Is dat een systeem dat continu afzuigt? Anders kan er misschien rioollucht uit de ventilatieopening komen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:26 schreef jpajs het volgende:
Zit er aan te denken om de riool ontluchting aan te sluiten op de pvc 110 boven de afzuiging van de badkamer. Met een 110 50 110 45 gr. Zo eentje maar dan op de kop. Scheelt weer een pijpje op het dak.
quote:Zit er aan te denken om de riool ontluchting aan te sluiten op de pvc 110 boven de afzuiging van de badkamer. Met een 110 50 110 45 gr. Zo eentje maar dan op de kop. Scheelt weer een pijpje op het dak.
Dat is een goede. Even snel rondgekeken en volgens mij gaat een Nedeco vlinderklep de oplossing geven.quote:Op zondag 26 augustus 2012 08:29 schreef blomke het volgende:
[..]
Is dat een systeem dat continu afzuigt? Anders kan er misschien rioollucht uit de ventilatieopening komen.
Inderdaad 18 mm wbp Okumé plaat. Dus stevig genoeg en ook goed op te tegelen. Zit trouwens ook nog voorstrijk tussen.quote:Ga je rechtstreeks op de multiplex tegelen van je toilet?
Zo ja, dan moet je wel een watervast verlijmde hebben anders loop je kans dat je doorbloeding krijgt in je voegen.
Ugoot wordt niet gebruikt. Was alleen als mal bedoeld om de tegels tegen aan te zetten. Glas komt gekit tussen de tegels te staan omdat de afmetingen van een standaard douchewand te groot zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 06:39 schreef _VoiD_ het volgende:
heb je die U goot voor het glas alleen ingelijmd of zitten er ook nog wat schroeven in (hopelijk dat tweede)?
De afweging om het te doen zonder U-Goot is dat je met een douche bak niet weg komt met standaard afmetingen glas.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:45 schreef usernaamvergeten het volgende:
Bij ons zit de glasplaat volgensmij in de U-goot gekit, misschien kan je dat nog overwegen?
Die vond ik ook mooier. Maar de mening van de vrouw en beschikbaarheid van dit stripje gaf de doorslag voor een "standaard" kwart rondje.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:54 schreef ueberduitser het volgende:
Ziet er goed uit hoor!![]()
Ik zit alleen nog een keer op een badkamerverbouwing te wachten waarbij men eens geen (RVS) kwartrondjes profiel gebruikt voor uitwendige tegelhoeken, maar een keer een Quadec of Jolly profiel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:06 schreef jpajs het volgende:
[..]
Die vond ik ook mooier. Maar de mening van de vrouw en beschikbaarheid van dit stripje gaf de doorslag voor een "standaard" kwart rondje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke dag bereid ik mij voor om aan deze mega klus te beginnen. Maar kan ik zelf de toptitels aanpassen, heb al even gezocht maar kon dat knopje niet vinden. Of moet ik Vonkeboer lief aankijken of hij het wil aanpassen in "de mooiste badkamer".quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:01 schreef bluemoon23 het volgende:
Ga je de topictitel nog een keer aanpassen ?
Je bent de verbouwing niet meer aan het "voorbereiden" hé
Hoi jpajs,quote:En alles opnieuw gemonteerd. Voor de standleiding van het riool (rechts grijs) uiteindelijk gekozen om die door het dakbeschot tot onder de pannen te doen. Pijp is keurig afgekit aan het dakbschot. Dus gescheiden in plaats van bij elkaar op wat eerst mijn idee was. Moeten nog een paar klembeubels om de felxibele leidingen.
Zijn de meest goedkope flexibele buizen die te koop zijn in de bouwmarkt. Het is vrij dun plastic met een spiraal er in.quote:Op maandag 17 september 2012 01:24 schreef denman1710 het volgende:
[..]
Hoi Jeroentje,
Heb jij verlopen op de ITHO box gezet?
Waar heb jij deze flexibele buizen gekocht?
Ik stoei namelijk met de 125mm aluminium buizen, deze scheuren steeds, wil et nu gewoon goed aanpakken.
Alvast bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |