Nee hoor, gewoon de zak goed dichtdoen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
2 weken met een zak chips? Worden ze dan niet helemaal zacht enzo?
Sinds ik hier las dat er veel suiker in chips zit vind ik chips niet meer zo heul lekker. Nou ja, de chips wel, maar het idee erachter niet en daar denk ik dan maar heel hard aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:22 schreef Nallie het volgende:
Ik vind chips zo op zn tijd echt heerlijk. Doe al 2 weken met deze zakgoed om mn discipline te testen dus!
SPOILER: gezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen zaterdag nog naar de markt gelopen voor boerenkool en er was niets meerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:19 schreef minilot het volgende:
Boerenkoolchips.Daar heb ik me in januari en februari echt scheel aan gegeten.
Ik heb biologische dus dan is het gezondquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Sinds ik hier las dat er veel suiker in chips zit vind ik chips niet meer zo heul lekker. Nou ja, de chips wel, maar het idee erachter niet en daar denk ik dan maar heel hard aan.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:27 schreef MarMar het volgende:
NARFHerkenbaar... en stomSPOILER: gezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar verstrekken dan?
Be someone that makes you happy
Als er niet het ene is, dan wel weer het andere, ik ga maandag de advocaat bellen, lijkt me een beter plan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Herkenbaar... en stomToch maar verstrekken dan?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:27 schreef MarMar het volgende:
NARFGadver...dat ze er nu nog steeds moeilijk mee doen. Snap je toch niet.SPOILER: gezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijstje vandaag:
O: 1 dikke plak zelfgemaakt zuurdesembrood met boter en kaas. Beker thee met melk.
T: niets, internist enzo
L: Lunch bij schoonzusje, die er dit keer gelukkig rekening mee gehouden had. Spinaziesalade met gegrilde groenten, pijnboompitjes en pesto. En ik heb een stuk port salut op![]()
S: 30 min. krachtraining, 20 min cardio. Het wilde niet vandaag![]()
T: mijn valkuil: dan ga ik snoepen. Stuk nougat op
D: bloemkool, aardappelen, duitse biefstuk. Een beetje appelmoes
T: griesmeelpudding
Ik hoop dat morgen de zon weer schijnt![]()
Dat waren acht zeer bevredigende minuten! Dank!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:30 schreef conleche het volgende:
Oké dan. Kinda sick video. Het is wel met Jake Gyllenhaal voor de liefhebbers. Maar verder: bek open momentjes.
Ik vind het eigenlijk een pannenkoekquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:30 schreef conleche het volgende:
Oké dan. Kinda sick video. Het is wel met Jake Gyllenhaal voor de liefhebbers. Maar verder: bek open momentjes.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha! Wij zijn ook onnoemelijk rommelig en juist daarom hebben we geen enkele behoefte aan iets anders dan onze cheapass sloeber-huurhuiskeuken.
Het ziet er toch al niet uit, dus we hoeven er ook niet op te letten.
Ik vind 'm helemáál niet aantrekkelijk (wel goed als acteur, maar nogal onknapquote:
En hoe is het verders dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:51 schreef conleche het volgende:
Ik heb de video van mijn sportschoolleraar trouwens, die FBde of ik naar de les kwam. Het moet niet gekker worden met dat facebook.Maar hij heeft wel altijd leuke muziekjes, dus dat is cool. Hij is ook totally gay hoor, dus niks aan de hand verders.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
2 weken met een zak chips? Worden ze dan niet helemaal zacht enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Voortgangsfoto, ontbloot bovenlichaam waarschuwing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be someone that makes you happy
Omnomnom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dino, ik vind de foto wel een beetje onscherp though. En de hoek is niet helemaal duidelijk. Misschien moet je er nog een paar maken & uploaden.
PrrrrrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dino, ik vind de foto wel een beetje onscherp though. En de hoek is niet helemaal duidelijk. Misschien moet je er nog een paar maken & uploaden.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Ik dacht: ik zeg het niet!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
Als het je streven is om er zo strak mogelijk uit te zien:
maar niet mijn smaak qua mannenlichaam
Nieuwsgierig: Wat zou het jou smaak wel maken? Meer vet of meer spieren? /nieuwsgierigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
Als het je streven is om er zo strak mogelijk uit te zien:
maar niet mijn smaak qua mannenlichaam
Klinkt goed! En een gouden keycordquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef the85mc het volgende:
Ben net weer terug van carrieredag. Na dag vol assessments, interviews en over de beurs struinen ben ik behoorlijk afgedraaid.. Maar wel goede gesprekken gehad, ik kan na mn studie direct aan de slag volgens mij. Dat best graduates was best prima, daardoor werd ik uitgenodigd voor interviews en werd de lunch verzorgd. En je kreeg een tag met gouden keycord..maar dat werkte wel op de beurs. Bedrijven hebben dan echt meer interesse in je.
En eldino, goed afgetraind man! Zo ver ben ik nog niet. Mijn buikspieren zijn alleen zichtbaar als ik ze aanspan.
Lekker kunnen knuffelen is zeker een voorwaarde. Ik vind de V vorm tussen buik en heupen zo mooi, dus bij mij scoort Dinoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
Meer vet, zeker niet meer spieren.zacht
Met een afgetraind lijf kan je ook prima knuffelen!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Lekker kunnen knuffelen is zeker een voorwaarde. Ik vind de V vorm tussen buik en heupen zo mooi, dus bij mij scoort Dino
onder andere...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Met een afgetraind lijf kan je ook prima knuffelen!
Klopt!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Met een afgetraind lijf kan je ook prima knuffelen!
Dat komt door dat 'nieuwe' pinnenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:03 schreef Chicolate het volgende:
Ik geloof dat mijn oplettendheid stuk is. Ik ben na het boodschappen doen weggelopen zonder mijn pinpas. Ok, ik had hoofdpijn, maar dit is me echt nog nooit overkomen.
Tink of iemand anders met verstand van energie toevallig in de buurt? Ik moet gas/licht aanvragen in Amsterdam en wilde weten wat het goedkoopst is voor een huishouden van 3 personen die overdag niet thuis zijn maar wel een boiler hebben. Of waar ik moet zoeken iig.
Ja die heb ik al gedaan, wilde vooral weten of het inderdaad wel betrouwbaar isquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Geen idee hoe (on)afhankelijk, maar
http://www.energie-vergelijken.nl/
Een lijf dient niet keihard te zijn, wil ik er graag mee kroelen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Nieuwsgierig: Wat zou het jou smaak wel maken? Meer vet of meer spieren? /nieuwsgierig
^^quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
Meer vet, zeker niet meer spieren.zacht
Er zit zeker nog genoeg vet aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
zo onzacht zal dino nog niet zijn, toch?
Keihard vind ik ook niets nee! Maar een lijf zoals dat van Timothy Olyphant bijvoorbeeld, vind ik wel echt super!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Een lijf dient niet keihard te zijn, wil ik er graag mee kroelen.Zachtheid FTW!
Nou dat, genoeg zachtheid voor 2 alhierquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:19 schreef anna82 het volgende:
Ik vind zachtheid juist echt iets vrouwelijks en een man zie ik gaarne lang, slank en met weinig vetjes! Laat mij maar zacht zijn.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:40 schreef loveli het volgende:
Volgende keer let ik beter op of er een collega achter me staat als er plaatjes voorbij komen.
De rechter kast is de koelkast though, maar wel lekker veel opbergruimte jaquote:
pm mee even als je afgestudeerd bent. Als je goed bent heb ook ik werk voor je.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef the85mc het volgende:
Ben net weer terug van carrieredag. Na dag vol assessments, interviews en over de beurs struinen ben ik behoorlijk afgedraaid.. Maar wel goede gesprekken gehad, ik kan na mn studie direct aan de slag volgens mij. Dat best graduates was best prima, daardoor werd ik uitgenodigd voor interviews en werd de lunch verzorgd. En je kreeg een tag met gouden keycord..maar dat werkte wel op de beurs. Bedrijven hebben dan echt meer interesse in je.
En eldino, goed afgetraind man! Zo ver ben ik nog niet. Mijn buikspieren zijn alleen zichtbaar als ik ze aanspan.
Euh, neequote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Had in het begin ook en dat de stang dan bovenaan nog wat zwaaide, maar is rechtgetrokken gok ik
[..]dip jij ook altijd de patat in het vocht wat over is?
Aaah, naarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:25 schreef Phaidra het volgende:
Een van onze poezies ligt op sterven. Acuut nierfalen, niks aan te doen. Echt van de een op andere dag ging het mis. Vorige week nog bij de dierenarts voor prikken en check up, geen vuiltje aan de lucht. Godver
(sorry).
Ahhhwwwwquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:25 schreef Phaidra het volgende:
Een van onze poezies ligt op sterven. Acuut nierfalen, niks aan te doen. Echt van de een op andere dag ging het mis. Vorige week nog bij de dierenarts voor prikken en check up, geen vuiltje aan de lucht. Godver
(sorry).
Bah.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:25 schreef Phaidra het volgende:
(sorry).
Kip in de appelmoes? Neh. Patat door de mayo en appelmoes halen is dan weer jum!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:22 schreef Novem het volgende:
Oeh kip, patat en appelmoes
Kip in appelmoes dippen
Patat met appelmoes
Ja, ik moest nog aan jullie denken. Onze poes is gelukkig wel ietsje ouder (bijna 9) maar alsnog te jong. Ik vind het zo zielig, al lijkt ze geen pijn te hebben. Het is gewoon een zielig hoopje nuquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:54 schreef MarMar het volgende:
He gatver Phaidrazelfde was hier een maandje geleden, sterkte
Sterkte! Zal even moeilijk zijn morgen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, ik moest nog aan jullie denken. Onze poes is gelukkig wel ietsje ouder (bijna 9) maar alsnog te jong. Ik vind het zo zielig, al lijkt ze geen pijn te hebben. Het is gewoon een zielig hoopje nu. Ze slaapt vannacht op bed, voor de eerste en waarschijnlijk laatste keer
.
Thanks lieverds.
De andere poezel is wat aan het klieren en ik wil ze ook niet ergens opsluiten. Daarom maar op bed. Het is ook niet helemaal vreemd, in het weekend mogen ze 's ochtends even komen knuffelen terwijl wij wakker worden. En net kwam ze juist wat dichterbij liggen (kostte zichtbaar veel inspanning en mauwen zonder geluid), dus ik denk dat het wel goed zit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Phaidra kan je haar niet beter op haar eigen plekje laten liggen?? Anders ligt ze zo op een vreemde plaats.
Ze is liever ook alleen
Om 7 uur? Wat vreselijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:26 schreef Nallie het volgende:
Nu naar bed want morgen om 7 uur op voor een vrijgezellenfeest![]()
Het is dat het een van mn beste vriendinnetjes is die gaat trouwen, want degene die alles organiseert is echt een draak
7 uur zhe horror!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:26 schreef Nallie het volgende:
voor Phaidra
Ik had uiteindelijk bietjesrisotto gemaakt, was heerlijk! En crumble van appel/pruim/abrikoos toe.
Nu naar bed want morgen om 7 uur op voor een vrijgezellenfeest![]()
Het is dat het een van mn beste vriendinnetjes is die gaat trouwen, want degene die alles organiseert is echt een draak
^^ brrrr...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Om 7 uur? Wat vreselijk.
Wat gaan jullie doen? Voor dag en dauw kietvitseieren zoeken?
Wat heb je gegeten dan waar zout in zit?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:41 schreef Hi_flyer het volgende:
Via de eetmeter van het voedingscentrum heb ik deze hele week bijgehouden wat ik nou zoal eet. Conclusie: het is volstrekt onmogelijk om niet teveel zout binnen te krijgenVandaag 10,5 gram en toch heb ik redelijk gelet op wat ik eet.
Bruinbrood is een grote boosdoener. Avondeten ook (kip siam). Vooral van brood vind ik het bizar dat er in Nederland zoveel zout in zit. Het is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten dan waar zout in zit?
Jeetje, hoe hoog was de "eigen bijdrage" ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:43 schreef Nallie het volgende:
Nee we verzamelen om half 9 bij haar huis voor een prosecco ontbijt. Vervolgens gaan we om 12 uur richting Amsterdam...(wat we in die tussentijd doen, geen idee) voor een rondvaart over de wallen met een workshop 'happy ho' wat wil zeggen dat je de fijne kneepjes van het prostitutievak leert met als afsluiting een fotoshoot in een raam.dan eten bij een veel te duur restaurant.
Dus heb medelijden en denk aan me morgen
Zelf bakken dan maar of biobrood?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:48 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Bruinbrood is een grote boosdoener. Avondeten ook (kip siam). Vooral van brood vind ik het bizar dat er in Nederland zoveel zout in zit. Het is nergens voor nodig.
Dit is een geintje he?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:43 schreef Nallie het volgende:
Nee we verzamelen om half 9 bij haar huis voor een prosecco ontbijt. Vervolgens gaan we om 12 uur richting Amsterdam...(wat we in die tussentijd doen, geen idee) voor een rondvaart over de wallen met een workshop 'happy ho' wat wil zeggen dat je de fijne kneepjes van het prostitutievak leert met als afsluiting een fotoshoot in een raam.dan eten bij een veel te duur restaurant.
Ja, uit zo'n pakjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zelf bakken dan maar of biobrood?
En de kip siam was prefab?
Happy ho? Dafuq?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:43 schreef Nallie het volgende:
Jezus wat een thema en wat een enorm bedrag. Ik en mijn vriendinnen waren niet eens gegaan vanwege dat geld (en het thema).quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:53 schreef Nallie het volgende:
Geen grapje helaas... En de eigen bijdrage is 85 voor het middagprogramma... Daar komt eten en ontbijt nog bij dus. Das toch niet normaal of wel?
Klinkt zo ontzettend niet leuk en veel te duur, sterktequote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:53 schreef Nallie het volgende:
Geen grapje helaas... En de eigen bijdrage is 85 voor het middagprogramma... Daar komt eten en ontbijt nog bij dus. Das toch niet normaal of wel?
Als je echt een goede vriendin bent sta je om 6 uur op en ontvoer je haar voor de draak haar omtovert in een happy ho.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:59 schreef Nallie het volgende:
Ja maar ik kan t niet maken om niet mee te gaan... Ze is echt een van m'n beste vriendinnen. Ik denk ook niet dat ze zelf heel enthousiast is hoor... Maar goed, maak er het beste van. Truste!!
Meer koeien betekent meer gras?!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ook fijn: ik heb niet de laatste trein!
Dan kan ik toch fin 6,5 uur slapen voor mn spinning les!
Iemand hier trouwens die iets weet over de invloed van zuivel op hooikoorts?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je echt een goede vriendin bent sta je om 6 uur op en ontvoer je haar voor de draak haar omtovert in een happy ho.
Voor 85 euro kun je best leuk op een terrasje zitten.
Les 1 happy ho: dat hoort geen geld te kosten.
Ja. Darmen enzo hebben invloed op immuunsysteem. Gezonde darmen => veel minder last van bepaalde allergieen. Caseine is een groot eiwit en niet heel darmvriendelijk (slijmvorming, 'kleeft' aan darmen). Door hitte-behandeling hebben mensen er meer last van. Tarwe is ook eentje die onvriendelijk kan zijn voor darmen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kreeg net van iemand te horen dat ik geen zuivel meet zou moeten nemen en dat mn hooikoorts dan weg zou gaan.
Mijn moeder heeft veel minder last van astma en hooikoorts zolang ze zuivel skipt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, ik weet dat er een verband is met koemelk en gluten en darmen, maar mijn probleem is niet mijn darmen maar mijn longen.
Het slijm verhaal gaat vast ook op voor de luchtpijp (waar ik dus allergische reacties heb), maar zou zuivel skippen dan ook invloed hebben op de hooikoorts problemen die ik heb (en die zich dus vooral uiten door benauwdheid)?
En, niet geheel onbelangrijk, hoe krijg ik dan genoeg eiwit binnen?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:43 schreef Nallie het volgende:
Het is ook lastig. Ik wil niet dat ze lijdt, alleen omdat wij geen keuze kunnen maken. Ze ligt nu gewoon rustig, een buitenstaander zou niet weten dat ze ziek is. Pas als je weet hoe ze normaal reageert, is wel duidelijk dat het echt niet goed gaat. Sowieso heeft ze sinds minimaal 24 uur niks meer gegeten (en ik denk ook niets gedronken).quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:41 schreef Viking84 het volgende:
Poezen spinnen ook als ze pijn hebben he. Lastige afweging die je moet maken. Laat je haar nu gaan, nu ze nog nergens last van heeft of wil je haar zo lang mogelijk bij je houden? En achteraf vraag je je af of je de juiste beslissing hebt genomen maar ook dat gaat voorbij
volgens mij is dat tree hugging hippie praatquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kreeg net van iemand te horen dat ik geen zuivel meet zou moeten nemen en dat mn hooikoorts dan weg zou gaan.
ja, maar zou je dan niet liters melk per dag achterover moeten tikken?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja. Darmen enzo hebben invloed op immuunsysteem. Gezonde darmen => veel minder last van bepaalde allergieen. Caseine is een groot eiwit en niet heel darmvriendelijk (slijmvorming, 'kleeft' aan darmen). Door hitte-behandeling hebben mensen er meer last van. Tarwe is ook eentje die onvriendelijk kan zijn voor darmen.
Gezonde darmen met goede darmvlokken vormen een goede barriwere tussen buiten (voedsel) en binnen (bloedbaan). Wanneer die darmvlokken beschadigen, is de barriere minder goed, filterwerking van de darmen is minder. Grotere moleculen die nog niet goed zijn verteerd kunnen toch in de bloedbaan komen.
Ten eerste is caseine niet fijn voor darmen en kan daar reactie geven, ten tweede kan caseine wanneer het niet goed verteerd wordt als te groot molecuul in het lichaam komen en daardoor allergische reacties opwekken. Grote moleculen worden niet herkend als 'goed' en het immuunsysteem gaat los op die moleculen.
Tarwe/gluten en zuivel mijden kan in bepaalde gevallen allergie verminderen (andere allergien dan koemelkallergie of glutenallergie). Durf even niet te zeggen wat pubmed erover zegt.
Disclaimer: moe enzo, even uit het hoofd, niets nagezocht of m'n geheugen goed genoeg is.
in bonen zitten ook eiwitten, maar je tummy wordt er poofy van.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:12 schreef loveli het volgende:
Als je immuunsysteem niet zo overprikkeld wordt door dingen die eigenlijk niet in je systeem horen, zou je ook minder last hebben van andere allergieen.
Vis, vlees, noten, eieren... Ook eiwitten.
dit hoop ik iedere dag!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Moggevoor phaidra, sneu voor het beestje.
Nallie's vrijgezellenfeest klinkt als een verzameling dure stomme dingen.
Oh, vanaf 10 uur mag ik gaan werken. Hoop niet al te veel
Wat loveli beschrijft is dat melk vanwege de grote eiwitten een allergische reactie kan opwekken. Je allergisch kan maken. Echter, dat betekent niet dat je met eiwit elimineren, pollenklachten kan voorkomen, je bent immers al allergisch.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
volgens mij is dat tree hugging hippie praat
Als je dan ook nog binnen blijft én allemaal pollenfilters in je huis installeert, dan heb je een kans dat je geen last krijgt van je hooikoorts.
Dat snap ik, maar dan hebben we het toch bijv. over lactose intollerantie. De melk triggert een allergische reactie wat impliceert dat je allergisch bent voor melk/lactose producten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat loveli beschrijft is dat melk vanwege de grote eiwitten een allergische reactie kan opwekken. Je allergisch kan maken. Echter, dat betekent niet dat je met eiwit elimineren, pollenklachten kan voorkomen, je bent immers al allergisch.
Heb tranende ogen de laatste tijd, waarschijnlijk ook pollen. En ik ga eens pubmedden.
Edit: aurum, maar jij hebt geen bereikbaarheidsdienst![]()
Nop, loveli heeft het over een kruisreactie: dus het melkeiwit lijkt op het pollen eiwit, dus woops, de immunotrigger voor lactose eiwit gaat aan, maar die is niet precies genoeg om pollen eiwit te onderscheiden van lactose eiwit, dus allergisch wordt je voor beiden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan hebben we het toch bijv. over lactose intollerantie. De melk triggert een allergische reactie wat impliceert dat je allergisch bent op melk/lactose producten.
Zoals ik het begrijp is dat je niet allergisch zijn voor pinda's en dat melk dat kan verergeren/verminderen.
@Eldinosaur: Wacht maar tot je spierpijn krijgt op plaatsen waar je het nooit gehad hebt. Dan ben je ons nog meer dankbaar
Ja weet je, misschien doe ik dat welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik hoop dat Nallie alvast een fles prosecco achterover gooit bij het ontbijt. Dat zal de dag een stuk minder erg maken.
Ja ik krijg die berichtjes steeds van Billy! Ik ga wel even kijken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:14 schreef Syrena het volgende:
Creepy, je twitter doet raar! Mss ff je ww veranderen?
dattum!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Holy molya) het tijdstip en b)wat jullie gaan doen. Echt WTF! Bij mij had die persoon die het georganiseerd had zonder mij mogen vertrekken.
Elke dag een beetje honing uit eigen omgeving helpt ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Als het moment er is, weet je het wel lieverd. Heel veel sterktequote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het is ook lastig. Ik wil niet dat ze lijdt, alleen omdat wij geen keuze kunnen maken. Ze ligt nu gewoon rustig, een buitenstaander zou niet weten dat ze ziek is. Pas als je weet hoe ze normaal reageert, is wel duidelijk dat het echt niet goed gaat. Sowieso heeft ze sinds minimaal 24 uur niks meer gegeten (en ik denk ook niets gedronken).
Haha, kom je nog wel aan werken toe? De fotootjes zien er in ieder geval goed uit! En ter gerust stelling: hier is het 10 graden en bewolkt, al is het Nl weer wel het laatste waar je je mee bezig moet houden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hoi ik heb niet de 600 topics teruggelezen hoor, maarvanuit Paramaribo! Aruba en Curaçao al achter de rug. Zondag al weer terug, maar morgen eerst nog naar de Colakreek en zondag dolfijnen spotten aan de monding van de Surinamerivier. Best vermoeiend dat werken hier
.
Hier nog Grote Nieuwtjes???
Ik snap hem niet Vizke.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:02 schreef V1z0R het volgende:
Teruglezende was m'n vorige opmerking echt super...!
haha, ik ga ook altijd dingen in huis halen die alleen ik lekker vind als mijn vent weg isquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:20 schreef minilot het volgende:
voor poezenleed..
Hier tot de conclusie gekomen dat ik niet, zoals normaal gesproken tijdens mijn jaarlijkse weekend-zonder-mijn-lief, mezelf zal gaan volstoppen met geitenkaas (vindt mijn lief erg ranzig), aangezien ik een poosje vegan wilde volhouden. Da's wel een uitdaging nu!Eerste avond alleen thuis en ik at een hartig worteltaartje. Nog twee avonden te gaan.
Tofu gekocht en een shitload aan groenten - eens zien wat ik nou verder voor mezelf ga koken..
Verder heb ik na de vierde keer Jillian en haar twee slavinnetjes daarnet, en morgen wellicht Elle Bandita in het verschiet wel zin in wat ruig en lesbisch avondvermaak. Ben dus momenteel The Runaways aan het downloaden, want die heb ik nog niet gezien en Kristen Steward zit erin !![]()
![]()
Eerst nog even doorhoepelen tijdens Anthony Bourdain op 24 Kitchen, dan op de bank met wodka en vieze gitaarmeisjes kijken en dan hopelijk op den duur een keer in slaap vallen..
Goed bezigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:58 schreef minilot het volgende:
Ik ben géén ochtendhardloper.#zeur #au #knor
Nou ja, het is in elk geval achter de rug.Dinsdag weer gewoon lekker 's avonds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er nu echt mensen die hier op ingaan?![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:50 schreef An24 het volgende:
Ik ben belange(rijk)![]()
In 1997 misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er nu echt mensen die hier op ingaan?
Ja, daar heeft ze gister nog wat voor gekregen. Ik heb niet het idee dat ze nu misselijk is, maar er zit natuurlijk niks meer in haar maag.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:49 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge! Zo meteen naar van Gimsel
Phaidra, vermoed at ze niet eet of drinkt omdat ze misselijk is, dat komt van het nierfalen.
Arme poezel
Sterkte meisquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, daar heeft ze gister nog wat voor gekregen. Ik heb niet het idee dat ze nu misselijk is, maar er zit natuurlijk niks meer in haar maag.
De dierenarts vind dat we nog wel kunnen wachten, het infuus van gister zou nog steeds beter effect moeten krijgen. Maar hij was ook niet voor doormodderen, gelukkig.
Dat van die honing heb ik ook gehoord!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Elke dag een beetje honing uit eigen omgeving helpt ook.
Mijn hooikoorts verdwijnt als sneeuw voor de zon als ik weer prednisonspuiten krijg, maar dat is een beetje rigoreus
wel een hele welkome bijwerking wat mij betreft
klinkt niet als het meest geweldige feestje inderdaadquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:11 schreef Mixende_match het volgende:
En Nallie.. Heel veel sterkte zeg.. Als mijn vriendin dat zou organiseren voor m'n bruiloft, zou ik haar vriendelijk vragen hoe lang ze mij nou ken!? Haha
Maar goed. Good luck. Blijven lachen met de prosecco!
Hahaha, story of my life!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Pff, lesje 1 van 'Start To Run' is achter de rug.. Misschien niet een heel goed idee om te beginnen na squat/deadlift dag.
Like a boss!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Nog wel, maar aan de strakheid van hamstrings/rug te voelen gaat het nog veul erger worden.![]()
Lopen ging boven verwachting goed.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
klinkt niet als het meest geweldige feestje inderdaadAl is de prijs tegenwoordig heul zo gek niet, volgens mij. Niet dat ik t zelf goedkoop vind ofzo, maar zo'n bedragen hoor ik heel vaak.
Op mijn vrijgezellenfeestje wilden ze dat ik een piemel-soap-on-a-roap om mijn nek ging rondlopen. Dat heb ik geweigerd
twitter:MH_Urbanathlon twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 11:43:21Binnenkort komen nieuwe startbewijzen voor de Men's Health Urbanathlon beschikbaar. Houd Twitter in de gaten! reageer retweet
Waarom ga je niet over op natural running/barefoot running? Vibram five fingers?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:08 schreef sigme het volgende:
Zo, sportschool gehad. Ik heb de meeste gewichten maar wat omhoog gegooid. Rugoefening nu gedaan met in elke hand een 2kg-haltertje.
Vanochtend gewandeld & zachtjes hardgelopen met honden. Ik wil gaan hardlopen zonder van die verende hardloopschoenen, dus vanochtend heb ik op mijn rubberlaarzen gerend. Niet erg hard en alles op onverharde ondergrond. Ik vond het verbazend goed gaan. Iets tussen de 5 en de 7 km hardgelopen, met zoiets als 8,5 km/u schat ik.
Sigur Ros tickets boks!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:16 schreef Novem het volgende:
Jaa ik wilde nog meedoen! Ik heb me wel ingeschreven op de mailinglist voor extra nummers, hopelijk hoor ik wat!
Ennn Sigur Ros tickets, I haz dem
Sta nu in de rij voor het toilet in een vreselijke v&d in haarlem
Dat is het planquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet over op natural running/barefoot running? Vibram five fingers?
Aaa, wat tof. Ik wilde ook, maar moet dan werken. Iets waar ik niet onderuit kan.quote:
Ik mis je vorige plaatje.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:08 schreef sigme het volgende:
Zo, sportschool gehad. Ik heb de meeste gewichten maar wat omhoog gegooid. Rugoefening nu gedaan met in elke hand een 2kg-haltertje.
Vanochtend gewandeld & zachtjes hardgelopen met honden. Ik wil gaan hardlopen zonder van die verende hardloopschoenen, dus vanochtend heb ik op mijn rubberlaarzen gerend. Niet erg hard en alles op onverharde ondergrond. Ik vond het verbazend goed gaan. Iets tussen de 5 en de 7 km hardgelopen, met zoiets als 8,5 km/u schat ik.
Toch knap hoor! Wel oppassen met laatste endjes strompelen, doe het de volgende keer langzamer?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Tering wat ver was het trouwens, halverwege was ik bij Strandheem en dat vond ik vroeger op de fiets al ver.
Ik heb de Nike free, versie 2. Dat is 5 op een schaal van demping van 0 tot 10 waarbij 10 volledige demping is en 0 barefoot. Die schoen of een vergelijkbaar type wordt aangeraden voor mensen die willen overstappen naar natural running. Bij mij staan ze vooralsnog stof te happen (heb ze gekocht omdat ze in de sale waren bij Run2day), want ik zal dan een stapje terug moeten doen en daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin inquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is het plan.
Geen five fingers denk ik, ik neig naar een minimale schoen (feelmax dacht ik).
Daar kun je ook prima sporten!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, hou eens op met dat gesport. Ik lig nog op bed..
Hoppa!quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, hou eens op met dat gesport. Ik lig nog op bed..
Nee, is de oefening waarbij je 'schijntouwtjespringt'.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:32 schreef Chicolate het volgende:
Wacht, heb je een springtouw nodig voor Jillian? Dat past nooit in mijn woonkamer.
Nee, heb je niet! Het gaat alleen om de beweging. Zonder touw.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:32 schreef Chicolate het volgende:
Wacht, heb je een springtouw nodig voor Jillian? Dat past nooit in mijn woonkamer.
Mag dan schijntouwtjesspringen zijn, maar ik ga er net zo goed dood van!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, is de oefening waarbij je 'schijntouwtjespringt'.
Oooh, daar zijn ze weer, die billetjes in het gras! Ik word er helemaal vredig-lenteachtig-en-zweedsekinderfilmesk-van!quote:
Ik zei het toch.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:31 schreef conleche het volgende:
Bijgelezen.
Dino: sieht gut aus. Maar je geeft inderdaad licht qua wit. Woonde jij niet aan het strand?En ik hou helemaal niet van zacht en vet bij mannen. Griezel. Mannen horen stoer te zijn.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Oooh, daar zijn ze weer, die billetjes in het gras! Ik word er helemaal vredig-lenteachtig-en-zweedekinderfilmesk-van!
Ik vind jouw lichaam mooi. En sexy.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Speciaal voor jou de complete foto dan. Inclusief happende hond.
[ afbeelding ]
ai, wat een shit lijstje. En waarom die 2 mueslirepen tijdens het lopen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Hoooooooi! Hardlopen in Friesland
Lijstje:
O: Brinta
S: 15 km hardlopen (had iets meer gewild, maar kreeg de laatste 500 meter zo'n steek dat ik echt naar de 15 km toestrompelde)
T: twee mueslirepen tijdens het hardlopen
T: eiwitshake
L: twee boterhammen (ham en kaas)
T: even naar de super voor wat groentjes
T: blikje cola omdat weekend
D: patat en een kroket van 't Hoekje
T: nog een blikje cola omdat weekend
En dit!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, wat heb je toch een vreselijk mooi lijf!
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:37 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een heerlijke foto!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:37 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh wat een leuke pic! Groen, bloemetjes, hondje, lekker lijf, yeahquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:37 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
shitlijstje?waarom dat nou weer? Mueslirepen omdat ik iets moet eten onderweg, wil ik na 10 km niet flauwvallen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ai, wat een shit lijstje. En waarom die 2 mueslirepen tijdens het lopen?
Wel goed zeg, 15 km. hardlopen!
Als je gewoon 3G hebt trackt ie al je trainingen en als je klaar bent en op stop drukt zet ie het vanzelf online. Als je dan inlogt op je pc kun je je training zien in het groot. Hoe muziek werkt weet ik niet, maar ik zet gewoon altijd m'n iPod eronder aan, werkt prima.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh wat een leuke pic! Groen, bloemetjes, hondje, lekker lijf, yeah.
Zijn er hier mensen die snappen hoe runkeeper werkt? Ik wil het gaan downloaden voor mn mobiel maar ik heb geen idee hoe mijn smartphone trainingen online gaat zetten zonder wifi en of ik ze op mijn pc kan maken (groot scherm = voordeel) en hoe ik mijn muziek dan kan kiezen. Etc.
De cola is ook gespotquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
shitlijstje?waarom dat nou weer? Mueslirepen omdat ik iets moet eten onderweg, wil ik na 10 km niet flauwvallen.
Ik ga ook nog ff wat fruit halen zo.
cola cola patat en mueslirepen, en weinig voedzaams. Fruit en groente lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
shitlijstje?waarom dat nou weer? Mueslirepen omdat ik iets moet eten onderweg, wil ik na 10 km niet flauwvallen.
Ik denk de kroket enzeau, maar ik vond het allemaal wel meevallen. Doe gewoon twee stuks fruit erbij en misschien wat groenten bij je patat? En dan zit je prima vind ik (voor een zaterdag).quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb geen 3Gquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:40 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Als je gewoon 3G hebt trackt ie al je trainingen en als je klaar bent en op stop drukt zet ie het vanzelf online. Als je dan inlogt op je pc kun je je training zien in het groot. Hoe muziek werkt weet ik niet, maar ik zet gewoon altijd m'n iPod eronder aan, werkt prima.
Dan kan het niet, tenzij overal waar je traint toevallig wifi is. Anders trackt ie het niet geloof ik.quote:
Zojuist schoenen + sokken uitgetrokken op kantoor!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:10 schreef Isabeau het volgende:
Voor de blote voeten dames: http://www.thebarefootbook.com/index.html
(vooral de blogpost met al het commentaar was leuk om te lezen)
Het lijkt me geweldigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:35 schreef minilot het volgende:
Zojuist schoenen + sokken uitgetrokken op kantoor!
Nou, ik ben helemaal alleen hier vandaag.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het lijkt me geweldigMaar ik ben best iemand die zich van alles van anderen aantrekt en dus zou ik zoiets nooit doen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Begin van een 'fotovlek' die hopelijk nog een stuk groter gaat worden.Oh gaaf zo zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Begin van een 'fotovlek' die hopelijk nog een stuk groter gaat worden.Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik denk dat ze het daarvoor al had, in lichtere mate, want ze at slecht en viel wat af. Maar ze heeft wel vaker kuren, dus we hadden ander voer gekocht en het leek beter te gaan. Tot donderdagavond / vrijdagochtend. Ik denk wel dat de vaccinatie alles heel erg versneld heeft, maar dat is misschien maar beter voor het beestje.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:31 schreef conleche het volgende:
Bijgelezen.
Dino: sieht gut aus. Maar je geeft inderdaad licht qua wit. Woonde jij niet aan het strand?En ik hou helemaal niet van zacht en vet bij mannen. Griezel. Mannen horen stoer te zijn.
Phaidra: dat is echt zo kut, dat je zo machteloos bent en dat zo'n beestje je niet kan vertellen hoe goed of slecht het nog gaat. Ik vind het trouwens wel toevallig dat het net een week na de jaarlijkse prikken zich voordoet. Of zie ik weer verbanden daar waar ze niet zijn? Nou ja, maakt ook niet meer uit nu. Als er geen kans meer is op beter worden zou ik het niet te lang uitstellen, misschien. Sterkte!!
Verder wilde ik vast op nog meer reageren, maar ben het vergeten. Oh nee, ik weet het al, dat vrijgezellengedoe. Ik volsta met:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het daarvoor al had, in lichtere mate, want ze at slecht en viel wat af. Maar ze heeft wel vaker kuren, dus we hadden ander voer gekocht en het leek beter te gaan. Tot donderdagavond / vrijdagochtend. Ik denk wel dat de vaccinatie alles heel erg versneld heeft, maar dat is misschien maar beter voor het beestje.
We zij net terug van de dierenarts, het ging niet meer. Steeds in slaap vallen, maar echt vechten om wakker te blijven. Hardverscheurend. We hadden liever gehad dat ze thuis zou overlijden, maar dat had nog best even kunnen duren. Daarom toch maar de knoop doorgehakt. Had zo gehoopt dat het laatste angstige ritje haar bespaard was gebleven...
Ach, jezus. Wat erg. Sterkte!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het daarvoor al had, in lichtere mate, want ze at slecht en viel wat af. Maar ze heeft wel vaker kuren, dus we hadden ander voer gekocht en het leek beter te gaan. Tot donderdagavond / vrijdagochtend. Ik denk wel dat de vaccinatie alles heel erg versneld heeft, maar dat is misschien maar beter voor het beestje.
We zij net terug van de dierenarts, het ging niet meer. Steeds in slaap vallen, maar echt vechten om wakker te blijven. Hartverscheurend. We hadden liever gehad dat ze thuis zou overlijden, maar dat had nog best even kunnen duren. Daarom toch maar de knoop doorgehakt. Had zo gehoopt dat het laatste angstige ritje haar bespaard was gebleven...
Grootste deel in NZ daarnaast Brazilie, Sri Lanka, Marokko, Portugal en nog wat andere plekken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik probeer te zien waar de foto's genomen zijn, maar je foto is er net te klein voor ElDino!
HIHIquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:36 schreef minilot het volgende:
Verder: het is niet zo druk en ik merk dat ik op licht obsessieve wijze nu al vier uur onafgebroken op Youtube naar filmpjes met Kristen Stewart (!) aan het kijken ben!
![]()
's Avonds laat met wodka op naar The Runaways kijken en er dan óók nog over dromen heeft blijkbaar een nasleepje.
Tof! Dan had ik NZ toch goed herkend.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Grootste deel in NZ daarnaast Brazilie, Sri Lanka, Marokko, Portugal en nog wat andere plekken.
Was nogal een impuls aanpak.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tof! Dan had ik NZ toch goed herkend.![]()
Heb je ze ingelijst? Of heb je ze gewoon tegen de muur aangeplakt? Of hoe heb je het aangepakt?
Zou ook eens wat moeten gaan doen met mijn vakantiefoto's eigenlijk.
Doen! Ze is er op haar allerverrukkelijkst in!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:20 schreef Siral het volgende:
[..]
HIHII know the feeling
The Runaways moet ik nog steeds weer een keer herkijken
Maar verder beviel het dus wel?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ik begon daarnet met iets zwaardere gewichtjes, maar daar ben ik maar vanaf gestapt, want er waren dingen die echt nog opgebouwd moeten worden hier,
Maar ga morgen wel afwisselen, want bij sommige waren de lichte gewichtjes dan wel echt weer te licht. Oh, en even wat techniek oefenen voordat ik aan de slag ga, vooral bij de oefening waarbij je met de benen wijd staat en van de ene naar de andere kant leunt en tegelijk je armen met gewichtjes tot ooghoogte uitstrekt: die heb ik nog niet helemaal onder de knie ?
Gewoon laptop mee naar buiten en op de bar gezetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Maar verder beviel het dus wel?
Enneh, hoe doe je dat eigenlijk: Jillian in de tuin? Ik heb haar op de teevee en het helpt voor mij wel dat ze in het groot tegen me staat te brullen.
I knoww, al aantal keren gezien, blijft vermakelijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:32 schreef minilot het volgende:
Aww, wat sneu zo voor de poes zeg. Nou ja, maar beter zo, dunkt me.
[..]
Doen! Ze is er op haar allerverrukkelijkst in!![]()
![]()
Het ziet er wel tof uit, maar denk dat plakbandjes niet lang mooi blijven zitten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was nogal een impuls aanpak.Voorlopig gewoon even met plakbandjes aan de muur geplakt. Muur is gelukkig helemaal vlak dus dat blijft waarschijnlijk wel hangen.. Je kan beter dubbelzijdige plakkertjes op de achterkant doen.
Met een beetje pech ga ik over een paar maanden weer uit dit appartement en dan heb ik weinig zin in een muur met 100'en gaatjes.
Wat een belachelijk karig lijstje.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:39 schreef LieLie het volgende:
Zo, boodschappen gedaan, in de tuin gewerkt, kadootje voor Sunnythesun gekocht![]()
Lijstje:
O: drie (sorry, luchtige) crackers met pindakaas
L: twee waldkornboterhammen met kaas en een cracker met kaas
T: mandarijntje
T: banaan
D: uiensoep, donker stokbroodje met gruyere erop gegrild er bovenop, kippenbout
T: ? Waarschijnlijk nog even naar een verjaardag
Ook nog bij de molen geweest. Heb spelt/dinkelmeel en volkorenmeel en lijnzaadjes gekocht.
Die lijnzaadjes, mik je die zo in de kwark/yoghurt/smoothie?
Als het er niet mooi op blijft zitten stap ik wel over naar die tweezijdige plakkertjes. Die blijven sowieso wel zitten. Anders kan je het inderdaad ergens op plakken, maar dat is ook weer zo permanent.. Mocht ik het nu een keer willen veranderen heb ik binnen een uur een hele nieuwe vorm/volgorde.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het ziet er wel tof uit, maar denk dat plakbandjes niet lang mooi blijven zitten.
Zal eens verzinnen wat een mooiere en duurzamere methode is.
Ik denk dat bijv. lijmen op een plaat MDF of triplex wel goed zou kunnen werken. En dat heeft natuurlijk ook geen 100 bevestigingspunten nodig.
Zit je nu antikraak ofzo? Dat je misschien weg moet?
Nou, belachelijk?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat een belachelijk karig lijstje.
Best wel ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |