Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Dit is mijn club, mijn ideaaaalquote:Op zondag 18 maart 2012 00:12 schreef Reemi het volgende:
Gefeliciteerd met de 112e verjaardag van Ajax allen.
klotequote:Op zondag 18 maart 2012 00:15 schreef Rijst het volgende:
Update 0.09 uur
Muamba ligt in kritieke toestand op de intensive care van het Londense Chest Hospital, meldt Bolton zaterdagavond. De toestand van de in Congo geboren speler is dus niet stabiel, zoals eerder wel werd vermeld.
quote:
Ado? Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:21 schreef Coenehv het volgende:
Dan gaan jullie op je 112e verliezen van Ado
fuquote:
Het kan dooien, het kan vriezen..quote:Op zondag 18 maart 2012 00:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hier ligt m'n hart, m'n vreugde en verdriet.
lol @ al de andere spoilers weghalenquote:Op zondag 18 maart 2012 00:23 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ff nieuwe fapvoer... zoek er zo nog meer bij
quote:Op zondag 18 maart 2012 00:22 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Dan zul je er vanmiddag wel van horen!
OT betekent OnTopic trouwensquote:Op zondag 18 maart 2012 00:23 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ff nieuwe fapvoer... zoek er zo nog meer bij
Maar een betere club dan dezeeee, is er nieeeeeeeeetttt!quote:
Geslaagd!quote:Op zondag 18 maart 2012 00:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Maar een betere club dan dezeeee, is er nieeeeeeeeetttt!
Ajax!
Ajax!
Ajax!
Spoiler is weg;)quote:Op zondag 18 maart 2012 00:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol @ al de andere spoilers weghalen
maarja, nice pic.
LAM betekent Left Attacking Midfielder.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:29 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ok, hahaha...
Leer ik ook wat... als ik LAM ben!
Koning deze manquote:Op zondag 18 maart 2012 00:29 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ok, hahaha...
Leer ik ook wat... als ik LAM ben!
Is er geen Ajax-topic waar jullie kunnen gaan fappen? Altijd dat overdreven gedoe van die sommige Ajaciedenquote:Op zondag 18 maart 2012 00:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Maar een betere club dan dezeeee, is er nieeeeeeeeetttt!
Ajax!
Ajax!
Ajax!
Achja dit topic is verpauperd sinds er veel nieuwe mensen zijn bijgekomen...quote:Op zondag 18 maart 2012 00:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Is er geen Ajax-topic waar jullie kunnen gaan fappen? Altijd dat overdreven gedoe van die sommige Ajacieden
Hahaha.. nee...licht aangeschoten dan maarquote:Op zondag 18 maart 2012 00:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
LAM betekent Left Attacking Midfielder.
Dat dus.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja dit topic is verpauperd sinds er veel nieuwe mensen zijn bijgekomen...
Burn noticequote:Op zondag 18 maart 2012 00:46 schreef Kamikazie het volgende:
En tim welke serie paste in het rijtje suits/white collar/prison break volgens jou? Ik heb het vorige topic gelezen maar ben het vergeten. Als je het niet meer weet zoek ik het wel ff op hoor
huh?quote:Op zondag 18 maart 2012 00:50 schreef Joodnl het volgende:
Ben alvast wat wezen opkopen qua paar landen.... Risco's durven nemen
3 pagina's vol staanquote:Op zondag 18 maart 2012 00:50 schreef Joodnl het volgende:
Ben alvast wat wezen opkopen qua paar landen.... Risco's durven nemen
Ierland is geweest..Spanje..Frankrijk...quote:
Niet als ik ze inkoop voor 650 a 700.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:54 schreef Tim86 het volgende:
Met spelers van een paar landen omdat daar heel misschien wel ooit een thematoernooi van komt? Daar heb je spijt van als je morgen weer helder kan nadenken
Dit.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:54 schreef Tim86 het volgende:
Met spelers van een paar landen omdat daar heel misschien wel ooit een thematoernooi van komt? Daar heb je spijt van als je morgen weer helder kan nadenken
nog ergerquote:
Heb nog 600.000 coins... Dus dit kan ik missenquote:Op zondag 18 maart 2012 00:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nog erger. Maar discardvalue kan weinig kwaad ja..alleen zonde van je tijd. Coins kan je op betere manieren beleggen in de tussentijd, maar goed..
Hoger beroep!quote:
Heb je 10 minuutjes geduld?quote:
Jonguh, ik kijk Suits en moet de hond nog uitlatenquote:Op zondag 18 maart 2012 01:21 schreef laucas het volgende:
Kneus zet aan.
Scoor net een screamer met Kelly
Als hij niet wilt spelen dan wachtenwe op iemand anders.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:32 schreef laucas het volgende:
[..]
Hm ja ik moet nog steeds tegen Danny voor 5K maar hij negeert me
Dunno, ik zou zeggen kom langs en je krijgt een poot. Maar die hond die ik 's avonds uitlaat heet Azor en die is van mijn oom en tante en wonen paar huizen verder, onze hond heet Fando en is 13 jaar en ligt alleen te slapen en gaat er alleen uit om te schijten en te pissen.quote:
naar Friesland gaan. Denk het niet denk._quote:Op zondag 18 maart 2012 01:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dunno, ik zou zeggen kom langs en je krijgt een poot. Maar die hond die ik 's avonds uitlaat heet Azor en die is van mijn oom en tante en wonen paar huizen verder, onze hond heet Fando en is 13 jaar en ligt alleen te slapen en gaat er alleen uit om te schijten en te pissen.
Ben jij nog uit geweest? Ik mag tot na de toetsweek niet meer uit.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
naar Friesland gaan. Denk het niet denk._
Oh damn, dat zuigt echt als je in die periode van je leven zit, je wilt iedere week op stap maar je ouders verbieden hetquote:Op zondag 18 maart 2012 01:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ben jij nog uit geweest? Ik mag tot na de toetsweek niet meer uit.
Oh fuck nu zijn toch begonnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:41 schreef detennismaster het volgende:
Ik ga slapen.Wilden nog blijven wachten op Fedje - Nadal. Maar het regent in California.
ik ben nu bij Elisequote:Op zondag 18 maart 2012 01:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ben jij nog uit geweest? Ik mag tot na de toetsweek niet meer uit.
Pics. Tenzij emo kid of varken.quote:
Ik mag altijd wel uit hoor. Maar volgende week begint de toetsweek. En ik heb geen fuck uitgevoerd de afgelopen periode. Dus ik moet van mijn ouders en ook van mij zelf wat gaan doen.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh damn, dat zuigt echt als je in die periode van je leven zit, je wilt iedere week op stap maar je ouders verbieden hetDie tijd ben ik nu voorbij en nu zit ik in de tijd van ik wil wel elke week maar het kan niet omdat geld
sucks balls.
Yay, misschien half jaar in Amerika studerencampus alles, hoeren neuken nooit meer werken jwt. Ziek veel zin aan
duurt alleen nog 2 jaar ongeveer
Is daar een feestje? Ik vind dat echt zo'n faalkind!quote:
Lol, ziek chill. Mijn moeder zit altijd te janken als ik op stap ga, zelfs met oud en nieuwquote:Op zondag 18 maart 2012 01:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik mag altijd wel uit hoor. Maar volgende week begint de toetsweek. En ik heb geen fuck uitgevoerd de afgelopen periode. Dus ik moet van mijn ouders en ook van mij zelf wat gaan doen.Ben bijna 18 dus ouders hebben er niet heel veel over te zeggen meer.
Waarom zonnebrilquote:
Ok, ik doe wel ff een een andere foto. Daar lijkt ze wel anorexiapatientje!quote:Op zondag 18 maart 2012 01:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom zonnebrildaarmee wordt zoveel verbergt.
naja feestje, beetje muziek en random peoplequote:Op zondag 18 maart 2012 01:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is daar een feestje? Ik vind dat echt zo'n faalkind!
Standaard chillavondje.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
naja feestje, beetje muziek en random people
bezet ditdatquote:Op zondag 18 maart 2012 01:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gaatie fokken terwijl die een meisje kan neuken
Klopt, dat is meestal indd erg relaxt!quote:
Alles kan kapot!quote:
Loopt ze ook te fokken danquote:
quote:
Echt een idioot.quote:
Dat vergalt alles gelijk al, betwetersquote:Op zondag 18 maart 2012 01:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Echt een idioot.Dat wijf trouwens ook hoor. Echt zo'n betweter!
Van de week nog 1 gehad, niks mis mee!quote:Op zondag 18 maart 2012 01:56 schreef vandermar het volgende:
Een pilsje uit december 2011, zou dat nog drinkbaar zijn?
Op hoop van zegen maarquote:Op zondag 18 maart 2012 01:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Van de week nog 1 gehad, niks mis mee!
Ja, http://www.bierengezondhe(...)/nl/cid=17/aid=2928/quote:Op zondag 18 maart 2012 01:56 schreef vandermar het volgende:
Een pilsje uit december 2011, zou dat nog drinkbaar zijn? Op hoop van zegen maar
Hartaanval gehad in het veld, sneue UT community probeert ervan te profiteren.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op hoop van zegen maar
WTF is er met die prijs van Muamba.
Gefapt vanaf mijn iPadquote:Op zondag 18 maart 2012 01:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wacht maar tot pedo Toefjes dit op Tor zet
Is er hasj en wiet aanwezig? Anders best wel faal jaquote:Op zondag 18 maart 2012 01:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo'n faal dit, beetje Bob Marley luisteren
zal ik het knapstje meisje wat ik ken hier posten?quote:
Jonge die sliding (rode kaart) deed ik al een halve seconde eerder ofzoquote:
Heb je altijd lag met mij? Ik merk er niks van.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:07 schreef laucas het volgende:
[..]
Jonge die sliding (rode kaart) deed ik al een halve seconde eerder ofzo![]()
En wat laat je mij nog 2x scoren dan haha jezus wat was ik slecht.
Weet ik veel, geen bal kwam aanquote:Op zondag 18 maart 2012 02:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je altijd lag met mij? Ik merk er niks van.
JAA IK HOU HET SPANNEND xDDDDDDD anders kom je zo boos terug op FOK!
Morgen voor het slapen gaanquote:Op zondag 18 maart 2012 02:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
zal ik het knapstje meisje wat ik ken hier posten?
Briljant! Kan er zelfs mee FUTten, mail lezen, youtube op tv afspelen, uitzending gemist op tv kijken, mail checken, echt een superdingetjequote:Op zondag 18 maart 2012 02:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die heb je vanmiddag toch gehaald? Hoe bevalt ie?
Snel afkicken jij.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:14 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie ook soms dat je luistert naar de muziek van FUT terwijl je iets anders doet en dat je dan dat 'KTSJING' geluidje denkt te horen?
Om nog maar over kinderen krijgen te zwijgenquote:Op zondag 18 maart 2012 02:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Morgen voor het slapen gaanMaarreehh over dat anorexia: er is een oplossing voor: trouw dr, en ze komt binnen een jaar minstens 15 kilo aan. Zo zijn ze nou eenmaal.
Nee, zo erg is het bij mij nog nietquote:Op zondag 18 maart 2012 02:14 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie ook soms dat je luistert naar de muziek van FUT terwijl je iets anders doet en dat je dan dat 'KTSJING' geluidje denkt te horen?
jah, en afvallen doen ze dan niet, en zeg er maar niks van als vent, want anders betaal je gewoon alimentatie.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Om nog maar over kinderen krijgen te zwijgennog eens 10 kilo erbij lol.
Die mag wel wat kilo's gebruikenquote:
Jonguh, lief buikje > allesquote:
Nee, niet klas. Ken haar van een vriendin van mij.quote:
Ik laat dit toch aan iedereen hier zien.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
JA DAT LAAT JE TOCH NIET ZIEN AAN EEN MAN VAN 34. VIESPEUK
Als ze onder de 18 is dan is het gros hier ook nog pedo hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 02:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik laat dit toch aan iedereen hier zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |