Ze is niet lelijk maar Nee.quote:
Omdat ik liever uitslaap dan eerder opsta. Respect voor meisjes die daarvoor vroeger opstaan. Daarnaast vind ik het plakkerig en niet fijn. Het is overbodig. En daarnaast ook nog mijn geloofsovertuiging.quote:
Waarom is zij relatie materiaal. Zo spetterend is ze niet en ze heeft donkere kringen rondom haar ogen. Nog efe weer bekijken.quote:
Ik vind haar wel knap en niet zo'n meid waarvan je denkt dat ze elke jongen van school is afgegaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:11 schreef Cher- het volgende:
[..]
Waarom is zij relatie materiaal. Zo spetterend is ze niet en ze heeft donkere kringen rondom haar ogen. Nog efe weer bekijken.
Kost maar 5 minuutjes en mascara maakt al een heel groot verschil. Mascara voel je toch niet? Welk geloof?quote:Op zondag 18 maart 2012 01:11 schreef coban het volgende:
[..]
Omdat ik liever uitslaap dan eerder opsta. Respect voor meisjes die daarvoor vroeger opstaan. Daarnaast vind ik het plakkerig en niet fijn. Het is overbodig. En daarnaast ook nog mijn geloofsovertuiging.
En jij?quote:Op zondag 18 maart 2012 01:12 schreef Henkie94 het volgende:
neem je m ook wel s in de poeper flipsel
quote:Op zondag 18 maart 2012 01:12 schreef coban het volgende:
Dorst. Te lui om uit bed te jumpen en naar beneden te gaan. Eerstewereldproblemen dit.
Ik heb jouw John Carter-foto's gemist, laat eens zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |