abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109217911
Lampen is idd ook nodig!

Pff, mijn hoofd loopt om nu! ik voel me al schuldig dat ik het in werking heb gezet zeg maar.
  Boks-Chick zaterdag 17 maart 2012 @ 23:38:36 #52
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_109217988
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 23:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lampen is idd ook nodig!

Pff, mijn hoofd loopt om nu! ik voel me al schuldig dat ik het in werking heb gezet zeg maar.
Niet doen, je schuldig voelen :*

Ga even een goed nachtje slapen, en morgen op je gemak bij een goede bak koffie eens een lijst maken met spullen die je nodig hebt, zoals papabear al zei. Zo mogelijk samen met iemand die lijst maken.
Dan kan hier gericht gekeken en gezocht worden voor je en zaken afgestreept worden c.q. vervoersafspraken gemaakt worden :).
lolwut
pi_109218024
http://www.budgetsupport.nl/bsa40.htm
Misschien heb je hier ook nog wat aan.
Persoonlijk vind ik deze winkel een goed initiatief.
pi_109218033
Schuldig? Niet doen.
pi_109218097
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 23:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lampen is idd ook nodig!

2 hanglampen heb ik staan en 1 tafellamp ik zag ook nog 1 goed schilderij staan modern trouwens, Alleen ik woon in Limburg helaas dus dat moet dan even opgepakt worden met het vervoerstopic.

En ik heb nog een rieten stoel staan die wel leuk is en een simpele radio..
  Moderator zaterdag 17 maart 2012 @ 23:42:41 #56
249559 crew  Lavenderr
pi_109218120
Heb een (kleine) tv. Een vloerkleed (blauw).
Ook een Senseo (nieuw).

Een paar rieten stoeltjes met kussentjes.

Ik hoor het wel.
pi_109218303
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 23:39 schreef Laysa het volgende:
http://www.budgetsupport.nl/bsa40.htm
Misschien heb je hier ook nog wat aan.
Persoonlijk vind ik deze winkel een goed initiatief.
Die ken ik wel! Goed en betrouwbaar!

Nu ga ik weer piekeren over dit stukje `u kunt aantonen dat de huidige woning niet aan u is toegewezen of u kunt aantonen dat u onvoldoende financiėle draagkracht heeft om in de woning te blijven wonen met uw kinderen`
Heb maar gemaild alvast hoe ik dat aan kan tonen. Hebben ze niks over gezegd toen ik er gisteren was. Ik wil hier liever niet blijven wonen, de buurt is niet zo leuk en de kinderen hebben amper vriendjes.
En het zou betekenen dat djeez hier langer moet blijven wonen omdat hij geen urgentie krijgt.

Ik ga maar eens slapen, tis al weer veel te laat.
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2012 @ 23:52:22 #58
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_109218432
GELD

• Bijzondere bijstand geldt ook voor de eigen bijdrage rechtsbijstand (!) vraag daarna bij het juridisch loket indien je verder kosten moet maken hoe je die vergoed of voorgeschoten kan krijgen.

• Kinderbijslag.

• Kwijtschelding gemeentelijke belastingen aanvragen.

• Zorg/huurtoeslag.

• Meedoenpremie schoolgaande kinderen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• PC-project.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Jeugdvakantieweken.
SPOILER
• Jeugdsportfonds Drenthe
SPOILER
Hoe je dat moet regelen of waar je dat moet aanvragen:
Sociale stadsgids
  zaterdag 17 maart 2012 @ 23:57:20 #59
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_109218595
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 23:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
GELD

• Bijzondere bijstand geldt ook voor de eigen bijdrage rechtsbijstand (!) vraag daarna bij het juridisch loket indien je verder kosten moet maken hoe je die vergoed of voorgeschoten kan krijgen.

• Kinderbijslag.

• Kwijtschelding gemeentelijke belastingen aanvragen.

• Zorg/huurtoeslag.

• Meedoenpremie schoolgaande kinderen.
SPOILER
• PC-project.
SPOILER
• Jeugdvakantieweken.
SPOILER
• Jeugdsportfonds Drenthe
SPOILER
Hoe je dat moet regelen of waar je dat moet aanvragen:
Sociale stadsgids
Goed werk Kardinaal. ^O^
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_109218611
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 23:48 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Die ken ik wel! Goed en betrouwbaar!

Nu ga ik weer piekeren over dit stukje `u kunt aantonen dat de huidige woning niet aan u is toegewezen of u kunt aantonen dat u onvoldoende financiėle draagkracht heeft om in de woning te blijven wonen met uw kinderen`
Heb maar gemaild alvast hoe ik dat aan kan tonen. Hebben ze niks over gezegd toen ik er gisteren was. Ik wil hier liever niet blijven wonen, de buurt is niet zo leuk en de kinderen hebben amper vriendjes.
En het zou betekenen dat djeez hier langer moet blijven wonen omdat hij geen urgentie krijgt.

Ik ga maar eens slapen, tis al weer veel te laat.
Ik heb er zelf niet veel verstand van, maar dat stukje waarover je inzit, moet je dat niet lezen als "je kunt urgentie krijgen in 2 situaties, de eerste is, de woning wordt voor de ex partner, de tweede is, de woning wordt voor jou, maar je hebt geen financiele middelen daarvoor". Zaak dan om aan te tonen dat djeez de woning krijgt lijkt me
  Boks-Chick zaterdag 17 maart 2012 @ 23:58:30 #61
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_109218637
Kardinaal O+
lolwut
  zondag 18 maart 2012 @ 00:23:59 #62
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_109219413
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 23:57 schreef frederik het volgende:

[..]

Ik heb er zelf niet veel verstand van, maar dat stukje waarover je inzit, moet je dat niet lezen als "je kunt urgentie krijgen in 2 situaties, de eerste is, de woning wordt voor de ex partner, de tweede is, de woning wordt voor jou, maar je hebt geen financiele middelen daarvoor". Zaak dan om aan te tonen dat djeez de woning krijgt lijkt me
Als ik goed zit (vriendin van mij heeft in deze situatie gezeten) moet Ingrid via de rechter aanspraak maken op de woning, als blijkt dat ze deze niet kan betalen wordt hij automatisch aan Djeez toegewezen en heeft Ingrid zwart op wit dat ze geen financiele draagkracht heeft. Het ligt dus aan het inkomen van Ingrid en aan de hoogte van de huur of ze de woning krijgt toegewezen en of ze urguntie krijgt.

Maar zoiets kan een advocaat ook allemaal in werking stellen, dus het lijkt mij het handigst om die als eerste te regelen!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 18 maart 2012 @ 08:47:15 #63
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_109224242
Ingrid, mijn hart gaat naar jou en de kinderen uit :*
Ik wacht op je lijstje en dan ga ik zoeken naar wat ik in huis heb. Misschien kan ik het aan Frederik meegeven volgende maand. Hopelijk heb jij dan ook al veel meer duidelijkheid over de toekomst.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_109224298
Kardinaal :*
Een aantal dingen had ik zelf al gevonden, maar nog niet alles.
Als ik bijzondere bijstand wel kan krijgen, zou dat mooi zijn! Het is wel lekker makkelijk van de gemeente om te zeggen dat Djeez het dan maar moet betalen.
Hij moet dan ook een advocaat betalen + ik weet natuurlijk hoeveel geld er is en komend en volgend loon is er amper iets over vanwege diverse rekeningen.
  zondag 18 maart 2012 @ 08:58:01 #65
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_109224336
pfoeh ingrid, het is dus echt zover (je liet al een paar keer iets doorschemeren). veel sterkte, ik denk dat zo'n lijstje inderdaad eenheel goed idee is. dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
in de haak.
pi_109224394
Wij hebben hier nog wat spullen op zolder staan, daar zit misschien nog wel wat voor je tussen. Laat maar weten, wij wonen ook in Assen..
pi_109224702
Ingrid, ik heb hier nog wel een kleed liggen, een salontafel (ikea met glasplaat), 2 lage kasten (audiomeubels maar hier gebruikt als opbergers) en een grote lijst voor aan de muur. Misschien heb ik ook nog wel een tweepersoonsdekbed (dan uiteraard met overtrekken) voor jouw bed. Maar dan moet ik even goed kijken.
Als je wilt kan ik je foto's mailen, want het staat ook op marktplaats. Maar ik maak jou er liever blij mee.
Ik woon wel in omgeving Rotterdam, dus qua vervoer moeten we even kijken.
Laat maar even weten of je foto's wil!
pi_109225210
Ingrid, ik heb helaas niet veel om te geven, (heb laatst mijn halve inboedel weggedaan, gratis! Wat baal ik daar nu van!) maar kleine dingen als tafellampen, een serviesset, ovenschalen, decoratieve spulletjes etc. heb ik wel. Daarnaast wil ik zeggen dat je als alleenstaande mama enórm veel recht op hulp hebt! Ik zit nu ook nog in de bijstand en dat is goed te doen, het is niet zo dramatisch als men denkt. Wel moet je gaan solliciteren.

Ik heb ook en 1 persoons donsdekbed met een knalroze overtrek en kussensloop.
Leuk voor Kim?

Tegen de tijd dat je een lijst hebt, en er uitzicht is op vastigheid dan kijk ik wel waar ik je mee kan helpen!
pi_109225306
Wij gaan over 3 maanden verhuizen en zullen best wat spul 'achterlaten'. Als je tegen die tijd nog spullen nodig hebt tenminste. We hebben oa een eetkamertafel, zitkamerstoelen, een boekenkast van Ikea (al is die al wel een keer uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet, dus weet niet of dat goed zal gaan) en vast nog wel meer wat ik nu niet kan bedenken.
Sowieso hebben we een grote tv over die je nu al kunt ophalen, tis geen flatscreen, maar wel een goeie waar je nog jaren plezier van kunt hebben. :).
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_109225318
ik hou hem even in de gaten....
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_109225424
Wat rot Ingrid :( ik zal ook eens voor je kijken wat ik voor je heb liggen!
  zondag 18 maart 2012 @ 10:48:21 #72
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_109225473
Wat een heerlijk en warm gevoel dat er zoveel mensen zoveel spullen hebben! O+ Dit te lezen voelt weer als kerstmis! O+

Ingrid: :*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Admin zondag 18 maart 2012 @ 10:54:02 #73
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_109225559
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 10:48 schreef Ireth het volgende:
Wat een heerlijk en warm gevoel dat er zoveel mensen zoveel spullen hebben! O+ Dit te lezen voelt weer als kerstmis! O+

Ingrid: :*
Ja hč :) We krijgen dit heus wel weer goed hoor ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 18 maart 2012 @ 10:59:47 #74
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109225662
Ing, ik heb een hele mooie houten eettafel en salontafel voor je als je wilt. Die heb ik nog over van m'n kortdurende wijvenflatperiode. Zelfde stijl, dus ook passend. Ik kan ook nog even de kelder induiken voor de andere spullen die we 'dubbel' hebben van het samenwonen, een pannenset heb ik sowieso nog liggen, dekbedovertrekken heb ik veel te veel en ook wat decoratiespul moet zeker lukken. Nog even kijken hoe we het allemaal bij jou kunnen krijgen en ik kan nu nog even niet gaan snuffelen tijdens de laatste loodjes, maar Martijn is na de bevalling ook 4 weken vrij dus dan moeten we zeker een heel end kunnen komen...

edit: Tijn gaat ook kijken of hij een computertje voor je samen kan stellen van wat hij hier nog heeft staan.

[ Bericht 8% gewijzigd door flugeltje op 18-03-2012 11:05:56 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 18 maart 2012 @ 11:01:20 #75
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_109225688
Ingrid Ik Heb misschien e.e.a. Tegen de tijd dat we overzee's gaan in juli..
:*
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')