Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Gewoon weggaan dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:17 schreef Alovenac het volgende:
Ook echt trouwens van die klapjosties die niet van shirt willen veranderen terwijl ze zien dat je in game amper verschil kan zien tussen beide shirts.
Eerst in FUT en dan pas de invite acceptenquote:
Lukt ook niet, ik start FF opnieuw op.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerst in FUT en dan pas de invite accepten
Heb je nog wat goeds uit die pakjes gehaald?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:21 schreef Fuszy het volgende:
Als alles in mijn tradepile verkocht is zit ik op een profit van 70k. Gisteren begonnen met 22k en uiteindelijk ook nog een 25k pack tussendoor gekocht. Gaat wel lekker dus.
Nee complete crap. Had nog wel een gouden ier dus die was verkocht voor 6k. Ik denk 15k verlies uit het pakje.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je nog wat goeds uit die pakjes gehaald?
Hij bedoelt niet die van 25k, maar al die gratis pakjesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee complete crap. Had nog wel een gouden ier dus die was verkocht voor 6k. Ik denk 15k verlies uit het pakje.
ach ja, het gaat ook meer om het gebaar van EA hequote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:24 schreef Fuszy het volgende:
Oh. een UP Reina en een robinho. Rest was discard troep.
Vast nog wat ieren ertussen, maar toen wist ik dat nog niet
Dat heb ik ook niet meegerekend.
Ik log wel even in en uit andersquote:
Dat is ook. Ik ben al blij zat dat ik nu eindelijk toernooien kan spelenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ach ja, het gaat ook meer om het gebaar van EA he.
Graag, ik heb net al m'n ps3 herstart.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik log wel even in en uit anders
Heb je ook geen last mee van lag?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is ook. Ik ben al blij zat dat ik nu eindelijk toernooien kan spelen.
In één potje van de 10 die ik heb gespeeld een beetje lag gehad. Misschien als ik hem nu zou hosten dat er wel lag is. Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je ook geen last mee van lag?
Even uitloggen dus, leuk hè zo een potje fifaquote:
Had eerst Chelsea tegen donkerblauw shirt, was niet om aan te zien in de sneeuw. Denk leave snel, maar de 5 min regel geldt niet in FUT? Moet nu weer opbouwen van 1.00 naar 1.25 wat ik had.quote:
Schijnt online echt kut te zijn door de typische fifa-community die gewoon puur op goals speelt.quote:
was te verwachtenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Schijnt online echt kut te zijn door de typische fifa-community die gewoon puur op goals speelt.
Weggaan voordat je accepteert natuurlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:37 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Had eerst Chelsea tegen donkerblauw shirt, was niet om aan te zien in de sneeuw. Denk leave snel, maar de 5 min regel geldt niet in FUT? Moet nu weer opbouwen van 1.00 naar 1.25 wat ik had.
heb je iets veranderd? Ik zie het nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:44 schreef stoereboii het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cdx2ArS0bc7U2![]()
idd superlekker, pato en ibra beide 3 uit 2 maar ibra mist wel veel op zichquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
heb je iets veranderd? Ik zie het niet
speelt op zich wel fijn toch?
Ja sure, laat me even 24 mannetjes op de trade zetten thoughquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:50 schreef Reemi het volgende:
Goed gespeeld GJE.Rematch in mijn stadion?
Ligt echt aan jezelf. Ibra scoort uit elke positiequote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:50 schreef stoereboii het volgende:
[..]
idd superlekker, pato en ibra beide 3 uit 2 maar ibra mist wel veel op zich
van der wiel allemaal?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja sure, laat me even 24 mannetjes op de trade zetten though
steeds net niet, maar moet wss nog ff eraan wennenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ligt echt aan jezelf. Ibra scoort uit elke positie
Jep, heb m'n investering er al uit, nu heb ik pure winst wat ik binnenhaalquote:
finesse of gewoon schot?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:52 schreef Tim86 het volgende:
Als je met Ibra richting keeper gaat kan je gewoon je ogen dicht doen en knallen en ze zitten allemaal
mooiquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jep, heb m'n investering er al uit, nu heb ik pure winst wat ik binnenhaal
Ik heb nog wat moeite met de finesse van hem, maar normale schoten zijn loepzuiver.quote:
oh dan ga ik zn normale schoten eens proberen, vader wil nu eerst koers zienquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb nog wat moeite met de finesse van hem, maar normale schoten zijn loepzuiver.
Gewoon knallen. Je moet niet alles alleen maar met finesse afmaken joh, dan zien al je goals er hetzelfde uitquote:
doe ik niet, enkel als de hoek scherp is. dus gewoon knallen met hem?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon knallen. Je moet niet alles alleen maar met finesse afmaken joh, dan zien al je goals er hetzelfde uit
Desnoods schiet je de keeper maar mee het doel in. ALLES KAN MET IBRA!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
doe ik niet, enkel als de hoek scherp is. dus gewoon knallen met hem?
Altijd knallen behalve bij grote hoek of als de keeper op je neus staatquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
doe ik niet, enkel als de hoek scherp is. dus gewoon knallen met hem?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Altijd knallen behalve bij grote hoek of als de keeper op je neus staat
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Desnoods schiet je de keeper maar mee het doel in. ALLES KAN MET IBRA!
duidelijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon knallen. Je moet niet alles alleen maar met finesse afmaken joh, dan zien al je goals er hetzelfde uit
in fullscreen of gewoon?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:02 schreef Fuszy het volgende:
Gewoon print screen, plakken in paint en croppen wat je nodig hebt. Uploaden naar tinypic: voila c'est fini
Kei mooi.quote:
robinho dus. ik zal eens zien naar de prijs. 10k gemiddeld op cam??quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:08 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind Hamsik een geweldige CM en centrale CAM, maar geen wide CAM. Dan zou ik eerder Robinho of Di Natale daar nemen.
Ik zou voor Di Natale gaan...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
robinho dus. ik zal eens zien naar de prijs
Ja, zorgen dat je meer coins verdiendquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:06 schreef stoereboii het volgende:
test: [ afbeelding ] nog tips buiten cam vervangen?
Als ik even op had gelet had ik gewonnen van jequote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja, zorgen dat je meer coins verdiend
Echt een aanraderquote:
niet eens nodigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:12 schreef StijnDa het volgende:
Het wordt wel eens tijd voor IF Hart..85 ofzo, zou ideaal zijn.
Maar dan moet 'ie wel betaalbaar worden, geen IF Cesar prijzenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:12 schreef StijnDa het volgende:
Het wordt wel eens tijd voor IF Hart..85 ofzo, zou ideaal zijn.
voor jou is al veel onbetaalbaarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar dan moet 'ie wel betaalbaar worden, geen IF Cesar prijzen
Ja maar IF Cesar is 180kquote:
wrm eig? 88 pace en 95 dribblingquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:13 schreef Fuszy het volgende:
Ik vroeg niet om Robinho. Ik vind robinho echt kut spelen
Ik denk dat het gelukt is met mn poorten, morgen maar even proberen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Behalve tegen mij voor open doelquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Desnoods schiet je de keeper maar mee het doel in. ALLES KAN MET IBRA!
Voelt gewoon niet goed. Geen idee waarom. Qua stats is hij best goed.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
wrm eig? 88 pace en 95 dribbling
Dat vind ik nog wel betaalbaarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
FFUUUU!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Behalve tegen mij voor open doel
Verstuurd vanaf mijn iPad
Morgen vind ik goed, maar jij bent de man in huis, niet vergetenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik denk dat het gelukt is met mn poorten, morgen maar even proberen?
Vandaag is mijn vriendin vrij (onregelmatige werktijden) dus heeft zij de tv tot haar beschikking![]()
quote:
Heeft 'ie er zelf ook nog ondergetypt hèquote:
Hoi.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Behalve tegen mij voor open doel
Verstuurd vanaf mijn iPad
De moderne vrouw heeft het altijd over gelijkwaardigheid, nooit geweten wat dat inhield.. tot ik verslaafd raakte aan FUTquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Morgen vind ik goed, maar jij bent de man in huis, niet vergeten
Achja, een kut is sterker dan 10 paarden, ofnietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De moderne vrouw heeft het altijd over gelijkwaardigheid, nooit geweten wat dat inhield.. tot ik verslaafd raakte aan FUT
Heb alles van Apple, Apple tv, iPhone, communiceert goed met elkaar , alleen kan ik hier geen smileys neerzettenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:17 schreef Fuszy het volgende:
Had dan een Galaxy tab gekocht of een EEE pad van Asus.
hij wordt dit jaar 15quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:18 schreef Fuszy het volgende:
Omg GJE![]()
je bent net 12 waar haal je het vandaan
Nog 3 maanden en 4 dagenquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb alles van Apple, Apple tv, iPhone, communiceert goed met elkaar , alleen kan ik hier geen smileys neerzetten
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb alles van Apple, Apple tv, iPhone, communiceert goed met elkaar , alleen kan ik hier geen smileys neerzetten
ik krijg niet eens pakjes, jij kan er zomaar cr7 uithalenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:20 schreef S0nic het volgende:
El Hamdaoui uit het eerste pakjewist niet eens dat die gast nog in fut zat.
Pakjes van het toernooi..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik krijg niet eens pakjes, jij kan er zomaar cr7 uithalen
Heb jij ervaring met beide? Waarschijnlijk één van die twee voor moeders halenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:17 schreef Fuszy het volgende:
Had dan een Galaxy tab gekocht of een EEE pad van Asus.
Als je moet kiezen zou ik de Galaxy Tab nemen, maar een iPad is veel mooierquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met beide? Waarschijnlijk één van die twee voor mama halen
iPadquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je moet kiezen zou ik de Galaxy Tab nemen, maar een iPad is veel mooier
Galaxy Tabquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je moet kiezen zou ik de Galaxy Tab nemen, maar een iPad is veel mooier
Ik denk als ik er 10 paarden overheen laat gaan ze wel anders pieptquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Achja, een kut is sterker dan 10 paarden, ofniet
Jij vergelijkt software met hardware, dat zegt ook al genoeg over je kennis over dit soort dingen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:32 schreef Toefjes het volgende:
Android aanhangers gallen op Apple, en z'n iPad. iPad en Apple aanhangers zeggen alleen maar: okee, halen de schouders op. Wij weten wel beter.
Het feit dat android aanhangers zo fel de iPad en iPhone aanvallen en hun eigen product verdedigen zegt alles. Wij hebben dat niet nodig
zo'n beetje iedereen die ik ken met een apple product doet dit nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:32 schreef Toefjes het volgende:
Android aanhangers gallen op Apple, en z'n iPad. iPad en Apple aanhangers zeggen alleen maar: okee, halen de schouders op. Wij weten wel beter.
Het feit dat android aanhangers zo fel de iPad en iPhone aanvallen en hun eigen product verdedigen zegt alles. Wij hebben dat niet nodig
Android bedoel ik uiteraard de asus eeepad , galaxy etc etc op 1 hoop gooiend. Ik had je te hoog ingeschat dat te snappenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij vergelijkt software met hardware, dat zegt ook al genoeg over je kennis over dit soort dingen.
Apple is gewoon baas, schijnt wel dat jongeren vaker aan de android toestellen zitten, en ouderen aan Apple. Dit is gewoon een generatie kloofquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo'n beetje iedereen die ik ken met een apple product doet dit niet
iPadquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Android bedoel ik uiteraard de asus eeepad , galaxy etc etc op 1 hoop gooiend. Ik had je te hoog ingeschat dat te snappen
Dan had je dat moeten vermelden. De meeste mensen denken nog steeds dat het Apple vs. De Rest is. Grotendeels is dat ook waar, maar dat heeft Apple aan zichzelf te danken. Ik heb niks tegen Apple en ook niet tegen fanboys, want het is hun keuze welke apparatuur en OS ze gebruiken. Maar ik denk wel dat de meeste tweakers zeker voor Android zullen kiezen, omdat het 'open source' is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Android bedoel ik uiteraard de asus eeepad , galaxy etc etc op 1 hoop gooiend. Ik had je te hoog ingeschat dat te snappen
Ik ken hetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:41 schreef Fuszy het volgende:
FML
net een bidwar gewonnen voor een Di Natale. 15k CF 4-2-3-1.
Dus ik was eigenlijk al gestopt met verhogen. Blijkt dat hij ook verkoopt voor 12k
zelfde formatie, zelfde positie.
twee 16 jarigen, een 18 jarige doen precies het tegenovergestelde, Androidtoestellen afkraken en hun eigen product verheerlijken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Apple is gewoon baas, schijnt wel dat jongeren vaker aan de android toestellen zitten, en ouderen aan Apple. Dit is gewoon een generatie kloof
kan je bij jouw touchpad wel gewoon links en rechtsklikken zonder op die fysieke knoppen te moeten drukken? Bij die van mn ma niet, man wat irritantquote:
Ik heb een Macbook Pro maar van een iPad of iPhone hoef ik echt niets te weten, ondingen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:32 schreef Toefjes het volgende:
Ik zag jouw post in userfoto's, helemaal met je macbook in de spiegelquote:
Waarom quote je mijn FML post dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
twee 16 jarigen, een 18 jarige doen precies het tegenovergestelde, Androidtoestellen afkraken en hun eigen product verheerlijken.
Daar tegenin gaan heeft toch geen nut, daar zij nooit zullen zien dat beide producten gelijkwaardig zijn in hun hardware, alleen verschillen in hun software. Deze mensen begrijpen het begrip ''mening'' niet, want dat is waar het om draait bij de keuze tussen iOS en Android.
Goed bedacht. Linkt mooi met elkaar. Ook die silver is nog prima kwaliteit, leuke spelers overal.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:46 schreef Tim86 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/213500
Ik ga dit team maken
Gewoon helemaal overnieuw. Heb ik ook al een paar keer gehadquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heel m'n progress is kwijt in het Ultimate Toernooi, hoe kan dit?
Is dit een bug of kan ik gewoon helemaal opnieuw?
Ja ik zat al zo lang te denken aan een hybrid met Zwitsers en laatst ook aan iets met Polen en nu kan ik alle helden er precies in zettenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Goed bedacht. Linkt mooi met elkaar. Ook die silver is nog prima kwaliteit, leuke spelers overal.
Geen toernooien meer voor mij dus, ben ik de heletijd bezig om in de finale te komen, ben ik in de finale kan ik opnieuwquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon helemaal overnieuw. Heb ik ook al een paar keer gehad
Het is allebei goede shit gewoon, ik heb het gekocht omdat ik via apple tv muziek over de stereo installatie kan doen, en uitzending gemist via apple tv op de tv kan kijken, is super relaxed. een beetje galaxy en een beetje apple in 1 huis, dat werkt niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
twee 16 jarigen, een 18 jarige doen precies het tegenovergestelde, Androidtoestellen afkraken en hun eigen product verheerlijken.
Daar tegenin gaan heeft toch geen nut, daar zij nooit zullen zien dat beide producten gelijkwaardig zijn in hun hardware, alleen verschillen in hun software. Deze mensen begrijpen het begrip ''mening'' niet, want dat is waar het om draait bij de keuze tussen iOS en Android.
Kan niet dacht ik, moet je op je console doenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:50 schreef dion_v_k het volgende:
Weet iemand of je toevallig ook via de webapp pakjes kan kopen voor echt geld?
prima spul allebei, alleen sommige mensen die denken zelf superieur te zijn omdat ze iets van Apple hebben heb ik wel een hekel aan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is allebei goede shit gewoon, ik heb het gekocht omdat ik via apple tv muziek over de stereo installatie kan doen, en uitzending gemist via apple tv op de tv kan kijken, is super relaxed. een beetje galaxy en een beetje apple in 1 huis, dat werkt niet.
Android is voor mensen die geen Apple kunnen betalenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:53 schreef Kamikazie het volgende:
Apple is voor creatieve homo's, android voor de rest.
Ik heb een iPod, maar ook een android telefoon. Wat ben ik nu?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:53 schreef Kamikazie het volgende:
Apple is voor creatieve homo's, android voor de rest.
Budget homo?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik heb een iPod, maar ook een android telefoon. Wat ben ik nu?
een blije bi?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik kon kiezen tussen een iPhone 4 en een Galaxy s2 ten tijde van het verlengen van mijn abonnement. Beide dezelfde prijzen per maand en waar de Galaxy s2 beter uit de test kwam.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Android is voor mensen die geen Apple kunnen betalen![]()
(Sorry dude, in het heetst van de strijd)
Ik dacht hetzelfdequote:
Een gekke Gerrit, je kon ook een iPhone kopenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ik kan het inderdaad niet betalenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Android is voor mensen die geen Apple kunnen betalen![]()
(Sorry dude, in het heetst van de strijd)
Typische Apple gebruikers. Ze weten gewoon niet wat de mogelijkheden zijn die je hebt bij anderen. Maar als jij graag een iPad wil, prima. Ik heb een iPod nano die ik geweldig vind, de rest van de Apple producten hoef ik niet omdat iOS gewoon zeer beperkt is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:32 schreef Toefjes het volgende:
VOnd het toch wel een lastige keuze, maar ja, is ook een luxe probleem hoor. Feit is wel dat ik niet heb kunnen FUTten vandaag, straks sociale leven moet gaan doen, en die gekke griet van die dating site wilt morgen daten, misschien kans op seks dus, dus moet Gerrard maar even een dagje wachten. Al wil ik wel weer om 16:30 thuis zijn voor AZ - NACquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan het inderdaad niet betalenen ik wil het ook niet betalen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Typische Apple gebruikers. Ze weten gewoon niet wat de mogelijkheden zijn die je hebt bij anderen. Maar als jij graag een iPad wil, prima. Ik heb een iPod nano die ik geweldig vind, de rest van de Apple producten hoef ik niet omdat iOS gewoon zeer beperkt is.
Go get them, tiger.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
VOnd het toch wel een lastige keuze, maar ja, is ook een luxe probleem hoor. Feit is wel dat ik niet heb kunnen FUTten vandaag, straks sociale leven moet gaan doen, en die gekke griet van die dating site wilt morgen daten, misschien kans op seks dus, dus moet Gerrard maar even een dagje wachten. Al wil ik wel weer om 16:30 thuis zijn voor AZ - NAC
hahaha jij kan niet futten terwijl ik de hele dag heb kunnen futtenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
VOnd het toch wel een lastige keuze, maar ja, is ook een luxe probleem hoor. Feit is wel dat ik niet heb kunnen FUTten vandaag, straks sociale leven moet gaan doen, en die gekke griet van die dating site wilt morgen daten, misschien kans op seks dus, dus moet Gerrard maar even een dagje wachten. Al wil ik wel weer om 16:30 thuis zijn voor AZ - NAC
Eindbaasquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]misschien kans op seks dus,[...] Al wil ik wel weer om 16:30 thuis zijn voor AZ - NAC
Steve Gerrerd,Gerrard,quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:01 schreef DannyDeko het volgende:
Ik zeg "Vaarwel Sir Lampard and HELLOOO Gerrard"
nu is het wachten op het filmpje van je, dat je vandaag al 6x samen met dit liedje hebt gepostquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Steve Gerrerd,Gerrard,
He's big and he's fucking hard
He's better than Frank Lampard,
Steve Gerrard,Gerrard.
Dat is niet de tekst van het filmpje, maar van een user die dacht dat het zo gingquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
nu is het wachten op het filmpje van je, dat je vandaag al 6x samen met dit liedje hebt gepost
tl;drquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:04 schreef DjNivek het volgende:
Ik ontwikkel voor beide kanten, iOS en Android. iOS is zeer degelijk, maar er zijn gewoon enorm veel restricties, en Apple is niet de 'Holy Grail' wat veel mensen denken dat het is. Als je er niet mee te maken hebt, zijn de apparaten nog wel ok, maar gewoon te high-level. Wil je er een beetje mee tweaken, dan kan dit meestal al niet. En ook qua ontwikkelkant, heel veel onderdelen die Apple gebruikt zijn aan te roepen, maar als je dat doet, laat Apple het mooi niet in de store komen (dat is hun goed recht hoor, maar toch zeer irritant). Ook wordt altijd aangegeven dat Apple-apparaten enorm gebruiksvriendelijk zijn en nooit problemen, etc etc. Ook een lading aan bullshit, de apparaten die ik gebruik worden na een halve dag in gebruik voor werk (en dat is alleen programmeren) zo sloom als stront door een trechter, en een ander waar ik samen mee werk heeft in 1 jaar tijd 2 nieuwe MacBook Pro's moeten halen omdat het moederbord kapot ging.
Aan de andere kant is Android/Google wel heel erg losjes, waardoor ontwikkeling voor Android gewoon klote is. Het is wat nieuwer, en dat is te merken. En ook om met ongeveer 1000 apparaten rekening te moeten houden, vaak met andere resoluties, etc etc. Beetje jammer. Maar ook de piracy op Android is veels te simpel.
Iedere kant heeft zijn + en - punten, en de een is zeker niet beter dan de ander. Android kan zich zeer goed meten met iOS, zeker na 4.0.
Anyway, ontopic: Een crappy Ier kunnen verkopen voor 5k, zeker niet slecht
you loser dont care gok ikquote:
your loss don't carequote:
Ja, wou mijne net editenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
your loss don't care
Lijkt me tenminste?
Deze jaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
your loss don't care
Lijkt me tenminste?
De een is zeker wel beter dan de ander imho, maar is afhankelijk van wat je ermee wilt. Opa's zoals Toefjesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:04 schreef DjNivek het volgende:
Ik ontwikkel voor beide kanten, iOS en Android. iOS is zeer degelijk, maar er zijn gewoon enorm veel restricties, en Apple is niet de 'Holy Grail' wat veel mensen denken dat het is. Als je er niet mee te maken hebt, zijn de apparaten nog wel ok, maar gewoon te high-level. Wil je er een beetje mee tweaken, dan kan dit meestal al niet. En ook qua ontwikkelkant, heel veel onderdelen die Apple gebruikt zijn aan te roepen, maar als je dat doet, laat Apple het mooi niet in de store komen (dat is hun goed recht hoor, maar toch zeer irritant). Ook wordt altijd aangegeven dat Apple-apparaten enorm gebruiksvriendelijk zijn en nooit problemen, etc etc. Ook een lading aan bullshit, de apparaten die ik gebruik worden na een halve dag in gebruik voor werk (en dat is alleen programmeren) zo sloom als stront door een trechter, en een ander waar ik samen mee werk heeft in 1 jaar tijd 2 nieuwe MacBook Pro's moeten halen omdat het moederbord kapot ging.
Aan de andere kant is Android/Google wel heel erg losjes, waardoor ontwikkeling voor Android gewoon klote is. Het is wat nieuwer, en dat is te merken. En ook om met ongeveer 1000 apparaten rekening te moeten houden, vaak met andere resoluties, etc etc. Beetje jammer. Maar ook de piracy op Android is veels te simpel.
Iedere kant heeft zijn + en - punten, en de een is zeker niet beter dan de ander. Android kan zich zeer goed meten met iOS, zeker na 4.0.
Anyway, ontopic: Een crappy Ier kunnen verkopen voor 5k, zeker niet slecht
seems legit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
your loss don't care
Lijkt me tenminste?
Ik ga hem ook maar even lezen zometeenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
seems legit.
Vond het een mooie lap tekst van DJNivek, helemaal gelezen
Wel prachtig filmpje. Geweldige supporters heeft Liverppol!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Steve Gerrerd,Gerrard,
He's big and he's fucking hard
He's better than Frank Lampard,
Steve Gerrard,Gerrard.
jij gaat er helemaal voor zitten natuurlijk, zo lang lezen. Ben je al AVI uit?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga hem ook maar even lezen zometeen
Ja hier moet je je op voorbereiden?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga hem ook maar even lezen zometeen
Speel een potje nuquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij gaat er helemaal voor zitten natuurlijk, zo lang lezen. Ben je al AVI uit?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:09 schreef Thorb het volgende:
Hij moet even wachten totdat mama het gaat voorlezen, niet haten.
quote:
Nee man, ik laat het Siri voorlezen, jammer dat Android dat niet heeftquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:09 schreef Thorb het volgende:
Hij moet even wachten totdat mama het gaat voorlezen, niet haten.
Mijn pa zou ik ook een iPad aanraden, het is ook makkelijker in gebruik, en het werkt net wat beter dan de Galaxy Tab 10.1. Ik heb ook van alle systemen wel wat in huis (al moet ik wel, anders kan ik vanuit thuis niet werkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
De een is zeker wel beter dan de ander imho, maar is afhankelijk van wat je ermee wilt. Opa's zoals Toefjeswillen gewoon een tablet waarmee ze lekker op de bank kunnen browsen/futten. Zelf vind ik het leuk om om te kutten met zo'n systeem. Kijken wat het kan, en als het iets niet kan uitvinden hoe het wel kan. Ook programmeer ik zelf een beetje voor Android, daarbij komen de dingen die jij zegt idd ook duidelijk naar voren.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, ik laat het Siri voorlezen, jammer dat Android dat niet heeft
mensen die zelf niet kunnen lezenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, ik laat het Siri voorlezen, jammer dat Android dat niet heeft
ik vraag me af hoe vaak het nou eigenlijk gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:12 schreef Fuszy het volgende:
Net alsof iemand ook maar een kut geeft om Siri![]()
![]()
![]()
Net alsof iemand een kut geeft om een dualcore processor terwijl het OS nog trager is dan een singlecore device met iOSquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:12 schreef Fuszy het volgende:
Net alsof iemand ook maar een kut geeft om Siri![]()
![]()
![]()
Valt vies tegen volgens mij, ik ken niemand die er gebruik van maaktquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe vaak het nou eigenlijk gebruikt wordt.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Net alsof iemand een kut geeft om een telefoon discussie in een FIFA topic
Dit gaat verder dan een telefoonquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:13 schreef Hoogstaande het volgende:
dit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:13 schreef Hoogstaande het volgende:
te moeilijk;dr. Iedereen koopt gewoon wat hij/zei het leukst/best vind op het gebied van dit soort dingen, in plaats van altijd die android/apple discussies te houden. Bijna net zo erg als Barca/Real, Feyenoord/Ajax, PS3/Xbox discussiesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Net alsof iemand een kut geeft om een dualcore processor terwijl het OS nog trager is dan een singlecore device met iOS
er is niet eens een oorlog, alleen een trollquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bij deze verklaar ik een wapenstilstand tussen Android en Apple fanboys
Schuld van de manufacturer maar okquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Net alsof iemand een kut geeft om een dualcore processor terwijl het OS nog trager is dan een singlecore device met iOS
Geen last van hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laten we er maar gewoon over stoppenquote:
Was toch alleen een discussie over? Gaat zo vaak off topic hier, dat het niet uitmaakt. Behalve als Stoereboii het doetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laten we er maar gewoon over stoppen
Iedereen heeft een mening en die mag diegene naleven.
Iedereen blij dit dat
Ja, maar over sommige dingen worden we het gewoon niet eensquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was toch alleen een discussie over? Gaat zo vaak off topic hier, dat het niet uitmaakt. Behalve als Stoereboii het doet
Kunnen we niet een aparte divisie oprichten voor dat soort spelers?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
Potje gespeeld tegen Koenie voor het toernooi, met alle respect: Maar wat heb jij een ranzig team zeg.
Wat is dat met jullie allemaal?
Mata - Hernandez - Walcott voorin en de gebruikelijke midden en achter. Inclusief Luiz, Walker, Touré, Essien etc.
2-2 gespeeld. Had nog een prachtige goal, maar dit voelt echt smerig.
Iedereen zoekt zijn lelijkste sweaty team uit voor dat toernooi volgens mijquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
Potje gespeeld tegen Koenie voor het toernooi, met alle respect: Maar wat heb jij een ranzig team zeg.
Mata - Hernandez - Walcott voorin en de gebruikelijke midden en achter. Inclusief Luiz, Walker, Touré, Essien etc.
Je hebt iig GJE uitgeschakeld met dat gelijkspelquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
Haha, ja die vrije trap op de paal en die ene dat je keeper 'm pakte waren jammer. Verder had ik nog een pingel kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:21 schreef koenie95 het volgende:
Sorry Lindgren. Voor de gierige overtredingengoed gespeeld.
Rematch kan ik vanavond pas.
Wait wut, lig ik eruit? xDquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt iig GJE uitgeschakeld met dat gelijkspel
Nee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen zoekt zijn lelijkste sweaty team uit voor dat toernooi volgens mij
Mijn Belgen speelde chiller dan dit team, ga deze denk ik weer verkopen om mijn Belgen terug te kopen:Pquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee.
Ja, iedereen behalve ik misschien.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#jEjUbKPEbc7X5
Gooi jij nog even een speler erop met 4,5k bin? Dan krijg je zo dus je coins terug!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:25 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Mijn Belgen speelde chiller dan dit team, ga deze denk ik weer verkopen om mijn Belgen terug te kopen:P
Wel eens gedacht om IF Milito in de spits te zetten? Kost geen drol voor die stats.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee.
Ja, iedereen behalve ik misschien.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#jEjUbKPEbc7X5
ik heb met mijn teams ook razend veel pace: Ronaldo/UP Benzema/Sanchez en: UP Nani/UP Aguero/Robben. UP Benzema is van deze heren het traagstequote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb eigenlijk ook een vergelijkbaar, standaard BPL team
Maar goed, ik moest even snel een teampje maken omdat ik van plan was om mijn coins te verkopen.
Dan belanden we allemaal in die divisie denk ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kunnen we niet een aparte divisie oprichten voor dat soort spelers?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel eens gedacht om IF Milito in de spits te zetten? Kost geen drol voor die stats.
LB-Y met Hernandez, Walcott en Mata voorin vind ik redelijk sweaty. Cutbacks ook. Met voorzetten heb ik geen moeite, ik weet hoe ik die kan verdedigen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dan belanden we allemaal in die divisie denk ik.
Als hier tegen elkaar gespeeld wordt lees ik het volgende:
haha. Maar ja, ik vind het dan ook niet erg. Wou alleen zelf even een team maken om te kunnen concurreren met jouw bazen team, en Reemi's pace team.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb met mijn teams ook razend veel pace: Ronaldo/UP Benzema/Sanchez en: UP Nani/UP Aguero/Robben. UP Benzema is van deze heren het traagste
Krijg je geen 9 chem met Pato achter ibra en Natale op CAM?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:26 schreef Fuszy het volgende:
http://futhead.com/12/squad/213815
Ik zoek nog een oplossing voor dit team
Als ik de rossi als cdm pak dan heb ik heeft pato geen 9 chem.
Als ik op de di natale cf zet en de rossi als cdm pak, dan heeft di natale geen 9 chem
Nee, maar 7quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Krijg je geen 9 chem met Pato achter ibra en Natale op CAM?
Pato CF, IF Nocerino CDM, Di Natale CAM..werkt dat?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:26 schreef Fuszy het volgende:
Als ik op de di natale cf zet en de rossi als cdm pak, dan heeft di natale geen 9 chem
Dan moet je ook kunnen leren hoe sweaty goals te kunnen voorkomen toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
LB-Y met Hernandez, Walcott en Mata voorin vind ik redelijk sweaty. Cutbacks ook. Met voorzetten heb ik geen moeite, ik weet hoe ik die kan verdedigen.
40k op PS3.. Vind ik nog wel heel wat geld. Zeker in vergelijking met Higuain van 4k.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel eens gedacht om IF Milito in de spits te zetten? Kost geen drol voor die stats.
el shaarawy als cf nemen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:26 schreef Fuszy het volgende:
Dat is hetzelfde. Krijgt pato maar 7 chem.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pato CF, IF Nocerino CDM, Di Natale CAM..werkt dat?
Ja, met een 5-3-2 team.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan moet je ook kunnen leren hoe sweaty goals te kunnen voorkomen toch?
Ik denk dat ik dit misschien niet eens kan betalen, maar het is een droomquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
el shaarawy als cf nemen?alles 9 dan.
IF Asamoah CDM?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde. Krijgt pato maar 7 chem.
32k volgens ultimatedbquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
40k op PS3.. Vind ik nog wel heel wat geld. Zeker in vergelijking met Higuain van 4k.
kost wel wat ja, kan je 15k ofzo van huidige cf eraf halen, scheelt het iets. Maarja met zo'n duur team moet 115k extra wel ergens vandaan te halen zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit misschien niet eens kan betalen, maar het is een droom. Shaarawy zou dan een 130k er bovenop doen.
LB-Y en cutbacks heb ik niet gedaan toch? Doe ik (bijna) nooit. (of heb je het over het algemeen?:P)quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
LB-Y met Hernandez, Walcott en Mata voorin vind ik redelijk sweaty. Cutbacks ook. Met voorzetten heb ik geen moeite, ik weet hoe ik die kan verdedigen.
Redelijk vaak. Ik wil dat best investeren, maar ik heb de coins niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
32k volgens ultimatedb![]()
Hij lijkt me dan ook een stuk beter.
Maar ligt er aan hoe vaak je het team gebruikt natuurlijk.
Nee, klopt. Dat deed je niet. Maar toch merk je gewoon dat het kut is, als je een normale steekbal geeft is het bijna hetzelfde. Je kon wel twee of drie keer alleen door op de keeper, alleen door die pacequote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:32 schreef koenie95 het volgende:
[..]
LB-Y en cutbacks heb ik niet gedaan toch? Doe ik (bijna) nooit. (of heb je het over het algemeen?:P)
Vind je dit ook sweaty?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja oké dat is waar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, klopt. Dat deed je niet. Maar toch merk je gewoon dat het kut is, als je een normale steekbal geeft is het bijna hetzelfde. Je kon wel twee of drie keer alleen door op de keeper, alleen door die pace.
Ah zoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Redelijk vaak. Ik wil dat best investeren, maar ik heb de coins niet.Ik moet eerst een goede RB hebben, dat wordt waarschijnlijk Sergio Ramos. Misschien dat dit m'n volgende projectje wordt. (Of Agüero) Thanks voor het meedenken.
Ik heb Richards als CB, werkt uitstekendquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vind je dit ook sweaty?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fZ4Qdn2Dbc7YA
Op de lege plekken komen nog IF Heitinga en Silva
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb Richards als CB, werkt uitstekend
Die wil ik ook, scheelt nog wat in coins ookquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb Richards als CB, werkt uitstekend
Zn stats zijn verbluffend, heading, defending, pace alles! Zonde om dat aan de rechterkant te laten verpieteren. Zo heb je echt weinig last van de Agbon-teamsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die wil ik ook, scheelt nog wat in coins ook
ik ben jaloersquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:35 schreef Fuszy het volgende:
[ [ ]
Dat moet het dan worden. Nog even 100k bij elkaar harken denk ik
Ik vind dit sweaty: 5 at the back, met spelers van 90+ pace alleen maar naar voren rennen, cutbacks, de hele wedstrijd bijna alleen maar voorzetten en LB+Y. Steekpasses zijn niet sweaty, een lob ook niet (want daar heb je skills voor nodig) en voor afstandsschoten geldt hetzelfde. Finesse shots zijn ook niet sweaty maar je kan wel makkelijk scoren doordat de keepers zo slecht zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dan belanden we allemaal in die divisie denk ik.
Als hier tegen elkaar gespeeld wordt lees ik het volgende:
-Crosspasses zijn sweaty
-steekpasses
-hoge bal naar de 2e paal
- 5 at the back
-Lob over de keeper
-plaatsballetjes van 16 meter of dichterbij
- afstandschoten zijn sweaty wanneer er een dribbel aan vooraf gaat, alleen wanneer deze uit stand geschoten wordt of bij 1 keer raken is het een mooit doelpunt etc. etc.
Dan heb ik het nog niet eens over welke spelers sweaty zijn
Jij wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
vraagje:
Stel ik heb een 4222 team met Hernandez en miccoli voorin, en Giovinco en Bojan daarachter.
Soms geef ik steekpassjes, soms combineer ik over de zijkanten, en soms skill ik er doorheen.
Ben ik dan sweaty?
Mensen moeten gewoon niet moeilijk doen als de bal afgelegd wordt naar een vrijstaande spits en zo goals tegenkrijgen. Gebeurt in het echt ook. En als het je 3 keer overkomt in 1 wedstrijd ben je gewoon slecht in verdedigen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
vraagje:
Stel ik heb een 4222 team met Hernandez en miccoli voorin, en Giovinco en Bojan daarachter.
Soms geef ik steekpassjes, soms combineer ik over de zijkanten, en soms skill ik er doorheen.
Ben ik dan sweaty?
Neequote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
vraagje:
Ben ik dan sweaty?
Nu ga ik waarschijnlijk heel dom overkomen maar wat kan ik verstaan onder cutbacks? Ik ken namelijk alleen kutbacks; Manolevjes enzoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind dit sweaty: 5 at the back, met spelers van 90+ pace alleen maar naar voren rennen, cutbacks, de hele wedstrijd bijna alleen maar voorzetten en LB+Y. Steekpasses zijn niet sweaty, een lob ook niet (want daar heb je skills voor nodig) en voor afstandsschoten geldt hetzelfde. Finesse shots zijn ook niet sweaty maar je kan wel makkelijk scoren doordat de keepers zo slecht zijn.
Robinho CAM en Pato CF lukt wel denk ik? Of wil je per se Di Natale?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet het dan worden. Nog even 100k bij elkaar harken denk ik
ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nu ga ik waarschijnlijk heel dom overkomen maar wat kan ik verstaan onder cutbacks? Ik ken namelijk alleen kutbacks; Manolevjes enzo
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nu ga ik waarschijnlijk heel dom overkomen maar wat kan ik verstaan onder cutbacks? Ik ken namelijk alleen kutbacks; Manolevjes enzo
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:41 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ken namelijk alleen kutbacks; Manolevjes enzo
Ik wil geen Robinhoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Robinho CAM en Pato CF lukt wel denk ik? Of wil je per se Di Natale?
Zo'n zelfde team had ik ook maar dan IF Boateng op de plek van De Rossiquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:40 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die 200k kwijt moet?
Ik doe het nog maar even met dit dan
[ afbeelding ]
alleen dan di natale voor IF Jovetic
ik hoop het niet, moet ik zoveel teruglezen morgenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:48 schreef Toefjes het volgende:
Zo de deur uit, verwacht dat als ik terugkomt wel dat jullie al op deel 338 zitten
Ik vind wel dat de oude generatie veel druk op ons legt...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:48 schreef Toefjes het volgende:
Zo de deur uit, verwacht dat als ik terugkomt wel dat jullie al op deel 338 zitten
Ik hou jullie scherpquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind wel dat de oude generatie veel druk op ons legt...
Be careful what you wish for. Straks zet GJE het nog op een spammen, dat moeten we niet hebben natuurlijk.quote:
Dat is waar, nevermind!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Be careful what you wish for. Straks zet GJE het nog op een spammen, dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Ik begin net aan een potje, haal 'm er zo af!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:44 schreef koenie95 het volgende:
Lindgren. staat een Belgische RM van rc Genk op de markt 3-4-2-1 brons.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Be careful what you wish for. Straks zet GJE het nog op een spammen, dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Hoelang doe je erover om het terug te geven?quote:
Morgen/maandag. Mss vanavond zelfsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoelang doe je erover om het terug te geven?
Ben namelijk zelf van plan een nieuw team te gaan maken
Was die alweer vergeten xDquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik begin net aan een potje, haal 'm er zo af!
Waarom niet Long Tan?
Ach, pleur dan maar wat op hèquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:06 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Morgen/maandag. Mss vanavond zelfs
Welnee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:06 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Was die alweer vergeten xD
Moet ik die er op zetten?
Whut?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, pleur dan maar wat op hè
Gooi maar wat op de markt, je mag wel lenenquote:
Thanksquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gooi maar wat op de markt, je mag wel lenen
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:08 schreef Fuszy het volgende:
Rofl, ik dacht dat er een dikke rage aan kwam
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nee jongens, ik ben geen rager meer
Ja, ik ben een compleet ander mens gewordenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
ben je na gisteravond veranderd dan?
Zet er gewoon wat op voor 3k binquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:10 schreef stoereboii het volgende:
433 doelman zuid Korea, sonata k-league, fc seoul. Sp 2k
Duits brons lv 3k binquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zet er gewoon wat op voor 3k bin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |