Dat kan je weghalenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van buiten ook, alleen dat schaamhaar!
Naar elkaars piemols?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de dames met rust laten en ons eigen onderzoek starten dan
Nee, die vrouw!quote:
Bij het laatste hoertje mocht ik een half jaar gratis.quote:
vind je het een geil idee? ik met een andere piemol?quote:
Ik lach wel danquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij het laatste hoertje mocht ik een half jaar gratis.
Niet lachen Dqod.
KNGGGGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRTTTquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet lachen Dqod.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
KNGGGGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRTTT
[ afbeelding ]
JAquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
vind je het een geil idee? ik met een andere piemol?
hee, dat is asrael!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
KNGGGGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRTTT
[ afbeelding ]
Ja doe dat dan ook niet zo vertellenquote:
quote:
waar ging het mis?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet lachen Dqod.
quote:
Dat ze me vergeten was te vertellen wat voor "werk" ze als bijbaantje hadquote:
mhmquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ze me vergeten was te vertellen wat voor "werk" ze als bijbaantje had
Toilletjuffrouw?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ze me vergeten was te vertellen wat voor "werk" ze als bijbaantje had
Was wel ok, ik zou m als ik geen kinderen had gehad nooit alleen gekeken hebben trouwensquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja doe dat dan ook niet zo vertellengodsamme
![]()
[..]Smurfjons.. Die moet ik nog kijken, goed dat je t zegt trouwens
Neequote:
Je lult!quote:
Nope.quote:
Ik tel mijn kat als kind, dus ik ga t toch maar proberenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Was wel ok, ik zou m als ik geen kinderen had gehad nooit alleen gekeken hebben trouwens
Je had een vriendin die hoer bleek te zijn, waar je een half jaar geen seks mee had?quote:
Ik wist het niet, en jawelquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je had een vriendin die hoer bleek te zijn, waar je een half jaar geen seks mee had?
Pricelessquote:
Ja wel goedquote:
Paar maanden, daarna nog geprobeerd er wat van te maken, maar ja...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voor je erachter kwam dan?
O, hij was best leuk hoor, alleen zou ik er niet aan begonnen zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik tel mijn kat als kind, dus ik ga t toch maar proberen
Ik kan me op zich ook wel voorstellen dat het even duurt voor je zoiets zegt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja wel goed
[..]
Paar maanden, daarna nog geprobeerd er wat van te maken, maar ja...
hmm mja miss zet ik m zo nog op.. en dan maar hopen dat ik niet halverwege ompleurquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, hij was best leuk hoor, alleen zou ik er niet aan begonnen zijn
Hoe heb je d'r leren kennen en kwam je erachter?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja wel goed
[..]
Paar maanden, daarna nog geprobeerd er wat van te maken, maar ja...
Nja mijn wereldje stortte ook wel een beetje in op dat moment.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan me op zich ook wel voorstellen dat het even duurt voor je zoiets zegt.
Wel raar om daarachter te komen lijkt me.
Ze was stagiaire op het werk, daar heb ik d'r leren kennen. En nee, ze heeft het zelf verteld, dat wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe heb je d'r leren kennen en kwam je erachter?
ging je zelf op stap en wilde je naar de hoeren, waar je haar tegenkwam?
quote:
Ik zou er een boek over schrijven!quote:
Ja, dan schrik je wel. Moet je heel je beeld bijstellen enzo.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja mijn wereldje stortte ook wel een beetje in op dat moment.
[..]
Ze was stagiaire op het werk, daar heb ik d'r leren kennen. En nee, ze heeft het zelf verteld, dat wel.
Doe ik misschien ook wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou er een boek over schrijven!
Slaap lekker Bobby!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:00 schreef BobbyB het volgende:
he dagdag!
[..]
Doe ik misschien ook wel.Maar niet nu, want nu ga ik echt slapen.
Welterusten
Toch maar wel?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:00 schreef BobbyB het volgende:
he dagdag!
[..]
Welterusten
Dank uquote:
Slaap lekker lieverdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toch maar wel?![]()
Welterusten Bobbeh, fijn dromen![]()
trustequote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:00 schreef BobbyB het volgende:
he dagdag!
[..]
Welterusten
Was het maar K......... TTquote:
Ik had er net een vast, maar toen was ik irritantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |