Welkom in het FIFA 12 topic!
FIFA Ultimate Team(FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-teamFUT handleiding:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.pageFUT info over de huidige marktprijzen:
http://ultimatedb.nl/FUT Forum:
http://forum.ea.com/uk/categories/show/15.pageWeb App:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/appAlternatief Ultimatedb:
http://www.futhead.com/Trading tip voor FUT:
quote:
Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.pageHippe filmpjes met goede muziekhttp://www.youtube.com/user/FiFAskillerZz#p/search/0/VRk453JvTTwFIFA toernooiBij genoeg aanmeldingen organiseer ik een toernooi
XboxRijst
vandermar
n0Ir
xLaucas
xThorB
xKamikazie
PS3Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE Fapvoer SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
[ Bericht 0% gewijzigd door Fuszy op 17-03-2012 21:29:33 ]
Feyenoord Rotterdam
goede TT
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:
Het moest snel, want anders zou poker4lifee mijn topic stelen en allemaal vieze plaatjes erin zetten
Feyenoord Rotterdam
Feyenoord Rotterdam
quote:
Dat mogen ze in het volgende topic doen
Feyenoord Rotterdam
pascal08
dr. prof.
quote:
Ik zou voor deze gaan
http://futhead.com/12/squad/172465Wel jammer dat je dan geen Ibra hebt.
Reemi
Zeg maar Remi.
quote:
De eerste. Eigenlijk zou een combinatie van die twee heft beste zijn.
Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:
De eerste lijkt mij fijner
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:
Dat gaat best duur worden

.
Samuel geen 9 chem
Feyenoord Rotterdam
quote:
Oh verkeerd gekeken

Ja je zou de nup Aguero enzo kunnen nemen.
quote:
Ik raad je IF Johnson sterk AF. Heb m lange tijd in mn BPL teams gehad maar die kerel kan eigenlijk helemaal niets. Enige goede aan hem is dat ie behoorlijk groot is. Zowel verdedigend als aanvallend koppen bakt ie er niets van, nog nooit corner met hem gescoord
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:
Op zaterdag 17 maart 2012 21:38 schreef DannyDeko het volgende:[..]
Ik raad je IF Johnson sterk AF. Heb m lange tijd in mn BPL teams gehad maar die kerel kan eigenlijk helemaal niets. Enige goede aan hem is dat ie behoorlijk groot is. Zowel verdedigend als aanvallend koppen bakt ie er niets van, nog nooit corner met hem gescoord

Bedoel je dan de CAM of de CB?
Feyenoord Rotterdam
Hey een naamtopic
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
quote:
Ik mag hopen de CAM want de CB is chill
quote:
de CB
Nee man hij is echt verre van chill, vind ik dan

Vooral niet als je Lucio gewend bent

Ik heb hem inmiddels weer omgeruild voor Toure (wellisweer geen Engels maar well BPL)
Ik had al een keer met de CAM gespeeld in dit team
http://futhead.com/12/squad/40374Ik bakte er niks van omdat ik met elke speler langs de bal of mijn man liep
Feyenoord Rotterdam
quote:
Zou sowieso even Douglas en Verthongen omdraaien.
quote:
Is een greenscreen volgens mij..of een canvas
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Kolo Touré bedoel je?
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
Reemi
Zeg maar Remi.
quote:
Het is echt zo.

Je ziet soms het speelt "verspringen".

!
Smile like you mean it
www.wefut.com
dion_v_k
Tikkie Takkie
quote:
Heeft ie 1 van de beste teams ter wereld en hij wordt gedomineerd door een budget braziliaans team

wat een hommo
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:
Wel met een hoop trainingskaartjes
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was hij niet diegene die in een live stream gehacked was?
Feyenoord Rotterdam
detennismaster
FUT en Tennis
quote:
Op zaterdag 17 maart 2012 21:48 schreef pascal08 het volgende:[..]
Hij speelt sowieso alsof ie voor het eerst FIFA speelt. Laatst kwam hier ook al zo'n stream voorbij van zo'n pannenkoek die er niks van bakte.
Eigenlijk de enige die ik echt geappig vind is KSI. Die gast
Hier schreef Toefjes het volgende:Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Oh en hij speelt ook nog tegen een PSV'er
Feyenoord Rotterdam
Zal Toefjes al z'n buitenlandse grietje liggen te ballen?
dion_v_k
Tikkie Takkie
"u know fuck all joker and as 4 13 ill meet up with any service station and ill show u 13"
Retard. Ik speel met mijn 4.5* team bijna altijd tegen kneusjes die gelijk gaan wisselen en nu had ik er genoeg van dus heb ik me ook als een kleuter gedragen. Toen stuurde hij MIJ een message met "Sad" en later wat hierboven staat.
quote:
Held idd. Essien ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dion_v_k
Tikkie Takkie
quote:
Straks komt het nog zover dat er iemand spelers gaat ombrengen die hij in zijn tradepile heeft staan..
Kassa!
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:
Moeten ze maar niet in die hype meegaan
dion_v_k
Tikkie Takkie
Ik ga IF Uche maar niet kopen denk ik..ingame stats vallen me toch wel tegen voor dat geld..vooral curve en finishing
IF Uche
Acceleration - 89
Agility - 96
Balance - 73
Jumping - 98
Reactions - 84
Sprint Speed - 85
Strength - 85
Aggression - 65
Att. Position - 70
Interceptions - 39
Vision - 53
Ball Control - 76
Crossing - 59
Curve - 67
Dribbling - 75
Finishing - 78
FK *. - 71
Heading *. - 81
Long Pass - 48
Long Shots - 71
Marking - 35
Penalties - 60
Short Pass - 61
Shot Power - 97
Slide Tackle - 28
Stand Tackle - 47
Volleys - 82
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Vucinic denk ik..0-5 bij Fiorentina nu..1 goal, 3 assists
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Op zaterdag 17 maart 2012 22:19 schreef Rijst het volgende:21.15: Daar is het eerste officiele bericht, en het is goed nieuws. Volgens het ziekenhuis is de situatie van Muamba stabiel. Dat meldt een woordvoerder van het ziekenhuis aan SkySports.
Mooi zo.
Juve staat trouwens 5-0 voor tegen Fiorentina.
Nickskuh
La France
Kandji weer op de bank, fking poepcoach. Iemand z'n mail? stuur ik die man ff wat ea linkjes van Kandji.
Dominic Kinnear heet hij, ik ben al op zoek.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
detennismaster
FUT en Tennis
quote:
Op zaterdag 17 maart 2012 22:18 schreef Tim86 het volgende:Ik ga IF Uche maar niet kopen denk ik..ingame stats vallen me toch wel tegen voor dat geld..vooral curve en finishing
IF Uche
Acceleration - 89
Agility - 96
Balance - 73
Jumping - 98
Reactions - 84
Sprint Speed - 85
Strength - 85
Aggression - 65
Att. Position - 70
Interceptions - 39
Vision - 53
Ball Control - 76
Crossing - 59
Curve - 67
Dribbling - 75
Finishing - 78
FK *. - 71
Heading *. - 81
Long Pass - 48
Long Shots - 71
Marking - 35
Penalties - 60
Short Pass - 61
Shot Power - 97
Slide Tackle - 28
Stand Tackle - 47
Volleys - 82
Voor wat voor team wilden je hem gebruiken dan?
quote:
Ik kan hem icm Vela en Coutinho in al mijn 4-1-2-1-2 teams inpassen met 9 chem

Vind hem op basis van die ingame stats echt geen 100K waard eigenlijk, laat staan 150K+. Die hoge shooting op zijn kaart slaat nergens op.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Op zaterdag 17 maart 2012 22:30 schreef dion_v_k het volgende:Klote zeg, ik heb op de avond dat IF Heitinga op de markt kwam er 2 gekocht voor 18k (beide 41212)
1 verkocht ik dezelfde avond voor 24k en de andere blijft maar staan en heb ik nu dus nog

over een paar weken is hij minimaal 18K waard weer.
Volgende keer echt geen IF's kopen op de eerste avond..prijzen zakken altijd.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![sb7rzn.png]()
altijd leuk een volle tradepile
Feyenoord Rotterdam
dion_v_k
Tikkie Takkie
quote:
Op zaterdag 17 maart 2012 22:32 schreef Tim86 het volgende:[..]
over een paar weken is hij minimaal 18K waard weer.
Volgende keer echt geen IF's kopen op de eerste avond..prijzen zakken altijd.
Edit: In de laatste 10 sec. verkocht voor 18.75
Wel een McGeady met 3k verlies verkocht
detennismaster
FUT en Tennis
quote:
Op zaterdag 17 maart 2012 22:28 schreef Tim86 het volgende:[..]
Ik kan hem icm Vela en Coutinho in al mijn 4-1-2-1-2 teams inpassen met 9 chem

Vind hem op basis van die ingame stats echt geen 100K waard eigenlijk, laat staan 150K+. Die hoge shooting op zijn kaart slaat nergens op.
Ik wil hem alsnog wel uitproberen:
![nvbhgm.png]()
Iedereen heeft 9 chem
quote:
Man Of The Match krijgt de toernooibonus
quote:
Op zaterdag 17 maart 2012 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:Ik stond eindelijk in de finale van het Ultimate Tournament, en mijn tegenstander stuurt een bericht "fucking brasilver fags" Hij won 3-2 met veel geluk. Ik was veel beter dus ik krijg de 2 packs

Dacht dat het alleen bij pingels was lol
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Hoe kan hij anders de pakjes krijgen?
quote:
Zit zo'n rekensommetje achter..combinatie van prestatie in de finale en doelsaldo in het toernooi.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
quote:
Het was in schoten 13-4 en in doelpunten 2-3. Hij was vet blij elke keer dat hij scoorde enzo en de hele tijd herhalingen kijken

Ik heb hem in ieder geval bedankt voor de 2 packs
Hier schreef Tim86 het volgende:HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
quote:
Oh, wat ik hier las was iets met MoTM
quote:
Dat heeft 1 iemand ooit geroepen en dat neem jij dan meteen als waarheid aan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Ja
quote:
Nooit meer doen.
Dat is mijn levensles knul
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Team ziet er aardig sick uit..valt weinig aan te verbeteren denk ik. Alleen rechtsback wellicht..kom hem nooit tegen? Speel zelf met Cicinho, weet niet waarom je hem hebt gekozen. Workrates ofzo? Heb wel mijn twijfels bij Kone op CF though.
En rechtspoot op LB ben ik geen fan van, al is Tiendalli wel de beste back. Jammer dat hij geen RB is zoals vroegah
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dion_v_k
Tikkie Takkie
quote:
van Aanholt LB
Cicinho RB
detennismaster
FUT en Tennis
quote:
Op zaterdag 17 maart 2012 22:47 schreef Tim86 het volgende:[..]
Team ziet er aardig sick uit..valt weinig aan te verbeteren denk ik. Alleen rechtsback wellicht..kom hem nooit tegen? Speel zelf met Cicinho, weet niet waarom je hem hebt gekozen. Workrates ofzo? Heb wel mijn twijfels bij Kone op CF though.
Ja, die Cicinho leek mij verdedigend vrij zwak. Is hij de coins waard. Deze RB zag er wel decent uit!
GuRBuH
Tamper-banned
quote:
Op zaterdag 17 maart 2012 22:47 schreef Tim86 het volgende:[..]
En rechtspoot op LB ben ik geen fan van, al is Tiendalli wel de beste back. Jammer dat hij geen RB is zoals vroegah

Koné op CF was bij mij echt kut inderdaad.
DarkSonic2
quote:
Hij is verdedigend inderdaad wat minder dan bv. Nei. Aanvallend is hij wel goed vanwege zijn 4* en redelijk goede schot.
Hier schreef Tim86 het volgende:HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
Ik vind Cicinho wel een held in ieder geval

Van Aanholt of Nelom zou ik nemen op LB. Doen het allebei erg goed bij..Nelom in 4-3-2-1 Eredivisie en Van Aanholt in 4-1-2-1-2 NL
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nickskuh
La France
vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
quote:
Ik wilde een leuke opmerking maken maar dan heb ik weer iedereen op mijn dak
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
vandermar
Sweaty goal bij NEC lol, niet normaal.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
DarkSonic2
quote:
Dat is het eerste wat ik dacht toen ik het zag

!
vandermar
quote:
Ik dacht dat ik een glimlach op mijn gezicht bespeurde maar helaas dat was het niet.
RvP; Feyenoord
detennismaster
FUT en Tennis
quote:
Op zaterdag 17 maart 2012 22:55 schreef Tim86 het volgende:Ik vind Cicinho wel een held in ieder geval

Van Aanholt of Nelom zou ik nemen op LB. Doen het allebei erg goed bij..Nelom in 4-3-2-1 Eredivisie en Van Aanholt in 4-1-2-1-2 NL
quote:
wtf pics in een spoiler?? ban TS plz.
GuRBuH
Tamper-banned
quote:
Is wel beter voor mobiele gebruikers
quote:
Nee data maakt me ook niks uit, heb toch onbeperkt.
Alleen het scrollen is ruk
quote:
echt een ramp ja om daar langs te moeten scrollen
quote:
Met 3G wel, dan springt ie de heletijd terug omhoog
quote:
waarom is buttner nedelander in fut?
Reemi
Zeg maar Remi.
quote:
Omdat hij is geboren in Doetinchem.
Smile like you mean it
www.wefut.com
vandermar
quote:
Waarom is Schurlle een duitser in fut?
RvP; Feyenoord
quote:
Serieus is hij Nederlands? Dacht dat hij Scandinavisch ofzo was.
Heeft jovetic 4 of 5 * skills?
Reemi
Zeg maar Remi.
quote:
Daarop werkt FUTHead ook.
Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:
Het spijt me, maar detennismaster drong er op aan.
Feyenoord Rotterdam
quote:
Wat scam?
In de tijd dat je heb gevraagd hoeveel skillmoves hij had had je het allang zelf kunnen vinden.
quote:
Ze bekijken je wachtwoord en stelen al je coins, EA moet gwn zelf met een app komen
quote:
Juist, mijn hele account is ook al helemaal leeggetrokken
quote:
Je weet het niet meer omdat ze je hebben gehersenspoeld!!
of je gebruikt gewoon een ander psn account om erop in te loggen

problem?
edit; oh je hoeft blijkbaar niet eens in te loggen als je alleen info wilt zien, echt gtfo sb
dion_v_k
Tikkie Takkie
quote:
En ibra, pato, Miccoli, Chiellini, lucio, Taiwo en andere helden
Niks mis met malt trouwens, ik zuip mezelf altijd helemaal klem aan de malt