Heb je Silverlight 5 en dat gedoe met dat vinkje toen gedaan?quote:
Smerig kutbedrijf? Dankzij dat smerige kutbedrijf kun jij gtst kijken. Of zegt je loi cursusje dat de acteurs achter het scherm zitten?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat haat ik RTL.![]()
![]()
![]()
En natuurlijk net de aflevering waarin het weer spannend werd.![]()
Smerig kutbedrijf.
Niet RTL de schuld geven als je er zelf niet mee om kan gaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat haat ik RTL.![]()
![]()
![]()
En natuurlijk net de aflevering waarin het weer spannend werd.![]()
Smerig kutbedrijf.
Niet weten van Silverlight en DRMquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet RTL de schuld geven als je er zelf niet mee om kan gaan.
bianca is haar vriendin! als jij erachter komt dat de man van je vriendin vreemdgaat ga je er toch ook achteraan? ( als je een echte vriend bent dan )quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef datisstom het volgende:
En wat denkt die Janine wel niet? Dat ze zich met een huwelijk kan gaan bemoeien?
Als dat waar is...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:14 schreef Klipnap het volgende:
Sjors heeft ineens weer een baarmoeder door het ongeluk
Woe, Janine...
Als dat waar is... wat een kwaliteitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Als dat waar is...![]()
![]()
Vast wel
Dan bezwangert ze zichzelf met ingevroren sperma van Danny, heeft Bing weer geen kind.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:14 schreef Klipnap het volgende:
Sjors heeft ineens weer een baarmoeder door het ongeluk
Woe, Janine...
Nee, ze word bezwangert door Mega Tobyquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan bezwangert ze zichzelf met ingevroren sperma van Danny, heeft Bing weer geen kind.
verwijder je cookies.. klaar.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Geen verlamming graag. Dat is dan al de .... 5e? in 21 jaar.
En allemaal zijn ze op wonderbaarlijke wijze weer hersteld.
[..]
[ afbeelding ]
Nu pas?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
Ik vind die Bianco irritant aan het worden.
ach hoog tolerantie level heb ikquote:
Ik zou ook irritant worden van zo'n schoonmoeder.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:28 schreef Stommie het volgende:
Ik vind Rikki en Bianca allebei irritant.
Die krijgt toch een paal van Nina?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:25 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Nee, ze word bezwangert door Mega Toby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |