jep,toch een mooi aanbod vind ik , en toch niemand vindenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:11 schreef TonyVermicelli het volgende:
250 per maand betalen voor wielrennen??
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:11 schreef beverstraat het volgende:
[..]
jep,toch een mooi aanbod vind ik , en toch niemand vinden
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:11 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Als je eerst eens wat meer informatie zou geven zou dat vast helpen.
yep, 40 uur per week fietsen van 9 tot 5quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:12 schreef DeZoektocht het volgende:
maar full time dan? of kun je ernaast blijven werken?
Goeie uitleg jonge. Waarom zou iemand 250 betalen om te mogen wielrennen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:11 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Dat moeten ze betalen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:11 schreef beverstraat het volgende:
[..]
nee, je kan natuurlijk blijven werken gewoon 3keer per week op de racefiets springenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:12 schreef DeZoektocht het volgende:
maar full time dan? of kun je ernaast blijven werken?
waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:13 schreef beverstraat het volgende:
[..]
nee, je kan natuurlijk blijven werken gewoon 3keer per week op de racefiets springen
PMquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:15 schreef Chai het volgende:
TS ik wil wel, krijg ik dan 250 euro van je als ik mee ga?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:16 schreef Knaller het volgende:
Voor 450 euro zou ik het pas een fantastisch aanbod vinden.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar ik woon? En waarom krijg ik dat geld dan?
Discriminatie!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:17 schreef beverstraat het volgende:
[..]
maar eumm , ik zoek een man srry
heb je dan nog een racefiets?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:18 schreef Elusive het volgende:
krijg ik dan ook een fiets? dan doe ik ook mee
als iemand trouwens nog geïnteresseerd is in een nieuwe wielrenfiets pm
ah waarom dat dan. Ik heb geen racefiets ervaring, maar heb wel mountainbike ervaring en ook veel conditie.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:17 schreef beverstraat het volgende:
[..]
hommo je zoekt gewoon iemand om in de wouden te lokken en daar uitgewoond achter te laten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:17 schreef beverstraat het volgende:
[..]
pmquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
ah waarom dat dan. Ik heb geen racefiets ervaring, maar heb wel mountainbike ervaring en ook veel conditie.
Oh en je had het net over iemand die nog nooit een racefiets van dichtbij gezien had en nu moet je er ineens zelf 1 hebben? :S
En we krijgen een fiets zonder zadel zeker.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:18 schreef Sanddr het volgende:
[..]
hommo je zoekt gewoon iemand om in de wouden te lokken en daar uitgewoond achter te laten.
Met alles erop en eraanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En we krijgen een fiets zonder zadel zeker.
Vuile linkmiegol, ik weet zeker dat er voor die 250 euro meer gedaan moet worden dan meefietsen... vuile vuigaardquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:17 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Ik wil jou wel leren wielrennen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:23 schreef Chai het volgende:
En ik ga jou niet pmen. Weet niet eens waar ik moet zijn. Kan niet zomaar 3x per week ergens naar toe af reizen.
edit: en ik heb eigenlijk ook niet een heel goede conditie, want eigenlijk mountainbike ik helemaal niet. Maar ik doe echt niet onder voor een man die nog nooit een racefiets van dichtbij heeft gezien!
In ieder geval de bewegingen oefenen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:04 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ik wil jou wel leren wielrennen.![]()
Garpje.![]()
Ik heb weleens eerder zoeen soortgelijk aanbod gehad maar mooi niet dat ik toen mn broek heb laten zakken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:59 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Vuile linkmiegol, ik weet zeker dat er voor die 250 euro meer gedaan moet worden dan meefietsen... vuile vuigaard
Rustig maar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:59 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Vuile linkmiegol, ik weet zeker dat er voor die 250 euro meer gedaan moet worden dan meefietsen... vuile vuigaard
Ja, de vuillak..quote:
je bent echter de enigste die hier alles haatquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:15 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja, de vuillak..beetje mannen vragen om mee te fietsen voor 250 euro door wouden en dan... bah nee bah nee nee auwie... nu moet ik er aan denken
![]()
Wouden zijn plekken op Aarde waar opmerkelijk veel bomen bij elkaar groeien. Deze bomen zijn niet aangeplant door de mens.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:08 schreef beverstraat het volgende:
Ik was al heel de tijd aan het zoeken naar mensen die voor 250/maand wouden gaan wielrennen,
Jep super héquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wouden zijn plekken op Aarde waar opmerkelijk veel bomen bij elkaar groeien. Deze bomen zijn niet aangeplant door de mens.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:08 schreef beverstraat het volgende:
Ik was al heel de tijd aan het zoeken naar mensen die voor 250/maand willen gaan wielrennen,maakte zelf niet uit of dat ze ooit al een racefiets hadden gezien.
Met veel mensen gepraat maar uiteindelijk niets van gekomen.
Nu blijf ik maar zoeken, ik vind het anders een heel mooi aanbod!
klacht: een mooie aanbiedingen hebben maar niemand vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |