Dan moet je je fobo maar eens aanpassenquote:Op zondag 18 maart 2012 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Treinen, lul in kont en dan lul in kont en gewoon doorgaan tot we niemand meer hebben.. treinen
[..]
Oohhh, nou die is gestolen op wintersport. Heb nieuwe.. maar nog geen naam
Oh zo.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Treinen, lul in kont en dan lul in kont en gewoon doorgaan tot we niemand meer hebben.. treinen
[..]
Oohhh, nou die is gestolen op wintersport. Heb nieuwe.. maar nog geen naam
DM er dan één.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zal wel even duren voor ik weer een foto zal gaan posten.
True.. maar ben nog niet over het verdriet heen.. beetje in ontkenningsfase je weet welquote:Op zondag 18 maart 2012 01:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan moet je je fobo maar eens aanpassen
Ik wil wel achterste trein zijnquote:
Ooooo bah.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pardon? Kut is net gewassen, geen slijm meer te zien.
Ah nice, vrij opgevoed dus. İk ook.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
ik weet niet waarom, ja kom zelf uit een moslim familie (maar ben zelf geen moslim) maar letterlijk niemand neemt dat serieus nee.. ook de doeken niet.
quote:Op zondag 18 maart 2012 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pardon? Kut is net gewassen, geen slijm meer te zien.
Ja prima alcohol en morgen PSV hequote:Op zondag 18 maart 2012 01:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True.. maar ben nog niet over het verdriet heen.. beetje in ontkenningsfase je weet wel. Hoe ist met jou?
[..]
Ik wil wel achterste trein zijn
oe doede gij da?quote:Op zondag 18 maart 2012 01:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True.. maar ben nog niet over het verdriet heen.. beetje in ontkenningsfase je weet wel. Hoe ist met jou?
[..]
Ik wil wel achterste trein zijn
ik vind je wel leukquote:Op zondag 18 maart 2012 01:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo leuk zie ik er ook weer niet uit hoor. Totaal niet de moeite waard voor een foto.
Danhadjeook allangeenfoto kunnensturen ipv zo moeilijk doen.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo leuk zie ik er ook weer niet uit hoor. Totaal niet de moeite waard voor een foto.
quote:Op zondag 18 maart 2012 01:25 schreef coban het volgende:
Harajuku, voor 35 euro krijg je pic van dimens. Vriendenprijsje.
50/50quote:Op zondag 18 maart 2012 01:25 schreef coban het volgende:
Ik waardeer het aanbod, maar nee, bedankt.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:25 schreef coban het volgende:
Haha goeie vraag.. nee volgens mij nietquote:Op zondag 18 maart 2012 01:23 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ooooo bah.
Waarom die 2e foto trouwens is er iets waar we specifiek naar moeten kijken?
Jij wil liever slijm kutje?quote:
Moet psv morgen thuis?quote:
Voorbindlulliequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |