Clegane zat nog niet in deze aflevering. Het is Polliver die Needle afpakt van Arya.quote:Op maandag 16 april 2012 23:26 schreef Saavedra het volgende:
Gregor Clegane wordt dit seizoen toch gespeeld door een andere acteur dan in het eerste seizoen? Maar ik geloof dat dat Lorch was, niet Clegane.
Dat viel me ook direct op, meteen een echte Tyrell zoals ik ze ken uit de boeken.quote:Op maandag 16 april 2012 22:59 schreef Zhenar het volgende:
Margaery, ook al een toppertje. Ik vind haar een leuk koppie hebben; misschien niet de grootste beauty van het koninkrijk, maar in ieder geval wel mooie tettenEn het feit dat ze al weet van Renly en Loras (maar daar niet echt een probleem mee heeft) past wel bij haar personage zoals ik dat had verwacht. Echt een game-player.
Ik vind het juist zo ontzettend snel gaan met Arya, nu valt het helemaal niet op dat ze tijdenlang rondzwerft....quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:26 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Clegane zat nog niet in deze aflevering. Het is Polliver die Needle afpakt van Arya.
Overigens ben ik blij dat ze de stukken waarin Arya rondzwerft eruit hebben gehaald. In het boek zetten ze een sfeer neer, hier in de tv-serie zou het alleen maar snelheid eruit halen.
Was voor de rest erg tevreden met de aflevering. Margaery doet mijn hart toch sneller kloppen, was niet echt onder de indruk in trailers, maar doet ze hier erg goedEn het stuk van Varys over macht was geweldig. Die passage heb ik zeker drie keer terug gelezen in het boek
Dat vond ik ook erg goed gedaan. In de boeken vond ik Theon maar een miserabel snotjong, maar de serie maakt veel duidelijker dat hij eigenlijk in een onmogelijke situatie zit; hij is geen Stark, maar ook geen echte Greyjoy meer.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:14 schreef .aeon het volgende:
Ik vond het stuk met Theon heel goed verteld. Ik krijg zo toch iets meer medelijden met hem.
Eerste twee hoofdstukken van Tyrion in een ACoK.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:01 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ik vind het juist zo ontzettend snel gaan met Arya, nu valt het helemaal niet op dat ze tijdenlang rondzwerft....
in welk boek staat die passage van Varys ook alweer? kan ik het ook eens nalezen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:45 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Eerste twee hoofdstukken van Tyrion in een ACoK.
Zo onwetend allemaalquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:33 schreef megamandy het volgende:
En hebben we Ser Barristan eigenlijk nog gezien?Eind vorig seizoen had Cersei hem ontslagen en dat vond hij duidelijk niet leuk.
Ja iddquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:11 schreef Littlecreep het volgende:
Is toch leuk als je het andere topic door leest en dit soort opmerkingen ziet:
[..]
Zo onwetend allemaal
Had eerlijk niet verwacht dat ie bij Dany zou opduiken. Maar wel weer prachtig beeld hoe George Martin speelt met zijn karakters. Denk dat vrijwel geen enkele schrijver zomaar opeens de helft van de 'geliefde' karakters zal uitmoorden. Ik ben benieuwd hoe de mensen die de boeken nog niet gelezen hebben (op sommige GoT fora al 'the Children of Summer' genoemdquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:51 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ja iddWel tof dat diegene Ser B nog herinnerd, ik was hem allang vergeten toen hij weer opdook @ Denearys
Ja, iddquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:11 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Heerlijk om zo vrij over het boek en serie te praten zonder mensen die klagen over spoilers
Ben benieuwd hoe ze de red wedding gaan verfilmenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:11 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
...op de Red Wedding of de dood van Renly gaan reageren.
Ik hoop vooral dat George R.R. niet het loodje legt voor die tijd!quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:08 schreef Wihakayda het volgende:
Maarjah, kan goed dat iedereen daarvoor al dood is bij grrm
Zulke reacties in het andere topicquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:11 schreef Zenato het volgende:
Ik denk dat Arya, Syrio gewoon weer tegen komt, zal wel ontsnapt zijn ofzo.
Ik zit soms echt te grinniken bij dat soort reacties. Al had ik het ook wel awesome gevonden als Syrio weer terug was gekomen. Maar Arya wordt sowieso gaaf, ook zonder Syrioquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:12 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Zulke reacties in het andere topic![]()
![]()
Naïefjes
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
Jaqen H'ghar neemt ook het gezicht aan van Pate in boek 4.
Dus denk je dat Syrio eerst Jaqen's gezicht aan nam en toen die van Pate?
Ja, ik geloof daat wel in eigenlijk. Zoveel hints die er op duiden... Maar ja, die kun je op zich nog veel kanten op redeneren natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:37 schreef lunapuella het volgende:
En nu we het toch over populaire theorieën hebben - nog aanhangers van L + R = J hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |