Sorryquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:49 schreef BasEnAad het volgende:
Jammer dat het weer verzandt in een sportschooltopic
Ach, ik doe m'n best.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:52 schreef Garisson72 het volgende:
Combinatie van de onderwerpen "shinen in de sportschool", "vieze zweetwijven" en "vadsige pittige kapsels" is receptuur voor een stormloop-KLB-topic. Well done TS.
Nee hoor, valt best mee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:04 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn krachttraining zonder rust is mijn cardio, u mad?
Vaak is het ook een "zweet over zweet"- kwestie, omdat voor deze vrouwen omkleden ook al een hele workout is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:02 schreef missU het volgende:
Voor de echte dikkerds helpt deo waarschijnlijk ook niet meer om de hoeveelheid zweet te verbloemen
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:06 schreef eucalyptus het volgende:
Fietsen naar de sportschool is warming up, naar huis is de cooling down.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:06 schreef eucalyptus het volgende:
Fietsen naar de sportschool is warming up, naar huis is de cooling down.
Ik gebruik alleen shampoo, gewoon de huid scrubben mang. En veel sneller bruin.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:52 schreef Sanddr het volgende:
Ik was gewoon met alleen water. Gebruik ook geen zeep, deo en/of andere chemische producten. Slecht voor je huid die troep man :s
Kut, betraptquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:12 schreef ThA-W0W3R het volgende:
Verkapt kijk-mij-spieren-hebben-want-ik-ga-naar-de-sportschool topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Jij speelt zeker de hele dag WoW met een zak chips en een fles cola.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:12 schreef ThA-W0W3R het volgende:
Verkapt kijk-mij-spieren-hebben-want-ik-ga-naar-de-sportschool topic
Dit. Vergeet niet dat het tegelijkertijd ook nog eens een vrouwenhaat topic is. Gewoon bijna indrukwekkendquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:52 schreef Garisson72 het volgende:
Combinatie van de onderwerpen "shinen in de sportschool", "vieze zweetwijven" en "vadsige pittige kapsels" is receptuur voor een stormloop-KLB-topic. Well done TS.
Ik heb hier een programmaatje draaien wat de topics hier van het afgelopen jaar gecombineerd heeft in een super geconcentreerd KLB-topic.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit. Vergeet niet dat het tegelijkertijd ook nog eens een vrouwenhaat topic is. Gewoon bijna indrukwekkend
Thanks! Ik geef jouw comment een 10/10quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:08 schreef ecktebaas123 het volgende:
Leuke topic, Terechte klacht en ik waardeer jouw taalgebruik kortom een 8.8/10 voor je topic
Je mag maar 2x per week scrubben hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:10 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen shampoo, gewoon de huid scrubben mang. En veel sneller bruin.
Mooi man. One stop shopping concept op KLB. Kon wel eens een succes worden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb hier een programmaatje draaien wat de topics hier van het afgelopen jaar gecombineerd heeft in een super geconcentreerd KLB-topic.
Ik betwijfel het, dit topic loopt ook al niet stormquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mooi man. One stop shopping concept op KLB. Kon wel eens een succes worden.
Vandaar dat het altijd stinkt als ik aan het beesten ben. lolquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:39 schreef Waaghals het volgende:
Is geen zweet, het kutsap loopt die moeders langs de benen van het geilen op gespierde kerels
Volgens mij heb ik nergens vermeld hoe vaak ik scrub.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Je mag maar 2x per week scrubben hoor.
Panzer, alsjeblieftquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vandaar dat het altijd stinkt als ik aan het beesten ben. lol
Sorry dat ik je uit de droom moet helpen, maar ze stinken echtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:16 schreef Het.Beest het volgende:
Het ergste zijn die net iets te mollige huisvrouwen met zo'n korte roodoranje kuif, lelijke montuur, spijkerbroek en een lichtgroene bodywarmer die net boven hun navel zit. Ik mag niet hopen dat dat soort volk ook nog eens stinkt, wat het uiterlijk betreft is het al ellendig zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |