voor de volledigheidquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:25 schreef rubbereend het volgende:
gezien mijn drukke dagen zal ik met een eerste idee het bal eens openen
1. Cancellara
2. Boonen
3. Vanmarcke
4. Chavanel
5. Breschel
edit:quote:Op zondag 1 april 2012 03:08 schreef gomi het volgende:
de ronde van vlaanderen
1 terpstra
2 boonen
3 cancellara
4 langeveld
5 sagan
En dan met Leukemans aankomen die aangeeft nog last te hebben van een blessure en Breschel niet in top 5 zettenquote:Op zondag 1 april 2012 11:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Informatiemaximalisatie noem ik dat.
Leukemans staat er altijd in deze tweeluik!quote:Op zondag 1 april 2012 11:21 schreef Mercurial het volgende:
[..]
En dan met Leukemans aankomen die aangeeft nog last te hebben van een blessure en Breschel niet in top 5 zetten.
Breschel gaat pech krijgen onderweg, helaas.quote:Op zondag 1 april 2012 11:21 schreef Mercurial het volgende:
[..]
En dan met Leukemans aankomen die aangeeft nog last te hebben van een blessure en Breschel niet in top 5 zetten.
Done.quote:Op zondag 1 april 2012 17:46 schreef borisz het volgende:
Note to hierboven. Gillingham moet zijn punten van GW nog krijgen. Kennelijk niet goed doorgekomen in de sheet/mail.
Cancellara valt en je wordt eerste met 14 punten. Als hij niet was gevallen was het niet automatisch gezegd dat hij zou winnen. Het kan verkeren.quote:Op zondag 1 april 2012 17:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Cancellara valt en je wordt 35ste met 4 punten. Cancellara valt niet en je behaalt 16 punten. De frustratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |