Zitten niet op te letten?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:04 schreef Lindytje het volgende:
Ik snap niet waarom mensen niet kunnen zien of het topic dicht is op hun mobiel? ! ?
Ik snap dat ook nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:04 schreef Lindytje het volgende:
Ik snap niet waarom mensen niet kunnen zien of het topic dicht is op hun mobiel? ! ?
Ui zie ik ook niet, pi wel en ook posts nog enzo.... Hmmmm....quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nietVolgens mij staat dan ook de knop open een nieuw deel eronder toch?
Maar ik hoor mensen soms ook zeggen dat ze geen UI zien en weet ik wat allemaal. Op de mobiel zie ik alleen geen sig + mannetje/vrouwtje.
Dan maakt mijn mobiel het mij gewoon makkelijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat kun je allemaal instellen megamandy.
Ik ga nu vertrekken, even langs de Appie en dan ben ik 3 uur ofzo bij Dico, tenzij ik verdwaal![]()
En mijn make-up is lomp (maar wel groen), mascara wilde niet, dus spinnenpoten etc etc.
Maar goed, boeit ook eigenlijk niet zo
Omdatquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gewoon een willekeurige vraag he.
maar.
waarom
staan jullie cupmaten in een documentje in de OP?
Wij zijn er niet bij....dat moge duidelijk zijnquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:31 schreef Dwyn het volgende:
Ze hebben net de cinnamon challenge gedaan. Nu aan de cake net roze slagroom!
En SQ is met de autoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, it was medie geen alcohol ging drinken.... Dus....
Haha!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En SQ is met de auto.
Ow wacht, dat is dus de reden waarom het bier niet al op is.
Puckz is er niet en Lindy & SQ zouden niet gaan drinken.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
poepen op de plee van dico
groetjons!
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
groetjons!
Whahahaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
groetjons!
+1quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:34 schreef Mss het volgende:
Veilig thuisgebracht door Mir! Het was tof en jullie zijn lief!
+5quote:
Wij moeten nog een half uur tot tilburg een dan moeten arme skjoe en debs nog een half uur.....quote:
Goeden reis popjensquote:Op zondag 18 maart 2012 00:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij moeten nog een half uur tot tilburg een dan moeten arme skjoe en debs nog een half uur.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |