ctrl-0 is 100% view, met ctrl-+ stapjes groter makenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:46 schreef superkokje het volgende:
Waarom is FOK in IE twee keer zo klein als in FF en chrome
kan ook rechts onderin. Wist niet dat ik dat in FF en Chrome al gedaan hadquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ctrl-0 is 100% view, met ctrl-+ stapjes groter maken
Oh, ik heb standaard zo min mogelijk balkjes in mijn scherm staan. Maar was voor mij ook weer even schrikken toen ik de meuk op de nieuwe laptop gezet hadquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan ook rechts onderin. Wist niet dat ik dat in FF en Chrome al gedaan had![]()
ctr scrollen werkt ook
Broertjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Tis hier niet echt druk
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Tis hier niet echt druk
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
Broertjewees welkom
![]()
[quote]Op vrijdag 16 maart 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Broertje
![]()
't is hier zelden druk. Is een echte rustige oude lullen SC geworden
Héquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Broertje
![]()
't is hier zelden druk. Is een echte rustige oude lullen SC geworden
quote:
Ik doe er nog wel meer dan een denk ikquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
Héik ben niet oud, spreek voor jezelf
Wat bier?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe er nog wel meer dan een denk ik
Peukiequote:
Is slecht voor jequote:
Gelijk heeft zequote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]mag niet drinken van mijn moeder
muisje gaat voor de zware vannellequote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Is slecht voor je
wat voor peuk?
Weet ik, daarom ga ik morgen ook op BodyWorlds kijken naar rokerslongenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Is slecht voor je
wat voor peuk?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
muisje gaat voor de zware vannelle
moet een beetje aan mijn gezondheid denkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]is beter dan die menthol light sigaretten van jou
Stoppen met roken danquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet een beetje aan mijn gezondheid denken
quote:
Trustequote:
studio sportquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kokje en Muis wat luisteren jullie nu voor muziek ?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten kokje, slaap
![]()
en wel proberen morgen foto's te maken hè
Heul niet alleenquote:
Heb je spotify ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kokje en Muis wat luisteren je nu voor muziek ?
de vraag was , NUquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heul niet alleen
Ik heb je soullijstjes wel ontdekt hoor
Umh volgens mij heb ik wel een account maar gebruik het nietquote:
bedwetertje, je hebt weer gelijk, en nu je bed inquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bedwetertje, je hebt weer gelijk, en nu je bed in
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Umh volgens mij heb ik wel een account maar gebruik het niet
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]had ik je het linkje kunnen geven naar de memory lane
Moment even spotify downloadenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]had ik je het linkje kunnen geven naar de memory lane
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Moment even spotify downloaden
wat was mn wachtwoord ook alweerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]http://open.spotify.com/u(...)UfzXokwrBBz51i3w5xiN
Rock'n'Roll suicidequote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wat was mn wachtwoord ook alweer
Neequote:
ch-ch-ch-changesquote:
Ik ga hem beluisterenquote:
Is lijstje van kokje en mijquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ga hem beluisteren
De meeste nr's die ik zie ken ikquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
De meeste nr's die ik zie ken ik
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
it's the final countdown
Ja, dat heb je met spotify free. Daarom heb ik ook daar heel snel een abo genomen. En nu gratis bij mijn kpn-bundel spotify premiumquote:
\ik dacht echt even WTFquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat heb je met spotify free. Daarom heb ik ook daar heel snel een abo genomen. En nu gratis bij mijn kpn-bundel spotify premium
In het begin was het om de 5 nummers reclame. Maar later was het ook zo dat je met spotify free nog maar 20 uur per maand mocht luisteren en een nummer geloof ik maximaal 5 keer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
\ik dacht echt even WTF
Das niet langquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In het begin was het om de 5 nummers reclame. Maar later was het ook zo dat je met spotify free nog maar 20 uur per maand mocht luisteren en een nummer geloof ik maximaal 5 keer.
Precies, daarom heb ik toen een abo genomen. Luister iedere dag via spotify .quote:
Dank jequote:
Veel plezier ermeequote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga![]()
morgen de lijst verder luisteren
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
* the-brother-of-uzunumaki loopt RLS SC binnen
Lompehork, Lompevrouw, Cobra4, Rezania en Eskaquote:
MMquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Broertje
![]()
sorry, ben vandaag een beetje aan de late kant. mini-meetje
Wat ga je vreten ?quote:
Nooit van gehoord? Was het een Startrek meet?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lompehork, Lompevrouw, Cobra4, Rezania en Eska
Eerst een bakkie koffie, dan een eitje bakkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wat ga je vreten ?
Doe mij ook maar een bakkiequote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerst een bakkie koffie, dan een eitje bakken
Lompehork kent jou welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nooit van gehoord? Was het een Startrek meet?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een bakkie
Dankjequote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vindt ie mij ook een kut-user?
O, bietje dode mensen bekeken?
Ja, de WIC dat waren nog eens tijden meisje! Toen was DK nog een priestertje en zat ik op de grote vaart!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]helaas, we hadden het vanavond nog over dat topic. Door je WIC opmerking val je volgens mij bij hem niet in de kut-user categorie
![]()
en er waren een hele boel
Dat bedoel ik, iedereen maar ouwehoeren over de VOC en JP Coen, terwijl de WIC gewoon geld verdiende met mensenhandel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, de WIC dat waren nog eens tijden meisje! Toen was DK nog een priestertje en zat ik op de grote vaart!
Dus het was een doodse bedoening daar?
Die baby werd net tot een kunstwerk omgedoopt?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, iedereen maar ouwehoeren over de VOC en JP Coen, terwijl de WIC gewoon geld verdiende met mensenhandel.
Ja het was een doodse bedoening daar, met uitzondering van die krijsende baby
Neu, was het maar waarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die baby werd net tot een kunstwerk omgedoopt?
DAT DENK JE HOOGUIT MAAR DAT ZEG JE NIET HARD OP, FLAPUIT!quote:
Ik zei het ook niet, ik typte hetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
DAT DENK JE HOOGUIT MAAR DAT ZEG JE NIET HARD OP, FLAPUIT!
Notes krijg ik toch wel zelfs zonder dat ik iets zegquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat is maar goed ook anders had ik je een note gegeven!
Ik heb er tweequote:
quote:
Hipquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Drassss
![]()
![]()
gaat weer losgaan morgen
Niet veel gemist verder, kleintje in Dexter, MI
Ja, ja, ik voel mij reddeloos verloren daar zonder Kahaarin en jouquote:
Merk hetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ja, ik voel mij reddeloos verloren daar zonder Kahaarin en jou
quote:
Neequote:
Zonde! Mhaw, is allemaal niet nodigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Needat had ik ook al gezien, anders had jij namelijk ook een tagje gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |