'lenzen' die eigenlijk koffiemokken zijn.
Hierzo
En even een andere koffiemokkenvraag: ik zit het puntenboekje van DE door te bladeren, daar staat deze mok in. Volgens het papieren boekje (digitale versie hier) is hij 480ml, volgens de 'normale' site 'slechts' 360ml. Wat is het nou?
Nou idd. Mooi klote welquote:Op zondag 18 maart 2012 10:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, dan zit er maar 1 ding op he. Je moet je bordjescollectie hoognodig uitbreiden in Australië
Dat probeer ik ook al te vermijdenquote:Op zondag 18 maart 2012 11:00 schreef wel.o.k het volgende:
kuthoor ik de uitslag van de f1 race op het nieuws
nou ja, gelukkig heeft er 1 gewonnen die ik het gun dus dat scheelt iets.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook al te vermijdenik voel je pijn.
je ging toch al trouwenquote:Op zondag 18 maart 2012 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh oeh deze![]()
http://www.lowepro.com/photo-traveler
MET blonde kip erbij graag
Ja met D-E en met die brunette in Noorwegen. Nou en?quote:
wel een lelijke tasquote:Op zondag 18 maart 2012 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh oeh deze![]()
http://www.lowepro.com/photo-traveler
MET blonde kip erbij graag
Ik heb het helaas wel vaker meegemaakt dat ik nog moest kijken terwijl ik het wel al wist, maar het kijken zelf is gelukkig leuk genoeg dan alsnog.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou ja, gelukkig heeft er 1 gewonnen die ik het gun dus dat scheelt iets.
meer zeg ik niet
Alles kan erinquote:
das waarquote:Op zondag 18 maart 2012 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles kan erinEn het voordeel van al die voeringen en dat het gericht is op lenzen: Dat betekent dat er ook prima wat blikken bier in kunnen. EN dat ze koud blijven
Met zo'n tas kan je het trouwen wel vergetenquote:Op zondag 18 maart 2012 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met D-E en met die brunette in Noorwegen. Nou en?
whehehequote:Op zondag 18 maart 2012 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met D-E en met die brunette in Noorwegen. Nou en?
ik ga ook maar eens wat nuttigs doen.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:15 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga maar eens weer verder schilderenGeen zihiiiiiin meer
Maar maar Gianni eerste race van het jaarquote:Op zondag 18 maart 2012 11:08 schreef gianni61 het volgende:
ik heb het al nagelezen omdat ik vanmidda toch niet de hele race kan kijken
tja, eerlijk gezegt was ik vergeten dat die vandaag was, anders was ik er misschien voor opgestaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar maar Gianni eerste race van het jaar
Voetbal?quote:Op zondag 18 maart 2012 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, eerlijk gezegt was ik vergeten dat die vandaag was, anders was ik er misschien voor opgestaan.
vanmiddag zelf wedstrijd, das belangrijker
Daarom heb ik nog twee andere bruidenquote:Op zondag 18 maart 2012 11:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met zo'n tas kan je het trouwen wel vergeten
Handbalquote:
Precies. En ik heb zo'n ding niet voor het mooiquote:Op zondag 18 maart 2012 11:10 schreef gianni61 het volgende:
maar praktisch en mooi zijn 2 verschillende dingen
Hij zei volmondig ja en stak nog even ze vingers omhoogquote:Op zondag 18 maart 2012 10:58 schreef douche-eendje het volgende:
Ja die met de kookwekker. Wilt hij nogsteeds een 2 en een 4 oud zijn?
Ik kan pas vanavond kijken... vanmiddag wordt niks met die kleinequote:Op zondag 18 maart 2012 11:08 schreef gianni61 het volgende:
ik heb het al nagelezen omdat ik vanmidda toch niet de hele race kan kijken
Dat de website ruk is zegt niet dat de winkel ook ruk is...quote:Op zondag 18 maart 2012 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, mooi. Ik zal weleens naar Konijnenberg om wat tassen te bekijken. Er zijn wel een paar goeie voor wat ik wil, maar die zijn in Europa niet leverbaar dus. Mooi is dat![]()
En die website van cameranu zuigt ook apenballen in de hel dus daar ga ik ook niet heen.
Nee, maar het kost ze dus wel klantenquote:Op zondag 18 maart 2012 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat de website ruk is zegt niet dat de winkel ook ruk is...
alle data weer fris en strak?quote:
Ach die ene mopperende klant kunnen ze vast missen als kiespijnquote:Op zondag 18 maart 2012 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar het kost ze dus wel klanten
quote:
borst zakje overhemd, hey een bobbel, even extra goed strijkenquote:
nu samengesmolten met het borstzakje?quote:Op zondag 18 maart 2012 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]jup, het is een mooie laptopreset tool nu
kaartje erin, BSOD
[..]
borst zakje overhemd, hey een bobbel, even extra goed strijken
Ja het is nu weer typisch na-wintersweer. Ach het goede weer komt wel weer terug natuurlijk..quote:Op zondag 18 maart 2012 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een matig weer trouwens. Maar goed dat ik gisteren op pad gegaan ben en niet vandaag![]()
Maar nu kan ik wel even de bordjes gaan uitzoeken
Ja, hoe zeggen ze dat? Maart voert zijn paardquote:Op zondag 18 maart 2012 12:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja het is nu weer typisch na-wintersweer. Ach het goede weer komt wel weer terug natuurlijk..
Maart roert zijn staartquote:Op zondag 18 maart 2012 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, hoe zeggen ze dat? Maart voert zijn paard
Het is wel heel grijs ja. Lijkt erop alsof het gaat sneeuwenquote:Op zondag 18 maart 2012 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een matig weer trouwens. Maar goed dat ik gisteren op pad gegaan ben en niet vandaag![]()
Maar nu kan ik wel even de bordjes gaan uitzoeken
Met bewolking en mist ga ik niet op een terras zitten hoor... doe dan het weer van donderdag maar, toen de zon zich nog liet zienquote:Op zondag 18 maart 2012 12:21 schreef gianni61 het volgende:
tis fris buiten, jammer dat het weer van vrijdag niet ff nog kon blijven, was een mooie terrasdag geweest..
nou, vrijdag was het hier 23 graden en heerlijk zonnig. beter dan donderdagquote:Op zondag 18 maart 2012 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met bewolking en mist ga ik niet op een terras zitten hoor... doe dan het weer van donderdag maar, toen de zon zich nog liet zien.
Vrijdag was het hier bewolkt, nevelig en hooguit 10 graden, stukken minder dan donderdagquote:Op zondag 18 maart 2012 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, vrijdag was het hier 23 graden en heerlijk zonnig. beter dan donderdag
tja, je woont zeker uit stukje uit de buurt danquote:Op zondag 18 maart 2012 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrijdag was het hier bewolkt, nevelig en hooguit 10 graden, stukken minder dan donderdag.
Westkustquote:Op zondag 18 maart 2012 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, je woont zeker uit stukje uit de buurt dan
Ik heb lekker 's middags in de tuin met een moreeke gezetenquote:Op zondag 18 maart 2012 12:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Donderdag zag het er vanachter mijn kantoorraam lekker uit buiten, ja.
Jij woont duidelijk aan de verkeerde kant van het landquote:Op zondag 18 maart 2012 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrijdag was het hier bewolkt, nevelig en hooguit 10 graden, stukken minder dan donderdag.
Sterktequote:Op zondag 18 maart 2012 12:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet straks nog 2 uur in het Philips Stadion zitten
Zou zeggen, pak met beiden handen aan en ja, ik ken het gevoel! Ben bijna 46 met eigen huis dus die gein ken ik allang. Mams bedoelt het goed en jij hoeft niet te koken, gevalletje zij blij en jij blij.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Mailtje van me moeder. Ze heeft nog een prakkie spaghetti over in de diepvries, of ik dat wil hebben![]()
Het is niks als je een eigen huis koopt als je bijna 40 bent, maar opeens denkt je moeder dat je daarmee verandert in een soort hulpbehoevende mongool of zo![]()
![]()
Ik word hier NOGAL simpel van. Maar hey, zeg er maar niks van, want het is allemaal goed bedoeld en ze wil alleen maar helpen
Zie het als een gebaar goed bedoelt, niet zo moeilijk over doen, wees haar liever dankbaar.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kook sowieso nooit![]()
Ik hoef gewoon niet als een kleuter behandeld te worden.
ik pak het meestal aan, gooi t weg en eet mn eigen spulquote:Op zondag 18 maart 2012 13:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zie het als een gebaar goed bedoelt, niet zo moeilijk over doen, wees haar liever dankbaar.
Dat doe ik ook geregeld jaquote:Op zondag 18 maart 2012 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik pak het meestal aan, gooi t weg en eet mn eigen spulmoeders gelukkig en ik gelukkig
mijn moeder kan niet zo goed kokenquote:
snap ik wel, waarschijnlijk wil ze gewoon graag nog een beetje t gevoel houden dat ze nodig is.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh mijn moeder kan prima koken hoor, daar gaat het niet om![]()
Maar ik wil graag ZELF leven, en niet een soort eeuwig troetelspeeltje annex dankjewel-pop zijn.
quote:(i) Top 20 in de -reeks op 17-03-2012 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 076 wel.o.k
02. 050 Koen66
03. 037 goldfinger1963
04. 034 littledrummergirl
05. 032 suikertaartje
06. 025 Zokunen
07. 023 Karzai
08. 022 LovelyLady
09. 022 DaMart
10. 019 MPG
11. 018 Inkomen
12. 015 D.
13. 015 Bos81
14. 013 Enfermera
15. 012 gianni61
16. 011 Kaat38
17. 011 Knetterkrankjorum
18. 010 marcb1974
19. 010 douche-eendje
20. 010 Dr_Flash
Reeks-statistieken!
* wel.o.k bespringt KGquote:Op zondag 18 maart 2012 14:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Buh..... om een of andere reden is dit echt een dag die naar voeltMaar hallo hier
ja, zeker nou ze met pensioen is. Ben ik lekker klaar mee, zeg maarquote:Op zondag 18 maart 2012 13:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
snap ik wel, waarschijnlijk wil ze gewoon graag nog een beetje t gevoel houden dat ze nodig is.
kapiteinquote:Op zondag 18 maart 2012 14:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Buh..... om een of andere reden is dit echt een dag die naar voeltMaar hallo hier
*knijpt in wangetjes* eet je wel je groente, zoon?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, zeker nou ze met pensioen is. Ben ik lekker klaar mee, zeg maar
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is echt pure mazzel voor mijn imaginaire vrouw dat ze niet bestaat, want die schoonmoeder van d'r... Dat zou slaande oorlog geworden zijn
Het is echt pure mazzel voor mijn imaginaire vrouw dat ze niet bestaat, want die schoonmoeder van d'r... Dat zou slaande oorlog geworden zijn
gelukkig woon ik n goeie 75 km van de mijne vandaanquote:Op zondag 18 maart 2012 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, zeker nou ze met pensioen is. Ben ik lekker klaar mee, zeg maar
ik ruim 100 en heb ze al 7 jaar niet meer gesprokenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig woon ik n goeie 75 km van de mijne vandaanen dat gebemoei is daar een van de redenen van
scheelt n hoop gedoe..quote:Op zondag 18 maart 2012 14:23 schreef Muck het volgende:
Ik heb overigens nooit ruzie met mijn schoonouders
Mja, dat is altijd wel lastig...quote:Op zondag 18 maart 2012 14:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
scheelt n hoop gedoe..
ik weet nog niet zo goed wat ik van mijn huidige vindheel ander soort mensen dan waar ik normaal mee omga
...
mijn folks hebben de mijne ook niet gemeet mede om die redenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, dat is altijd wel lastig...
Nou ja, wie weet is het juist erg leuk om hele andere mensen in je kenissenkring te hebben
Alleen combineert het soms wat lastig op verjaardagen enzo
kan heel goed gaan hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 14:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn folks hebben de mijne ook niet gemeet mede om die redenzijn vader was directeur van n bankvestiging, de mijne timmerman... ik zie niet hoe die gezellig zouden kunnen praten
Haha ik zie het gewoon nog niet echt gebeurenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan heel goed gaan hoor
ik heb ook zitten lunchen in de bouwkeet tussen de metselaars en timmermannen en betonvlechters.
maar ook met managers en directeuren in een bedrijfsrestaurant
Wooooookquote:
Mijn ouders hebben Toeks pa ook welgeteld 1 keer gezienquote:Op zondag 18 maart 2012 14:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn folks hebben de mijne ook niet gemeet mede om die redenzijn vader was directeur van n bankvestiging, de mijne timmerman... ik zie niet hoe die gezellig zouden kunnen praten
GFquote:
iddquote:Op zondag 18 maart 2012 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan heel goed gaan hoor
ik heb ook zitten lunchen in de bouwkeet tussen de metselaars en timmermannen en betonvlechters.
Klinkt bekendquote:Op zondag 18 maart 2012 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan heel goed gaan hoor
natuurlijk kan datquote:
Okee, één uiltje.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:26 schreef Muck het volgende:
Voor mij is het lang geleden dat ik zo'n onproductieve dag had
Geslapen tot half 1 en sinds die tijd heb ik koffie gedronken, F1 gekeken en een uiltje in elkaar gezet
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, één uiltje.
Ik heb ook adem gehaald vandaag
per ongeluk. Geloofwaardigheid -0,3quote:Op zondag 18 maart 2012 15:40 schreef DaMart het volgende:
"Help, ik heb me per ongeluk ingeschreven op Facebook"
was even weg maar juist, is ook een methodequote:Op zondag 18 maart 2012 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik pak het meestal aan, gooi t weg en eet mn eigen spulmoeders gelukkig en ik gelukkig
Ik gleed uit toen ik uit de douche kwam, echt heel toevallig per ongeluk precies op die colafles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik gleed uit toen ik uit de douche kwam, echt heel toevallig per ongeluk precies op die colafles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:07 schreef littledrummergirl het volgende:
t vriendje heeft net de hele tijd f1 gekeken en zit nu op zn playstation rondjes te rijden met een of ander spelboys will be boys
"Ja mam, courgette kun je heel goed grillenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:06 schreef STING het volgende:
[..]
*knijpt in wangetjes* eet je wel je groente, zoon?
ik heb daar echt de concentratie niet voorquote:Op zondag 18 maart 2012 16:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb ook F1 gekeken
Maar ik heb zojuist een weekmenu voor komende week in elkaar gezet, dat is dan wel weer een verschil
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef Muck het volgende:
Omg
Clasie schiet de bal recht omhoog... commentator: Heee, een vuurpijl in Enschede!
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb daar echt de concentratie niet voortwee uur rondrijdende auto'tjes volgen
ik ga dan alleen maar vragen stellen als "die naambordjes boven die garages aan de zijkanten, hebben ze die stickers alleen voor vandaag gemaakt en daar opgeplakt?" of "he waarom zit er een fietspad op het cicuit?"
haha heul romantischquote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Toek en ik hebben elkaar leren kennen door F1
Dat kan niet hoor, daarvoor zit jij te ver wegquote:
Ah, vandaar dat het hier nu betrekt! Jij hebt alle zon!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan niet hoor, daarvoor zit jij te ver weg
Ik had die neiging vanmorgen na de F1 ook maar was te lam om boven F1 2011 te gaan halen. Dus werd het FIFA Streetquote:Op zondag 18 maart 2012 16:07 schreef littledrummergirl het volgende:
t vriendje heeft net de hele tijd f1 gekeken en zit nu op zn playstation rondjes te rijden met een of ander spelboys will be boys
quote:
Wat doen jullie in Venlo?quote:
quote:
Ja, want anders komt het in Venlo, en dat kan echt nietquote:Op zondag 18 maart 2012 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat het hier nu betrekt! Jij hebt alle zon!
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, want anders komt het in Venlo, en dat kan echt niet
Dan gaat de pvv weer zeuren daar dat er vreemden de provincie in komen
waar is hier?quote:
Hier schijnt 't zonnetje nog steedsquote:
Wordt tijd dat de lente goed door gaat brekenquote:Op zondag 18 maart 2012 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
best hard ook, nu weer droog maar wel grijs
Mja, dat heb je met de bussen daarquote:Op zondag 18 maart 2012 16:58 schreef Yuki het volgende:
Lijkt wel alsof er airco aan staat in de bus!![]()
M'n nagels worden blauw, zo koud heb ik het nu. Debiele buschauffeur!
Achterlijke gladiolen bij het GVUquote:Op zondag 18 maart 2012 17:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, dat heb je met de bussen daar![]()
Airco aan in de winter, kachel aan in de zomer...
Waar heb jij het nou weer overquote:Op zondag 18 maart 2012 17:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook wel tevreden met onze overwinning tegen FC Duitsland?.
Het is een mooie bijkomstigheid jaquote:Op zondag 18 maart 2012 17:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook wel tevreden met onze overwinning tegen FC Duitsland?.
quote:
Ik heb gewoon niks met voetbal nadat ik jarenlang iedere zondag de huiselijke voetbalterreur heb moeten doorstaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:17 schreef Bos81 het volgende:
Altijd leuk die reacties als ik het over voetbal heb..
Maak ik toch weer reclame voor mijn voormalig werkgever
Oh ja, mijn overhemden moeten nog gestrekenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:47 schreef Yuki het volgende:
Zo, ik ben wel even genoeg huisvrouw geweest voor 1 dag
Succes!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, mijn overhemden moeten nog gestreken
Kan ik wel iets bij voorstellen hoor. Ik kan makkelijk een zondagje zonder studio sport, maar je hebt van die mensen waar ik ook eenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks met voetbal nadat ik jarenlang iedere zondag de huiselijke voetbalterreur heb moeten doorstaan.
Waar is me moeder als je d'r nodig hebtquote:
me moeder?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar is me moeder als je d'r nodig hebt
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit jaquote:
Druk bezig een prakje spaghetti invriezen voor jequote:Op zondag 18 maart 2012 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar hep me overhemd wat aanquote:Op zondag 18 maart 2012 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Druk bezig een prakje spaghetti invriezen voor je...
Ik zou die spaghetti inderdaad maar niet op je overhemd kwakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:13 schreef Muck het volgende:
Recycling galoreDat is een deftig dekseltje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik heb toch niets beters te doenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:21 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb zo niet het geduld om zo iets te maken
De typische en altijd terugkomende zondagavond brakheidquote:
Dit is je kans om iets zinnigs toe te voegenquote:
Brakheid is niet om te juichenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De typische en altijd terugkomende zondagavond brakheid![]()
![]()
Je moet zeggen:quote:
Laat maar johquote:Op zondag 18 maart 2012 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet zeggen:
Mijnheer Fles, bij deze bied ik u mijn nederige excuses aan
Kon daar geen kitrand meer ontdekken, denk dat het slechte reflectie van het glas isquote:Op zondag 18 maart 2012 18:55 schreef Rafeiro het volgende:
Ik schaam me D-E
Ik dacht dat het schimmel op de kitrand was, maar later zag ik het poetswerk
Glftpd?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Vet. FTP werkt op en vanaf mijn tablet. Gewoon precies zoals het zou moeten
Hoeven julie niet meer te wachten tot ik weer thuis ben voordat ik straks mooie foto's van Noorwegen kan laten zien
Zal ik dan de voetbal nemen?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeg, kan jij die standaard PI niet uitzetten?
google is your friendquote:Op zondag 18 maart 2012 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
yeah w.
Waarmee kan ik foto's resizen op een tab?
En niet met iPad troep aankomen want dan vermoord ik je
Geen idee, ik heb niet eens een tablet man.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
yeah w.
Waarmee kan ik foto's resizen op een tab?
En niet met iPad troep aankomen want dan vermoord ik je
Ja, en?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Standaard PI's zijn een totaal onzinnig concept. En mensen die ze gebruiken, tsja.
quote:
Ik zal dalek die kop van jou eens resizen met mijn nieuw gegooglede app. Vallen die rimpels niet meer zo opquote:
ik heb geen rimpelsquote:Op zondag 18 maart 2012 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal dalek die kop van jou eens resizen met mijn nieuw gegooglede app. Vallen die rimpels niet meer zo op
microsoft publisher geen optie?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
OK
JT Image Resizer sux as hell en doet niks.![]()
Volgende programmaatje proberen. gore klotezooi
heel plezierigquote:Op zondag 18 maart 2012 21:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja? Als hetwas het iig wel plezierig zwaar
Das goed om te horenquote:
morgen eerst solliciteren jijquote:Op zondag 18 maart 2012 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nou iets wat ook alleen maar toegang nodig heeft tot je opslag. En niet tot je volledige netwerk instellingen, PhonID en al die andere onzin waar zoiets niks te zoeken heeft.
Nu nog eens zien hoe het gaat met meerdere plaatjes. Morgen of zo
iddquote:Op zondag 18 maart 2012 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das goed om te horen
En nu vroeg naar bed voor werk morgen?
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
![]()
ik hoef er pas om 4 uur uit![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:47 schreef Yuki het volgende:
Heul effekes met zuiderlingen omgaan en gelijk slaat m'n hoofd om naar een soort dialect
Ik dacht net serieus: "Wa hedde gij gedaan?" inclusief zachte G
Slaat toch nergens op, ik ben bekant Amsterdammer!
daar heb ik geen last van gelukkig en ik zit altijd tussen de zuiderlingenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:47 schreef Yuki het volgende:
Heul effekes met zuiderlingen omgaan en gelijk slaat m'n hoofd om naar een soort dialect
Ik dacht net serieus: "Wa hedde gij gedaan?" inclusief zachte G
Slaat toch nergens op, ik ben bekant Amsterdammer!
voor mij is dat eigenlijk een normale tijdquote:Op zondag 18 maart 2012 21:48 schreef Yuki het volgende:
[..]![]()
Pas zegt ie dandas toch geen tijd, man!
je gaat niet met de juiste omquote:Op zondag 18 maart 2012 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar heb ik geen last van gelukkig en ik zit altijd tussen de zuiderlingen
mannen met een zachte G is wel![]()
dus wat dat betreft, zit ik hier goedq
Voor mij ook. Om te slapenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij is dat eigenlijk een normale tijd
Joah, tis goe met oe!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
je word nog wel eens een beschaafd persoon
vroeger ging ik dan pas naar bedquote:
ik heb een maat van mij die komt uit DenHaag en woont al jaren in Limburg en dat klinkt dus echt nietquote:Op zondag 18 maart 2012 21:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Joah, tis goe met oe!![]()
Gelukkig is het er met spreken nog niet uit gekomen, want dat klinkt volgens mij heel raar bij mij
Jij werkt ook veel te hard en iig veel te langquote:Op zondag 18 maart 2012 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij is dat eigenlijk een normale tijd
In het weekend wordt het zelfs nog later voor je, toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vroeger ging ik dan pas naar bed
vind jequote:Op zondag 18 maart 2012 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij werkt ook veel te hard en iig veel te lang
heel veel later zelfsquote:Op zondag 18 maart 2012 21:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
In het weekend wordt het zelfs nog later voor je, toch?
Zeg je nou dat ik niet accentloos Nederlands spreek?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb een maat van mij die komt uit DenHaag en woont al jaren in Limburg en dat klinkt dus echt niet
limburgs op zijn hagenees uitgesproken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Dat wil ik ook kunnen!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vind je![]()
ik slaap wel meteen als ik de mogelijkheid heb
De zaak sluit om 4 uur, en als jij direct kan tukken moet je toch om half 5 - 5 uur wel kunnen pitten?quote:
quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik niet accentloos Nederlands spreek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |