Ik hoop dat dat wat belooft voor de race!quote:
Andere baan zoeken?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegenvallend van Raikkonen.
Ben benieuwd wat Massa nu gaat doen
Hebben ze afgelopen jaar ook niet gedaan de eerste racequote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:23 schreef Atreidez het volgende:
Laten we nog maar hopen dat de stewards niet zwichten voor de smeekbedes om toch mee te mogen doen.
De la Rosa zit nog soort van in de buurt van de 107% dus dat zou nog kunnen maar Karthikayan....quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:23 schreef Atreidez het volgende:
Laten we nog maar hopen dat de stewards niet zwichten voor de smeekbedes om toch mee te mogen doen.
Maar Raikonen was onverwacht.. Maarja, kan iig leuk worden tijdens de race
Er zat maar 2 tienden tussen beide.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:24 schreef Karstman het volgende:
[..]
De la Rosa zit nog soort van in de buurt van de 107% dus dat zou nog kunnen maar Karthikayan....
Ik had ook zo gehoopt dat de Iceman meer naar voren zou komenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:24 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Raikkonen stond op de hard(ere) band, niet handig
Ik denk dat hij daar volgend jaar zit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verder met denken dat hij in een HRT zit.
Alvast aan het solliciteren voor volgend jaar onder het motto:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
quote:zie hoe constant ik ben in de achterste regionen![]()
Niet echt hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:24 schreef Karstman het volgende:
[..]
De la Rosa zit nog soort van in de buurt van de 107% dus dat zou nog kunnen maar Karthikayan....
Ah ik zie het, ik zat nog met die 1.45 in m'n hoofdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:25 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Er zat maar 2 tienden tussen beide.
Heul niet, kunnen ruilen met Sauber...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij Sauber verwachten ze dat je nog een beetje hard kan rijden. Dus iemand moet dat dan wel even tegen Massa vertellen en dan maar hopen dat hij het weet te onthouden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:28 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Heul niet, kunnen ruilen met Sauber...
Het valt gelukkig niet zo heel veel opquote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:30 schreef JohnB52 het volgende:
Die lelijke neuzen vallen vanaf de voorkant nog wel mee bij sommige autos
de auto lijkt ook een stuk nerveuzer dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:29 schreef Gauner het volgende:
RBR niet zo sterk als afgelopen jaren of foppen ze ons en staan ze zometeen weer bovenaan?
Conclusie: Ferrari faalt hardquote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Alonso![]()
En dan maar huillie doen over Massa
Massa deed dat ook de VTquote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:32 schreef RingBewoner het volgende:
Alonso eraf. Ferrari lastig te besturen?
Dit was een alonsa faaltjequote:
Het lijkt er juist op dat de auto een faal is. Enorm lastig te besturen.quote:
ik niet meer...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Toen was ik ook wakker, weet je nog?
Jouw naam de grindbak insturenquote:
tijd van Alonso blijft staan, maar hij kan Q3 niet rijden lijkt mequote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:36 schreef Gauner het volgende:
Hoezo is hij nu eigenlijk out? Vervalt zijn tijd?
En dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:35 schreef kepler het volgende:
en ze hebben nog iets van 15 minuten om die auto terug te krijgen, kijken of dat lukt/mag
Ben je in ieder geval sneller dan de HRT's.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:36 schreef Brennie het volgende:
Zo. Thuis.
Kimi
Ik heb wel hard moeten rijden om nu al thuis te zijn
en dan ook gelijk op haar account posten?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:37 schreef Brennie het volgende:
En Brennie had al een koud pilsje en nootjes voor me klaar staan en dit topic gestart en de tv al aan![]()
![]()
Bestaat de 3e auto niet meer?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tijd van Alonso blijft staan, maar hij kan Q3 niet rijden lijkt me
Loopt precies synchroon, dus je kan het geluid van Olva uitzetten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:36 schreef koffiezwartsterk het volgende:
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
Brundle
Verkeerde accountquote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:37 schreef Brennie het volgende:
En Brennie had al een koud pilsje en nootjes voor me klaar staan en dit topic gestart en de tv al aan![]()
![]()
Hmm oke..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uit kostenbesparing wegbezuinigd
Ze staan vooraan. Maar schumacher en rosberg moeten nog.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:39 schreef Gauner het volgende:
[..]
Hmm oke..
McLaren lijkt er wel lekker bij te zitten!
check die stream, http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.htmlquote:
Tnx bakkie koffiequote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:42 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
check die stream, http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
wel fatsoenlijk commentaar
Meestal beter, behalve bij F1.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook geen Belgie waar ik meestal naar kijk bij gebrek aan beter op RTL7
Dan weet je dus ook direct waarom die sleuf in de neus dient, je moet toch iets van opvangbak hebben voor het grasquote:
het is een verassing dat ie uberhaupt in die wagen zit.quote:
Bull is een stier hoor.....quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:44 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Logisch, koeien horen in de wei ;-)
Zolang het maar geen Red Bull is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:47 schreef RingBewoner het volgende:
Een Mercedes of McLaren op pole? Ik zeg Mercedes.
Haar pc stond al opgestart met dit topic open.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en dan ook gelijk op haar account posten?
Ahw, wat liefquote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:49 schreef Brennie het volgende:
[..]
Haar pc stond al opgestart met dit topic open.
Liefde is....quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:49 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ze houd je in de gaten , ;-)quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:49 schreef Brennie het volgende:
[..]
quote:
Aerodynamisch gevormde ogen heet dat in de F1quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:53 schreef Mickeys het volgende:
MSC heeft al wel flinke kraaienpootjes... Maar rijden kan die nog steeds wel
Echte liefde is...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:49 schreef Brennie het volgende:
[..]
Proest, nieuwe stijl 2012 dan maarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Aerodynamisch gevormde ogen heet dat in de F1
Gast, waar heb jij naar gekeken? Heb je gezien hoe lastig die auto te sturen is. Veel momentjes gehad hoor....quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:53 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Ik denk dat Red Bull ook nog niet het achterste van de tong heeft laten zien.
Schumacher is beter voor mij.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nico, want dat levert me in de manager veel punten op
dan helemaal schummiequote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nico, want dat levert me in de manager veel punten op
naar 2011, pas in Q3 gaan alle registers open.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gast, waar heb jij naar gekeken? Heb je gezien hoe lastig die auto te sturen is. Veel momentjes gehad hoor....
Ik hoop, Vettel kijkt niet bepaald relaxtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:53 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Ik denk dat Red Bull ook nog niet het achterste van de tong heeft laten zien.
Graag beide dan, want die over het paard getilde Alonso is echt ehm.. ARGHquote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:56 schreef Fokkingvet het volgende:
Ricciardo goed hoor, Williams is terug!
Blunder van Raikkonen ook, zat te pitten.
En Ferrari; trap aub die Massa eruit: wat een aanfluiting is die kerel zeg.
quote:
quote:
die lange vansummerenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:58 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
http://24.media.tumblr.com/tumblr_ljg52kkEwf1qbljjlo1_500.jpg
Zo Q2quote:
heb een hekel aan die knakker, vandaarquote:
Vandaar ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:01 schreef franklop het volgende:
[..]
heb een hekel aan die knakker, vandaar
Als we dr nou achter komen waar die wwrkt, dan n briefje onder zn voorruit met de uitslag erop :-pquote:
Ja, maar is wel al aanwezig onder zijn vriendin haar accountquote:
Bewijs hoe zielig die isquote:
Haha.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:03 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Als we dr nou achter komen waar die wwrkt, dan n briefje onder zn voorruit met de uitslag erop :-p
Mercedes is snel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:04 schreef kepler het volgende:
Huh Hamilton weer naar buitenZe verwachten dat iemand nog onder die tijd gaat duiken?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:07 schreef kepler het volgende:
Erg mooi pole van Hamilton! Gaat een leuk seizoen worden
Hij ging anders ook wel lekker vorig jaar in de GP2,quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:09 schreef RingBewoner het volgende:
Grosjean een stuk beter dan veel mensen verwacht hadden.
Gaat hij daarin ook het minste aantal ronden rijden?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:08 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Hamilton heeft ook het minste aantal ronde gereden, ziet er goed uit voor de race ook.
Ik heb Olav een kwartiertje volgehouden, wat een dom gelulquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:10 schreef Schunckelstar het volgende:
mooie kwali!
kimi![]()
massa![]()
alonso![]()
![]()
![]()
verder netjes van grosjean, en heb ik me meer dan prima vermaakt met olav mol![]()
al zegt ie af en toe nog steeds onzin
ach. ik kan hem wel waarderenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:10 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Ik heb Olav een kwartiertje volgehouden, wat een dom gelul
Volledig eens. Maar hier en ook op diverse andere fora hebben mensen veel gezegd dat die jongen niet F1-waardig is. Nou maakt één zwaluw nog geen zomer maar vind dit wel sterk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:10 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Hij ging anders ook wel lekker vorig jaar in de GP2,
Ach het valt eigenlijk wel mee. Ook bij de BBC zaten ze er vaak naast.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:10 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Ik heb Olav een kwartiertje volgehouden, wat een dom gelul
Die paar races in 2009 waren ook niet zo sterk, maar ik geloof dat hij toen geen eerlijke kans heeft gehad met Alonso als teamgenoot. Vorig seizoen in de GP2 heeft hij erg sterk en volwassen gereden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Volledig eens. Maar hier en ook op diverse andere fora hebben mensen veel gezegd dat die jongen niet F1-waardig is. Nou maakt één zwaluw nog geen zomer maar vind dit wel sterk.
Dan moet je Sky kijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Ach het valt eigenlijk wel mee. Ook bij de BBC zaten ze er vaak naast.
Als ik kon kiezen koos ik voor de BBC, maar ik kan ook wel leven met Olav. Maar ik kan dan weer niet leven met al die reclames
wat is dat nu dan van Kia?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:12 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Ik post 'm nog 1 keer: http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
geen reclame
ow godver, nu ook reclamequote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:12 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Ik post 'm nog 1 keer: http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
geen reclame
murray walker zat er vaker langs dan olav en dat vond iedereen geweldigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Ach het valt eigenlijk wel mee. Ook bij de BBC zaten ze er vaak naast.
Als ik kon kiezen koos ik voor de BBC, maar ik kan ook wel leven met Olav. Maar ik kan dan weer niet leven met al die reclames
Ik zit toch onder het account van mijn vriendin te postenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:03 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Als we dr nou achter komen waar die wwrkt, dan n briefje onder zn voorruit met de uitslag erop :-p
Kia is op het laatste moment ingestapt dit seizoen, had je dat nog niet gehoord?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
wat is dat nu dan van Kia?
maar bedankt
Die auto is niet te sturen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Vettel lijkt niet scherp. Veel foutjes..
Het gaat mij niet eens zo zeer om er naast zitten of niet, dit informatie die Mol toevoegt is gewoon zeer beperkt. Hij blijft een paar minuten zeiken op Alonso bijvoorbeeld. Op zich terecht, maar houd het een beetje professioneel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
murray walker zat er vaker langs dan olav en dat vond iedereen geweldig
Een klasse die snel terug moet komen!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:17 schreef RingBewoner het volgende:
Djeez RTL, wat is er nou Retro aan de A1GP?
Gat naar McLarn is wel erg groot, vraag me nog een beetje af hoe het zit met de bandenslijtage maar anders kunnen ze zeker meedoen voor een podiumplek morgen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:17 schreef Haarklip het volgende:
Olav sprak over een tegenvallend MercedesVind het toch erg knap dat Schumacher een 4e tijd heeft weten te rijden, kan zeker voor een podiumplaats gaan morgen.
Dat kan niemand in het huidige veld denk ikquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als Vettel écht goed is, zet hij met deze RB neer wat Schumi in '96 had..
Zet Vettel in een HRT, dan kan hij ook onmogelijk vooraan staanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als Vettel écht goed is, zet hij met deze RB neer wat Schumi in '96 had..
Schumi of Rosberg morgen op het podium zou mooi zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:20 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Rosberg reed in Q2 een betere tijd dan zijn tijd in Q3, er had nog wel wat meer ingezeten dus voor Mercedes.
Hij doet het duidelijk beter dan vorig jaarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:22 schreef M.Melandri het volgende:
Maldonado ook netjes in de top 10, blijft een prima coureur voor Williams.
1 Schumacherquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:22 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Schumi of Rosberg morgen op het podium zou mooi zijn
Toen werd hij gewoon onterecht afgemaakt door sommige mensen, was gelijkwaardig aan Barrichello.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:23 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hij doet het duidelijk beter dan vorig jaar
Button en Hamilton er samen af zou wel leuk zijn jaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:23 schreef Brennie het volgende:
[..]
1 Schumacher
2 Grosjean
3 Rosberg
Ik word gek!
kimi gaat morgen gewoon na een geweldige inhaalrace het podium halenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:23 schreef Brennie het volgende:
[..]
1 Schumacher
2 Grosjean
3 Rosberg
Ik word gek!
Al ben ik meer voor Vettel, maar een keer geen Vettel op het podium kan ook geen kwaadquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:23 schreef Brennie het volgende:
[..]
1 Schumacher
2 Grosjean
3 Rosberg
Ik word gek!
Maar Mercedes is wel het team wat op dit moment het dichtst bij McLaren zit. Ik verwacht niet dat Grosjean constant op die derde stek zal blijven rijden, kijk naar Petrov en Heidfeld vorig jaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:19 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Gat naar McLarn is wel erg groot, vraag me nog een beetje af hoe het zit met de bandenslijtage maar anders kunnen ze zeker meedoen voor een podiumplek morgen.
maar had ie dan verder vooruit gestaan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:20 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Rosberg reed in Q2 een betere tijd dan zijn tijd in Q3, er had nog wel wat meer ingezeten dus voor Mercedes.
Waarschijnlijk had hij net voor de Red Bulls kunnen staan. Dat verschil is erg klein.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:28 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
maar had ie dan verder vooruit gestaan?
Met z'n Q2 tijd had hij 5e gestaan en normaal gesproken gaat er nog wel wat af in Q3quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:28 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
maar had ie dan verder vooruit gestaan?
Als Grosjean een P3 kan doen met die auto dan had Kimi op zeker voor pole kunnen gaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:24 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
kimi gaat morgen gewoon na een geweldige inhaalrace het podium halen![]()
Eens. Grindbakken moeten altijd blijven.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:23 schreef franklop het volgende:
australie houdt gelukkig wel vast aan de grindbakkenprachtig toch als 1 fout direct wordt afgestraft
Maar toen kwalificeerde hij zich niet op #3.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:30 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Lotus/Renault had vorig jaar natuurlijk ook een podium gehaald hier, dus nog niet te vroeg juichen,
Als die Grosjean een groot talent is gaat Raikkonen er niet meer aankomen. Het is toch een coureur in de categorie Massa en de F1 staat nou eenmaal niet stil, elk jaar vallen er een paar zwakken af en komen er een paar sterke bij, het veld is gewoon sneller dan het 10 jaar geleden was. Tegen de tijd dat Raikkonen het ritme weer heeft is Grosjean ook al gewend aan de F1.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:31 schreef Brennie het volgende:
[..]
Als Grosjean een P3 kan doen met die auto dan had Kimi op zeker voor pole kunnen gaan.
Soberzo was hij dan tweede geworden.
Maargoed, als die auto snel zat is voor P3 dan kan ie wel een mooie opmars door het veld gaan doen.
Het is gewoon goed gekeurd, daar gaan ze niks meer tegen beginnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:27 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Wellicht volgt er nog een protest tegen de achtervleugel van Mercedes vanuit lotus.
Nee das waar, 6e in 2011quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar toen kwalificeerde hij zich niet op #3.
Mooie uitspraak.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:35 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Brawn is blij dat hij teleurgesteld is met deze posities
Zou raar zijn als ze hem nu afkeuren idd, dan spreken ze zichzelf wel heel erg tegen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:36 schreef Dside het volgende:
[..]
Het is gewoon goed gekeurd, daar gaan ze niks meer tegen beginnen.
eressantquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:39 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Morgen in de voorbeschouwing beelden van Brundle die de 2010 Ferrari rijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |