quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben me toch een partij chagrijnig. Uitkijken met je woorden dus,
Deze was 30quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]!
[..]ik ga wel met je mee de volgende keer, truien onder de 30 euro kan ik ook nog wel vinden.
Jazeker! Ik wou broeken kopen maar er was niks leuksquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:14 schreef Boterbartje het volgende:
Nog wat leuks gehaald in de stad dv?
Oh dan hoeft het niet ja. Je redt jezelf wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Deze was 30Maar ik wil wel met je mee hoor
Oh balenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jazeker! Ik wou broeken kopen maar er was niks leuks+ ik had maar 100eu mee dus had te weinig geld.
Waarom geen pinpas? Of had je überhaupt zo weinig geld?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jazeker! Ik wou broeken kopen maar er was niks leuks+ ik had maar 100eu mee dus had te weinig geld.
Daar kan je toch mooi 100 liter schultenbrau voor halenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik maar 10eu max per week kan pinnen. Niet vragen waarom, is zo ingesteld. Klaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:17 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Waarom geen pinpas? Of had je überhaupt zo weinig geld?
7 up, jonge!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Daar kan je toch mooi 100 liter schultenbrau voor halen
Ai, das vervelendquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik maar 10eu max per week kan pinnen. Niet vragen waarom, is zo ingesteld. Klaar.
Ja dat is hijquote:
ongesteld huhquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben me toch een partij chagrijnig. Uitkijken met je woorden dus,
het is ook eeen aanvulling. als je het geld niet hebt moet je het niet doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker, gewoon fatsoenlijk alle programma's en games kunnen draaien.
[..]
Nog wat leuks gehaald in de stad dv?
quote:
stuur over schouder en lopenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]nee. Ik wou van station naar huis terugfietsen, is m'n achterband leeg. Dus ik dacht dat ik nog wel een klein stukje kon fietsen en de rest kon lopen. Niet dus.
Ik stapte op, fiets 5 meter en toen ging m'n binnenband eruitik proberen 'm weer in te doen maar zo simpel ging dat niet. Dan maar proberen te lopen met de fiets aan de hand, wou ook niet omdat de binnenband om de spaken gingen zitten.
Moest ik de achterkant van m'n fiets optillen__-__!!1 en dat was me toch zwaar
dus heb halverwege ergens m'n fiets geparkeerd en ben de rest gaan lopen.
Ik ben uitgeput
Gedoe met fietsen onderwegquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]nee. Ik wou van station naar huis terugfietsen, is m'n achterband leeg. Dus ik dacht dat ik nog wel een klein stukje kon fietsen en de rest kon lopen. Niet dus.
Ik stapte op, fiets 5 meter en toen ging m'n binnenband eruitik proberen 'm weer in te doen maar zo simpel ging dat niet. Dan maar proberen te lopen met de fiets aan de hand, wou ook niet omdat de binnenband om de spaken gingen zitten.
Moest ik de achterkant van m'n fiets optillen__-__!!1 en dat was me toch zwaar
dus heb halverwege ergens m'n fiets geparkeerd en ben de rest gaan lopen.
Ik ben uitgeput
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |