Bron: IGNquote:Mass Effect 3 is an upcoming action role-playing game developed by BioWare and published by Electronic Arts for Microsoft Windows, Xbox 360 and PlayStation 3.[4] Officially announced on December 11, 2010,[5][6] the game is scheduled for a March 6, 2012 release[7] and will mark the final chapter in the Mass Effect trilogy of videogames, completing the story of Commander Shepard.[8][9]
Gameplay in Mass Effect 3 will be influenced by decisions from Mass Effect and Mass Effect 2 and have settings throughout the galaxy, including Earth and Mars. Combat has been changed and refined; in particular, the cover system has been improved, there will be more options for moving around the battlefield, instant melee kills and more conventional grenades will be introduced as well as improved artificial intelligence.
Mass Effect 3 will follow from the events of the Mass Effect 2 DLC expansion Arrival and follow Commander Shepard as he/she tries to save the galaxy from the Reapers by rallying civilizations of the galaxy together, while also having to deal with Cerberus, who have decided to turn against him/her.
SPOILER: Trailers:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ScreenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reviews:
* IGN!
* Gamespot!
* Edge!
* Eurogamer!
* Gamekings!
FOK!kers met net zoveel swag op Origin:
Drizzt - Moredhel83
Hans1988 - Fluffeltje
ElmarO - EcVo
jebentzelfeenfiets. - Wubcake
Smoofie - Smoofiee
Athcom - Verzijl
[ Bericht 0% gewijzigd door 2Happy4U op 18-03-2012 14:35:58 ]Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Geeft je alsnog geen reden om die renegade interrupt te doen. Als je het aan mij vraagt ben je dan nog erger dan Hitler.quote:
terechte emo.gifquote:
Ik ook. Tali is de enige toffe Quarian.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
This guy
Maargoed, vind de Quarians maar een bunch of incompetent fools
Over welke interrupt heb je het dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geeft je alsnog geen reden om die renegade interrupt te doen. Als je het aan mij vraagt ben je dan nog erger dan Hitler.
[..]
terechte emo.gif
Die ene Quarian die je spreekt tijdens Tali's recruitment mission in deel 2 is wel tof.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:29 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik ook. Tali is de enige toffe Quarian.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:29 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Over welke interrupt heb je het dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik ben de suicide mission toch over aan het doen. Jullie maken me nieuwschierig.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]je kunt die interrupt 2x doen.. geniaal zoals ik al zei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Al ben je erger dan hitler, mao, stalin, volkert en Robert M bij elkaar, who fucking cares. Je bent de redder van al het leven, al wat nodig is om te overleven doe je gewoon.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geeft je alsnog geen reden om die renegade interrupt te doen. Als je het aan mij vraagt ben je dan nog erger dan Hitler.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je kunt die interrupt 2x doen.. geniaal zoals ik al zei.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Deze manquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik dump Legion nu bij de verdedigingsgroep, zal dan wel goedkomen.
En dat is om je broeder een naschop te geven terwijl hij al op de grond ligt?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Al ben je erger dan hitler, mao, stalin, volkert en Robert M bij elkaar, who fucking cares. Je bent de redder van al het leven, al wat nodig is om te overleven doe je gewoon.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Al ben je erger dan hitler, mao, stalin, volkert en Robert M bij elkaar, who fucking cares. Je bent de redder van al het leven, al wat nodig is om te overleven doe je gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:36 schreef Sinji het volgende:
[..]Als je dat doet moet je echt gewoon sterven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
[..]We zoeken hem op. We zoeken hem op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
[..]nee ik speel paragon, renegade kan niet uit, maar de renegade opties zijn wel geniaal. ook in die missie waar je samara tegen komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Mordin should've done the ending..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee ik speel paragon, renegade kan niet uit, maar de renegade opties zijn wel geniaal. ook in die missie waar je samara tegen komt.Als ik nu naar de TT kijk en dan naar jou zeg ik luid en duidelijk nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik boos
Women with dicks and weak men with vaginas.
Nee, allebei die bitches hebben die lelijke tattoos op hun face. Doe mij Liara of Samara maar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:41 schreef Maanvis het volgende:
Rila is wel de lekkerste asari die bestaat trouwens, dus als ik dood ga door haar suf te neuken dan moet dat maar.
Garrus.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:42 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nee, allebei die bitches hebben die lelijke tattoos op hun face. Doe mij Liara of Samara maar.
die tattoos zijn omdat het 'kinderen' zijn he.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:42 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nee, allebei die bitches hebben die lelijke tattoos op hun face. Doe mij Liara of Samara maar.
Ja, dat weet ik. Maar ik vind het alsnog niet mooi.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die tattoos zijn omdat het 'kinderen' zijn he.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is het niet omdat ze Ardat-Yakshi zijn?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vind ik 1 van de mooie dingen aan ME3, je ziet echt dat de oorlog Shepard veranderd heeft.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:49 schreef SiGNe het volgende:
Als renegade alle missies spelen maakt je wel echt een totaal andere persoonlijkheid dan in deel 1 en 2, echt harteloos.
Je bent dan gewoon een handpop van TIM de toolman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:56 schreef ROFLOL het volgende:
Uitgespeeld, aan de ene kant tevreden met de eindes maar aan de andere kant ook wat minder. In ieder geval blijft het legendarisch, zodra je op de Aarde aankomt zijn er echt enorm veel emotionele momenten. 100+ uur in de trilogie samen meer dan waard, beste IP deze generatie imo. Humor en emotie waren echt geweldig dit keer, ben ik een pussy als ik zeg dat ik zowat bijna aan het janken was tegen het einde aan?
Zijn we samen pussiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moest een paar keer een traantje wegpinken tijdens ME3
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:56 schreef ROFLOL het volgende:
Uitgespeeld, aan de ene kant tevreden met de eindes maar aan de andere kant ook wat minder. In ieder geval blijft het legendarisch, zodra je op de Aarde aankomt zijn er echt enorm veel emotionele momenten. 100+ uur in de trilogie samen meer dan waard, beste IP deze generatie imo. Humor en emotie waren echt geweldig dit keer, ben ik een pussy als ik zeg dat ik zowat bijna aan het janken was tegen het einde aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:03 schreef Sinji het volgende:
[..]Same.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
Nee, alle jonge Asari hebben het. Of bijna alle, weet niet hoe oud de dochters van Samara zijn, maar Liara is ook jong en die heeft het niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is het niet omdat ze Ardat-Yakshi zijn?
logisch, ME2 was casual een paar honderd duizend mensen redden, ME3 is veel donkerder omdat dit echt het einde van de mensheid is.quote:
Ik bedoelde qua humor, met Legion. Legion was echt kapot grappig.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
logisch, ME2 was casual een paar honderd duizend mensen redden, ME3 is veel donkerder omdat dit echt het einde van de mensheid is.
Dan heb je wat gemist als je de humor van Legion niet hebt meegemaakt in ME3.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua humor, met Legion. Legion was echt kapot grappig.
Hoe? Legion ging al heel snel doodquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemist als je de humor van Legion niet hebt meegemaakt in ME3.
[..]Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spoilers over het eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft de Asari met hun getatoeëerde gezichtjes: de councilor (Tevos of zo?) ziet er écht wel goed uit hoor.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Eens.Ik kreeg gewoon kippenvel van jouw beschreven einde toen ik het in mijn hoofd voor me zag.SPOILER: Spoilers over het eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft de Asari met hun getatoeëerde gezichtjes: de councilor (Tevos of zo?) ziet er écht wel goed uit hoor.
En ik heb Leaving Earth muziek op de achtergrond toevallig aanstaan, dat hielp ook wel een beetje.
EDI was al geweldig in ME2, maar in ME3 is ze nóg leuker. Garrus staat op eenzame hoogte, uiteraard, maar EDI is echt wel één van mijn favorieten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:34 schreef ROFLOL het volgende:
Daarnaast is zowat elke personage in ME3 grappig. Vooral EDI en Garrus waren echt geweldig, en de vele dronken teammates waren ook prachtig.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:07 schreef ROFLOL het volgende:
Da's inderdaad een interessant filmpje en het klopt inderdaad allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij had Shepard in ME2 trouwens ook al last van hoofdpijn, weet dat alleen niet helemaal zeker meer.
Prachtig nummer inderdaad, al moet je mijn schrijfkunsten ook niet onderschatten hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:48 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon kippenvel van jouw beschreven einde toen ik het in mijn hoofd voor me zag.
En ik heb Leaving Earth muziek op de achtergrond toevallig aanstaan, dat hielp ook wel een beetje.
Haha, doe ik inderdaad ook niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:51 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Prachtig nummer inderdaad, al moet je mijn schrijfkunsten ook niet onderschatten hoor.
Daar hebben we dit keer Javik voor, net zo droog als Legion.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua humor, met Legion. Legion was echt kapot grappig.
Legionquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Daar hebben we dit keer Javik voor, net zo droog als Legion.
IK had ze graag samen in missies kunnen inzetten.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Legion
Iedereen bij die chil facility: "There were children in here?" "They kept children here
?"
En dan legion : " These facilities are inadequate".
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:40 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Wat ik trouwens wel vreemd vond aan het eind:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:41 schreef leeell het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ook erg jammer dat we én Shepard's moeder niet hebben gezien (ook in deel 2 trouwens, alleen een gaar mailtje gekregen) én geen female Turians hebben gezien.
Het lijkt me aardig logisch om mijn kind op te zoeken als na 2 jaar blijkt dat hij/zij niet dood blijkt te zijn, toch? En ze werken in ME3 nog wel bij dezelfde organisatie ook.
Wat ik trouwens wel vreemd vond aan het eind:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:47 schreef ROFLOL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: theorieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Wat ik trouwens wel vreemd vond aan het eind:Daar zou een filmpje te zien moeten zijn waarbij je teammaten door een laser geraakt worden en sterven maar dat is eruit gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(moet die onder spoiler of niet? het zit niet in het spel tenslotte.. laat het even weten en die tags komen alsnog)
Je weet heel goed wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Een gedeelte open laten is niet alles open laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:14 schreef The_Substitute het volgende:
[..]SPOILER: theorieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
tussen de missies door lult ie een hele hoop tegen je crewquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe? Legion ging al heel snel dood.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:43 schreef ROFLOL het volgende:
Dat laatste moment met Garrus is trouwens een stuk beter met femshep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat moment met hem en...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tussen de missies door lult ie een hele hoop tegen je crewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Mwah, scheelt niet heel veel. Die chick van Engineering komt wel terug op de Normandy.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:08 schreef Dreetjuh het volgende:
Ik heb in ME2 iets te lang gewacht met de suicide mission en daardoor de helft van mijn crew verloren, is het waard om dit opnieuw te doen en de hele crew te redden, of voegt het weinig toe?
Enige personen die ik me kan herinneren die ik mis zijn die chick van engineering en Kelly.
Die chick gaat dood, die Schot blijft leven.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:08 schreef Dreetjuh het volgende:
Ik heb in ME2 iets te lang gewacht met de suicide mission en daardoor de helft van mijn crew verloren, is het waard om dit opnieuw te doen en de hele crew te redden, of voegt het weinig toe?
Enige personen die ik me kan herinneren die ik mis zijn die chick van engineering en Kelly.
Je liegt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Mwah, scheelt niet heel veel. Die chick van Engineering komt wel terug op de Normandy.
bij mij zijn ze allebei teruggekomen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die chick gaat dood, die Schot blijft leven.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bij mij zijn ze allebei teruggekomen.
Wat wel leuk was was dat ze er opeens niet waren. Dus ik dacht meteen 'aha die zijn aan het neuken'.. en ja hoor, onderin de cargo hold zaten ze te zoenen.
Ooh ja geniale quote over EDI en als ze perongeluk tegen een muur op zou lopen dat ze dan goed beschermd wasquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:22 schreef ROFLOL het volgende:
[..]![]()
Niet meegemaakt, die Schot is awesome. Had ook heerlijke quotes, geilde keihard op EDI en asari.
SPOILER: Spoilers N7-missieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Ook toen-ie in de kruipruimte zat, dat hij min of meer "in" EDI zat.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ooh ja geniale quote over EDI en als ze perongeluk tegen een muur op zou lopen dat ze dan goed beschermd was.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:25 schreef Rikketik het volgende:
De details in dit spel.En ik maar denken dat die gast bij eclipse was gegaan. Maar idd wel geniaal die subplotjesSPOILER: Spoilers N7-missieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
klopt.quote:
18-22 minquote:
dus dát gebeurt er met die reporter als je haar niet bewusteloos mept!quote:
waarom heeft de maleshep 3 onduidelijke zwarte strepen op zijn militair kostuum en zijn de 4 strepen bij de admiraal geel?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:48 schreef Sinji het volgende:
lol, ik zie nu pas dat de femshep ook een soort Chobot reporter dress heeft. Dang, mijn femshep heeft swag yo
Shep is Lieutanent Commander en Hackett is een Admiral?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom heeft de maleshep 3 onduidelijke zwarte strepen op zijn militair kostuum en zijn de 4 strepen bij de admiraal geel?
waarom zijn ze bij het ene kostuum zwart en bij de andere geel, bedoel ikquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Shep is Lieutanent Commander en Hackett is een Admiral?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:01 schreef Tijn het volgende:
Eerst scannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lame, I know![]()
Ik kan ze wel allebei halen hoor. Alleen in mijn save was de helft van mijn crew dood gegaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:32 schreef Maanvis het volgende:
Voor degene die mass effect 3 gepiraat hebben en dus niet allebei de engineers had:
Zoals ik zei geniale quotes.
Ik heb 'em gescand. Toen vond ik dat boek dat die Elcor bij Purgatory zoekt. Maar nu kan ik er niks meerquote:
Toen ik zijn quest accepte kon ik gelijk weer met hem praten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb 'em gescand. Toen vond ik dat boek dat die Elcor bij Purgatory zoekt. Maar nu kan ik er niks meer
Ik moest even van de citadel af, en toen ik terugkwam kon ik pas zeggen dat ik ze al gered had.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toen ik zijn quest accepte kon ik gelijk weer met hem praten.
Weirdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:12 schreef Tijn het volgende:
Nou, ik ben terug en ik heb tegen hem gezegd dat het voor elkaar is. Quest afgerond. Ik heb alleen niks gedaan
Misschien had je die planeet al eerder gescand.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:12 schreef Tijn het volgende:
Nou, ik ben terug en ik heb tegen hem gezegd dat het voor elkaar is. Quest afgerond. Ik heb alleen niks gedaan
Waarom zou scannen genoeg zijn? Hij heeft het toch over het redden van soldaten daar?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Misschien had je die planeet al eerder gescand.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou scannen genoeg zijn? Hij heeft het toch over het redden van soldaten daar?
Jij bent een handig pistooltjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Misschien had je die planeet al eerder gescand.
Anders, maar zeker niet minder sfeervol; weer wat á la ME1. Al bouwt Clint's muziek wel erg goed op richting het eind.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:20 schreef ROFLOL het volgende:
Ben ik de enige die de OST van ME3 minder vind dan voorgaande games? Behalve dan de twee tracks van Clint Mansell. Ik mis echt suicide mission in in ME3.![]()
Heb daar ook last van, maar wel sporadisch.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hebben meer mensen trouwens geluids distortion problemen in ME3?
Ik vermoed dat het een indicatie is van low shields, maar ik weet het niet zeker.
in multiplayer heb ik daar wel last van, is een bug gok ik. als je door je barrier heen bent en je health gaat eraf, dan krijg je geluid distortion. maar die geluid distortion blijt staan als je disconnect of de missie completed is. uiteindelijk gaat ie weg als je shield weer leeg is geloof ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hebben meer mensen trouwens geluids distortion problemen in ME3?
Ik vermoed dat het een indicatie is van low shields, maar ik weet het niet zeker.
7000 is volgens mij wel de max jaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb nog 500K credits over na mijn playthrough.
Had 7000 punten voor de sterkte, volgens mij alles gedaan.
Toen ik hem net had dacht ik dat het aan mijn koptelefoon lag.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in multiplayer heb ik daar wel last van, is een bug gok ik. als je door je barrier heen bent en je health gaat eraf, dan krijg je geluid distortion. maar die geluid distortion blijt staan als je disconnect of de missie completed is. uiteindelijk gaat ie weg als je shield weer leeg is geloof ik.
Die stond op 97%.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
7000 is volgens mij wel de max ja.
maar als je Multiplayer doet dan krijg je nog meer war assets he, of naja, je war assets wordt met je galactic readinness geprocenteerd
ik schrok ook, ik dacht dat m'n xbox stuk was.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Toen ik hem net had dacht ik dat het aan mijn koptelefoon lag.
Het is te doen (heb wel met een Raptor II gespeeld), maar doe mij maar m'n Geth Pulse Riflequote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eens kiekn of Engineer online lekker speelt met een sniper
praat me niet over die bansheesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:54 schreef ROFLOL het volgende:
Ik had vooral last van mijn geluid als er een banshee verscheen, tegen het einde van de game viel het me enorm op in ieder geval.
Ajoh, 1 cobra missile en ze zijn neerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
praat me niet over die bansheeswat een kut vijand zeg!
sowieso lijkt de MP veel moeilijker als je tegen reapers moet, vanwege die banshees en brutes. en je krijgt er geen extra rewards voor..
zoveel heb ik er nietquote:Op zondag 18 maart 2012 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajoh, 1 cobra missile en ze zijn neer
je moet al z'n adds doodmaken net zolang totdat je de phantoms ook dood hebt gemaakt, en natuurlijk cover blijven zoeken want het is gewoon zwaar kutquote:
Ja, en dat plaatje schijnt al uit 2006 te komen, ik kwam 'm laatst op Google images ook in vele variaties tegenquote:Op zondag 18 maart 2012 00:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://eirikun.deviantart.com/art/Eis-142570266
Lijkt wel erg veel op die cutscene na de credits.
bij jouw gepirate versie zit een trainerquote:
Chargen en vol die vuist in z'n hoofd, he?quote:
Ninja-editer!quote:Op zondag 18 maart 2012 00:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bij jouw gepirate versie zit een trainer
Nee hoor. Was de CE versie.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bij jouw gepirate versie zit een trainer
Jij weet.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Chargen en vol die vuist in z'n hoofd, he?
iemand gaat er een mod van maken, daar kun je de donder op gelijk zettenquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 00:43 schreef Sinji het volgende:
Kai LengAls Thane het niet had overleefd wordt dat Kirrahe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Ahh, interestingquote:Op zondag 18 maart 2012 00:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als Thane het niet had overleefd wordt dat Kirrahe.
Qua gevechten met 'm is het niet eens zo erg.. paar keer oeffenen evt.quote:
niet 1 of andere salarian, dat is een compleet nieuw karakter dat ook op je schip komt.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:58 schreef Sinji het volgende:
Dus een of andere gare Salarian vervangt Mordin als hij ME2 niet overleeft? Haha, dat doet me denken om de game te spelen met zo'n savefile:
En een goeie ook.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet 1 of andere salarian, dat is een compleet nieuw karakter dat ook op je schip komt.
Zo, da's ook een happy endingquote:Op zondag 18 maart 2012 00:58 schreef Sinji het volgende:
Dus een of andere gare Salarian vervangt Mordin als hij ME2 niet overleeft? Haha, dat doet me denken om de game te spelen met zo'n savefile:
Ik vraag me af waarom Joker eerst op zo'n zelfmoord missie gaat en zijn leven zo in gevaar brengt door uit een luik te gaan hangen om een paar maanden later er vandoor te speren bij de veldslag om ons melkwegstelsel te redden.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zo, da's ook een happy ending
Volgens de comments kan je die savegame niet in ME3 importeren dus geen Commander Joker helaas.
Consolesquote:
Ik hoop dat je die na X tijd heb gekregen en niet na 1 potje, want dan kun je gebanned worden (omdat de host aant hacken is geweest)quote:Op zondag 18 maart 2012 02:15 schreef PirE het volgende:
1,000,000 credits in de MP. Beetje jammer dat je ze niet kan verkopen
.
quote:
Er komen trouwens best veel van die politiek correcte zaken in het spel voor bedenk ik me net.quote:
Waifusimulator. Ook voor de 15-jarige meiden die yoai fanfic schrijven.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er komen trouwens best veel van die politiek correcte zaken in het spel voor bedenk ik me net.
Je kan homosexuele relaties aangaan, je shuttle piloot is getrouwd met een man en Liara heeft dus 2 moeders (en is kwart krogan en heeft een Hanar halfzus)
14.gifquote:
En dan nog niet kunnen scharen met Tali als je femshep bentquote:Op zondag 18 maart 2012 02:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er komen trouwens best veel van die politiek correcte zaken in het spel voor bedenk ik me net.
Je kan homosexuele relaties aangaan, je shuttle piloot is getrouwd met een man en Liara heeft dus 2 moeders (en is kwart krogan en heeft een Hanar halfzus)
Geen geld hebben voor een nieuwe pc en toch Mass Effect 3 kunnen spelen.quote:
Met auto-aim enzo zeker?quote:Op zondag 18 maart 2012 03:44 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Geen geld hebben voor een nieuwe pc en toch Mass Effect 3 kunnen spelen.
Ga weg johquote:Op zondag 18 maart 2012 03:44 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Geen geld hebben voor een nieuwe pc en toch Mass Effect 3 kunnen spelen.
Spoilers mogen gewoon nog gebruikt worden.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als Thane het niet had overleefd wordt dat Kirrahe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op zondag 18 maart 2012 08:54 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Spoilers mogen gewoon nog gebruikt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
Zou in bepaalde gevallen genoeg moeten zijn. Maar ik weet het niet zeker; moet het spel zelf ook nog uitspelen. Zelf zit ik al met een EMS van rond de 6000, dus het beste einde moet mij wel lukken.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:07 schreef Tijn het volgende:
Kheb het einde van mn eerste playthrough bereikt en de sterkte van mn fleet is 4960. Das zeker net niet genoeg voor het beste einde he?
Denk het wel, maar dat zou in jouw geval dan niet heel veel moeten zijn. Veel meer dan twee potjes heb je denk ik niet nodig.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:12 schreef Tijn het volgende:
Nu moet ik eerst nog wat MP spelen om de readiness te boosten zeker?
Sparenquote:Op zondag 18 maart 2012 02:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoop dat je die na X tijd heb gekregen en niet na 1 potje, want dan kun je gebanned worden (omdat de host aant hacken is geweest)
quote:Op zondag 18 maart 2012 08:54 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Spoilers mogen gewoon nog gebruikt worden.Wat moet men weten van die zin die ik zei dan? Het zal niets betekenen, vandaar dat ik geen spoiler gebruik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Gewoon met 1,2,3 toetsen op de PC,quote:Op zondag 18 maart 2012 12:39 schreef Tijn het volgende:
Geen power wheel in MP... Wtf, hoe doe ik nu biotics
Hoeft niet perse, het kan ook via de 2 apps (al gaat het wel langzaam, dus geen aanrader). Ik ben nog verre van klaar, dus stuur via de Datapad app wat fleets op een missie om de readiness te verhogen terwijl ik andere dingen aan het doen ben. Verder geen omkijken meer naar.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:12 schreef Tijn het volgende:
Nu moet ik eerst nog wat MP spelen om de readiness te boosten zeker?
Door op PC te spelen.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:39 schreef Tijn het volgende:
Geen power wheel in MP... Wtf, hoe doe ik nu biotics
Ik speel op de Xbox. Ik zie een van mn powers staan onder de y-knop. Maar waar de rest isquote:
Dat is die barvrouw op Illiumquote:
LB, Y en RBquote:Op zondag 18 maart 2012 12:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik speel op de Xbox. Ik zie een van mn powers staan onder de y-knop. Maar waar de rest is
Je hebt ook al geen minimap trouwensWtf heeft dit met ME te maken
Geen ME2 gespeeld op de xbox? De power-wheel is onveranderd onder de shoulder-button blijven zittenquote:Op zondag 18 maart 2012 12:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik speel op de Xbox. Ik zie een van mn powers staan onder de y-knop. Maar waar de rest is
Je krijgt alleen de powers te zien die je hebt unlocked. Voor mij was het ook ff wennen, ik had niet eens onder mijn health/barrier gekeken aangezien ik daar pas kijk als ik hartkloppingen hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
In MP is er geen power-wheel. Raar maar waarquote:Op zondag 18 maart 2012 13:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Geen ME2 gespeeld op de xbox? De power-wheel is onveranderd onder de shoulder-button blijven zitten
Dan kan het spel gewoon verder gaan op de achtergrond lijkt mij.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In MP is er geen power-wheel. Raar maar waar. Aan de andere kant wel logisch want in de single player pauzeert het spel dan. In de Multiplayer kun ja natuurlijk niet 3 mensen laten wachten terwijl jij je powers selecteert
.
Zoals het op PC wel werkt.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan kan het spel gewoon verder gaan op de achtergrond lijkt mij.
Ze is wel ineens een andere kleur blauw!quote:
het is leuk om effe de tijd mee te doden en je characters up te levelen. maar iets anders is het idd niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:25 schreef Tijn het volgende:
Nou, ik vind het maar niks, dat MP. Het is gewoon een ordinaire shooter, maar dan met de klunzige mechanics van Mass Effect, zonder verder iets van de kwaliteiten van Mass Effect.
Wel kut dat je het moet spelen als je de beste eindes wilt. Niet dat het mij zoveel interesseert maar als iemand geen internet heeft op z'n xbox oid kan hij het nooit halen. En wie zegt dat er over een paar jaar wel genoeg mensen online spelen of dat er überhaupt nog wel servers zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:25 schreef Tijn het volgende:
Nou, ik vind het maar niks, dat MP. Het is gewoon een ordinaire shooter, maar dan met de klunzige mechanics van Mass Effect, zonder verder iets van de kwaliteiten van Mass Effect.
Dan is er wel DLC met 1000 extra war assets.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel kut dat je het moet spelen als je de beste eindes wilt. Niet dat het mij zoveel interesseert maar als iemand geen internet heeft op z'n xbox oid kan hij het nooit halen. En wie zegt dat er over een paar jaar wel genoeg mensen online spelen of dat er überhaupt nog wel servers zijn.
Vind jij dan dat de eindes zoveel verschillen als je waar assets op 100% hebt? imo is het de moeite niet echt waard (alhoewel ik me goed vermaak met de MP tussendoor).quote:Op zondag 18 maart 2012 13:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel kut dat je het moet spelen als je de beste eindes wilt. Niet dat het mij zoveel interesseert maar als iemand geen internet heeft op z'n xbox oid kan hij het nooit halen. En wie zegt dat er over een paar jaar wel genoeg mensen online spelen of dat er überhaupt nog wel servers zijn.
Als dat dan maar gratis isquote:Op zondag 18 maart 2012 13:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan is er wel DLC met 1000 extra war assets.
Nee hoor. Maar er zullen vast wel mensen zijn die dat wel belangrijk vinden, of die voor de achievements gaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vind jij dan dat de eindes zoveel verschillen als je waar assets op 100% hebt? imo is het de moeite niet echt waard (alhoewel ik me goed vermaak met de MP tussendoor).
Servers kunnen ook offline gehaald worden. EA heeft dat bij meerdere spellen gedaan.quote:
jij piraat toch alles, why do you care?quote:
Dat is het punt niet. Mij interesseert het einde verder helemaal niet, maar het lijkt mij nogal schandalig dat de enige manier waarop iemand het beste einde kan halen is door extra geld te betalen.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij piraat toch alles, why do you care?
je hebt geen 100% nodig om je EMS op meer dan 5000 te krijgen (dan heb je het beste einde)quote:Op zondag 18 maart 2012 13:38 schreef Tijn het volgende:
Nou, na twee potjes MP is mn readiness gestegen van 50% naar 58%, whooptiedoo
Dat worden nog heel wat potjes om dat op 100% te krijgen
Op de bioware forums is iedereen het er wel over eens dat ze voor DLC willen betalen die een beter einde geeftquote:Op zondag 18 maart 2012 13:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Mij interesseert het einde verder helemaal niet, maar het lijkt mij nogal schandalig dat de enige manier waarop iemand het beste einde kan halen is door extra geld te betalen.
En dat was dus de bedoeling van Bioware al de hele tijd, maak een slecht einde, fans willen zelfs betalen voor een betere en zo innen ze nog meer geld. En je kan niemand de schuld anders de schuld geven behalve jezelf.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Op de bioware forums is iedereen het er wel over eens dat ze voor DLC willen betalen die een beter einde geeft.
Het gaat toch om de effective score?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je hebt geen 100% nodig om je EMS op meer dan 5000 te krijgen (dan heb je het beste einde)
Doe even niet zo uit de hoogte wil jequote:Op zondag 18 maart 2012 13:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Op de bioware forums is iedereen het er wel over eens dat ze voor DLC willen betalen die een beter einde geeft. Dat jij, een piraat, dat dan schandalig vindt, doet me niet zoveel.
Hoe kom je aan zo weinig? Ik had ongeveer 3500 EMS op 50%.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gaat toch om de effective score?
Als ik de readiness op 100% zou krijgen, zit ik pas op 4960
Ik heb een aantal side quests niet gedaan, dat is het enige dat ik kan verzinnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo weinig? Ik had ongeveer 3500 EMS op 50%.
Ja die moet je dus wel doen hehquote:Op zondag 18 maart 2012 13:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb een aantal side quests niet gedaan, dat is het enige dat ik kan verzinnen.
Ik moet helemaal niksquote:
Als je een goede EMS wilt welquote:Op zondag 18 maart 2012 13:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks
Na het gedoe in de Persian Veil heb ik me vooral op de main quest gestort. Maar ook daarvoor al heb ik een hoop side quests gemist, o.a. omdat er een aantal niet meer konden na Tuchanka.
Goh, we zijn wel een hoop opgeschoten in een heel topic.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En dat was dus de bedoeling van Bioware al de hele tijd, maak een slecht einde, fans willen zelfs betalen voor een betere en zo innen ze nog meer geld. En je kan niemand de schuld anders de schuld geven behalve jezelf.
Vandaar dat ik zit te MP'enquote:Op zondag 18 maart 2012 13:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je een goede EMS wilt wel [ afbeelding ]
dan heb je niet alle sidequests gedaan. of niet genoeg paragon/renegade reputation gehad toen je belangrijke keuzes moest maken in het spel.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gaat toch om de effective score?
Als ik de readiness op 100% zou krijgen, zit ik pas op 4960
ik geloof er niets vanquote:Op zondag 18 maart 2012 13:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe even niet zo uit de hoogte wil jeIk zou het gewoon gekocht hebben als ze niet zo achterlijk zouden doen met die DLC.
Hoeft ook niet.quote:
Het was een detail waar ik liever zelf achter gekomen was. Zet een spoiler en je geeft mensen de keus; had ik geklikt, was ´t m´n eigen fout geweest.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat moet men weten van die zin die ik zei dan? Het zal niets betekenen, vandaar dat ik geen spoiler gebruik.
Vergeet niet dat je readiness per dag met zo'n 2 tot 5% daalt als je een dag geen MP gaat spelen.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:38 schreef Tijn het volgende:
Nou, na twee potjes MP is mn readiness gestegen van 50% naar 58%, whooptiedoo
Dat worden nog heel wat potjes om dat op 100% te krijgen
Compenseer ik weer voor je, ik heb hem 2x gekochtquote:Op zondag 18 maart 2012 13:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe even niet zo uit de hoogte wil jeIk zou het gewoon gekocht hebben als ze niet zo achterlijk zouden doen met die DLC.
Gebeurd om de zoveel uur, heb hem bijna altijd op 98% of 100% maar ik speel vrijwel geen SP dus ik heb er niet heel veel aanquote:Op zondag 18 maart 2012 14:05 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je readiness per dag met zo'n 2 tot 5% daalt als je een dag geen MP gaat spelen.
Nee, bij lange na niet. Misschien de helft ofzo. De meesten zijn ook zo suf... Iets zoeken zonder aanwijzingen waar het zou kunnen zijn enzo. De missies die gewoon duidelijk waren aangegeven op mn galaxy map heb ik wel gedaan. En ik heb ook wel wat planeten gescand, maar leuk is anders.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan heb je niet alle sidequests gedaan.
Vond het ook vrij slecht gedaan. Gelukkig kan je met Origin een web browser ingame openen, dus ik kon lekker op de wiki kijken zonder te alt tabben.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, bij lange na niet. Misschien de helft ofzo. De meesten zijn ook zo suf... Iets zoeken zonder aanwijzingen waar het zou kunnen zijn enzo. De missies die gewoon duidelijk waren aangegeven op mn galaxy map heb ik wel gedaan. En ik heb ook wel wat planeten gescand, maar leuk is anders.
Geëdit.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:33 schreef AthCom het volgende:
Trouwens, voor de OP: mijn Origin-naam is Verzijl.
Kan je alleen doen tijdens de Javik missie. Daarna niet meer.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:51 schreef Tijn het volgende:
Ik ben een klein stukje terug gegaan en heb nog wat side quests afgerond. Er blijft er echter eentje open staan waarvan ik echt niet weet wat ik ermee moet, namelijk Eden Prime: Resistance Movement.
Iemand een idee hoe ik die afrond?
Eden Prime isquote:Op zondag 18 maart 2012 14:51 schreef Tijn het volgende:
Ik ben een klein stukje terug gegaan en heb nog wat side quests afgerond. Er blijft er echter eentje open staan waarvan ik echt niet weet wat ik ermee moet, namelijk Eden Prime: Resistance Movement.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sinji op 18-03-2012 15:07:20 ]
Ja, zoals eerder gezegd kun je die alleen doen tijdens Javiks missie. Je moet dan drie datapads vinden met informatie over Cerberus, zodat het verzet Cerberus van Eden Prime af kan rammen.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:51 schreef Tijn het volgende:
Ik heb er 2 gevondenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:02 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ja, zoals eerder gezegd kun je die alleen doen tijdens Javiks missie. Je moet dan drie datapads vinden met informatie over Cerberus, zodat het verzet Cerberus van Eden Prime af kan rammen.
Ik moet zeggen dat het me trouwens heel erg meevalt. Het is een shooter met duidelijk ME invloeden: De powers, het levelen, de weapon upgrades ...quote:Op zondag 18 maart 2012 13:25 schreef Tijn het volgende:
quote:There’s been a lot of discussion and debate about the conclusion of Mass Effect 3, so I thought I’d share my perspective with you here. I’ll avoid outright spoilers, but I’d still recommend finishing the game and experiencing it for yourself before reading this.
For the last eight years, Mass Effect has been a labor of love for our team; love for the characters we’ve created, for the medium of video games, and for the fans that have supported us. For us and for you, Mass Effect 3 had to live up to a lot of expectations, not only for a great gaming experience, but for a resolution to the countless storylines and decisions you’ve made as a player since the journey began in 2007. So we designed Mass Effect 3 to be a series of endings to key plots and storylines, each culminating in scenes that show you the consequences of your actions. You then carry the knowledge of these consequences with you as you complete the final moments of your journey.
We always intended that the scale of the conflict and the underlying theme of sacrifice would lead to a bittersweet ending—to do otherwise would betray the agonizing decisions Shepard had to make along the way. Still, we wanted to give players the chance to experience an inspiring and uplifting ending; in a story where you face a hopeless struggle for basic survival, we see the final moments and imagery as offering victory and hope in the context of sacrifice and reflection.
We've had some incredibly positive reactions to Mass Effect 3, from the New York Times declaring it “a gripping, coherent triumph”, to Penny Arcade calling it “an amazing accomplishment”, to emails and tweets from players who have given us the most profound words of appreciation we've ever received.
But we also recognize that some of our most passionate fans needed more closure, more answers, and more time to say goodbye to their stories—and these comments are equally valid. Player feedback such as this has always been an essential ingredient in the development of the series.
I am extremely proud of what this team has accomplished, from the first art concepts for the Mass Effect universe to the final moments of Mass Effect 3. But we didn't do it on our own. Over the course of the series, Mass Effect has been a shared experience between the development team and our fans—not just a shared experience in playing the games, but in designing and developing them. An outpouring of love for Garrus and Tali led to their inclusion as love interests in Mass Effect 2. A request for deeper RPG systems led to key design changes in Mass Effect 3. Your feedback has always mattered. Mass Effect is a collaboration between developers and players, and we continue to listen.
So where do we go from here? Throughout the next year, we will support Mass Effect 3 by working on new content. And we’ll keep listening, because your insights and constructive feedback will help determine what that content should be. This is not the last you’ll hear of Commander Shepard.
We look forward to your continued support and involvement as we work together to shape the remaining experiences in the story of the Mass Effect trilogy.
Thanks for taking this journey with us.
Casey Hudson
Waar zeg ik dan dat ik het goed vind? Ik kan verder best leven met het huidige einde, dus mij maakt het weinig uit. Verder is het, wat mij betreft, naïef om te verwachten dat ze er niets mee gaan doen als een aantal mensen zo hard blijft klagen. Dus ga ik er maar gewoon vanuit dat ze het gaan doen.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
Mensen die het goed vinden om een beter einde te kopen
quote:Op zondag 18 maart 2012 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
Mensen die het goed vinden om een beter einde te kopen
Vaak kun je de voorwaarden voor die quests ook voldoen als je daarna naar de spectre terminal gaat en iets koopt waardoor het toch opgelost is. Ik heb Javik niet dus ik kan het niet testen.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Kan je alleen doen tijdens de Javik missie. Daarna niet meer.
Ik denk dat veel mensen ook een beetje een soort Hollywood-einde in gedachte hadden. Kan het wel waarderen dat Bioware daar niet voor is gegaan. Al geef ik toe dat ik een gedeelte van mij het ook wel leuk had gevonden als het er toch was.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:42 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja beetje dubbel. Ik zou heel blij worden van een beter einde, maar als ik er voor moet betalen zou ik dat best wel triest vinden. Het zegt toch wel iets dat zoveel mensen er ontevreden mee zijn..
Alleen weten ze natuurlijk ook dat er zat mensen zijn die koste wat kost dat betere einde willen hebben en toch wel betalen, dus er geld voor vragen kan een hoop opleveren. Waarschijnlijk wel deels ten koste van hun reputatie bij de echte fans, zal een hoop gezeik opleveren. Maar goed, geld staat meestal toch op nummer 1
SPOILER: eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door het vele gezeur er over zou het me weinig verbazen als ze het doen. Er is blijkbaar een markt voor. Al hoop ik dat ze het niet doen, maar ik wacht het rustig af en zie tegen de tijd dat het zover is wel of het mijn geld waard is.quote:Als er DLC komt met een ander einde, en het kost geld, zie ik waarschijnlijk wel dat ik er op een andere manier aan kom. Ik vertik het om daar dan nog geld voor neer te gaan leggen, gezien de omstandigheden vind ik het niet erg netjes om er geld voor te vragen. Maar ik vraag het me af... of ze met iets gaan komen dat echte veranderingen brengt aan het einde. Vermoed dat ze met andere soort DLC aan gaan komen zetten, eerlijk gezegd. Als ik het goed begrijp was dit einde wel echt wat Bioware voor ogen had. Er zal vast iets komen als goedmakertje richting ontevreden fans, maar een gewijzigd einde? Vraag het me af.
![]()
quote:This is not the last you’ll hear of Commander Shepard.
Bij ME2 had je hetzelfde gezeik. Ze vonden de human reaper stom en vonden dat er meer filmpjes aan het einde moesten. Toen kon je ook geen beter einde kopen.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:42 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja beetje dubbel. Ik zou heel blij worden van een beter einde, maar als ik er voor moet betalen zou ik dat best wel triest vinden. Het zegt toch wel iets dat zoveel mensen er ontevreden mee zijn..
Alleen weten ze natuurlijk ook dat er zat mensen zijn die koste wat kost dat betere einde willen hebben en toch wel betalen, dus er geld voor vragen kan een hoop opleveren. Waarschijnlijk wel deels ten koste van hun reputatie bij de echte fans, zal een hoop gezeik opleveren. Maar goed, geld staat meestal toch op nummer 1
Als er DLC komt met een ander einde, en het kost geld, zie ik waarschijnlijk wel dat ik er op een andere manier aan kom. Ik vertik het om daar dan nog geld voor neer te gaan leggen, gezien de omstandigheden vind ik het niet erg netjes om er geld voor te vragen. Maar ik vraag het me af... of ze met iets gaan komen dat echte veranderingen brengt aan het einde. Vermoed dat ze met andere soort DLC aan gaan komen zetten, eerlijk gezegd. Als ik het goed begrijp was dit einde wel echt wat Bioware voor ogen had. Er zal vast iets komen als goedmakertje richting ontevreden fans, maar een gewijzigd einde? Vraag het me af.
ME2 was niet het einde van de trilogie.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij ME2 had je hetzelfde gezeik. Ze vonden de human reaper stom en vonden dat er meer filmpjes aan het einde moesten. Toen kon je ook geen beter einde kopen.
Niet het geval bij deze, omdat je intel moet verzamelen op Eden Prime. Het gaat niet om een object wat iemand nodig heeft, maar informatie, dat zich alleen bevindt op die planeet.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vaak kun je de voorwaarden voor die quests ook voldoen als je daarna naar de spectre terminal gaat en iets koopt waardoor het toch opgelost is. Ik heb Javik niet dus ik kan het niet testen.
De cerberus ciphers zaten ook in een missie, en die kon je daarna ook nog kopen.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:59 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Niet het geval bij deze, omdat je intel moet verzamelen op Eden Prime. Het gaat niet om een object wat iemand nodig heeft, maar informatie, dat zich alleen bevindt op die planeet.
ik zie niet in hoe dat een argument is.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ME2 was niet het einde van de trilogie.
Ik heb het ook niet verzonnen. Als je het niet meteen doet op Eden Prime kan het helemaal niet meer.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De cerberus ciphers zaten ook in een missie, en die kon je daarna ook nog kopen.
ik zie het nu:quote:Op zondag 18 maart 2012 18:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet verzonnen. Als je het niet meteen doet op Eden Prime kan het helemaal niet meer.
Vido heeft de bestanden veranderd. Zoiets zei Zaeed in ME2.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:04 schreef Maanvis het volgende:
Overigens staat er ook een foutje in de codex. Daar staat dat de blue suns waren opgericht door een batarian slavendrijver, terwijl Zaeed en Vido de blue suns hebben opgericht.
Dat was geen 'common knowlegde'.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:04 schreef Maanvis het volgende:
Overigens staat er ook een foutje in de codex. Daar staat dat de blue suns waren opgericht door een batarian slavendrijver, terwijl Zaeed en Vido de blue suns hebben opgericht.
Ook krijgt de quarian vloot extra war assets doordat de geth geupgrade zijn. dat klopt ook niet, die upgrade moet alleen bij de geth tellen.
dan zou er nog moeten staan dat vido ze heeft opgericht.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:06 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Dat was geen 'common knowlegde'.
"Vido wiped me out of the books" zei Zaeed tijdens zn loyalty missie.
quote:BioWare Forum user "El_Spiko" went to the Federal Trade Commission's web site to file a false advertising complaint directed at Electronic Arts and how it marketed the game. He also filed a complaint with the Better Business Bureau.
Benieuwd of hij bij elk product waar hij niet tevreden over is een klacht indient bij de FTC in plaats van dat hij het direct ruilt, zoals normale mensen zouden doen.quote:He goes on to say: "I'll be returning my copy of the game before the end of my 30 day return policy if the ending still hasn't been addressed by then."
Het gaat soms echt te ver ja, nerd ragequote:Op zondag 18 maart 2012 18:11 schreef Morthill het volgende:
http://kotaku.com/5894278(...)tm_medium=socialflow
[..]Waar je je al niet druk om kan maken.
[..]
Benieuwd of hij bij elk product waar hij niet tevreden over is een klacht indient bij de FTC in plaats van dat hij het direct ruilt, zoals normale mensen zouden doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zeggen dat nu ik geforceerd ben om de femshep te spelen voor Traynor, dat de femshep voice-acting een stuk beter is. Dat zegt niet dat Mark Meer slecht is tho.
Het verschil merk je vooral in het slot. Veel meer emotie in de stem van de Femshep, je voelt haar echt strugglen.
Q en E gebruik ik zoals gewoonlijk om m'n homies ergens neer te zettenquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Q en E gebruik ik zoals gewoonlijk om m'n homies ergens neer te zetten
De AI van je squad is sterk verbeterd ten opzichte van ME2 en 1, ik gebruik die directs nauwelijks.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Q en E gebruik ik zoals gewoonlijk om m'n homies ergens neer te zetten
Alleen de linker en rechter triggerquote:Op zondag 18 maart 2012 19:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik vraag me af hoe Console gebruikers hun abilities gebruiken.
Ik heb teveel eigen abilities om de skills van mijn squadmates ook nog eens te gaan binden.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
De AI van je squad is sterk verbeterd ten opzichte van ME2 en 1, ik gebruik die directs nauwelijks.
Voor mij speelt dit het lekkerst:
E: Bio starter
Q: Bio detonator
X: Squadmate 1 Bio starter
Z: Squadmate 2 Bio detonator
1234 = de rest
Doen ze altijd. Met elke source doen ze het, zwaar irritant. Daarom ga ik ook vaak ver van mijn team af staan en op mobs die zij nog niet zien.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Strontvervelend als je een singularity plaatst en op het moment dat je er een warp achteraan wil gooien je teambuddies de zwevende mobs neerknallen
Dan moet je maar sneller zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Strontvervelend als je een singularity plaatst en op het moment dat je er een warp achteraan wil gooien je teambuddies de zwevende mobs neerknallen
minder guns dragen, dan kun je sneller warpen.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je doet iets fout als je als caster moet schietenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
minder guns dragen, dan kun je sneller warpen.
aan de andere kant; teamwork aan jou niet besteed?
Ik heb alleen een Locust bijquote:Op zondag 18 maart 2012 20:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
minder guns dragen, dan kun je sneller warpen.
aan de andere kant; teamwork aan jou niet besteed?
wat maakt die ranking nou uit dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb alleen een Locust bij
En ik ben zeer zeker wel een teamplayer, maar het is toch frustrerend dat je hierdoor laatste wordt? Denk je ff dikke pew pew te doen op meerdere mobs tegelijk, komt er zo'n triggerhappy soldier bij je staan die er voor zorgt dat hij in 1 rush 2000 punten haalt en jij met hooguit 400 door assists
Die werkte best goed toen je vrijdag(?) onder meer met mij speelde. Je werd er toen zelfs nog 2e mee.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met m'n human engineer boeit het trouwens totaal niet, die is echt ondersteunend met drone, incinerate en overload (geen kill dus)
E-penisquote:
Yup, heb er veel lol meequote:Op zondag 18 maart 2012 20:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die werkte best goed toen je vrijdag(?) onder meer met mij speelde. Je werd er toen zelfs nog 2e mee. [ afbeelding ]
Geloof het graag. Wil nu zelf mede daardoor ook een keer engineer gaan proberen i.p.v. soldier. Maar dat doe ik later in de week wel. Heb dit weekeinde mijn portie Mass Effect wel weer even gehad.quote:
Mensen die zich daar zorgen over maken zijn meestal 14-jarige jochies of verstandelijk gehandicapten. Heb gelukkig nog niet meegemaakt dat mensen over targets stelen begonnen (sowieso ben ik meestal degene die de vijanden omhoog lift terwijl anderen ze neerschieten omdat ik elk potje met 3 engineers of infiltrators speel)quote:
ik vind MP op de xbox veel relaxter als op de PC.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:46 schreef Sinji het volgende:
Multiplayer op console is geen reet aan als je de controls op PC gewend bent. Iemand PC versie traden voor PS3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |