Hij gaat milfs scoren:quote:
Ik ga er ook heen. Dan heeft ik caroline jouw nummer!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:50 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga ook. Voor het geval Quinty er ook is
Ja goed! Wil ik wel meedoen met 1 tegen 100!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ga er ook heen. Dan heeft ik caroline jouw nummer!
Ja, maar niet in Nederland tochquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:08 schreef Bravebart het volgende:
Welke hype? Het wordt al ff gevierd hoor!
De aandacht valt me dit jaar pas op moet ik zeggen. Maar het zal wel weer aan mij liggenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:11 schreef Bravebart het volgende:
Nouja, in Zeeland misschien nog niet (...) maar in de rest van het land wel hoor
Jup.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
De aandacht valt me dit jaar pas op moet ik zeggen. Maar het zal wel weer aan mij liggen
Ja, die hebben we ook niet in Zeeland.quote:
In Friesland volgens mij ook niet (meer). In Limboland nog wel. Ik mis het een beetje.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, die hebben we ook niet in Zeeland.
Je andere post negeer ik gewoon natuurlijkWat ik met deze zin ook meteen weer ontkracht heb.
En misschien speelt het feit dat je nu in de bewoonde wereld woont ook meequote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
De aandacht valt me dit jaar pas op moet ik zeggen. Maar het zal wel weer aan mij liggen
Ik denk hetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:38 schreef jna het volgende:
[..]
En misschien speelt het feit dat je nu in de bewoonde wereld woont ook mee
Ook echt iets voor jou dat WTquote:Op zondag 18 maart 2012 00:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenacht
Weer thuis van concert.
Within Temptation
Sharon d'r stem
quote:Op zondag 18 maart 2012 00:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenacht
Weer thuis van concert.
Within Temptation
Sharon d'r stem
Nacht duurt van 0:00 tot 6:00, dus...quote:Op zondag 18 maart 2012 04:10 schreef Bravebart het volgende:
Tevens is 'nacht' wel erg optimistisch om 0:22
uh... jaquote:
Daar heb ik niets mee.quote:
Tot twee jaar terug had je Sporza die het uitzond, vorig jaar had je de BBC. Maar dit jaar enkel nog rtl met Mol en reclamesquote:Op zondag 18 maart 2012 09:00 schreef The_Dean het volgende:
Wat dan?
Heb niet gekeken, nogsteeds geen tv-ontvangst
Ik heb me bij RTL eigenlijk nooit ge-ergerd....quote:Op zondag 18 maart 2012 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daarom keek ik ook nooit rtl. En p-in-p vind ik ook niet geweldig, het is te klein om fatsoenlijk te blijven volgen, maar is nog wel beter dan helemaal niets.
Wacht maar, tot Ajax kampioen wordt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk hetIk woon hier vanaf september, dus ben benieuwd wat ik komend half jaar dan allemaal nog ga ontdekken
Dat bedoelde ik ook jaquote:Op zondag 18 maart 2012 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uh... jaEigenlijk wel, of bedoelde je dat ook?
Jaaaa doooooeeeeeiiiii! Nu wordt het ongeloofwaardigquote:Op zondag 18 maart 2012 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo.. date voor woensdag ook geregeld.
quote:Op zondag 18 maart 2012 10:46 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon naar Friesland komen, ongeacht de reden.
quote:Op zondag 18 maart 2012 11:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaa doooooeeeeeiiiii! Nu wordt het ongeloofwaardig
Maar wel een serieuze date?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ze heeft geen kinderen.
Ja, maar niet met Luc.quote:
We gaan samen naar Veldhuis & Kemper.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We gaan samen naar Veldhuis & Kemper.
Dat wordt gegarandeerd neuken dusquote:Op zondag 18 maart 2012 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uh.. nee, eigenlijk ben ik bloedserieus.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]!
Je bent ons toch aan het trollen hè?
Ohja, daar had je een half jaar geleden al tickets voor gekochtquote:Op zondag 18 maart 2012 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ohja, daar had je een half jaar geleden al tickets voor gekocht
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En 20 april circuit de Spa-Francorchamps.. kom je dan ook?
Hihi.quote:
Bazentrackquote:Op zondag 18 maart 2012 14:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
C'mon. Afstand hoort niet uit te maken als je lange afstanden gewend bent.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:35 schreef Isdatzo het volgende:
Als "ons" een beetje in de buurt komt wonen?
Spaquote:Op zondag 18 maart 2012 14:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:37 schreef Lithia het volgende:
[Stage SC] #1570: Kant en klare kip en TNT gaan moeilijk samen
Kom naar assen dan!quote:Op zondag 18 maart 2012 14:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
C'mon. Afstand hoort niet uit te maken als je lange afstanden gewend bent.
Geluidjequote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uh.. nee, eigenlijk ben ik bloedserieus.
okeuhquote:
Hij heeft nog tijdquote:Op zondag 18 maart 2012 15:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]!
Je hele luctor-imago gaat zo wel compleet naar de mallemoeren hè
Ho ho ho, eerst afwachten of er niet stiekem toch een lege stoel is woensdag in Goesquote:Op zondag 18 maart 2012 15:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]!
Je hele luctor-imago gaat zo wel compleet naar de mallemoeren hè
Nadeel is wel dat ik beide kaartjes heb.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ho ho ho, eerst afwachten of er niet stiekem toch een lege stoel is woensdag in Goes
Heet er iemand echt 'elm' of is dit een afkorting?quote:
Twente - Feyenoord mag ook gelijk eindigen.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kijk Twe-Fey.
[..]
Beter blijft 't nu gelijk iig.
Zo heet ie echtquote:Op zondag 18 maart 2012 15:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heet er iemand echt 'elm' of is dit een afkorting?
Nee dat mag het nietquote:Op zondag 18 maart 2012 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twente - Feyenoord mag ook gelijk eindigen.
Ik volg ze allemaal via LdL.
Alrightquote:
Idd.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twente - Feyenoord mag ook gelijk eindigen.
Ik kan maar 1 wedstrijd tegelijk volgen.. man hequote:Ik volg ze allemaal via LdL.
Iddquote:
Gewoon verliezen en Ajax staat eerstequote:Op zondag 18 maart 2012 16:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Idd.
Nu nog hopen dat AZ punten verspeelt en dan is 't voetbalweekend toch nog enigszins goed te noemen.
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Prima plan.
Kunnen ze alvast aan 't idee wennen.
Nee, en volgende week ook niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:59 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zie AZ vandaag niet zo snel punten verspelen helaas.
Nu nog steeds niet?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:59 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zie AZ vandaag niet zo snel punten verspelen helaas.
Huh wat, je hebt alweer een date geregeld?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En nu nog maar eentje.
Komt dus allemaal goed.
Eerst met Veldhuis, nu met Kemper.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh wat, je hebt alweer een date geregeld?
quote:
Ik vond 'em zeker niet slecht spelen. Hij wordt steeds beter. Hij heeft ook kracht. Iets dat Erikson en De Jong missen.quote:
Blind heeft kracht?! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 18 maart 2012 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond 'em zeker niet slecht spelen. Hij wordt steeds beter. Hij heeft ook kracht. Iets dat Erikson en De Jong missen.
Haha, ik hoor gewoon een Antilliaanse accent door deze post.quote:
Danny Blind was baas.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:57 schreef jna het volgende:
Oh wacht, in Zeeland lopen ze natuurlijk achter dus Luc bedoelde natuurlijk Danny Blind.
Nee, het is nu rust. Tweede helft begint zo.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:50 schreef Lithia het volgende:
Jullie praten in verleden tijd. Is het afgelopen of niet?
Zonee, hoeveel staat het?
ahhhquote:Op zondag 18 maart 2012 20:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, het is nu rust. Tweede helft begint zo.
Meer Romaansquote:Op zondag 18 maart 2012 19:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Haha, ik hoor gewoon een Antilliaanse accent door deze post.
Oh?quote:
Neuh, dat niet.quote:
Voetbal bij?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Neuh, dat niet.
Alles is nu Chinees voor me.Daarom stel ik af en toe vragen.
De hele Romaans sprekende wereld praat zoquote:
quote:
Wist alleen dat er genoeg Antillianen zijn die 'noh' als stopwoordje hebben bij het einde van de zin. Geen idee hoe het met de rest zat.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De hele Romaans sprekende wereld praat zo
Luister maar naar een random Zuid-Amerikaan, die Engels spreekt, dat is standaard 'noh' achter een zinquote:Op zondag 18 maart 2012 20:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wist alleen dat er genoeg Antillianen zijn die 'noh' als stopwoordje hebben bij het einde van de zin. Geen idee hoe het met de rest zat.
alrightquote:Op zondag 18 maart 2012 20:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Luister maar naar een random Zuid-Amerikaan, die Engels spreekt, dat is standaard 'noh' achter een zin
'wel eens' is niet hetzelfde als een stopwoordje, een kenmerk van een hele bevolking. Merk het niet zo bij Nederlanders.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
Ik doe 't ook wel eens.
Alleen dan meestal vooraan in de zin.
Wat? Die pauze was 2 uur geleden ofzo toch.quote:
Ik kijk naar Freek Vonk en Eddy Zoey die in Suriname op zoek zijn naar iets wat ik dagelijks in m'n broek hebquote:
Verlenging.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:15 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat? Die pauze was 2 uur geleden ofzo toch.
bleh, ik wil mijn tv ontvangst terug.
Huh, houdt Freek Vonk zich ook al met insecten bezig tegenwoordig?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ik kijk naar Freek Vonk en Eddy Zoey die in Suriname op zoek zijn naar iets wat ik dagelijks in m'n broek heb
ah, natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, houdt Freek Vonk zich ook al met insecten bezig tegenwoordig?
quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, houdt Freek Vonk zich ook al met insecten bezig tegenwoordig?
Tijd om een bes te spelen, daar worden ze geil van!quote:
Kijk ik nooit.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:04 schreef Bravebart het volgende:
Freek Vonk, die reptielenbaas die wel eens bij DWDD zit!
Dit dus.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:49 schreef Piles het volgende:
Koffie kan ik ook wel gebruiken, jammer dat ik het niet lust...
Doen dan! Freek zou het waarderen.quote:
Kan je inderdaad beter door Thaise vrijgezellen worden achtervolgd.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:40 schreef The_Dean het volgende:
Krijg links een banner van Conrad met items waar ik voor mijn werk naar zocht.
Ik word zelfs tijdens mijn pauze achtervolgd
quote:Een op de zeven mensen (15%) geeft aan dat ze hem graag opwachten zodra de moordenaar van Pim Fortuyn vrijkomt.
Nee.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:59 schreef jna het volgende:
Zouden jullie Patricia doen? Zo ja, voor of nadat ze 16 kilo kwijt was?
Juistquote:
Wie is Patricia?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:59 schreef jna het volgende:
Zouden jullie Patricia doen? Zo ja, voor of nadat ze 16 kilo kwijt was?
Vraag me af aan welke site ik Patricia dan te danken heb.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn ads zijn van Play.com omdat ik net een blu ray van Drive bekeek
Hey.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:52 schreef jna het volgende:
Of door een kennisplatform in Brabant.
Zou trouwens niet gaan, want kennis en Brabant gaan niet samen, dus dit moet oplichting zijn.
Dat valt me tegen.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:24 schreef The_Dean het volgende:
Bakje koffie herkende hij, jouw naam Luc niet.
Oh, daar ben ik ook wel bij!quote:Op maandag 19 maart 2012 13:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn ads zijn van Play.com omdat ik net een blu ray van Drive bekeek
Je merkt dat we allemaal ontzettend met je meeleven.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:00 schreef Bravebart het volgende:
Docent die met pech langs de weg staat waardoor college pas om 11 uur begint ipv kwart voor 9, janken
Ik heb Rotterdam Centraal al geen 6 jaar gezien ofzoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Je merkt dat we allemaal ontzettend met je meeleven.
Rotterdam Centraal weer eens gezien vandaag, aardig groot![]()
Had het 2 jaar niet gezien ofzo
Wees blijquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb Rotterdam Centraal al geen 6 jaar gezien ofzo
Ja, heb je tenminste iemand om mee te praten in die kooiquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:09 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, er gaat nog een langer iemand mee waarschijnlijk, dat wordt m'n redding
Casey?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef Bravebart het volgende:
Het is zo'n stoner, ik versta hem nooit
Dude, srsly?quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:16 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, heb je tenminste iemand om mee te praten in die kooi
Komt Kuno hier nog wel eens?quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:35 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ] DEAN
[ afbeelding ] KUNO
http://www.topgear.com/uk(...)2011-03-15?imageNo=0
DAMN!quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:35 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ] DEAN
[ afbeelding ] KUNO
http://www.topgear.com/uk(...)2011-03-15?imageNo=0
quote:
quote:
En en en en en en en en?quote:
Voorstelling was goed. Daarnaast nog wat met haar gepraat over van alles.quote:
En hoe was Veldhuis & Kemper?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voorstelling was goed. Daarnaast nog wat met haar gepraat over van alles.
Goede show, was lachen. Soms lag ik zelfs in een deuk, dat ik bijna geen lucht meer kreeg.quote:
quote:
Hier ook, ben opgestaan en heb mezelf naar kantoor gesleeptquote:
Dat wordt een dikke bonus dan zeker?quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:57 schreef The_Dean het volgende:
Ik was half acht al klaar met de dagomzet
Nouja, eigenlijk ergens vorige week al. Loop een stukje voor
Had om 9 uur moeten beginnen. Zit nu in de eerste trein die weer rijdt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:10 schreef Lithia het volgende:
aw, kan je ook al niet meer naar het werk/school gaan, jna?
damn!quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:26 schreef jna het volgende:
[..]
Had om 9 uur moeten beginnen. Zit nu in de eerste trein die weer rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |