die ja, zag het ook bij DWDDquote:
daar was je net op tijd...ik drukte op verzenden en toen was ie vol....quote:
mooi nummerquote:
vergeet jelmer niet!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:57 schreef Qunix het volgende:
Fred en Hugo... Alleen maar gelach wordt dat
maar je hebt het overleefd? of stuurde jij niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
GOdsamme ik schiet me net in de auto in een lachstuip om die vent. Vreselijk
Ik had em echt NET geparkeerd. Had anders wel eens een noodstop kunnen wordenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar je hebt het overleefd? of stuurde jij niet?
en wat heb je ervan geleerd? nooit Stenders in de auto luisteren!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik had em echt NET geparkeerd. Had anders wel eens een noodstop kunnen worden
Jaa doe ik ook, ik vind de Jojanneke 'Goedemiddag Vrijdagmiddag, goedemiddag vrimibo' echt heerlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:13 schreef CindieY het volgende:
Zijn er eigenlijk meer mensen die jingles mee zingen?Ik betrap mezelf er de hele dag al op.
sommige wel ja....of iig meeneurieën ofzoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:13 schreef CindieY het volgende:
Zijn er eigenlijk meer mensen die jingles mee zingen?Ik betrap mezelf er de hele dag al op.
ik heb er nog niets van gezien of gehoord. terwijl ze gisteren hier in de stad stonden...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:15 schreef Qunix het volgende:
Wat vinden jullie van 538 meuk? Slechte kopie?
Paar keer blijven hangen tijdens 't zappen op de tv. Kweenie, ik kan niet lang luisteren naar die dj's, maar ik vind het een mooi idee. Ik ben alleen benieuwd hoeveel er blijft hangen aan de strijkstok... Tis toch een commerciële zender hè.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:15 schreef Qunix het volgende:
Wat vinden jullie van 538 meuk? Slechte kopie?
Dat kan toch niet Timurrrrquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en wat heb je ervan geleerd? nooit Stenders in de auto luisteren!
alleen bij ekdom, vooral holy moly gaat in volle borstquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:13 schreef CindieY het volgende:
like dohquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
dit had idd de MH moeten zien, of iig een soortgelijke plaat. iets relatief onbekends.
De DJ's kan ik ook niet uitstaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Paar keer blijven hangen tijdens 't zappen op de tv. Kweenie, ik kan niet lang luisteren naar die dj's, maar ik vind het een mooi idee. Ik ben alleen benieuwd hoeveel er blijft hangen aan de strijkstok... Tis toch een commerciële zender hè.
Oh, wat ik me ook nog bedacht: ik vind het echt heel erg tof dat ze dus het hele land door gaan. Maar ja, die DJ's hè...quote:
Ja leuke actie zo overal langs, betrek je wel het hele land goed mee. Maar ik luister er ook niet naar hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, wat ik me ook nog bedacht: ik vind het echt heel erg tof dat ze dus het hele land door gaan. Maar ja, die DJ's hè...
hij is er tochtwitter:Robstenders twitterde op vrijdag 16-03-2012 om 23:23:53Hierna @EDstruijlaart live op 3FM! reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
hij is er tochtwitter:Robstenders twitterde op vrijdag 16-03-2012 om 23:23:53Hierna @EDstruijlaart live op 3FM! reageer retweet
![]()
heb je ff een douchekopmomentjequote:
M'n cola, verdoriequote:
quote:
CindieY legt het wel ff uitquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n cola, verdorieDoet me altijd weer denken aan een gast (toen 15 ofzo) die dacht dat er vrouwen waren die die douchekop er in schoven zeg maar
![]()
dat is niet zo?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n cola, verdorieDoet me altijd weer denken aan een gast (toen 15 ofzo) die dacht dat er vrouwen waren die die douchekop er in schoven zeg maar
![]()
ik wil helemaal nergens een douchekop insteken!quote:
Gouweleeuwquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
Het is nog steeds een mooi bedrag, maar 538 voor War Child heeft 875.808 Euro opgehaald
Ze moeten de aanpak van die actie wellicht maar eens onder de loep liggen... Bijvoorbeeld door op 1 locatie te blijven en 3 van de DJ's een dag of 5-6 radio laten makenMisschien zonder eten?
klinkt me bekend in de oren....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
Het is nog steeds een mooi bedrag, maar 538 voor War Child heeft 875.808 Euro opgehaald
Ze moeten de aanpak van die actie wellicht maar eens onder de loep liggen... Bijvoorbeeld door op 1 locatie te blijven en 3 van de DJ's een dag of 5-6 radio laten makenMisschien zonder eten?
Volgende stop: Raffishquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
Girls Aloud-Sound of the Underground toch? lekker liedje....
als dat gebeurd ga ik hier naakt door de kamer dansen! (nee, ik heb geen webcam)quote:
Dan pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als dat gebeurd ga ik hier naakt door de kamer dansen! (nee, ik heb geen webcam)
jij mag live komen kijkenquote:
jij zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel raar opkijken. zo maar ff smsen voor de weekendopenerquote:
Muesli? Dan wed ik 2 havermout dat 't niet gaat gebeurenquote:
Jij kent dat spelquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Muesli? Dan wed ik 2 havermout dat 't niet gaat gebeuren
welk spel??quote:
quote:
Minthy heeft haar eigen spel bedacht in haar eigen wereld geloof ik...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |