10 jaar later ging hij pas wegquote:Op zondag 18 maart 2012 17:23 schreef Frey het volgende:
Ik was toen zo bang dat Robert dood was. Doordat hij zo boven die plas bloed lag, leek het net alsof hij in zijn hoofd geraakt was.
Thanks! Ik wou het vervolg nog eens zien maar kon het niet vinden.quote:
Android 18 was in Dragonball GT (en einde van Z) anders ook ineens kort en pittigquote:Op zondag 18 maart 2012 14:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Sjors kleed zich nu lekker unisex.. nog even en het heeft een kort pittig kapsel, zo lekker makkelijk hè..
Kom niet aan Android 18quote:Op zondag 18 maart 2012 18:51 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Android 18 was in Dragonball GT (en einde van Z) anders ook ineens kort en pittig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die wraakactie van Ludo, dat was pas echt koninklijk !quote:Op zondag 18 maart 2012 15:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat een spanning.![]()
Hier genoot ik nog echt, eindelijk was hij terug.![]()
En de tune.
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Kom niet aan Android 18![]()
En geen vergelijking maken met Sjors
haha, je hebt gelijk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sjors![]()
Android 18(Jammer dat ze na de Cell saga bijna alleen nog werd gebruikt om Hercule te pesten)
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
haha, je hebt gelijk hoor![]()
Sjors![]()
Android 18(Jammer dat ze na de Cell saga bijna alleen nog werd gebruikt om Hercule te pesten)
Die kan ook wel een les Nederlands gebruiken (de uploader dus) ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:54 schreef loezzzje het volgende:
Ik versta geen reet van die MikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik versta geen reet van die MikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik versta geen reet van die MikeHeb je poep in je oren ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Zou eens tijd wordenquote:Op maandag 19 maart 2012 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
De aflevering van vanavond
Kijken best spannend namelijk
Als Danny chips was, was hij patatje joppie.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:44 schreef LetsGame het volgende:
Als Sjors chips was, was ze cheese union.
Eerder dit..quote:Op maandag 19 maart 2012 16:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als Danny chips was, was hij patatje joppie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |