WHUT?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik had er net een vast, maar toen was ik irritant
Ohh, dat zei ik nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik had er net een vast, maar toen was ik irritant
Ow, dan begreep ik het verkeerdquote:
?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:40 schreef Karzai het volgende:
Godvergeten kNKEWRZOOI HIER KLaggak noemen ze dit stelltejest flikkers zol je bedoelen
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef dagdag het volgende:
als je die dan koopt dan kun je hem inruilen maar benzine
maar had dus gevraagt bij dealer en die zeiden dat hij daar levering
dus wachten en uiteindelijk kwam rijden bij huis en betaal
want werken verdien geld uitgeven
als goed aankoop
maar die gingen rijden en toen wiel kat
was bij snelweg zwolle en ging vragen bij tankstation voor die krik
band verwisseld en toen rijden weer probleem
toen had allemaal gehad en toen ruilen en zeggen dankewn
mirre is toch dood?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:50 schreef dagdag het volgende:
waar is miver en mirre enzo eigenlijk
en jordeeeeh
Oquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:54 schreef dagdag het volgende:
mha het was toen coma, maar heb tijdje opgesloten gezeten zoals je misschien gelezen had
Iedereen is een beetje vies van binnen, dagdag.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:56 schreef dagdag het volgende:
ja nogal lang verhaal, voel mezelf ook vies
dank voor de steun, 310 dagdagpuntenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje vies van binnen, dagdag.
Ha, heb ik die toch weer mooi in the pocket.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:59 schreef dagdag het volgende:
[..]
dank voor de steun, 310 dagdagpunten
hoezo opgesloten¿quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:54 schreef dagdag het volgende:
mha het was toen coma, maar heb tijdje opgesloten gezeten zoals je misschien gelezen had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:24 schreef n8n het volgende:
Huisgenoot zit met zijn macbook op schoot die is aangesloten op zijn beamer te internettenwajoooooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:24 schreef n8n het volgende:
Huisgenoot zit met zijn macbook op schoot die is aangesloten op zijn beamer te internettenbeemer benz it bentleySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The schemin dont affect megraag verwijderen
Zo vroeg? Je ritme wat doe je.quote:Op zondag 18 maart 2012 04:58 schreef Chai het volgende:
Extra vroeg opgestaan om in alle rust een fijne ochtendwandeling te maken
en het ruikt hier facking erg naar citroen wtf. : ')
4ebe heeft de rooie vlag buiten hangenquote:
IEWWHquote:Op zondag 18 maart 2012 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, dan heb ik juist geen zin in chocolade.
kater ?quote:
wel chimeisjes gehusseld in de club gisteravond ?quote:
durf je dat welquote:
je was toch levenslang geband ofzoquote:
dat was toch al lang bekend ?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:30 schreef Yv. het volgende:
[..]
Jaa. In Antwerpen. Nu blijkt dat ze ook naar Arnhem komen.
Antwerpen was eerder bekend.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:31 schreef gers het volgende:
[..]
dat was toch al lang bekend ?
Gelderdom toch ?
owokequote:
Amper.quote:
Komt vaker voor dan je denkt.quote:
Ik wil ook, heb tickets gemistquote:Op zondag 18 maart 2012 17:30 schreef Yv. het volgende:
[..]
Jaa. In Antwerpen. Nu blijkt dat ze ook naar Arnhem komen.
Alleen op zondag?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:17 schreef Salatrel het volgende:
hier heb je op zondag alleen last van ouders die hun kinderen niet op kunnen voeden
Is gucci.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:37 schreef fyah het volgende:
Als je nog tickets weet, kleine holleratme zou ik op prijs stellen
ik sta op 1 natuurlijk de enige die trouw is gebleven aan de sc what upquote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef dagdag het volgende:
ben druk bezig met klb maffia kaste versie 3.
scers staan in 1,quote:Op zondag 18 maart 2012 22:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik sta op 1 natuurlijk de enige die trouw is gebleven aan de sc what up
studeren! Kneiter vet is het hier. Ik was gister echt zwaar aan de lijp. Ik had me voorgenomen niet alleen naar huis te gaan omdat hier de laatste maanden studenten zijn ontvoerd. Maar ik zat alleen op een bankje rond 5 te hallucineren als een bezetene. Echt what thé fuckquote:Op zondag 18 maart 2012 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nvm.
Frankrijk, nigga whut why?
toen de ONZ SC erbij kwamquote:Op zondag 18 maart 2012 22:57 schreef dagdag het volgende:
de sc is minder geworden, vroeger zaten we naar dansende cam oma's te kijken
namen we tinychat over
en waren we aan het vechten voor onze strijd de klb sc
*krijgt traantjes in zijn ogen*,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |