Die ken ik nog van toen we in de schuldsanering zaten, waar we gelukkig alweer 2 jaar uit zijn!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:32 schreef dolfina-chica het volgende:
oeee er schiet me nog wat te binnen Ingrid!!!!
zodra alles rond is... : http://www.budgetsupport.nl/bsa40.htm hier inschrijven...
En ik ga nog wat voor je uitzoeken... we hebben hier in assen nog een stichting onder andere Robin Wood, dus dus komt klussen voor weinig tot geen geld bij mensen die het niet zelf kunnen of/en betalen.
Maar er zijn nog meer dingen, ik ga op onderzoek uit!!!!
Bij dit soort berichten krijg ik kriebels. Denk je echt dat anderen jouw kutzooi willen hebben? Een blauwbloemplafondlamp? Serieus?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb in ieder geval een blauw bloem plafondlamp (het is een glazen bol met een bloem er omheen) en een gele ikea maan wandlamp. Voor de rest moet ik nog even kijken. Wel pech dat ik net grootschalig heb opgeruimd en weggegooid. Zalnog ff neuzen of ik nog wat heb.
Mogen die anderen daar zelf over beslissen??quote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef Guus Muisarm het volgende:
Lol, even offtopic maar 4711 is wel een mooi usernummer
[..]
Bij dit soort berichten krijg ik kriebels. Denk je echt dat anderen jouw kutzooi willen hebben? Een blauwbloemplafondlamp? Serieus?
Uhm lieve schat, ik neem aan dat de kinderkamers ook lampen zullen moeten hebbenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Bij dit soort berichten krijg ik kriebels. Denk je echt dat anderen jouw kutzooi willen hebben? Een blauwbloemplafondlamp? Serieus?
ja he... je zou bijna denken... dat ik een oldbie benquote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef Guus Muisarm het volgende:
weet niet of je dat zo moet zien, maar goed, daar ging het niet over hequote:Bij dit soort berichten krijg ik kriebels. Denk je echt dat anderen jouw kutzooi willen hebben? Een blauwbloemplafondlamp? Serieus?
Ja, serieus. Want dat vinden meisjes leuk. Sommigen, en anderen niet. Maar goed, ik hoor het wel van Ingrid of ze wel of geen belangstelling heeft. Ik krijg kriebels van mensen die voor een ander beslissen of een aanbieding kutzooi is. Ik denk ook niet dat ze alle salontafels gaat nemen die aangeboden zijn bijvoorbeeld.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Prima dat je daar de kriebels van krijgt maar dan houd je dat maar gewoon voor je. We gaan hier geen goed bedoelde hulp afzeiken. En ik ken die lampen toevallig en die zijn echt leuk voor een kinderkamer.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
bijna heel mijn huis staat vol met krijgertjes, wat is daar raar aanquote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
En ik krijg de kriebels van jouw berichten. Tenzij je bij deze zelf aanbied om een mooie lamp te doneren i.p.v. deze "kutzooi"quote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef Guus Muisarm het volgende:
En in geval van nood geven ze ook prima licht in de plee....quote:Op zondag 18 maart 2012 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prima dat je daar de kriebels van krijgt maar dan houd je dat maar gewoon voor je. We gaan hier geen goed bedoelde hulp afzeiken. En ik ken die lampen toevallig en die zijn echt leuk voor een kinderkamer.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
En in geval van nood geven ze ook prima licht in de plee....
Mochten jullie een oplossing hebben om het een en ander vanuit tilburg naar Daar te krijgen, geef ff een gil! Ik heb dan waarschijnlijk wel het een en ander aan ( vooral jongens) speelgoed en eventueel een magnetron ( ff kijken of die het nog doet)quote:Op zondag 18 maart 2012 10:59 schreef flugeltje het volgende:
Ing, ik heb een hele mooie houten eettafel en salontafel voor je als je wilt. Die heb ik nog over van m'n kortdurende wijvenflatperiode. Zelfde stijl, dus ook passend. Ik kan ook nog even de kelder induiken voor de andere spullen die we 'dubbel' hebben van het samenwonen, een pannenset heb ik sowieso nog liggen, dekbedovertrekken heb ik veel te veel en ook wat decoratiespul moet zeker lukken. Nog even kijken hoe we het allemaal bij jou kunnen krijgen en ik kan nu nog even niet gaan snuffelen tijdens de laatste loodjes, maar Martijn is na de bevalling ook 4 weken vrij dus dan moeten we zeker een heel end kunnen komen...
edit: Tijn gaat ook kijken of hij een computertje voor je samen kan stellen van wat hij hier nog heeft staan.
Ik kom ook helpen!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:29 schreef dolfina-chica het volgende:
maar goed... Ingrid... lijstje maken!!! Als je wilt... en je hebt hulp nodig met lijstje maken.... kom ik je helpen! 2 zien meer dan 1
Sorry dat had ik niet gezien, ik heb het aangepast.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Bedankt liesje dat je het nuttige gedeelte van mijn post ook meteen weggehaald hebt.
ik voel een mini meet aankomenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik kom ook helpen!
Zit vaak genoeg in de buurt van Assen en ben in het bezit van een station wagen.
Ik zit ondertussen te bedenken wat ik voor je heb. Aangezien ik zelf een jaar geleden verhuisd ben, is het meeste al weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |