Ja, is dat echt zo? Ik heb altijd begrepen dat een crematie goedkoper is.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Aangezien meer mensen worden gecremeerd dan begraven moet je eigenlijk vragen of hij gewoon gecremeerd wordt of dat hij begraven wordt.
Wat maakt het uit?quote:Op zondag 18 maart 2012 11:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Krijgt de jongen een gewone begrafenis of wordt hij gecremeerd?²
Zwaar overtrokken, klopt ook van geen kant, anders hadden we nu geen winkels meer die brommers verkochten. Dat iets incidenteel gebeurde in het verleden wilt niet zeggen dat alles in iedereen daar last van had, voornamelijk waren dat gewoon kampers onderling.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zal best, maar destijds gingen de hoornse kampers al massaal in woonhuizen wonen, destijds hebben ze hele bedrijfstakken in Hoorn overgenomen, en iedereen die dacht concurrent te willen zijn werd bedreigt of ze tent in de fik gestoken.
Dit dus inderdaad. Was net ook een stukje op Nederland 1, maar bar weinig te zien (een afgezet plein), wel verontrustend verder.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:00 schreef Maja het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op een ernstig hangjongeren incident. Heeft echt helemaal niks met kampers te maken.
Bizar dat kinderen van 15 met een mes rond lopen...
quote:Hoorn – Vannacht rond 00:15 uur is op het Aagje Dekenplein een jongen van 17 jaar uit Westwoud doodgestoken. Rond 23.20 uur kwam een melding binnen van een persoon die onwel was geworden. De zeventienjarige jongen werd op liggend op de grond aangetroffen en bloedde uit een steekwond.
Ambulancepersoneel heeft de jongen nog gereanimeerd maar deze overleed even later in het ziekenhuis. De politie heeft een 15-jarige verdachte uit Zwaag aangehouden voor mogelijke betrokkenheid bij deze steekpartij.
[Update] De jongen is mogelijk neergestoken met een kapot bierglas.
[update 2] De mogelijke dader heet Ricardo en is 15 jaar jong. Of de thuis situatie iets te maken heeft met dit voorval is onbekend. Wel is bekent dat de verdachte zijn vader pas geleden was vrijgelaten uit de gevangenis waar hij verbleef voor een onbekend delict.
[update 3] Afgelopen vrijdagavond was het ook zeer onrustig op de 2 pleinen bij het winkelcentrum. Plusminus honderd jongeren renden achter iemand aan, de gealarmeerde politie wist toen op te treden en de rust te herstellen. Mogelijk is de steekpartij van afgelopen zaterdagavond hier een gevolg van.
[update 4] De gemeente Hoorn heeft laten weten uit piëteit de kermis geheel af te lasten. Het besluit is genomen na overleg met de politie en de kermisexploitanten. Op dit moment is nog steeds 1 gebied afgezet door de politie voor onderzoek.
Ik heb liever dat ze de juiste dader pakken. Maar ik begrijp je zeker.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:26 schreef Elfletterig het volgende:
Diep triest dat mensen meteen met messen moeten gaan steken. Hopelijk hebben ze de juiste verdachte te pakken.
Volgens de reakties hier gisteren (verwijderd door modjes) zou de dader een marokkaan zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:30 schreef Dagonet het volgende:
Volgens Hoornaanzee.nl heet de vermoedelijke dader Ricardo.
http://www.hoornaanzee.nl(...)ken-op-kermis-hoorn/
[..]
Dus?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:31 schreef Deadre het volgende:
[..]
Volgens de reakties hier gisteren (verwijderd door modjes) zou de dader een marokkaan zijn.
Yep. Ze zijn nu ook al aan het afbreken zag ik, ik reed er net toevallig langs, veel publiek staat ook nog te kijken bij het afgezette gedeelte.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:30 schreef Dagonet het volgende:
Volgens Hoornaanzee.nl heet de vermoedelijke dader Ricardo.
http://www.hoornaanzee.nl(...)ken-op-kermis-hoorn/
[..]
Nee, de reacties hier van vannacht, die ik heb weggehaald dus ik weet wat er stond, waren in de lijn:quote:Op zondag 18 maart 2012 14:31 schreef Deadre het volgende:
[..]
Volgens de reakties hier gisteren (verwijderd door modjes) zou de dader een marokkaan zijn.
Risdam Noord alleen, nu is die wijk de afgelopen jaren juist wel achteruit gegaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:39 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm Risdam valt ook onder Zwaag.
Ik ken de daded niet.
Prima, je weet het beter, dan laten we dat maar zo toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zwaar overtrokken, klopt ook van geen kant, anders hadden we nu geen winkels meer die brommers verkochten. Dat iets incidenteel gebeurde in het verleden wilt niet zeggen dat alles in iedereen daar last van had, voornamelijk waren dat gewoon kampers onderling.
[..]
Dit dus inderdaad. Was net ook een stukje op Nederland 1, maar bar weinig te zien (een afgezet plein), wel verontrustend verder.
Dat je überhaupt een mes bij je hebt.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:26 schreef Elfletterig het volgende:
Diep triest dat mensen meteen met messen moeten gaan steken. Hopelijk hebben ze de juiste verdachte te pakken.
Die verwijderde reactie kwamen allemaal binnen een uur dat ik dit topic heb geopend.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:31 schreef Deadre het volgende:
[..]
Wat voor een type was het ?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:40 schreef TakAFCA het volgende:
Die jongen die is dood gestoken is een vriend van me broertje.
Dan komt het wel allemaal erg dicht bij hoor.
quote:Op zondag 18 maart 2012 17:22 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Hele relaxte jongen, soms misschien wel te relaxt ((met school).
Echt een prima kerel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |