Pilletje nog niet genomenquote:Op zondag 18 maart 2012 10:02 schreef Happel het volgende:
Word jij 's nachts wakker met dit soort ideeën in je hoofd om ze vervolgens te noteren? Hoe bedenk je deze shit
Matig, een magere 6.quote:Op zondag 18 maart 2012 09:49 schreef Helpmefok het volgende:
Feijenoord, make us proud, Steve McClaren gaat in de fout
Feijenoord, make us proud, FC Twente is superbout
Feijenoord, make us proud, Jordy Clasie heeft een hart van goud
Feijenoord, make us proud, die Sander Boschker is hartstikke oud(41 jaar wtf
)
Feijenoord, make us proud, zorg dat de aansluiting bij de top aanhoud
Feijenoord, make us proud, zorg met zijn allen voor lijfsbehoud
Feijenoord, make us proud, Mulder zorg dat je alle ballen tegenhoud
Feijenoord, make us proud, door het eerst in tijden is het niet meer steenkoud
Feijenoord, make us proud, scoren doen we vandaag in viervoud
Feijenoord, make us proud, harden we maar wat goede flankaanvallers gescout
Feijenoord, make us proud, de kop van Strootman is een productiefout
Feijenoord, make us proud, winnen doen we dankzij eenvoud
Feijenoord, make us proud, niet winnen leidt tot een burn-out(ik ga godverdomme niet WEER opnieuw die documentaire herschrijven
)
Feijenoord, make us proud, El Ahmadi heeft een geweldige longinhoud
Feijenoord, make us proud, Stadion Feijenoord schrijven als Stadion Feyenoord betreft sinds kort weer een spelfout(Verander die letters dan ook eens koekwauzen
)
Feijenoord, make us proud, ik vraag me af of Manu het vandaag 90 minuten volhoud
Feijenoord, make us proud, in dit rijtje zit ergens ongetwijfeld een spelfout
Dat zeker, al zijn de extra toetjes meegenomen. Even 0-2 in Twente, 2-1 in Den Haag, 1-1 Eindhoven en een 0-1 in Alkmaar, dan is de dag weer geslaagd.quote:
trieste jongen :")quote:
Toch wel gewonnen?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daarna heb ik gevochten kan er niet blij om zijn helaas.
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben ik tv kijken bij iemand maakt Feyenoord de 2e drukt die gek de tv uit.
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit je met een Twente supporter voetbal te kijken.., drukt die man de tv uit als Feyenoord de 2e maakt., Dat gaat natuurlijk zomaar niet..., het gevolg laat zich wel raden denk ik..quote:
Voetbal kijken met een Duitserquote:Op zondag 18 maart 2012 21:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit je met een Twente supporter voetbal te kijken.., drukt die man de tv uit als Feyenoord de 2e maakt., Dat gaat natuurlijk zomaar niet..., het gevolg laat zich wel raden denk ik..
Jij bent dan ook geen PSV supporter in hart en nieren. Jij wed tegen je eigen club.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voetbal kijken met een Duitser
TV uitdrukken
Ik heb zelfs die 2-6 helemaal afgekeken, wel met pijn in mijn hartje
Maar jij bent ook wel een eckte eckte hequote:Op zondag 18 maart 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
Tijdens die wedstrijd van Ajax tegen Heerenveen in het seizoen met Van Basten aan het roer ben ik ook blijven zitten.
True that.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maar jij bent ook wel een eckte eckte he
Je zet de tv weer aan?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit je met een Twente supporter voetbal te kijken.., drukt die man de tv uit als Feyenoord de 2e maakt., Dat gaat natuurlijk zomaar niet..., het gevolg laat zich wel raden denk ik..
Vandaag weer geld verloren, dacht Heerenveen wint welquote:Op zondag 18 maart 2012 21:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen PSV supporter in hart en nieren. Jij wed tegen je eigen club.
Dan heb je er weinig verstand van, Heerenveen is zo ontiegelijk overschatquote:Op zondag 18 maart 2012 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vandaag weer geld verloren, dacht Heerenveen wint wel
PSV ookquote:Op zondag 18 maart 2012 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je er weinig verstand van, Heerenveen is zo ontiegelijk overschat
Idd. Gewoon schelden en zeggen dat de tv aan moet. Niks meer en niks minder vermoed ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah, middenmoot elftal opzich, maar als Assaidi en Narsingh het op hun heupen hebben, dan kan je zo van elke tegenstander winnen, zeker gezien niveau van de backs in NLquote:Op zondag 18 maart 2012 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je er weinig verstand van, Heerenveen is zo ontiegelijk overschat
Je moest huilen?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet niet uit welk tokkiedorp/stad Mikey komt maar blijkbaar daar moet je lijfelijk wordenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Gewoon schelden en zeggen dat de tv aan moet. Niks meer en niks minder vermoed ik.
Twente jonge. Daar worden de wijven nog aan hun haren naar bed gesleurd.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet niet uit welk tokkiedorp/stad Mikey komt maar blijkbaar daar moet je lijfelijk worden
Vrouwen moeten ook gewoon luisteren.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Twente jonge. Daar worden de wijven nog aan hun haren naar bed gesleurd.
Hup! broek uit en de bedstee in.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Twente jonge. Daar worden de wijven nog aan hun haren naar bed gesleurd.
Oke een beetje duw en trek werk dan?? wel mini fittie imo.,quote:Op zondag 18 maart 2012 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Gewoon schelden en zeggen dat de tv aan moet. Niks meer en niks minder vermoed ik.
Daar kan ik kort en duidelijk over zijn... nee.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke een beetje duw en trek werk dan?? wel mini fittie imo.,
Maar heey dat is toch logisch als jij bij Iemand voetbal zit te kijken en die gast drukt de tv uit zou je niet flippen?
En terecht. Die tokkies moeten gewoon niks gooien.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:23 schreef De_kromme het volgende:
Die Lukoki jongen. Godverdomme doen alsof hij door een baksteen wordt geraakt.
Hij was ook duidelijk niet van plan het weer aantezetten.,quote:Op zondag 18 maart 2012 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar kan ik kort en duidelijk over zijn... nee.
Ja, dik verdiend. Feyenoord speelde beter, beste kansen, en veel feller.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:23 schreef De_kromme het volgende:
Tyfuspot. Feyenoorders gefeliciteerd, nog niks teruggezien, verdiend?
Slimme jongen die Lukokiquote:Op zondag 18 maart 2012 21:23 schreef De_kromme het volgende:
Zwaar verdient.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:23 schreef De_kromme het volgende:
Tyfuspot. Feyenoorders gefeliciteerd, nog niks teruggezien, verdiend?
Discutabelquote:Op zondag 18 maart 2012 21:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zwaar verdient.
ADOtrouwens naar mijn mening weer discutabel rood
. Word er scheitziek van. En die Lukoki
Wat een mongool
.
Dat vindt hij ook van Leeuwin zijn rode kaart in de eerste wedstrijd. Voor de rest heeft het helemaal niks te maken met het feit dat het om Ajax draait.quote:
Dat had ik nou bij Feyenoord die hebben de tweede helft enkel zwaar gewond op de grond gelegenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zwaar verdient.
ADOtrouwens naar mijn mening weer discutabel rood
. Word er scheitziek van. En die Lukoki
Wat een mongool
.
Hij hield zich in, was echt geen gestrekt been zoals ze overal zeiden. Daarnaast raakte die hem haast niet ofwel? Dan hebben ze het weer over de 'intentie', tja bij Twente - Feyenoord vlogen er om de haverklap lui erin, die net ontweken werden, dus waar leg je dan de grens?quote:
Niet janken ajaxboefje, er zijn er meer die er zo over denken. Ik steun De_Kromme hierin volledig en als er iemand is aan wie ik een pleurishekel heb (no offence De_Krommequote:Op zondag 18 maart 2012 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vindt hij ook van Leeuwin zijn rode kaart in de eerste wedstrijd. Voor de rest heeft het helemaal niks te maken met het feit dat het om Ajax draait.
[..]
Dat had ik nou bij Feyenoord die hebben de tweede helft enkel zwaar gewond op de grond gelegen.
Ja, die elleboog van Rado was echt belachelijkquote:Op zondag 18 maart 2012 21:50 schreef Caland het volgende:
Den Haag mocht blij zijn dat ze niet met 9 kwamen te staan
Die van Leeuwin was gewoon donkerrood. Met twee benen inkomenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vindt hij ook van Leeuwin zijn rode kaart in de eerste wedstrijd. Voor de rest heeft het helemaal niks te maken met het feit dat het om Ajax draait.
[..]
Dat had ik nou bij Feyenoord die hebben de tweede helft enkel zwaar gewond op de grond gelegen.
Klopt wel maar toch meer irritant dan geniaal en daarom ZAP.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:07 schreef Caland het volgende:
Kapiteintje had toch gelijk.
De dino show is tamelijk briljant, die sketches dan
Sodemieter op man, junkiequote:Op zondag 18 maart 2012 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch knap ik vond Ado altijd wel een leuk clubje.. Als ze niet tegen Feyenoord moesten hoopte ik altijd dat ADO won.. Sinds ik de kromme ken niet meer.
Kut. Ik heb 't gemist.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:07 schreef Caland het volgende:
Kapiteintje had toch gelijk.
De dino show is tamelijk briljant, die sketches dan
Nee zo ver gaat het niet.., maar als je dan Nac tegen Ado ziet dan was ik voor ado.,quote:Op zondag 18 maart 2012 22:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sodemieter op man, junkie.
Eens in je hart, altijd in je hart.
Je begint wartaal uit te slaan. Ik kan je gebrabbel niet meer volgen. Je keek vroeger altijd met een chick naar ADO?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee zo ver gaat het niet.., maar als je dan Nac tegen Ado ziet dan was ik voor ado.,
ik dacht altijd ja leuk ploegie keertje mee kijken met lekker wijfie., ballen enzo ja dankje Ado..,
denk daar altijd aan terug mooie tijd.,
Hij is de zoon van Hazes. Had je een raketgeleerde verwacht?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
Die zoon van André Hazes nu bij Spuiten en Slikken. Dat gastje is echt te dom om te poepen man.
Het is ook nog eens zo'n nep figuur man.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is de zoon van Hazes. Had je een raketgeleerde verwacht?
Ja sorry man.., was even druk bezig..quote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je begint wartaal uit te slaan. Ik kan je gebrabbel niet meer volgen. Je keek vroeger altijd met een chick naar ADO?
Neuhquote:Op maandag 19 maart 2012 10:56 schreef Happel het volgende:
Wat is SC dood de laatste tijd. Sluiten maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |