Volgens mijn zus is dat een prive park waar je niet op kanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:39 schreef Darkestrah het volgende:
Gezien het weer zoals het nu voorspeld wordt (13 graden en bewolkt) lijkt het me beter om het inderdaad maar op een meet te houden. Als de voorspellingen wat gunstiger worden kunnen we ook altijd nog beslissen dat er wat te eten gehaald wordt.
En de locatie is gewoon het Tivolipark achter 013?
Ik heb zojuist al bij de Pabo wat seksspeeltjes besteld en een nieuw matras gekocht. Het liefdesnestje is dus bij mij thuis.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:43 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm dat wordt dus gewoonhoi
tegen elkaar zeggen bij 013 en geen darkestrah trashcanman liefdesnestje
Hmm, dat is klote. Het staat namelijk wel gewoon als park op verschillende websites. Stadspark doen dan? Iets verder lopen, dat wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Volgens mijn zus is dat een prive park waar je niet op kan
Ik vind het eigenlijk iets te verquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:52 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb zojuist al bij de Pabo wat seksspeeltjes besteld en een nieuw matras gekocht. Het liefdesnestje is dus bij mij thuis. [ afbeelding ]
[..]
Hmm, dat is klote. Het staat namelijk wel gewoon als park op verschillende websites. Stadspark doen dan? Iets verder lopen, dat wel.
Jij kunt er toch al niet bij zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk iets te ver
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:11 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jij kunt er toch al niet bij zijn.![]()
Dit vind ik anders ook wel een goede locatie. Niet ver van het station, dus deze is wel erg geschikt.
[ afbeelding ]
Goed idee jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:17 schreef Darkestrah het volgende:
Volgens een mede-Tilburger is het Tivolipark gewoon openbaar. Misschien maar even een keer langslopen komende week om het zeker te weten.
Geen picknick dusquote:
Of met een zuur gezicht in de stromende regen je verzopen boterhammetje met kaas naar binnen werken.quote:
Ik sla wel over en ga gelijk naar de 013. Nu eerst een lijstje maken met welke bands ik wil zienquote:Op zondag 1 april 2012 16:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Of met een zuur gezicht in de stromende regen je verzopen boterhammetje met kaas naar binnen werken.
Ja lekker, krijgen we net zo'n standaard koek als met de grote pop-festivals waar men overal dezelfde line-up heeft. 2x niks en 1x RB.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is trouwens juist erg snugger van ze, dan kunnen ze een beetje meeliften op de namen die roadburn deze kant op kan krijgen, andersom kan het ook voordelig zijn het is makkelijker om bandjes voor 3 optredens te laten komen dan voor 1.
idd maar dat zal het toch wel meer worden gezien de hoeveelheid 'stoner festivals' er in europa ineens opspringenquote:Op zondag 1 april 2012 18:47 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ja lekker, krijgen we net zo'n standaard koek als met de grote pop-festivals waar men overal dezelfde line-up heeft. 2x niks en 1x RB.
wel een beetje jaren 90 van je nipengquote:Op zondag 1 april 2012 21:01 schreef nipeng het volgende:
Tijd om me in eens nieuws te verdiepen dan.
Avant-garde Free Polka Jazz Metal.
quote:Op zondag 1 april 2012 21:01 schreef nipeng het volgende:
Tijd om me in eens nieuws te verdiepen dan.
Avant-garde Free Polka Jazz Metal.
Klinkt goed!quote:
Dan is het altijd goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |