Ja, alleen ik zit nog op school, dus daarom werk ik liever nog niet. Zolang ik tijdens mijn school-periode recht heb op de wajong-uitkering maak ik daar gebruik van.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
flikker op man, die lui met honger moeten maar werken. Net als jij, beetje ons belastinggeld opmaken met je wajong, je zou een werken voor je geld lui flikker.
Geld is voor mensen die belasting betalen; dus wegen, onderwijs, veiligheid en gezondheidszorg. Daar moet het geld naar toe
Nee m'n ouders zijn helemaal niet rijk. Gewoon een hekel aan dat handje ophouden, ga werken voor je bestaan. Kun je wel doen alsof je geen flikker kunt, 60 uur per week aan de lopende band en je kunt er ook van leven. Maar liever thuis zitten en handje ophoudenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
rijke kortzichtige ouders. such a shame.
wat voor auto hebben je ouders.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee m'n ouders zijn helemaal niet rijk. Gewoon een hekel aan dat handje ophouden, ga werken voor je bestaan. Kun je wel doen alsof je geen flikker kunt, 60 uur per week aan de lopende band en je kunt er ook van leven. Maar liever thuis zitten en handje ophouden
Het is je geraden ook dat je gaat werken, lekker in tuintje schoffelen, niets geen handje ophoudenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:46 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ja, alleen ik zit nog op school, dus daarom werk ik liever nog niet. Zolang ik tijdens mijn school-periode recht heb op de wajong-uitkering maak ik daar gebruik van.
Volvo v70? Niets bijzonders dusquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat voor auto hebben je ouders.
ow. en toch ben je zo naar geworden met gedachten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Volvo v70? Niets bijzonders dus
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow. en toch ben je zo naar geworden met gedachten.
Gewoon werken voor je geld, makkelijk zat.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow. en toch ben je zo naar geworden met gedachten.
alsof iedereen dat kan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon werken voor je geld, makkelijk zat.
Ja. Als jij in een rolstoel zit, kun jij post sorteren. Als jij niet goed wijs bent zoals JK kun je ook best schoffelen of schoonmaken. Werken voor je geld, makkelijk zatquote:
ik vergeef het je. mag het leven je wijsheid schenken met de jaren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja. Als jij in een rolstoel zit, kun jij post sorteren. Als jij niet goed wijs bent zoals JK kun je ook best schoffelen of schoonmaken. Werken voor je geld, makkelijk zat
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja. Als jij in een rolstoel zit, kun jij post sorteren. Als jij niet goed wijs bent zoals JK kun je ook best schoffelen of schoonmaken. Werken voor je geld, makkelijk zat
Hou je mond maar, jij bent zo'n handjes ophouder. Jij krijg mijn belasting geldquote:
wat was je kwijtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb vanmiddag een Pink Floyd shirt gehaald en een nieuw Star Wars shirt
Mooi of nerd achtige variant?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb vanmiddag een Pink Floyd shirt gehaald en een nieuw Star Wars shirt
Ben je 3 nullen kwijt geraakt?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet weten dat DV in natura betaald?
Ze wordt in haar oorgaten genomen
Haha wat krijg ik er voor?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je mag voor mij ook boodschappen gaan doen ok?
Oh wel gaaf! Pink floyd is echt goed maar starwars heb ik echt niets meerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Combinatie daarvanPink floyd is beetje vintage achtig, en Star Wars shirt is roze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |