Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Gewoon weggaan dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:17 schreef Alovenac het volgende:
Ook echt trouwens van die klapjosties die niet van shirt willen veranderen terwijl ze zien dat je in game amper verschil kan zien tussen beide shirts.
Eerst in FUT en dan pas de invite acceptenquote:
Lukt ook niet, ik start FF opnieuw op.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerst in FUT en dan pas de invite accepten
Heb je nog wat goeds uit die pakjes gehaald?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:21 schreef Fuszy het volgende:
Als alles in mijn tradepile verkocht is zit ik op een profit van 70k. Gisteren begonnen met 22k en uiteindelijk ook nog een 25k pack tussendoor gekocht. Gaat wel lekker dus.
Nee complete crap. Had nog wel een gouden ier dus die was verkocht voor 6k. Ik denk 15k verlies uit het pakje.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je nog wat goeds uit die pakjes gehaald?
Hij bedoelt niet die van 25k, maar al die gratis pakjesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee complete crap. Had nog wel een gouden ier dus die was verkocht voor 6k. Ik denk 15k verlies uit het pakje.
ach ja, het gaat ook meer om het gebaar van EA hequote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:24 schreef Fuszy het volgende:
Oh. een UP Reina en een robinho. Rest was discard troep.
Vast nog wat ieren ertussen, maar toen wist ik dat nog niet
Dat heb ik ook niet meegerekend.
Ik log wel even in en uit andersquote:
Dat is ook. Ik ben al blij zat dat ik nu eindelijk toernooien kan spelenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ach ja, het gaat ook meer om het gebaar van EA he.
Graag, ik heb net al m'n ps3 herstart.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik log wel even in en uit anders
Heb je ook geen last mee van lag?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is ook. Ik ben al blij zat dat ik nu eindelijk toernooien kan spelen.
In één potje van de 10 die ik heb gespeeld een beetje lag gehad. Misschien als ik hem nu zou hosten dat er wel lag is. Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je ook geen last mee van lag?
Even uitloggen dus, leuk hè zo een potje fifaquote:
Had eerst Chelsea tegen donkerblauw shirt, was niet om aan te zien in de sneeuw. Denk leave snel, maar de 5 min regel geldt niet in FUT? Moet nu weer opbouwen van 1.00 naar 1.25 wat ik had.quote:
Schijnt online echt kut te zijn door de typische fifa-community die gewoon puur op goals speelt.quote:
was te verwachtenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Schijnt online echt kut te zijn door de typische fifa-community die gewoon puur op goals speelt.
Weggaan voordat je accepteert natuurlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:37 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Had eerst Chelsea tegen donkerblauw shirt, was niet om aan te zien in de sneeuw. Denk leave snel, maar de 5 min regel geldt niet in FUT? Moet nu weer opbouwen van 1.00 naar 1.25 wat ik had.
heb je iets veranderd? Ik zie het nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:44 schreef stoereboii het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cdx2ArS0bc7U2![]()
idd superlekker, pato en ibra beide 3 uit 2 maar ibra mist wel veel op zichquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
heb je iets veranderd? Ik zie het niet
speelt op zich wel fijn toch?
Ja sure, laat me even 24 mannetjes op de trade zetten thoughquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:50 schreef Reemi het volgende:
Goed gespeeld GJE.Rematch in mijn stadion?
Ligt echt aan jezelf. Ibra scoort uit elke positiequote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:50 schreef stoereboii het volgende:
[..]
idd superlekker, pato en ibra beide 3 uit 2 maar ibra mist wel veel op zich
van der wiel allemaal?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja sure, laat me even 24 mannetjes op de trade zetten though
steeds net niet, maar moet wss nog ff eraan wennenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ligt echt aan jezelf. Ibra scoort uit elke positie
Jep, heb m'n investering er al uit, nu heb ik pure winst wat ik binnenhaalquote:
finesse of gewoon schot?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:52 schreef Tim86 het volgende:
Als je met Ibra richting keeper gaat kan je gewoon je ogen dicht doen en knallen en ze zitten allemaal
mooiquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jep, heb m'n investering er al uit, nu heb ik pure winst wat ik binnenhaal
Ik heb nog wat moeite met de finesse van hem, maar normale schoten zijn loepzuiver.quote:
oh dan ga ik zn normale schoten eens proberen, vader wil nu eerst koers zienquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb nog wat moeite met de finesse van hem, maar normale schoten zijn loepzuiver.
Gewoon knallen. Je moet niet alles alleen maar met finesse afmaken joh, dan zien al je goals er hetzelfde uitquote:
doe ik niet, enkel als de hoek scherp is. dus gewoon knallen met hem?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon knallen. Je moet niet alles alleen maar met finesse afmaken joh, dan zien al je goals er hetzelfde uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |