Je upload toch geen foto van 5 jaar terug, lievurd?quote:
Wat is er dan gebeurd tussen dat je 18 was en nu, dat je hebt gedacht:quote:
Omdat ze het mooi vond?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurd tussen dat je 18 was en nu, dat je hebt gedacht:
Laat ik eens lekker groen haar nemen, daar is altijd een reden voor...
perfect omschreven.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:47 schreef GSbrder het volgende:
Ik denk dat mensen je snel te extreem vinden, TS.
Een groenharige negerin met kekke shades en een aparte kledingstijl is voor de meeste jongens nogal.. out-of-the-box.
Thanks.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
perfect omschreven.
Ik mag jouw manier van FOK!ken wel
Het is gewoon té, groen haar in combinatie met een bruine huid.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:49 schreef strawberry_hill het volgende:
out of the box ?
hmm wat heeft dat te maken met mijn huidskleur?
De combinatie getint + groen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:49 schreef strawberry_hill het volgende:
out of the box ?
Het contrast is vrij groot, en dat schrikt sommige jongens af, omdat ze niet willen dat andere denken dat ze op 'aparte' types vallen(om het even grof te zeggen)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:49 schreef strawberry_hill het volgende:
out of the box ?
Het niet om niet mogen, het is gewoon dermate "uitgesproken" dat het een hoop mensen afschrikt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:51 schreef strawberry_hill het volgende:
te ?
ok ik snap het nog steeds niet
dus omdat ik donker ben mag ik geen gekleurd haar
hahahahaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:52 schreef Doodloper het volgende:
idd, donkere mensen donker haar, that's the deal...
Misschien kan diegene TS ook meteen in haar ootje nemen, is haar probleem ook meteen opgelost.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
volgens mij neemt iemand ons in het ootje
TS, blijf lekker eigenwijsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:49 schreef strawberry_hill het volgende:
out of the box ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |