Wolla Gquote:Op zondag 18 maart 2012 01:19 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
wejo wats met je "k" dang
[ afbeelding ]
JE HEBT TOCH WEL MEER CAMERAS IN JE LEVEN DAN ALLEEN JOHN CARTERquote:
Je dacht dat ik hier een foto van mijzelf zou gaan posten?quote:Op zondag 18 maart 2012 01:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
JE HEBT TOCH WEL MEER CAMERAS IN JE LEVEN DAN ALLEEN JOHN CARTER
Ja, lekkere tietjes heeft ze hoorquote:
Dat weet ik ja, maar je krijgt van mij wel sterretjesquote:
Hij krijgt mijn sterretje al.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, lekkere tietjes heeft ze hoor.
[..]
Dat weet ik ja, maar je krijgt van mij wel sterretjes
Neen, ik vraag het.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je dacht dat ik hier een foto van mijzelf zou gaan posten?
Waarom ben ik een snowboard?quote:Op zondag 18 maart 2012 01:21 schreef FL_Freak het volgende:
Crack_ hoe is het met je snowboard? (henk)
ik weet niet waarom, ja kom zelf uit een moslim familie (maar ben zelf geen moslim) maar letterlijk niemand neemt dat serieus nee.. ook de doeken niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:18 schreef coban het volgende:
[..]
İk ben echt moslim, zie niet in waarom ik zou moeten trollen over dat. Als moslim moet je jezelf niet mooier maken dan je bent blablabla je kent het verhaal wel. Eigenlijk hoort makeup daar ook bij alhoewel een speciale soort eyeliner mag. Maarja bijna niemand neemt die regel serieus.
Ja klopt, ik vind het wel goed zo.
Wat henk?quote:Op zondag 18 maart 2012 01:21 schreef FL_Freak het volgende:
Crack_ hoe is het met je snowboard? (henk)
WAt heb ik daar aan?quote:Op zondag 18 maart 2012 01:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een foto van mijzelf gepost en die is verwijderd door een moderator.
waarom datquote:Op zondag 18 maart 2012 01:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een foto van mijzelf gepost en die is verwijderd door een moderator.
Treinen, lul in kont en dan lul in kont en gewoon doorgaan tot we niemand meer hebben.. treinenquote:
Oohhh, nou die is gestolen op wintersportquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |