Heeft nina een paal?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die krijgt toch een paal van Nina?
quote:
Vergeet niet dat hij haar in het proces zwanger maakt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:31 schreef MissJ het volgende:
oh jee Sjors is verlamd...
maar let op!! Daar komt megaaa Mike en hij heeft een programma op tv gezien hoe je verlamden kan laten genezen, dus hij regelt dat Sjors weer kan lopen!!!
Donder op zeg. Ik kan niet eens GTST terugkijken omdat hun site zo waardeloos is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef datisstom het volgende:
[..]
Smerig kutbedrijf? Dankzij dat smerige kutbedrijf kun jij gtst kijken. Of zegt je loi cursusje dat de acteurs achter het scherm zitten?
En is ze zwangerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:33 schreef Scarface88 het volgende:
Weer iemand die verlamd is... Vorig jaar nog Lorena, tijd ervoor Charlie, en volgens mij nog een aantal. Lekker origineel. Over 10 afleveringen loopt ze weer.
In Meerdijk zou het zomaar kunnen ja. Daar komen ook dode mensen tot leven.quote:
Als je het maar overleeft!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Donder op zeg. Ik kan niet eens GTST terugkijken omdat hun site zo waardeloos is.
''He, Danny, wat doe jij hier?''quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In Meerdijk zou het zomaar kunnen ja. Daar komen ook dode mensen tot leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |