Ik hoop dat dat wat belooft voor de race!quote:
Andere baan zoeken?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegenvallend van Raikkonen.
Ben benieuwd wat Massa nu gaat doen
Hebben ze afgelopen jaar ook niet gedaan de eerste racequote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:23 schreef Atreidez het volgende:
Laten we nog maar hopen dat de stewards niet zwichten voor de smeekbedes om toch mee te mogen doen.
De la Rosa zit nog soort van in de buurt van de 107% dus dat zou nog kunnen maar Karthikayan....quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:23 schreef Atreidez het volgende:
Laten we nog maar hopen dat de stewards niet zwichten voor de smeekbedes om toch mee te mogen doen.
Maar Raikonen was onverwacht.. Maarja, kan iig leuk worden tijdens de race
Er zat maar 2 tienden tussen beide.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:24 schreef Karstman het volgende:
[..]
De la Rosa zit nog soort van in de buurt van de 107% dus dat zou nog kunnen maar Karthikayan....
Ik had ook zo gehoopt dat de Iceman meer naar voren zou komenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:24 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Raikkonen stond op de hard(ere) band, niet handig
Ik denk dat hij daar volgend jaar zit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verder met denken dat hij in een HRT zit.
Alvast aan het solliciteren voor volgend jaar onder het motto:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verder met denken dat hij in een HRT zit.
quote:zie hoe constant ik ben in de achterste regionen![]()
Niet echt hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:24 schreef Karstman het volgende:
[..]
De la Rosa zit nog soort van in de buurt van de 107% dus dat zou nog kunnen maar Karthikayan....
Ah ik zie het, ik zat nog met die 1.45 in m'n hoofdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:25 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Er zat maar 2 tienden tussen beide.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |