Zitten niet op te letten?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:04 schreef Lindytje het volgende:
Ik snap niet waarom mensen niet kunnen zien of het topic dicht is op hun mobiel? ! ?
Ik snap dat ook nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:04 schreef Lindytje het volgende:
Ik snap niet waarom mensen niet kunnen zien of het topic dicht is op hun mobiel? ! ?
Ui zie ik ook niet, pi wel en ook posts nog enzo.... Hmmmm....quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nietVolgens mij staat dan ook de knop open een nieuw deel eronder toch?
Maar ik hoor mensen soms ook zeggen dat ze geen UI zien en weet ik wat allemaal. Op de mobiel zie ik alleen geen sig + mannetje/vrouwtje.
Dan maakt mijn mobiel het mij gewoon makkelijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat kun je allemaal instellen megamandy.
Ik ga nu vertrekken, even langs de Appie en dan ben ik 3 uur ofzo bij Dico, tenzij ik verdwaal![]()
En mijn make-up is lomp (maar wel groen), mascara wilde niet, dus spinnenpoten etc etc.
Maar goed, boeit ook eigenlijk niet zo
Omdatquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gewoon een willekeurige vraag he.
maar.
waarom
staan jullie cupmaten in een documentje in de OP?
Wij zijn er niet bij....dat moge duidelijk zijnquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:31 schreef Dwyn het volgende:
Ze hebben net de cinnamon challenge gedaan. Nu aan de cake net roze slagroom!
En SQ is met de autoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, it was medie geen alcohol ging drinken.... Dus....
Haha!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En SQ is met de auto.
Ow wacht, dat is dus de reden waarom het bier niet al op is.
Puckz is er niet en Lindy & SQ zouden niet gaan drinken.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
poepen op de plee van dico
groetjons!
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
groetjons!
Whahahaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
groetjons!
+1quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:34 schreef Mss het volgende:
Veilig thuisgebracht door Mir! Het was tof en jullie zijn lief!
+5quote:
Wij moeten nog een half uur tot tilburg een dan moeten arme skjoe en debs nog een half uur.....quote:
Goeden reis popjensquote:Op zondag 18 maart 2012 00:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij moeten nog een half uur tot tilburg een dan moeten arme skjoe en debs nog een half uur.....
Samen met Bambi kun je wel een kippenhok beginnen denk ikquote:
Nu is ze anders heel rustig in de autoquote:Op zondag 18 maart 2012 00:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Samen met Bambi kun je wel een kippenhok beginnen denk ik![]()
Die ga ik straks thuis nog even kijkenquote:Op zondag 18 maart 2012 00:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Meneer BBQ-kip bedankt bij deze Spees en Dico voor de kleurstof-muffins
En ik heb hem de cinnamon challenge uitgelegd. Zijn reactie: "waarom zou je dat doen?"
En toen ik dat filmpje van die negerin met die soeplepel net liet zien zagen we ook deze![]()
![]()
![]()
het is een aanraderquote:Op zondag 18 maart 2012 00:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die ga ik straks thuis nog even kijken
wel een panda?quote:
Ik ookquote:Op zondag 18 maart 2012 00:46 schreef Diconnected het volgende:
Ik vond zojuist een m&m in het kleeden aanrevht staat aan beiden kanten vol
morgen maar doen
nu met thee op debank
Vond het super gezellig maisjes
+6quote:Op zondag 18 maart 2012 00:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
+5![]()
Van Rennie want al mijn batterijen zijn op.
Hendigquote:Op zondag 18 maart 2012 10:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, lach maar, nu kan ik niet meer slapen
Hoe laat is het nuquote:Wegens onderhoud is de site tijdelijk niet beschikbaar
wij verwachten om 7:30 weer beschikbaar te zijn
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Het MijnPost Team.
Arm mokkeltje.... anders doe je vanmiddag lekker zo'n heerlijk zondagmiddag tukje, das ook lekkerquote:Op zondag 18 maart 2012 10:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, lach maar, nu kan ik niet meer slapen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 18 maart 2012 10:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Arm mokkeltje.... anders doe je vanmiddag lekker zo'n heerlijk zondagmiddag tukje, das ook lekker
Wij zitten in de auto, mijn nichtje is ÊÊn geworden![]()
Heb mijn haar maar weer gewassen en er ÊÊn vijfde aan krullencreme tov gisteren in gedaan. Misschien dat het dan wat minder een vette krullenbende wordt whehehehe
Jonguh ben al wakkurquote:Op zondag 18 maart 2012 10:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik zo maar ga douchen nu dico toch nog in coma ligt
quote:Op zondag 18 maart 2012 11:40 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omnomnom!
Dank jullie wel voor de kleurstof cake, tante Dico en tante Spees!
Awhhhquote:Op zondag 18 maart 2012 11:40 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omnomnom!
quote:Op zondag 18 maart 2012 11:40 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omnomnom!
Ahwquote:Op zondag 18 maart 2012 11:40 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omnomnom!
Wat een leukerdquote:Op zondag 18 maart 2012 11:40 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omnomnom!
quote:Op zondag 18 maart 2012 11:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Fijn, dat heb je nodig om verder te kunnen..
En haha, thnx, mijn poppie
Jahquote:
Dat is altijd het allermooiste, als het echt een herdenking is die past bij de persoon <3.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:59 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
[..]
Jah
Hij had echt een prachtig bloemstuk om z'n kist heen.
Deel in de kapel is niet mijn ding. Daarna in het crematorium was echt helemaal super. Informeel, grappig, mooi. Mams had allemaal foto's ingescand die voorbij kwamen. En op gegeven moment kwam er een dansmuziekje en toen ging mams met m'n oom dansenHoorden achteraf dat de uitvaartbegeleidster het toen ook niet meer drooghield.
De uitvaart was echt helemaal opa!
Wat supertof jacqquote:Op zondag 18 maart 2012 11:59 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
[..]
Jah
Deel in de kapel is niet mijn ding. Daarna in het crematorium was echt helemaal super. Informeel, grappig, mooi. Mams had allemaal foto's ingescand die voorbij kwamen. En op gegeven moment kwam er een dansmuziekje en toen ging mams met m'n oom dansenHoorden achteraf dat de uitvaartbegeleidster het toen ook niet meer drooghield.
Ja hoor, zo erg was het nou ook wedr nietquote:Op zondag 18 maart 2012 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Debs, is alle wijn uit je bloedbaan? Mwehehe
och, wat naar, dat is schrikkenquote:Op zondag 18 maart 2012 12:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Morning!Het was echt heeeeel gezellig gister.
Maar schoonzus heeft vannacht een auto ongeluk gehad.![]()
Schade zijn een gebroken wervel en borstbeen, en waarschijnlijk de auto total-loss...
Meh :/quote:Op zondag 18 maart 2012 12:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Schade zijn een gebroken wervel en borstbeen, en waarschijnlijk de auto total-loss...
Oh bah! Wat klote!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
dat is echt fijnquote:Op zondag 18 maart 2012 11:59 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
[..]
Jah
Hihi, maak ik me ook geen zorgen over, maar weet zeker dat ze daar wel van baalt. Is echt niet het belangrijkste (is uberhaupt niet belangrijk), ben vooral heel dankbaar dat ze er nog is, zichzelf is en in principe alles het nog doet.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
mwah, een outfit zou ik me nog het minst zorgen over maken,hopelijk herstelt ze goed!
Oh neeeeequote:Op zondag 18 maart 2012 12:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoe was de circusactiviteit??quote:Op zondag 18 maart 2012 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
Hallo lieven tettervriendinnekes van me![]()
wa ne kut TT![]()
![]()
Dan moet je vanaf nu ook steeds opnieuw je wachtwoord intypen om te bewijzen dat jij het nog steeds bent.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:04 schreef Mss het volgende:
oh, mijn hotmail is ook geblokkeerd. Falers.
Hoooi!quote:Op zondag 18 maart 2012 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
Hallo lieven tettervriendinnekes van me![]()
wa ne kut TT![]()
![]()
Fijnquote:Op zondag 18 maart 2012 11:59 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
[..]
Jah
quote:
Dát zekesquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Auw! Maar klinkt wel tof.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Paintball en challenge was echt heel erg tof
Paintball heb ik echt zitten tijgeren over de grond
En bij challenge games waren het de mannen tegen de vrouwen; waar mijn vriend me; in alle fanatiekheid; tegeneen houten paal aan heeft geswingt... Mijn bovendij is mooi rood/paard/blauw
![]()
[..]
Dát zekes![]()
![]()
Oh wat naar zegquote:Op zondag 18 maart 2012 12:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nou moet ze 3 maanden met een korset lopen...
En ze kan waarschijnlijk ook niet de hele dag bij de bruiloft zijn, want lichamelijk is dat gewoon heel zwaar en ze kan door dat korset ook niet echt zitten.
En ze kan d'r mooie outfit met hoge hakken niet aan, want ze mag alleen maar op platte schoenen lopen.
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
En bij challenge games waren het de mannen tegen de vrouwen; waar mijn vriend me; in alle fanatiekheid; tegeneen houten paal aan heeft geswingt... Mijn bovendij is mooi rood/paard/blauw
![]()
[..]
Dát zekes![]()
![]()
Was het ookquote:
Ja, idd. Vind het ook zo sneu voor d'r, die durft straks echt niet meer te rijden volgensmij.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Wat erg! En we hadden het er gisteren in de auto nog over
Nee man we hadden fantastische maskers op ter beschermingquote:Op zondag 18 maart 2012 13:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Had je ook van die strepen op je wangen?
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
[..]
Dát zekes![]()
![]()
Dan moet ze echt weer een drempel over indd. Zat ze alleen in de auto?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, idd. Vind het ook zo sneu voor d'r, die durft straks echt niet meer te rijden volgensmij.
Misschien wel beter jaquote:Op zondag 18 maart 2012 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee man we hadden fantastische maskers op ter bescherming![]()
Hoiquote:Op zondag 18 maart 2012 13:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan moet ze echt weer een drempel over indd. Zat ze alleen in de auto?
Ja, vooral omdat ze vorig jaar op vakantie ook een auto ongeluk hebben gehad. Dus daar vond ze het nog eng van, en nou dit erbij.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan moet ze echt weer een drempel over indd. Zat ze alleen in de auto?
Ja pcies. Ging best hard ! Heb mijn ene collega op zijn kale kop geschoten en die had me toch een blauwe bult na de partijquote:
Och jee. Wel heel sneuquote:Op zondag 18 maart 2012 13:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat ze vorig jaar op vakantie ook een auto ongeluk hebben gehad. Dus daar vond ze het nog eng van, en nou dit erbij.
Ze was op weg om m'n broer van Schiphol te halen om 5 uur 's nachts, en zat idd alleen in de auto.
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja pcies. Ging best hard ! Heb mijn ene collega op zijn kale kop geschoten en die had me toch een blauwe bult na de partij![]()
Nou, helemaal met d'r hersenschudding van vorig jaar erbij (fiets ongeluk). Het zit d'r echt niet mee...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog meer.
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, helemaal met d'r hersenschudding van vorig jaar erbij (fiets ongeluk). Het zit d'r echt niet mee...
Mwhehe, en ik heb het geld toen nog terug gekregen ook, omdat hij te laat geshipt had.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Tamagotchi-ding dat ik ooit voor zo'n $13 heb gekocht staat nu voor $50 op eBay!
Tsja, ik zie het ook nog regelmatig op grote blogs.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:57 schreef princess-a het volgende:
In de glamour van deze maand staat: "Is je nagellak ingedroogd? Voeg dan wat remover toe, even flink schudden en hij is weer klaar voor gebruik"
Wat een faal voor zon groot blad
Ik zou ze mailen. Echt lame is dat.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:57 schreef princess-a het volgende:
In de glamour van deze maand staat: "Is je nagellak ingedroogd? Voeg dan wat remover toe, even flink schudden en hij is weer klaar voor gebruik"
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tsja, ik zie het ook nog regelmatig op grote blogs.
Ook een keer "Oh, remover is slecht. VOEG DAN MAAR ACETON TOE, DAT WERKT WEL". Ik huilde.
Het precieze verhaal weet ik ook niet. Maar ze moest de afslag hebben en dat is er één met een vrij scherpe bocht. Ze had het erover dat ze een beetje laat doorhad dat ze die afslag moest hebben, er dus misschien met iets meer vaart in is gegaan en toen is ze de macht over het stuur verloren.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:03 schreef Debsterr het volgende:
En bambi, wat schrikken zeg! Hoe is dat gebeurd dan?
Eng zeg! Hopen maar dat er geen operatie nodig is dan.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het precieze verhaal weet ik ook niet. Maar ze moest de afslag hebben en dat is er één met een vrij scherpe bocht. Ze had het erover dat ze een beetje laat doorhad dat ze die afslag moest hebben, er dus misschien met iets meer vaart in is gegaan en toen is ze de macht over het stuur verloren.
Inderdaad. Dat zou echt zo ontzettend kut zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eng zeg! Hopen maar dat er geen operatie nodig is dan.
Das niet tofquote:Op zondag 18 maart 2012 15:34 schreef RenRen- het volgende:
Kom er net achter dat ik echt een groot gat in mijn tand heb, verstandskies, bij de aanzet. Heel gek. Ik ben nu al bang voor wat er gaat gebeuren bij de tandarts.
Zei een collega van mij ook en die heeft een opleiding bij opiquote:Op zondag 18 maart 2012 13:57 schreef princess-a het volgende:
Ergens online? Misschien refreshen?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Das niet tof
FUUUU had alle foto's geupload, nu zijn ze ineens weg???
Nee ze zijn gewoon verdwenen?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ergens online? Misschien refreshen?Irritant is dat altijd
Nee.Ik weet ook niet hoe het er komt, hoe groot het is (Want ik kan er zelf niet kijken en een ander eigenlijk ook niet). Gelukkig heb ik er geen last van
Wtfquote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee ze zijn gewoon verdwenen?Fuuuu. Doe het zo wel nog een keer, nu eerst even Vampire Diaries kijken
Vanavond lekker de soep en stokbroodjes en quice eten
Euhm, gewone maggi boillonblokjes, als dat goed kookt de gehaktballetjes en groenten bij gooien, ff goed doorroeren en laten koken, en daarna gewoon afzetten en dan je hem later weer opwarmenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef Mirjam het volgende:
was echt een lekker soepie btw
hoe had je hem gemaakt?
ja, faalfacebookquote:
Sowieso tot morgen, want in het weekend meten ze geen korset aan. En ze moet dus misschien geopereerd worden, maar weet niet hoe ze dat doen dan.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Moet ze lang in het ziekenhuis blijven?
Wacht, heb ik iemand een stijlkeuze laten maken? That's a first in life!quote:Op zondag 18 maart 2012 15:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja, faalfacebookstuur speeskees wel de foto's, mag zij het doen
oh en dankzij jou wil ik nu een nieuwe bril.
Nou, door jouw bril keek ik zelfs beter dan mijn eigenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wacht, heb ik iemand een stijlkeuze laten maken? That's a first in life!
Het huis, hij is van Michael Kors, maar ik denk dat andere opticiens ook wel zulke monturen hebben, zal ik eens kijken of ik een foto kan vinden van het montuur?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou, door jouw bril keek ik zelfs beter dan mijn eigendus combinatie van beiden
vind zulke brillen echt heel tof, en heel vaak staan dat soort monturen me niet, dus deze wel. Waar komt ie vandaan?
Een Theo/teo-bril? Hehehe.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja, faalfacebookstuur speeskees wel de foto's, mag zij het doen
oh en dankzij jou wil ik nu een nieuwe bril.
Oh schnap ik mag nooit zo'n duren brilquote:Op zondag 18 maart 2012 15:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het huis, hij is van Michael Kors, maar ik denk dat andere opticiens ook wel zulke monturen hebben, zal ik eens kijken of ik een foto kan vinden van het montuur?
Hoeveel krijg je vergoed van de verzekering? Ik kreeg er namelijk ook 90 euro korting bovenopquote:Op zondag 18 maart 2012 15:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh schnap ik mag nooit zo'n duren brilmaar model is wel handig, kan ik beetje kijken hoe en wat
Weet niet precies, ff opzoeken, momentquote:Op zondag 18 maart 2012 15:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je vergoed van de verzekering? Ik kreeg er namelijk ook 90 euro korting bovenop
Bij mijn opleiding ook....quote:Op zondag 18 maart 2012 15:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zei een collega van mij ook en die heeft een opleiding bij opi
Dit!quote:Op zondag 18 maart 2012 15:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Props voor beidevoor de voorbereiding, uitvoer én de opruim werkzaamheden
![]()
![]()
![]()
en het is wel een hip model, veel merken hebben wel zoietsquote:Op zondag 18 maart 2012 15:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Weet niet precies, ff opzoeken, moment
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:52 schreef Diconnected het volgende:
Oh en om Speeskees even goed gevoel te geven: ook een beetje props voor het helpen met de soep en alle teringzooi opruimen enzo
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn haar zit nu met mini beetje krullencreme trouwens écht goed(gisteren dat product voor het eerst gebruikt en veeeeeeel teveel gebruikt
waardoor het een vettige pluizenbende werd)
feestje voor de krullen
Ik mag van le bambi niet naar Finland omdat er dan meet isquote:
Finland is gewoonquote:Op zondag 18 maart 2012 16:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik mag van le bambi niet naar Finland omdat er dan meet is
leg jij eens aan haar uit dat ik écht naar Finland moet
Ik ga nog even wat klussen in huis en in de tuin. Klote violen (zie Nichtrijder op YouTube voor achtergrond-info daarover) in een bak zetten e.d.
Maximaal ¤35,- per glas/lens per 2 kalenderjaren.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
en het is wel een hip model, veel merken hebben wel zoiets
[..]
[..]Wooh!
Ik merk op dag 2 wel dat mijn haar wat stro-achtiger lijkt, maar vaak is het eerst slechter...
Op de FB lijkt mij het bestequote:Op zondag 18 maart 2012 18:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
waar kan ik mijn foto's van gisteren neer pleuren?
Daar ben ik geen lid vanquote:
Of...... iemand moet even zo aardig zijn om mij lid te makenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik nietUhh, online (photobucket of zo) en dan via de PM doorsturen?
Mijn glazen waren duurder dan mijn montuurquote:Op zondag 18 maart 2012 16:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Maximaal ¤35,- per glas/lens per 2 kalenderjaren.
Bij een sterkte van meer dan 6 dioptrieën.
http://www.dsw.nl/Consumenten/Default.aspx?page=voordeel_bril
Daar maar eens kijken dan
Regent het niet bij jullie?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
Naar Geldrop gaan op de Fiets. Dat zo je tandwiel breekt halverwege
Geen idee hoe dat werktquote:Op zondag 18 maart 2012 18:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Of...... iemand moet even zo aardig zijn om mij lid te maken
Regent het op zoveel plekken dan?quote:
zeker! Goed gedaan meissies! En superbedankt!quote:Op zondag 18 maart 2012 15:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Props voor beidevoor de voorbereiding, uitvoer én de opruim werkzaamheden
![]()
![]()
![]()
Ik krijg steeds mailtjes van dubieuze datingsites. Gewoon spam dus. Eerst van fat-dating of zo. De ander was dat secondlove.nl en nog veel meer. Zo irritant.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:25 schreef Dwyn het volgende:
Dating sites![]()
Hello.
My name is ......
I would like begin to communicate with you.
Do you want begin correspondence to me?
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:25 schreef Dwyn het volgende:
Dating sites![]()
Hello.
My name is ......
I would like begin to communicate with you.
Do you want begin correspondence to me?
![]()
![]()
Happy sexy time is pleasure for your life!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]O yes I would communicate and see if we can have sexy time in future !
Schijnbaar nietquote:Op zondag 18 maart 2012 18:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt
[..]
Regent het op zoveel plekken dan?
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]O yes I would communicate and see if we can have sexy time in future !
Das bij mij ook altijd, montuur is 40 euro ofzo (Hans Anders jwz) en glazen zijn iets van 220 euroquote:Op zondag 18 maart 2012 18:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn glazen waren duurder dan mijn montuurwant in mijn bril heb ik -7 en dan kon ik vanwege het slepen alleen maar de twee duurste glazen kiezen
maar spreken we hier over een soort van Wayfarer model? Mijn bril komt van Etnia Barcelona en het montuur vond ik niet echt duur en die heeft ook zulke modellen. Moet je maar kijken, het model heet Maastricht (
), ik heb het model Amsterdam
en volgens mij is dat een theo bril
Ik schijn woensdag m'n salaris te krijgen.quote:
Woensdagavond VIPavond idd. Lijkt me stug dat Sephora eerder begint.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:55 schreef RenRen- het volgende:
Op TV zeggen ze ook donderdag.
Het zal wel woensdag zo'n avond zijn (Of begint het bij de sephora eerder?
secondlove was toch die datingsite waar je een vent naast je eigen vent of een vrouw naast ej eigen vrouw kunt uitkiezen ofzo?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik krijg steeds mailtjes van dubieuze datingsites. Gewoon spam dus. Eerst van fat-dating of zo. De ander was dat secondlove.nl en nog veel meer. Zo irritant.
Oh was toch vanaf 21e?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:55 schreef RenRen- het volgende:
Op TV zeggen ze ook donderdag.
Het zal wel woensdag zo'n avond zijn (Of begint het bij de sephora eerder?
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
quote:Door grote belangstelling is vd.nl op dit moment moeilijk bereikbaar.
Probeert u het later alstublieft nogmaals.
Faalquote:Op zondag 18 maart 2012 19:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik denk, ik kijk even op de website van V&D
[..]
Leek mij ook al jaquote:Op zondag 18 maart 2012 18:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Woensdagavond VIPavond idd. Lijkt me stug dat Sephora eerder begint.
VIPavond denk ik, de echte 3 voor 10 overdag begint donderdagquote:
Op mijn email, en ja, dat is die datingsite.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
secondlove was toch die datingsite waar je een vent naast je eigen vent of een vrouw naast ej eigen vrouw kunt uitkiezen ofzo?
Maar da's op je blog of op je mail?
Ik krijg op mijn mail vaak "kill all the infidels" en "Destroy the USA" enzo
Dat klinkt als een heerlijk relaxte avondquote:Op zondag 18 maart 2012 19:18 schreef Diconnected het volgende:
Waxmeltje aankopje thee
Game of Thrones op
Welke heb je besteld?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn Hungry Games-lakjes waren een goeden keuze.
Ja is het tot nu toe ookquote:Op zondag 18 maart 2012 19:20 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een heerlijk relaxte avond
Riveting en Harvest Moon.quote:
Goeden setup.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:18 schreef Diconnected het volgende:
Waxmeltje aankopje thee
Game of Thrones op
vorige keren kon ik gewoon naar de VIP-avond, terwijl ik geen VIP ben ofzo, neem aan dat dat nu ook wel weer kan? Toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Leek mij ook al jaDus dan zal het VIP-avond zijn.
[..]
VIPavond denk ik, de echte 3 voor 10 overdag begint donderdag
[..]
Op mijn email, en ja, dat is die datingsite.Zin in iets spannends naast je relatie? SECONDLOVE.NL.
![]()
Hahahhaha seriously
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vorige keren kon ik gewoon naar de VIP-avond, terwijl ik geen VIP ben ofzo, neem aan dat dat nu ook wel weer kan? Toch?
En ik heb al genoeg spannends naast mijn relatie jonguh!
Geen idee, ik kom nooit op een VIPavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die site heb ik heul niet nodig. Toch geen relatie om wat naast te zoeken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ik alleen voor die Sephora-actie, rest boeit me geen flikkâhquote:Op zondag 18 maart 2012 19:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom nooit op een VIPavond.
En die site heb ik heul niet nodig. Toch geen relatie om wat naast te zoeken.
Good busy, jij bent hetquote:Op zondag 18 maart 2012 19:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Toetje eten en dan weer verder met nuttige dingen, was vanmiddag nog in slaap gevallen ook, dus loopt achter op schema
nee joh, na zo'n gesprek moet je juist lekker shoppen voor wčnâgquote:Op zondag 18 maart 2012 19:26 schreef Diconnected het volgende:
Naja donderdag is eigenlijk ook beter denk ik, aangezien ik woensdag therapie en MW-gesprek heb
Naja ik zie welquote:Op zondag 18 maart 2012 19:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee joh, na zo'n gesprek moet je juist lekker shoppen voor wčnâg![]()
Heeeeerlijk therapeutisch shoppen en toch weinig geld uitgeven
ben al sinds half december bezig met de toiletten, dus zo goed is dat niet, whehehehequote:
Zenksquote:Op zondag 18 maart 2012 19:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ben al sinds half december bezig met de toiletten, dus zo goed is dat niet, whehehehe![]()
Maar goed, ik ga![]()
Have fun met je GoT-avondje!
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vorige keren kon ik gewoon naar de VIP-avond, terwijl ik geen VIP ben ofzo, neem aan dat dat nu ook wel weer kan? Toch?
En ik heb al genoeg spannends naast mijn relatie jonguh!
Denk het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders ken je misschien iemand met zo'n pas en dan kom je ook wel binnen volgens mij
quote:
*noteertquote:Op zondag 18 maart 2012 19:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]goeden serie voor jou
hoop mooien tetten en mannen en vrouwen
quote:
Je bent niet de eerste die het zei.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
En ook een gat in m'n kies denk ik...
Het zijn die cupcakes geweest hoor.
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Drie kwartier staan hupsen, ik ben er duidelijk niet voor gemaakt.
* IJsdraakje zit te hijgen als een paard.
Mwehehehe.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]mn moeder WA-te me net of we vanaf aankomende week elke dinsdag en donderdag kunnen gaan sporten
leuk vindt ze het niet, noodzakelijk wel
denk dat ze vanochtend weer op de weegschaal heeft gestaan
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:03 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook een Wii, dan kan ik iedere dag balansoefeningen doen zodat ik minder pinguin ben
Rustig is het he! Belachelijk, pfft.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:34 schreef Incantrix het volgende:
*waaibosje waait voorbij*
*krekels tsjirpen*
Nou, inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2012 21:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Rustig is het he! Belachelijk, pfft.
Wat voor stomme dingen wil je liefje dan?
Straks electrocuteer ik mezelf nog. Of nog erger, sloop ik m'n telefoon!quote:
Mwehehehe.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, inderdaadkom ik ook nog eens voorbij met m'n snothoofd..
Een klok met een slinger, dus dan heb je keuze uit:
- lelijk
- lelijk
- en oh, lelijk
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, inderdaadkom ik ook nog eens voorbij met m'n snothoofd..
Een klok met een slinger, dus dan heb je keuze uit:
- lelijk
- lelijk
- en oh, lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |