Kloptquote:
Je weet wel met piemels en vagijnen.quote:
Gebruik jij make up?quote:Op zondag 18 maart 2012 01:03 schreef coban het volgende:
İewl ik zou diedus never gebruiken in mijn OP.
:s :s dat moet je pas weten als je 30 bent ofso :s voor grote mensenquote:
Weetje niet wat piemels en vagijnen zijn? ;S ;S ;Squote:
Uitleg met plaatjes of filmpjes gaarne.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Weetje niet wat piemels en vagijnen zijn? ;S ;S ;S
Minimumleeftijd is verlaagd naar 18, het mag nu ook :$quote:Op zondag 18 maart 2012 01:04 schreef coban het volgende:
[..]
:s :s dat moet je pas weten als je 30 bent ofso :s voor grote mensen
Er is een ding en dat vraag ik me echt al een jaar serieus af.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vond vorige week een berichtje terug over die seksverhalen hahaha
een compliment over de kwaliteit, 2009 was het
Et noctemquote:Op zondag 18 maart 2012 01:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het verschilt van dag tot dag. Carpe diem.
Hahaha nee, maar die sloerie in de trein welquote:Op zondag 18 maart 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is een ding en dat vraag ik me echt al een jaar serieus af.
Is dat van die gymlerares nou waar?
Enorm, ik heb nu ongeveer al 40 meisjes gehad.quote:
Een trend die ik gezet hebquote:Op zondag 18 maart 2012 01:08 schreef wietparkiet het volgende:
wat is dat joh
elke stomme opmerking van mij in je sig zetten
Saranghaeyo~~~~~~~~~~~~~~quote:Op zondag 18 maart 2012 01:06 schreef coban het volgende:
Beach alleen lobi voor jou toch saranghae enzo
Jaquote:Op zondag 18 maart 2012 01:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heloef moeten er weer sekstori's komen van mijn hand?
Veel. Ik nog meer mannen en geen enkele wist mij te bekorenquote:Op zondag 18 maart 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Enorm, ik heb nu ongeveer al 40 meisjes gehad.
Ze is niet lelijk maar Nee.quote:
Omdat ik liever uitslaap dan eerder opsta. Respect voor meisjes die daarvoor vroeger opstaan. Daarnaast vind ik het plakkerig en niet fijn. Het is overbodig. En daarnaast ook nog mijn geloofsovertuiging.quote:
Waarom is zij relatie materiaal. Zo spetterend is ze niet en ze heeft donkere kringen rondom haar ogen. Nog efe weer bekijken.quote:
Ik vind haar wel knap en niet zo'n meid waarvan je denkt dat ze elke jongen van school is afgegaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:11 schreef Cher- het volgende:
[..]
Waarom is zij relatie materiaal. Zo spetterend is ze niet en ze heeft donkere kringen rondom haar ogen. Nog efe weer bekijken.
Kost maar 5 minuutjes en mascara maakt al een heel groot verschil. Mascara voel je toch niet? Welk geloof?quote:Op zondag 18 maart 2012 01:11 schreef coban het volgende:
[..]
Omdat ik liever uitslaap dan eerder opsta. Respect voor meisjes die daarvoor vroeger opstaan. Daarnaast vind ik het plakkerig en niet fijn. Het is overbodig. En daarnaast ook nog mijn geloofsovertuiging.
En jij?quote:Op zondag 18 maart 2012 01:12 schreef Henkie94 het volgende:
neem je m ook wel s in de poeper flipsel
quote:Op zondag 18 maart 2012 01:12 schreef coban het volgende:
Dorst. Te lui om uit bed te jumpen en naar beneden te gaan. Eerstewereldproblemen dit.
Ik heb jouw John Carter-foto's gemist, laat eens zienquote:
Ik vind haar knap maar ook gewoon. Er zijn knappere chicks die ook niet elke jongen van school zijn afgegaan. Maar wie weet is het wel een heeeeule grote slet.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind haar wel knap en niet zo'n meid waarvan je denkt dat ze elke jongen van school is afgegaan.
Ik moet plassen maar ken je gevoelquote:Op zondag 18 maart 2012 01:12 schreef coban het volgende:
Dorst. Te lui om uit bed te jumpen en naar beneden te gaan. Wereldproblemen dit.
quote:Op zondag 18 maart 2012 01:12 schreef coban het volgende:
Dorst. Te lui om uit bed te jumpen en naar beneden te gaan. Wereldproblemen dit.
Ik sta niet op de foto's.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb jouw John Carter-foto's gemist, laat eens zien
İk ben moslim.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:12 schreef Cher- het volgende:
[..]
Kost maar 5 minuutjes en mascara maakt al een heel groot verschil. Mascara voel je toch niet? Welk geloof?
Hoe voel je je daarbij?quote:Op zondag 18 maart 2012 01:15 schreef Cher- het volgende:
[..]
lololololol
ik heb rinus ontmoet likee really !
Ben je echt moslim of trol je? En zo ja; wat heeft dat te maken met geen make up dragen?quote:Op zondag 18 maart 2012 01:15 schreef coban het volgende:
[..]
İk ben moslim.
İk heb donkere en best lange wimpers. İk heb geen mascara nodig. İk blijf het niks vinden, troep op mijn gezicht smeren.
Ja hoi.quote:
Wel in de FOK! video te zien naast Oceanview,quote:Op zondag 18 maart 2012 01:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb jouw John Carter-foto's gemist, laat eens zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |