Oke de helft en dan krijg je van mij.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik waardeer het aanbod, maar nee, bedankt.
Ja klopt.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:23 schreef coban het volgende:
[..]
Ah nice, vrij opgevoed dus. İk ook.
Ja dat weet ikgewoon schande dat, doe dan niet weetje.
Doe eens pic ervan, ik wil wel een mooie.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha goeie vraag.. nee volgens mij niet. Volgens mij was dat zelfs zo'n foto die perongeluk ging.. "even kijken hoe die het doet AH ZO DUS"
.
[..]
Jij wil liever slijm kutje?
[..]
Moet psv morgen thuis?
[..]
Voorbindlullie
Watquote:
Hey das best privequote:Op zondag 18 maart 2012 01:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Doe eens pic ervan, ik wil wel een mooie.
Je hebt net gezegd dat je niets waard bent, jij moet onderhandelen nog leren zie ik wel!quote:
Ik faal nu keihard als verkoper.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt net gezegd dat je niets waard bent, jij moet onderhandelen nog leren zie ik wel!
quote:Op zondag 18 maart 2012 01:27 schreef coban het volgende:
Kijk dimens, ze vindt je geen 35 euro waard. İk zou dit niet pikken. Klappen die handel.
Ah ja. Ik was al aan het kijken maar kon niets vinden. Ik vind de foto iets juf-achtigs hebben trouwens, weet niet waarom?quote:Op zondag 18 maart 2012 01:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha goeie vraag.. nee volgens mij niet. Volgens mij was dat zelfs zo'n foto die perongeluk ging.. "even kijken hoe die het doet AH ZO DUS"
.
Ik dacht dat je zei dat je geen chick bent?quote:Op zondag 18 maart 2012 01:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ah ja. Ik was al aan het kijken maar kon niets vinden. Ik vind de foto iets juf-achtigs hebben trouwens, weet niet waarom?En je shirtje heb je van de Sting (best lang geleden van de collectie) or am I wrong?
Vertel mij watquote:Op zondag 18 maart 2012 01:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ik vind het hypocriet, draag dan geen hoofddoek maar meeste meisjes met hoofddoek dragen sowieso make up en strakke modieuze kleding. Ik snap dat niet echt 100%, ook niet van mijn nichten. Sowieso heb ik genoeg meegemaakt om te zeggen dat de meeste meisjes sowieso niet zo heilig zijn als ze zich voordoen, echt niet.Je hebt er wel een paar echt heilige tussen maar meeste zijn wel sneaky naar mijn ervaringen
Maar wat is triest?quote:Op zondag 18 maart 2012 01:28 schreef Beach het volgende:
niet allemaal tegelijk reageren heb geen zin om te qoten
Stuur jij ook even je lul via dm dan?quote:
Ik ben dus echt totaal niet op de hoogte.. behalve dat ze die laatste wedstrijd verloren hadden en dat was kut en dat ze tegen valencia gelijk hadden gespeeld..quote:
Jij eerstquote:Op zondag 18 maart 2012 01:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stuur jij ook even je lul via dm dan?
[..]
Ik ben dus echt totaal niet op de hoogte.. behalve dat ze die laatste wedstrijd verloren hadden en dat was kut en dat ze tegen valencia gelijk hadden gespeeld... Maar dat weet ik alleen via via en ik haal alles door elkaar dus nee.. ik ben écht niet op de hoogte
.
Wat be nik blij dat je terug bentquote:Op zondag 18 maart 2012 01:28 schreef NoelGallagher het volgende:
DAAR HOORDEN ZIJ ENGELEN ZINGEN
BOERUUHHHH, BOERUUHHHH
en dan die pic aan tsjok laten zienquote:Op zondag 18 maart 2012 01:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dus echt totaal niet op de hoogte.. behalve dat ze die laatste wedstrijd verloren hadden en dat was kut en dat ze tegen valencia gelijk hadden gespeeld... Maar dat weet ik alleen via via en ik haal alles door elkaar dus nee.. ik ben écht niet op de hoogte
.
Waarom ben ik jouw nog nooit in EHV tegengekomen?quote:Op zondag 18 maart 2012 01:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
.
Het blijft toch vreemd.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:28 schreef coban het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Mja ieder voor zich he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |