Een andere normale kleur is voldoende. Kaal is ook weer zo raar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:38 schreef strawberry_hill het volgende:
1 tip waar ik wat aan heb als in waar ontmoet ik ze wat vinden mannen leuk etc ik wil mijn haar gewoon niet kwijt
Ik wou een uitzondering maken maar nee ik pasquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:37 schreef strawberry_hill het volgende:
kinderen pas als ik midden 30 eind 30 ben nja dat weet ik niet iig niet voor mijn 30e
Och, de eisen zijn niet zo hoogquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar meestal zijn ze niet wie je denkt dat ze zijn :p
Whoopi?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:42 schreef strawberry_hill het volgende:
oh een FOKKER ZEI DAT jullie me zouden uitlachen.. okay heel kort dan [ afbeelding ]
ik ben de donkere
Donker en groen haar. Apart...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:42 schreef strawberry_hill het volgende:
oh een FOKKER ZEI DAT jullie me zouden uitlachen.. okay heel kort dan [ afbeelding ]
ik ben de donkere
Dat valt toch mee?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:42 schreef strawberry_hill het volgende:
ik ben de donkere
Tsja met groen haar zou ik ook niet op je vallen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:42 schreef strawberry_hill het volgende:
ik ben de donkere
Je upload toch geen foto van 5 jaar terug, lievurd?quote:
Wat is er dan gebeurd tussen dat je 18 was en nu, dat je hebt gedacht:quote:
Omdat ze het mooi vond?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurd tussen dat je 18 was en nu, dat je hebt gedacht:
Laat ik eens lekker groen haar nemen, daar is altijd een reden voor...
perfect omschreven.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:47 schreef GSbrder het volgende:
Ik denk dat mensen je snel te extreem vinden, TS.
Een groenharige negerin met kekke shades en een aparte kledingstijl is voor de meeste jongens nogal.. out-of-the-box.
Thanks.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
perfect omschreven.
Ik mag jouw manier van FOK!ken wel
Het is gewoon té, groen haar in combinatie met een bruine huid.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:49 schreef strawberry_hill het volgende:
out of the box ?
hmm wat heeft dat te maken met mijn huidskleur?
De combinatie getint + groen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:49 schreef strawberry_hill het volgende:
out of the box ?
hmm wat heeft dat te maken met mijn huidskleur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |