Hij gaat milfs scoren:quote:
Ik ga er ook heen. Dan heeft ik caroline jouw nummer!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:50 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga ook. Voor het geval Quinty er ook is
Ja goed! Wil ik wel meedoen met 1 tegen 100!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ga er ook heen. Dan heeft ik caroline jouw nummer!
Ja, maar niet in Nederland tochquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:08 schreef Bravebart het volgende:
Welke hype? Het wordt al ff gevierd hoor!
De aandacht valt me dit jaar pas op moet ik zeggen. Maar het zal wel weer aan mij liggenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:11 schreef Bravebart het volgende:
Nouja, in Zeeland misschien nog niet (...) maar in de rest van het land wel hoor
Jup.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
De aandacht valt me dit jaar pas op moet ik zeggen. Maar het zal wel weer aan mij liggen
Ja, die hebben we ook niet in Zeeland.quote:
In Friesland volgens mij ook niet (meer). In Limboland nog wel. Ik mis het een beetje.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, die hebben we ook niet in Zeeland.
Je andere post negeer ik gewoon natuurlijkWat ik met deze zin ook meteen weer ontkracht heb.
En misschien speelt het feit dat je nu in de bewoonde wereld woont ook meequote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
De aandacht valt me dit jaar pas op moet ik zeggen. Maar het zal wel weer aan mij liggen
Ik denk hetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:38 schreef jna het volgende:
[..]
En misschien speelt het feit dat je nu in de bewoonde wereld woont ook mee
Ook echt iets voor jou dat WTquote:Op zondag 18 maart 2012 00:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenacht
Weer thuis van concert.
Within Temptation
Sharon d'r stem
quote:Op zondag 18 maart 2012 00:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenacht
Weer thuis van concert.
Within Temptation
Sharon d'r stem
Nacht duurt van 0:00 tot 6:00, dus...quote:Op zondag 18 maart 2012 04:10 schreef Bravebart het volgende:
Tevens is 'nacht' wel erg optimistisch om 0:22
uh... jaquote:
Daar heb ik niets mee.quote:
Tot twee jaar terug had je Sporza die het uitzond, vorig jaar had je de BBC. Maar dit jaar enkel nog rtl met Mol en reclamesquote:Op zondag 18 maart 2012 09:00 schreef The_Dean het volgende:
Wat dan?
Heb niet gekeken, nogsteeds geen tv-ontvangst
Ik heb me bij RTL eigenlijk nooit ge-ergerd....quote:Op zondag 18 maart 2012 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daarom keek ik ook nooit rtl. En p-in-p vind ik ook niet geweldig, het is te klein om fatsoenlijk te blijven volgen, maar is nog wel beter dan helemaal niets.
Wacht maar, tot Ajax kampioen wordt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk hetIk woon hier vanaf september, dus ben benieuwd wat ik komend half jaar dan allemaal nog ga ontdekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |