abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109174310
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
pi_109174390
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109174475
Boerenkoolchips. O+ Daar heb ik me in januari en februari echt scheel aan gegeten.
Let me see you stripped down to the bone
pi_109174615
Ik vind chips zo op zn tijd echt heerlijk. Doe al 2 weken met deze zak :) goed om mn discipline te testen dus!
Be someone that makes you happy
pi_109174629
2 weken met een zak chips? Worden ze dan niet helemaal zacht enzo? ;(
Ja doei.
pi_109174644
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
Nee hoor, gewoon de zak goed dichtdoen.
Soms eet ik trouwens wel gewoon een hele zak op hoor. Omdat t kan :')
pi_109174705
Chips :9. Koop het nooit. Zelfbescherming!

Aurum thanks!
pi_109174714
Perruche, ik heb hem graties! Kom maar langs om je usb-stick vol te plempen! Speaking of which, ik ben thuis dus nu moet ik in actie komen en mijn sport-outfit aantrekken.... Ga even vanaf de bank nadenken waar mijn hardloopkleren zouden kunnen liggen.
pi_109174783
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:22 schreef Nallie het volgende:
Ik vind chips zo op zn tijd echt heerlijk. Doe al 2 weken met deze zak :) goed om mn discipline te testen dus!
Sinds ik hier las dat er veel suiker in chips zit vind ik chips niet meer zo heul lekker. Nou ja, de chips wel, maar het idee erachter niet en daar denk ik dan maar heel hard aan.
pi_109174786
NARF

SPOILER: gezeik
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109174870
Oké dan. Kinda sick video. Het is wel met Jake Gyllenhaal voor de liefhebbers. Maar verder: bek open momentjes.

pi_109175083
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:19 schreef minilot het volgende:
Boerenkoolchips. O+ Daar heb ik me in januari en februari echt scheel aan gegeten.
Afgelopen zaterdag nog naar de markt gelopen voor boerenkool en er was niets meer -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109175115
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:27 schreef anna82 het volgende:

[..]

Sinds ik hier las dat er veel suiker in chips zit vind ik chips niet meer zo heul lekker. Nou ja, de chips wel, maar het idee erachter niet en daar denk ik dan maar heel hard aan.
Ik heb biologische dus dan is het gezond ;)
pi_109175133
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:27 schreef MarMar het volgende:
NARF

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar... en stom |:( Toch maar verstrekken dan?
pi_109175157
:W
pi_109175212
Vage video... Jake is wel extreem lekker tho :9 heb al z'n films gedownload :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_109175250
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:38 schreef Nallie het volgende:

[..]

Herkenbaar... en stom |:( Toch maar verstrekken dan?
Als er niet het ene is, dan wel weer het andere, ik ga maandag de advocaat bellen, lijkt me een beter plan.
pi_109175256
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:27 schreef MarMar het volgende:
NARF

Gadver...dat ze er nu nog steeds moeilijk mee doen. Snap je toch niet. |:(

Lijstje vandaag:

O: 1 dikke plak zelfgemaakt zuurdesembrood met boter en kaas. Beker thee met melk.
T: niets, internist enzo
L: Lunch bij schoonzusje, die er dit keer gelukkig rekening mee gehouden had. Spinaziesalade met gegrilde groenten, pijnboompitjes en pesto. En ik heb een stuk port salut op :9
S: 30 min. krachtraining, 20 min cardio. Het wilde niet vandaag :{
T: mijn valkuil: dan ga ik snoepen. Stuk nougat op
D: bloemkool, aardappelen, duitse biefstuk. Een beetje appelmoes
T: griesmeelpudding

Ik hoop dat morgen de zon weer schijnt :@
pi_109175382
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:30 schreef conleche het volgende:
Oké dan. Kinda sick video. Het is wel met Jake Gyllenhaal voor de liefhebbers. Maar verder: bek open momentjes.

Dat waren acht zeer bevredigende minuten! Dank! O+ ^O^
pi_109175432
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:30 schreef conleche het volgende:

Ik vind het eigenlijk een pannenkoek :@
pi_109175461
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha! Wij zijn ook onnoemelijk rommelig en juist daarom hebben we geen enkele behoefte aan iets anders dan onze cheapass sloeber-huurhuiskeuken. :D
Het ziet er toch al niet uit, dus we hoeven er ook niet op te letten. O+
:D

Ik denk dat wij ook geen nieuwe keuken hadden gekocht, ware het niet dat deze echt uit elkaar begon te vallen. Kastplankjes afgebroken, voorplaatjes van lades eraf, kastdeurtjes stuk, oven ging niet meer goed dicht... Dus het was gewoon tijd :D En toen we toch 'moesten' zijn we dus maar meteen voor strak gegaan :D
pi_109175471
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk een pannenkoek :@
Ik vind 'm helemáál niet aantrekkelijk (wel goed als acteur, maar nogal onknap :)). Niettemin een puike clip!
pi_109175472
Ik vind hem ook niet aantrekkelijk. Maar ik weet dat er veel zijn die er anders over denken.
pi_109175494
Ohw gelukkig. Dacht al dat ik vreemd was :P
pi_109175552
Ik heb de video van mijn sportschoolleraar trouwens, die FBde of ik naar de les kwam. Het moet niet gekker worden met dat facebook. :') Maar hij heeft wel altijd leuke muziekjes, dus dat is cool. Hij is ook totally gay hoor, dus niks aan de hand verders. :P
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:01:50 #26
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_109175974
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:51 schreef conleche het volgende:
Ik heb de video van mijn sportschoolleraar trouwens, die FBde of ik naar de les kwam. Het moet niet gekker worden met dat facebook. :') Maar hij heeft wel altijd leuke muziekjes, dus dat is cool. Hij is ook totally gay hoor, dus niks aan de hand verders. :P
En hoe is het verders dan? :7
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_109175976
Die video.. :{ bleh!

Ik ga er toch maar even van hardlopen :W
Ja doei.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:05:00 #28
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_109176078
-O- boh Coco... :* (spuit elf, maar toch)
Kwak
pi_109176111
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
pi_109176122
Zelfgemaakte volkorenpita's FTW :9
pi_109176699
Voortgangsfoto, ontbloot bovenlichaam waarschuwing :@

SPOILER
pi_109176868
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:22 schreef ElDinosaur het volgende:

SPOILER
:9~
pi_109177146
Eens met Nallie!
pi_109177164
quote:

SPOILER
Omnomnom! :9
pi_109177218
Dino, ik vind de foto wel een beetje onscherp though. En de hoek is niet helemaal duidelijk. Misschien moet je er nog een paar maken & uploaden.
pi_109177261
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dino, ik vind de foto wel een beetje onscherp though. En de hoek is niet helemaal duidelijk. Misschien moet je er nog een paar maken & uploaden.
_O-
pi_109177342
quote:

SPOILER
Prrrrrrrrrrrrr O+
pi_109177381
quote:
:')

Tis dat je me voor was....
pi_109177385
Overigens: joggingbroek O+ Op de een of andere manier maakt het dat extra sexeh.

Voor zover ik dat kan zien, natuurlijk, zoals ik al zei: onscherpe foto...
pi_109177387
quote:
:D!
pi_109177439
quote:

SPOILER
:9
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_109177459
quote:
^)
pi_109177461
Als het je streven is om er zo strak mogelijk uit te zien: ^O^

maar niet mijn smaak qua mannenlichaam :@
Ja doei.
pi_109177515
en hier staat er weer 5km bij! Ging niet geheel van harte, voeten kwamen amper van de grond, maar, wel goed gevoel! *)
Ja doei.
pi_109177616
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:44 schreef motorbloempje het volgende:

Ik dacht: ik zeg het niet! :D Maar inderdaad. *)
pi_109177859
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:44 schreef motorbloempje het volgende:

Nieuwsgierig: Wat zou het jou smaak wel maken? Meer vet of meer spieren? /nieuwsgierig
pi_109177938
Ben net weer terug van carrieredag. Na dag vol assessments, interviews en over de beurs struinen ben ik behoorlijk afgedraaid.. Maar wel goede gesprekken gehad, ik kan na mn studie direct aan de slag volgens mij. Dat best graduates was best prima, daardoor werd ik uitgenodigd voor interviews en werd de lunch verzorgd. En je kreeg een tag met gouden keycord.. :') maar dat werkte wel op de beurs. Bedrijven hebben dan echt meer interesse in je.

En eldino, goed afgetraind man! Zo ver ben ik nog niet. Mijn buikspieren zijn alleen zichtbaar als ik ze aanspan.
pi_109177942
Meer vet, zeker niet meer spieren. O+ zacht O+
Ja doei.
pi_109178021
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef the85mc het volgende:
Ben net weer terug van carrieredag. Na dag vol assessments, interviews en over de beurs struinen ben ik behoorlijk afgedraaid.. Maar wel goede gesprekken gehad, ik kan na mn studie direct aan de slag volgens mij. Dat best graduates was best prima, daardoor werd ik uitgenodigd voor interviews en werd de lunch verzorgd. En je kreeg een tag met gouden keycord.. :') maar dat werkte wel op de beurs. Bedrijven hebben dan echt meer interesse in je.

En eldino, goed afgetraind man! Zo ver ben ik nog niet. Mijn buikspieren zijn alleen zichtbaar als ik ze aanspan.
Klinkt goed! En een gouden keycord *O*
pi_109178026
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
Lekker kunnen knuffelen is zeker een voorwaarde. Ik vind de V vorm tussen buik en heupen zo mooi, dus bij mij scoort Dino :D
pi_109178062
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:00 schreef An24 het volgende:

[..]

Lekker kunnen knuffelen is zeker een voorwaarde. Ik vind de V vorm tussen buik en heupen zo mooi, dus bij mij scoort Dino :D
Met een afgetraind lijf kan je ook prima knuffelen!
pi_109178094
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:00 schreef Nallie het volgende:

[..]

onder andere...

~O> :9
pi_109178137
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:01 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

onder andere...

~O> :9
O+
pi_109178142
Ik geloof dat mijn oplettendheid stuk is. Ik ben na het boodschappen doen weggelopen zonder mijn pinpas :'). Ok, ik had hoofdpijn, maar dit is me echt nog nooit overkomen.

Tink of iemand anders met verstand van energie toevallig in de buurt? Ik moet gas/licht aanvragen in Amsterdam en wilde weten wat het goedkoopst is voor een huishouden van 3 personen die overdag niet thuis zijn maar wel een boiler hebben. Of waar ik moet zoeken iig :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_109178166
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:00 schreef Nallie het volgende:

[..]

Klopt!

Maar Dino is goed op weg, maar niet afgetraind. Dan zou de verhouding vet/ spieren iets anders moeten zijn (persoonlijk zeg ik dan van beiden ietsje pietsje meer).

Maar je hebt nog steeds een goed lijf horr Dino!
pi_109178235
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:03 schreef Chicolate het volgende:
Ik geloof dat mijn oplettendheid stuk is. Ik ben na het boodschappen doen weggelopen zonder mijn pinpas :'). Ok, ik had hoofdpijn, maar dit is me echt nog nooit overkomen.

Tink of iemand anders met verstand van energie toevallig in de buurt? Ik moet gas/licht aanvragen in Amsterdam en wilde weten wat het goedkoopst is voor een huishouden van 3 personen die overdag niet thuis zijn maar wel een boiler hebben. Of waar ik moet zoeken iig :P.
Dat komt door dat 'nieuwe' pinnen :')

En voor je tweede vraag ben ik ook benieuwd, alleen dan voor 1 pers huishouden :P
pi_109178310
Geen idee hoe (on)afhankelijk, maar
http://www.energie-vergelijken.nl/
pi_109178333
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Geen idee hoe (on)afhankelijk, maar
http://www.energie-vergelijken.nl/
Ja die heb ik al gedaan, wilde vooral weten of het inderdaad wel betrouwbaar is :P.
pi_109178359
quote:
_O- O+

Goed lichaam Dino! :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_109178393
En nu ga ik het weekend inluiden met wijn en vrienden, dáááág :W O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_109178526
Ik hou wel van smalle maar gespierde mannen :Y
Ziet er goed uit Dino :Y
pi_109178534
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:55 schreef An24 het volgende:

[..]

Nieuwsgierig: Wat zou het jou smaak wel maken? Meer vet of meer spieren? /nieuwsgierig
Een lijf dient niet keihard te zijn, wil ik er graag mee kroelen. :) Zachtheid FTW!
pi_109178565
quote:
:D :')

Bedankt voor de complimentjes. :) Iedereen heeft inderdaad recht op eigen smaak!

Het is ook niet m'n doel om droger te worden dan dit.. dat gaat sowieso niet lukken met de hoeveelheid eten die ik nu naar binnen schuif iedere dag. :') Meer massa en hetzelfde vetpercentage zou een mooi doel zijn vind ik zelf. Ik ben iig erg tevreden met het resultaat van 2 maanden trainen. :Y
pi_109178597
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
^^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109178616
zo onzacht zal dino nog niet zijn, toch?
pi_109178625
Neh.. geef mijn toch maar lang en slank.. en niet te gespierd hoor., beetje pezig.. beetje zoals ehm.. nou ja zoals hier naast me op de bank zit dus _O- :+
pi_109178664
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
zo onzacht zal dino nog niet zijn, toch?
Er zit zeker nog genoeg vet aan. :') Zachtheid met knuffelen komt ook niet alleen van een vetlaagje hoor. ;)
pi_109178714
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:14 schreef minilot het volgende:

[..]

Een lijf dient niet keihard te zijn, wil ik er graag mee kroelen. :) Zachtheid FTW!
Keihard vind ik ook niets nee! Maar een lijf zoals dat van Timothy Olyphant bijvoorbeeld, vind ik wel echt super! O+
pi_109178725
Ik vind zachtheid juist echt iets vrouwelijks en een man zie ik gaarne lang, slank en met weinig vetjes! Laat mij maar zacht zijn.
pi_109179039
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:19 schreef anna82 het volgende:
Ik vind zachtheid juist echt iets vrouwelijks en een man zie ik gaarne lang, slank en met weinig vetjes! Laat mij maar zacht zijn.
Nou dat, genoeg zachtheid voor 2 alhier O-) :P
pi_109179183
Ik heb 't liever andersom! Al zou ik zelf ook niet helemaal vetvrij willen zijn (alsof mij dat ooit gaat lukken :') ) maar net even aangedurfd om wat andere broeken aan te passen en het gaat de goede kant op, vooral voor wat betreft m'n dure wandelbroeken! Wat fijn is.
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 16 maart 2012 @ 19:40:27 #73
70532 loveli
N
pi_109179427
Volgende keer let ik beter op of er een collega achter me staat als er plaatjes voorbij komen.
crap in = crap out
pi_109179538
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:40 schreef loveli het volgende:
Volgende keer let ik beter op of er een collega achter me staat als er plaatjes voorbij komen.
:D!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:51:58 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109179848
Hoi :W.

Fryslân O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_109180098
Boppe w/
pi_109181883
:W ik ben versleten pfffff
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:50:31 #78
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109182124
Prachtige keuken Coco O+ helemaal mijn smaak. Hoe is het nu?

Mar, het is toch ongelooflijk!

Lijstje
O: kwark en vla
T's: 300 gr rauwe wortelen, tomaat, appel, peer, blokje kaas
L: 2 boterhammen met 1 haring en ui, kom mosterdsoep met spekjes, 2 bekers melk (Melk voor kalfjes V1 en moi)
T's: 4 gegrilde champignons, gegrilde paprika, gegrilde ui, tosti kaas, 3 ananas, 2 mandarijnen
D: Rijst, chicken tonight ajam pangang :@, 500 gr broccoli, ijsbersalade, augurken
T: zoute stokjes en wat wokkels
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_109182511
Coco! Nice!!! Die wand met kasten :9~
pi_109182609
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
Coco! Nice!!! Die wand met kasten :9~
De rechter kast is de koelkast though, maar wel lekker veel opbergruimte ja :) Wij zijn er ook blij mee. Morgen de laatste dingetjes afmaken (qua werking van de keuken :P Vloer, verwarming & vensterbank doen we nog wel eens een andere keer :+).

@Uniek, het gaat wel ok, eigenlijk :) Het is nog altijd niet helemaal doorgebroken, dat is wel irritant. Laat het dan ook maar zo snel mogelijk gebeurd zijn. Maar goed. De klap/schok lijkt minder groot dan de vorige keer (misschien omdat ik nu nog terughoudender was?). En ik ben kotsmisselijk van te veel troosttaart :+
  vrijdag 16 maart 2012 @ 21:03:14 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109182717
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef the85mc het volgende:

pm mee even als je afgestudeerd bent. Als je goed bent heb ook ik werk voor je.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_109183148
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Had in het begin ook en dat de stang dan bovenaan nog wat zwaaide, maar is rechtgetrokken gok ik :D

[..]

:D dip jij ook altijd de patat in het vocht wat over is? :9~
Euh, nee :+

Ik heb wel smerige patat habits hoor, zoals mayo met ketchup en appelmoes mengen en daar kip en patat en doperwtjes in dippen (dat was vroeger altijd de maaltijd die op we zondagavond na studio sport aten met de hele familie...don't judge).
pi_109183249
Mooie keuken Coco!

Ik hou van keukens O+ Mijn droom is heel simpel: een leuke baan, een kat, kippen, een baby, wellicht een man, maar vooral een heel mooie keuken. :Y)
pi_109183369
Leuk trouwens dat mijn gorilla's nog steeds in de OT staan. Moet er iedere keer om lachen.
pi_109183406
Ik ben alleen *O* Ik voel me machtig nu. Wat zal ik eens met deze vrijheid doen

pi_109183499
Oeh kip, patat en appelmoes :9
Kip in appelmoes dippen :9
Patat met appelmoes :9
pi_109183657
Een van onze poezies ligt op sterven ;(. Acuut nierfalen, niks aan te doen. Echt van de een op andere dag ging het mis. Vorige week nog bij de dierenarts voor prikken en check up, geen vuiltje aan de lucht. Godver ;( (sorry).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109183951
Ik moest gisteravond van een vriendin een broek passen en potverdorie, met enige moeite pas ik er weer in! :D *O* Op dit moment ben ik een weekend bij m'n ouders, dus dan kan ik morgen of overmorgen ook mooi even kijken wat ik weeg, kijken wat een realistisch einddoel is qua gewicht en vanaf volgende week ook lijstjes posten met wat ik zoal naar binnen schuif, zodat ik van jullie allerlei tips kan krijgen :P Qua eetritme gaat het wel hartstikke goed eigenlijk: ik ontbijt bijvoorbeeld echt elke ochtend weer, ook omdat ik voel dat m'n lichaam het nodig heeft. Opvallend hoe snel die dingen positief veranderen.

Wat gaan deze topics hard trouwens :X

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:25 schreef Phaidra het volgende:
Een van onze poezies ligt op sterven ;(. Acuut nierfalen, niks aan te doen. Echt van de een op andere dag ging het mis. Vorige week nog bij de dierenarts voor prikken en check up, geen vuiltje aan de lucht. Godver ;( (sorry).
Aaah, naar ;( Sterkte :*
I reject reality and substitute my own
pi_109183990
quote:
Ahhhwwww :*
pi_109184085
quote:
Bah. ;( Nog lekker mee kroelen en veel liefde geven de laatste uren!
pi_109184091
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:22 schreef Novem het volgende:
Oeh kip, patat en appelmoes :9
Kip in appelmoes dippen :9
Patat met appelmoes :9
Kip in de appelmoes? Neh. Patat door de mayo en appelmoes halen is dan weer jum!
pi_109184411
O: kwark
T: banaan
L: 2 oerbrood met parmaham, rucola en een soort spread van zongedroogde tomaten. Glas jus
T: picolientje in de bonus bij de AH en ze riepen mijn naam
S: Jillian nu met spierpijn
D: tagliattele met 2 soorten kaas, pijnboompitten, peterselie en olijf-olie
T: wijn, pecannoten, parmaham
  vrijdag 16 maart 2012 @ 21:45:18 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109184672
:* voor Phaidra, dat zijn nare dingen.
Niet meer actief op Fok!
pi_109184867
Wat naar Phaidra :{ Sterkte!
pi_109185123
He gatver Phaidra ;( zelfde was hier een maandje geleden, sterkte :*
  vrijdag 16 maart 2012 @ 21:57:11 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109185255
Oh boe Phaidra! -O- Smakkerd :* en zachte aai voor de poezel.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 16 maart 2012 @ 21:58:03 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109185299
Coco ik vind je geweldig O+ :*

Phaidra.. klote zeg! Sterkte
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_109185336
Ah, wat naar van de poezel Phaidra -O-
pi_109186161
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:54 schreef MarMar het volgende:
He gatver Phaidra ;( zelfde was hier een maandje geleden, sterkte :*
Ja, ik moest nog aan jullie denken. Onze poes is gelukkig wel ietsje ouder (bijna 9) maar alsnog te jong. Ik vind het zo zielig, al lijkt ze geen pijn te hebben. Het is gewoon een zielig hoopje nu -O-. Ze slaapt vannacht op bed, voor de eerste en waarschijnlijk laatste keer ;(.

Thanks lieverds :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 16 maart 2012 @ 22:17:03 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109186283
Phaidra kan je haar niet beter op haar eigen plekje laten liggen?? Anders ligt ze zo op een vreemde plaats.
Ze is liever ook alleen
pi_109186432
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 22:14 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja, ik moest nog aan jullie denken. Onze poes is gelukkig wel ietsje ouder (bijna 9) maar alsnog te jong. Ik vind het zo zielig, al lijkt ze geen pijn te hebben. Het is gewoon een zielig hoopje nu -O-. Ze slaapt vannacht op bed, voor de eerste en waarschijnlijk laatste keer ;(.

Thanks lieverds :*.
Sterkte! Zal even moeilijk zijn morgen.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 22:20:21 #102
221912 minilot
Nancy boy
pi_109186472
:* voor poezenleed..

Hier tot de conclusie gekomen dat ik niet, zoals normaal gesproken tijdens mijn jaarlijkse weekend-zonder-mijn-lief, mezelf zal gaan volstoppen met geitenkaas (vindt mijn lief erg ranzig), aangezien ik een poosje vegan wilde volhouden. Da's wel een uitdaging nu! :') Eerste avond alleen thuis en ik at een hartig worteltaartje. Nog twee avonden te gaan. }:| Tofu gekocht en een shitload aan groenten - eens zien wat ik nou verder voor mezelf ga koken..

Verder heb ik na de vierde keer Jillian en haar twee slavinnetjes daarnet, en morgen wellicht Elle Bandita in het verschiet wel zin in wat ruig en lesbisch avondvermaak. Ben dus momenteel The Runaways aan het downloaden, want die heb ik nog niet gezien en Kristen Steward zit erin ! >:) O+

Eerst nog even doorhoepelen tijdens Anthony Bourdain op 24 Kitchen, dan op de bank met wodka en vieze gitaarmeisjes kijken en dan hopelijk op den duur een keer in slaap vallen..
pi_109186793
Ocherm, Phaidra :*
Ja doei.
pi_109187394
Sterkte Phaid! :*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109187581
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Phaidra kan je haar niet beter op haar eigen plekje laten liggen?? Anders ligt ze zo op een vreemde plaats.
Ze is liever ook alleen
De andere poezel is wat aan het klieren en ik wil ze ook niet ergens opsluiten. Daarom maar op bed. Het is ook niet helemaal vreemd, in het weekend mogen ze 's ochtends even komen knuffelen terwijl wij wakker worden. En net kwam ze juist wat dichterbij liggen (kostte zichtbaar veel inspanning en mauwen zonder geluid), dus ik denk dat het wel goed zit.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 16 maart 2012 @ 22:52:05 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109187841
Ja hoi ik heb niet de 600 topics teruggelezen hoor, maar :W vanuit Paramaribo! Aruba en Curaçao al achter de rug. Zondag al weer terug, maar morgen eerst nog naar de Colakreek en zondag dolfijnen spotten aan de monding van de Surinamerivier. Best vermoeiend dat werken hier :P.

Hier nog Grote Nieuwtjes???
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_109188349
Wat sneu phaidra :*
pi_109188976
Mooie keuken Coco! :D Wij hebben ook een upgrade, van 2 kastjes naar 5 :P

Ah wat naar Phaidra -O-
pi_109189238
:* voor Phaidra

Ik had uiteindelijk bietjesrisotto gemaakt, was heerlijk! En crumble van appel/pruim/abrikoos toe.
Nu naar bed want morgen om 7 uur op voor een vrijgezellenfeest }:|
Het is dat het een van mn beste vriendinnetjes is die gaat trouwen, want degene die alles organiseert is echt een draak |:(
pi_109189449
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 23:26 schreef Nallie het volgende:
Het is dat het een van mn beste vriendinnetjes is die gaat trouwen, want degene die alles organiseert is echt een draak |:(
Om 7 uur? Wat vreselijk.

Wat gaan jullie doen? Voor dag en dauw kietvitseieren zoeken?
pi_109189591
Vrijgezellenfeest om 7 uur 's ochtends.. Wut? :')
pi_109189648
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 23:26 schreef Nallie het volgende:
:* voor Phaidra

Ik had uiteindelijk bietjesrisotto gemaakt, was heerlijk! En crumble van appel/pruim/abrikoos toe.
7 uur zhe horror!

Ik ben heel benieuwd wat dat gaat worden..

Phaidra :*
  Vis een optie? vrijdag 16 maart 2012 @ 23:38:54 #113
70532 loveli
N
pi_109189742
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 23:31 schreef Xennia het volgende:

[..]

Om 7 uur? Wat vreselijk.

Wat gaan jullie doen? Voor dag en dauw kietvitseieren zoeken?
^^ brrrr...
crap in = crap out
  vrijdag 16 maart 2012 @ 23:41:22 #114
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_109189828
Via de eetmeter van het voedingscentrum heb ik deze hele week bijgehouden wat ik nou zoal eet. Conclusie: het is volstrekt onmogelijk om niet teveel zout binnen te krijgen :{ Vandaag 10,5 gram en toch heb ik redelijk gelet op wat ik eet.
pi_109189881
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 23:41 schreef Hi_flyer het volgende:
Via de eetmeter van het voedingscentrum heb ik deze hele week bijgehouden wat ik nou zoal eet. Conclusie: het is volstrekt onmogelijk om niet teveel zout binnen te krijgen :{ Vandaag 10,5 gram en toch heb ik redelijk gelet op wat ik eet.
Wat heb je gegeten dan waar zout in zit?
pi_109189936
Nee we verzamelen om half 9 bij haar huis voor een prosecco ontbijt. Vervolgens gaan we om 12 uur richting Amsterdam...(wat we in die tussentijd doen, geen idee) voor een rondvaart over de wallen met een workshop 'happy ho' wat wil zeggen dat je de fijne kneepjes van het prostitutievak leert met als afsluiting een fotoshoot in een raam.
:') dan eten bij een veel te duur restaurant.

Dus heb medelijden en denk aan me morgen :P
  Vis een optie? vrijdag 16 maart 2012 @ 23:44:58 #117
70532 loveli
N
pi_109189988
Nou, klinkt als iets wat elke aanstaande bruid haar hele leven al had willen doen.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 16 maart 2012 @ 23:47:52 #118
70532 loveli
N
pi_109190114
Ik bedoel, kettingen maken of pottenbakken klinkt vele malen leuker :')
crap in = crap out
  vrijdag 16 maart 2012 @ 23:48:27 #119
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_109190136
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 23:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wat heb je gegeten dan waar zout in zit?
Bruinbrood is een grote boosdoener. Avondeten ook (kip siam). Vooral van brood vind ik het bizar dat er in Nederland zoveel zout in zit. Het is nergens voor nodig.
pi_109190205
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 23:43 schreef Nallie het volgende:
Nee we verzamelen om half 9 bij haar huis voor een prosecco ontbijt. Vervolgens gaan we om 12 uur richting Amsterdam...(wat we in die tussentijd doen, geen idee) voor een rondvaart over de wallen met een workshop 'happy ho' wat wil zeggen dat je de fijne kneepjes van het prostitutievak leert met als afsluiting een fotoshoot in een raam.

Jeetje, hoe hoog was de "eigen bijdrage" ?
pi_109190237
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 23:48 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Bruinbrood is een grote boosdoener. Avondeten ook (kip siam). Vooral van brood vind ik het bizar dat er in Nederland zoveel zout in zit. Het is nergens voor nodig.
Zelf bakken dan maar of biobrood?
En de kip siam was prefab?
  vrijdag 16 maart 2012 @ 23:51:00 #122
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_109190258
quote:

Dit is een geintje he?

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 23:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zelf bakken dan maar of biobrood?
En de kip siam was prefab?
Ja, uit zo'n pakje :P Slecht, ik weet het.

En ik redeneerde nog: als je sport, zweet je veel en verlies je dus erg veel zout. Dan is het niet zo erg als je over je ADH heen gaat.
pi_109190373
quote:

Happy ho? Dafuq?
pi_109190381
Geen grapje helaas... En de eigen bijdrage is 85 voor het middagprogramma... Daar komt eten en ontbijt nog bij dus. Das toch niet normaal of wel?
  vrijdag 16 maart 2012 @ 23:54:47 #125
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_109190426
Die bijdrage is hoog, maar dat thema slaat alles, ik zit hier echt met een WTF-gezicht :{
pi_109190470
Haha ik zal verslag doen in elk geval :P
pi_109190562
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 23:53 schreef Nallie het volgende:
Geen grapje helaas... En de eigen bijdrage is 85 voor het middagprogramma... Daar komt eten en ontbijt nog bij dus. Das toch niet normaal of wel?
Jezus wat een thema en wat een enorm bedrag. Ik en mijn vriendinnen waren niet eens gegaan vanwege dat geld (en het thema).

Dan maar geen happy ho worden.
Ik denk dat ik daar wel overheen kom.
pi_109190624

Happy ho, wut?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109190648
Ja maar ik kan t niet maken om niet mee te gaan... Ze is echt een van m'n beste vriendinnen. Ik denk ook niet dat ze zelf heel enthousiast is hoor... Maar goed, maak er het beste van. Truste!!
pi_109190652
Aawh, vervelend is dat phaidra..

Morgen begint selectietraining, wordt spannend! Maanden naar toe gewerkt en dit weekend is het moment om te pieken. Eerste horde richting het WK.. Ga dus snel mn bed in om morgen weer fris en fruitig (voor zover dat kan om 7uur op zaterdag) op te staan!
pi_109190765
Heb laatst ook dingen gepland voor vrijgezellenfeest. We gaan quad rijden, offroaden, bungeejumpen en bier/whisky proeverij doen. En 's avonds nog wat opdrachtjes voor de vrijgezel en dan stappen.. Wordt vast mooi!
pi_109190768
Teruglezende was m'n vorige opmerking niet echt super...

:* Phaidra, maar als ik het zo inschat heeft 'ie een goed leven gehad!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109190858
En nu ben ik jaloers op Dino :{

Edit: maar even ga teruglezen voordat ik een opmerking plaats...
pi_109190920
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 23:53 schreef Nallie het volgende:
Klinkt zo ontzettend niet leuk en veel te duur, sterkte :')

Hi-flyer volgens voedingscentrum heb ik vaak te weinig zout, dus het kan heus anders!!
  Vis een optie? zaterdag 17 maart 2012 @ 00:07:52 #135
70532 loveli
N
pi_109191010
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 23:59 schreef Nallie het volgende:
Ja maar ik kan t niet maken om niet mee te gaan... Ze is echt een van m'n beste vriendinnen. Ik denk ook niet dat ze zelf heel enthousiast is hoor... Maar goed, maak er het beste van. Truste!!
Als je echt een goede vriendin bent sta je om 6 uur op en ontvoer je haar voor de draak haar omtovert in een happy ho.

Voor 85 euro kun je best leuk op een terrasje zitten.

Les 1 happy ho: dat hoort geen geld te kosten.
crap in = crap out
pi_109191463
Mijn mening:
-zita swoon met afrikaanse invloeden is leuk
- een afgetraind lichaam is best lekker! Zowel om zelf te hebben, als om aan te zitten
- ik leef met je mee Nallie! Belachelijk duur trouwens, niemand die ging morren over de prijs?
- sterkte met het poezenbeest phaidra!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_109191743
Ook fijn: ik heb niet de laatste trein! *O*
Dan kan ik toch fin 6,5 uur slapen voor mn spinning les!

Iemand hier trouwens die iets weet over de invloed van zuivel op hooikoorts?
Doe wat je niet durft.
pi_109191780
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 00:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ook fijn: ik heb niet de laatste trein! *O*
Dan kan ik toch fin 6,5 uur slapen voor mn spinning les!

Iemand hier trouwens die iets weet over de invloed van zuivel op hooikoorts?
Meer koeien betekent meer gras?!
pi_109191830
Ik kreeg net van iemand te horen dat ik geen zuivel meet zou moeten nemen en dat mn hooikoorts dan weg zou gaan. :o
Doe wat je niet durft.
pi_109191898
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 00:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je echt een goede vriendin bent sta je om 6 uur op en ontvoer je haar voor de draak haar omtovert in een happy ho.

Voor 85 euro kun je best leuk op een terrasje zitten.

Les 1 happy ho: dat hoort geen geld te kosten.

Dat zou ik wel kunnen waarderen (behalve het tijdstip, maar ja dat heeft die
ho-verheerlijker veroorzaakt).
  Vis een optie? zaterdag 17 maart 2012 @ 00:47:38 #141
70532 loveli
N
pi_109192216
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 00:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kreeg net van iemand te horen dat ik geen zuivel meet zou moeten nemen en dat mn hooikoorts dan weg zou gaan. :o
Ja. Darmen enzo hebben invloed op immuunsysteem. Gezonde darmen => veel minder last van bepaalde allergieen. Caseine is een groot eiwit en niet heel darmvriendelijk (slijmvorming, 'kleeft' aan darmen). Door hitte-behandeling hebben mensen er meer last van. Tarwe is ook eentje die onvriendelijk kan zijn voor darmen.

Gezonde darmen met goede darmvlokken vormen een goede barriwere tussen buiten (voedsel) en binnen (bloedbaan). Wanneer die darmvlokken beschadigen, is de barriere minder goed, filterwerking van de darmen is minder. Grotere moleculen die nog niet goed zijn verteerd kunnen toch in de bloedbaan komen.

Ten eerste is caseine niet fijn voor darmen en kan daar reactie geven, ten tweede kan caseine wanneer het niet goed verteerd wordt als te groot molecuul in het lichaam komen en daardoor allergische reacties opwekken. Grote moleculen worden niet herkend als 'goed' en het immuunsysteem gaat los op die moleculen.

Tarwe/gluten en zuivel mijden kan in bepaalde gevallen allergie verminderen (andere allergien dan koemelkallergie of glutenallergie). Durf even niet te zeggen wat pubmed erover zegt.

Disclaimer: moe enzo, even uit het hoofd, niets nagezocht of m'n geheugen goed genoeg is.
crap in = crap out
pi_109192720
Ok, ik weet dat er een verband is met koemelk en gluten en darmen, maar mijn probleem is niet mijn darmen maar mijn longen.
Het slijm verhaal gaat vast ook op voor de luchtpijp (waar ik dus allergische reacties heb), maar zou zuivel skippen dan ook invloed hebben op de hooikoorts problemen die ik heb (en die zich dus vooral uiten door benauwdheid)?
En, niet geheel onbelangrijk, hoe krijg ik dan genoeg eiwit binnen? *)
Doe wat je niet durft.
pi_109192743
Overigens geweldig dat je dit allemaal uit je hoofd weet loveli! *O*
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zaterdag 17 maart 2012 @ 01:12:12 #144
70532 loveli
N
pi_109192871
Als je immuunsysteem niet zo overprikkeld wordt door dingen die eigenlijk niet in je systeem horen, zou je ook minder last hebben van andere allergieen.

Vis, vlees, noten, eieren... Ook eiwitten.
crap in = crap out
pi_109192988
Sorry hoor, maar net klaar met The Runaways en Kristen Steward is er echt zó verrukkelijk in! #zucht Tijd voor een koude douche en een dutje. :) Welterusten allemaal!
  zaterdag 17 maart 2012 @ 02:39:39 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109194253
Laat maar
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_109195015
Mogge!

:* voor Phaidra en de poes.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 01:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, ik weet dat er een verband is met koemelk en gluten en darmen, maar mijn probleem is niet mijn darmen maar mijn longen.
Het slijm verhaal gaat vast ook op voor de luchtpijp (waar ik dus allergische reacties heb), maar zou zuivel skippen dan ook invloed hebben op de hooikoorts problemen die ik heb (en die zich dus vooral uiten door benauwdheid)?
En, niet geheel onbelangrijk, hoe krijg ik dan genoeg eiwit binnen? *)
Mijn moeder heeft veel minder last van astma en hooikoorts zolang ze zuivel skipt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 17 maart 2012 @ 06:58:45 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109195150
Goeimorgen. Toch straks hardlopen ipv morgen want vandaag, zeker vanochtend wordt het beter weer en waait het minder hard. En aangezien ik gwen hoge gebouwen heb om me te beschermen :P.

Em magnesiumpillen ftw. Ik kan me lekker uitrekken zonder kramp te krijgen. *O*
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 17 maart 2012 @ 07:01:34 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109195159
Bemieuwd hoe het met de poes van Phaidra is...
Niet meer actief op Fok!
pi_109195171
Phaidra :'(

Nallie, sterkte! :')Ik zou denk ik niet gaan...zo zou ik echt niet gezien willen worden en zeker niet voor 85euro!

85mc, spannend! Eindelijk waar je naartoe heb zitten werken :)

Loveli en Henk: ik heb ook hooikoorts en zit nu al als een gek te niezen. De theorie achter geen melk was toch dat je dan geen gras allergenen binnen zou krijgen dus ook geen last van hooikoorts? Tenminste dat zei een collega van me, weet niet of ik he moet geloven...

Ik ga vandaag lekker windowshoppen/wandelen in Haarlem, dus lijstje volgt!
pi_109195334
Nallie, ik ben blij dat het niet mijn veijgezellenfeest is. Zeg maar :X. Sterkte, fokking duur ook :o!

Hier zijn we de nacht doorgekomen. Nauwelijks geslapen, poes al helemaal niet. Ze kwam wel uit zichzelf naast me liggen en als je haar aait, spint ze nog. Boh wat is dit kut. Ben totaal geradbraakt en vandaag zal het niet beter worden. Het infuus van gister lijkt niet of nauwelijks verschil te maken, dus Ik denk dat we zo de dierenarts weer bellen ;(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109195345
Buuuuh. Sliep pas om vier uur ofzo. Bed is te leeg zonder mijn lief erin! Zou er nu eigenlijk weer uit moeten rollen om te gaan hardlopen, maar het lijkt nogal frisjes boven en buiten de dekens... #gaap
pi_109195352
He verdorie.. Arme poes!
pi_109195376
hmmz, Greys anatomy kijken als je te vroeg je bed uit bent is ook geen goed idee :') /dramalama |:(
  zaterdag 17 maart 2012 @ 07:41:34 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109195379
Poezen spinnen ook als ze pijn hebben he. Lastige afweging die je moet maken. Laat je haar nu gaan, nu ze nog nergens last van heeft of wil je haar zo lang mogelijk bij je houden? En achteraf vraag je je af of je de juiste beslissing hebt genomen maar ook dat gaat voorbij :*
Niet meer actief op Fok!
pi_109195391
quote:

:X

Holy moly :o a) het tijdstip en b)wat jullie gaan doen. Echt WTF! Bij mij had die persoon die het georganiseerd had zonder mij mogen vertrekken. :W
pi_109195413
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 07:41 schreef Viking84 het volgende:
Poezen spinnen ook als ze pijn hebben he. Lastige afweging die je moet maken. Laat je haar nu gaan, nu ze nog nergens last van heeft of wil je haar zo lang mogelijk bij je houden? En achteraf vraag je je af of je de juiste beslissing hebt genomen maar ook dat gaat voorbij :*
Het is ook lastig. Ik wil niet dat ze lijdt, alleen omdat wij geen keuze kunnen maken. Ze ligt nu gewoon rustig, een buitenstaander zou niet weten dat ze ziek is. Pas als je weet hoe ze normaal reageert, is wel duidelijk dat het echt niet goed gaat. Sowieso heeft ze sinds minimaal 24 uur niks meer gegeten (en ik denk ook niets gedronken).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109195424
Mogge :)

:* voor phaidra, sneu voor het beestje.

Nallie's vrijgezellenfeest klinkt als een verzameling dure stomme dingen.

Oh, vanaf 10 uur mag ik gaan werken. Hoop niet al te veel :N
pi_109195439
quote:
volgens mij is dat tree hugging hippie praat :X

Als je dan ook nog binnen blijft én allemaal pollenfilters in je huis installeert, dan heb je een kans dat je geen last krijgt van je hooikoorts.
pi_109195476
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 00:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja. Darmen enzo hebben invloed op immuunsysteem. Gezonde darmen => veel minder last van bepaalde allergieen. Caseine is een groot eiwit en niet heel darmvriendelijk (slijmvorming, 'kleeft' aan darmen). Door hitte-behandeling hebben mensen er meer last van. Tarwe is ook eentje die onvriendelijk kan zijn voor darmen.

Gezonde darmen met goede darmvlokken vormen een goede barriwere tussen buiten (voedsel) en binnen (bloedbaan). Wanneer die darmvlokken beschadigen, is de barriere minder goed, filterwerking van de darmen is minder. Grotere moleculen die nog niet goed zijn verteerd kunnen toch in de bloedbaan komen.

Ten eerste is caseine niet fijn voor darmen en kan daar reactie geven, ten tweede kan caseine wanneer het niet goed verteerd wordt als te groot molecuul in het lichaam komen en daardoor allergische reacties opwekken. Grote moleculen worden niet herkend als 'goed' en het immuunsysteem gaat los op die moleculen.

Tarwe/gluten en zuivel mijden kan in bepaalde gevallen allergie verminderen (andere allergien dan koemelkallergie of glutenallergie). Durf even niet te zeggen wat pubmed erover zegt.

Disclaimer: moe enzo, even uit het hoofd, niets nagezocht of m'n geheugen goed genoeg is.
ja, maar zou je dan niet liters melk per dag achterover moeten tikken?

Ga met niet vertellen dat als je een capo drinkt, dat het zo'n sterke reactie teweeg kan brengen.

Ik geloof daar niet zo in :P
pi_109195488
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 01:12 schreef loveli het volgende:
Als je immuunsysteem niet zo overprikkeld wordt door dingen die eigenlijk niet in je systeem horen, zou je ook minder last hebben van andere allergieen.

Vis, vlees, noten, eieren... Ook eiwitten.
in bonen zitten ook eiwitten, maar je tummy wordt er poofy van.
pi_109195514
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 07:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge :)

:* voor phaidra, sneu voor het beestje.

Nallie's vrijgezellenfeest klinkt als een verzameling dure stomme dingen.

Oh, vanaf 10 uur mag ik gaan werken. Hoop niet al te veel :N
dit hoop ik iedere dag! :D
pi_109195517
Sterkte Phaid :*
pi_109195573
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 07:48 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

volgens mij is dat tree hugging hippie praat :X

Als je dan ook nog binnen blijft én allemaal pollenfilters in je huis installeert, dan heb je een kans dat je geen last krijgt van je hooikoorts.
Wat loveli beschrijft is dat melk vanwege de grote eiwitten een allergische reactie kan opwekken. Je allergisch kan maken. Echter, dat betekent niet dat je met eiwit elimineren, pollenklachten kan voorkomen, je bent immers al allergisch.

Heb tranende ogen de laatste tijd, waarschijnlijk ook pollen. En ik ga eens pubmedden.

Edit: aurum, maar jij hebt geen bereikbaarheidsdienst :P
pi_109195614
Mogge :O

Arme poes. ;(

Aurum/V1z0r: Gister begonnen met deadlifts. Wat een feest! _O_ :Y Nog een hoop te verbeteren aan houding etc, maar dat komt wel als ik het vaker doe. :)

V1z0r: en ik ben jaloers op jouw 215kg deadlift. :P
pi_109195637
Onderweg :') het is een te goede vriendin om niet te gaan. En ik gun het die chick die het organiseert ook niet. Niemand heeft trouwens iets gezegd over de prijs.. Wat wel vaag is. Dus even doorbijten en gelukkig is er drank :)

Veel plezier met al jullie activiteiten vandaag!
pi_109195654
Ik hoor het graag als je wat interessants tegenkomt Puff!

Zowaar voor mijn wekker wakker geworden en ga zo maar eens naar de sportschool. :P

Overigens heb ik gister een Groupon besteld voor een kilo (ja, 1 kilo, 1000 gram!) bonbons!
Iemand zin om te helpen dat ding op te eten?! :D
Doe wat je niet durft.
pi_109195677
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 07:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wat loveli beschrijft is dat melk vanwege de grote eiwitten een allergische reactie kan opwekken. Je allergisch kan maken. Echter, dat betekent niet dat je met eiwit elimineren, pollenklachten kan voorkomen, je bent immers al allergisch.

Heb tranende ogen de laatste tijd, waarschijnlijk ook pollen. En ik ga eens pubmedden.

Edit: aurum, maar jij hebt geen bereikbaarheidsdienst :P
Dat snap ik, maar dan hebben we het toch bijv. over lactose intollerantie. De melk triggert een allergische reactie wat impliceert dat je allergisch bent voor melk/lactose producten.

Zoals ik het begrijp is dat je niet allergisch zijn voor pinda's en dat melk dat kan verergeren/verminderen.

@Eldinosaur: Wacht maar tot je spierpijn krijgt op plaatsen waar je het nooit gehad hebt. Dan ben je ons nog meer dankbaar :P

[ Bericht 0% gewijzigd door _aurum_ op 17-03-2012 08:14:42 ]
pi_109195686
Ik heb nu al spierpijn in m'n rug. :')
pi_109195744
Creepy, je twitter doet raar! Mss ff je ww veranderen?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_109195756
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 08:08 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar dan hebben we het toch bijv. over lactose intollerantie. De melk triggert een allergische reactie wat impliceert dat je allergisch bent op melk/lactose producten.

Zoals ik het begrijp is dat je niet allergisch zijn voor pinda's en dat melk dat kan verergeren/verminderen.

@Eldinosaur: Wacht maar tot je spierpijn krijgt op plaatsen waar je het nooit gehad hebt. Dan ben je ons nog meer dankbaar :P
Nop, loveli heeft het over een kruisreactie: dus het melkeiwit lijkt op het pollen eiwit, dus woops, de immunotrigger voor lactose eiwit gaat aan, maar die is niet precies genoeg om pollen eiwit te onderscheiden van lactose eiwit, dus allergisch wordt je voor beiden.
Neem inderdaad dan wel aan dat mensen ook duidelijke last hebben van lactose inname in zo'n geval.

Overige theorie is candida: dat groeit makkelijker met melkeiwitten, en geprikkelde slijmvliezen zouden een trigger zijn voor candida en daarom de klachten verergeren. Enigszins plausibel, maar bewijs kan ik niet goed vinden.

De beste zoekterm die ik vond: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/0091674989901814
geen verschil bij kindjes die intra-uterien en een half jaar daarna niet blootgesteld zijn aan lactose.
pi_109195763
En succes en sterkte voor Nallie vandaag ;)

En een knuf en veel sterkte voor Phaidra en de poezel ;(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_109195779
Ik hoop dat Nallie alvast een fles prosecco achterover gooit bij het ontbijt. Dat zal de dag een stuk minder erg maken. :')
pi_109195838
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 08:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik hoop dat Nallie alvast een fles prosecco achterover gooit bij het ontbijt. Dat zal de dag een stuk minder erg maken. :')
Ja weet je, misschien doe ik dat wel :P ben ik in elk geval een stuk gezelliger! Eerst wat koffie tho!
pi_109195954
Sterkte Nallie!

Ik zit klaar om hard te gaan lopen, voor het eerst met mijn nieuwe horloge (bedankt voor de inspiratie, Vik :P).
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_109196130
Ik ben géén ochtendhardloper. }:| #zeur #au #knor
Nou ja, het is in elk geval achter de rug. :') Dinsdag weer gewoon lekker 's avonds.
pi_109196199
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 08:14 schreef Syrena het volgende:
Creepy, je twitter doet raar! Mss ff je ww veranderen?
Ja ik krijg die berichtjes steeds van Billy! Ik ga wel even kijken.
pi_109196205
Neee, dat vrijgezellenfeest! :|W

En goed bezig vroege lopers!
pi_109196289
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 07:43 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:X

Holy moly :o a) het tijdstip en b)wat jullie gaan doen. Echt WTF! Bij mij had die persoon die het georganiseerd had zonder mij mogen vertrekken. :W
dattum!

En goedemorgen! :Z
Ja doei.
pi_109196468
quote:
Elke dag een beetje honing uit eigen omgeving helpt ook.
Mijn hooikoorts verdwijnt als sneeuw voor de zon als ik weer prednisonspuiten krijg, maar dat is een beetje rigoreus :')
wel een hele welkome bijwerking wat mij betreft
pi_109196487
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 07:46 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Het is ook lastig. Ik wil niet dat ze lijdt, alleen omdat wij geen keuze kunnen maken. Ze ligt nu gewoon rustig, een buitenstaander zou niet weten dat ze ziek is. Pas als je weet hoe ze normaal reageert, is wel duidelijk dat het echt niet goed gaat. Sowieso heeft ze sinds minimaal 24 uur niks meer gegeten (en ik denk ook niets gedronken).
Als het moment er is, weet je het wel lieverd. Heel veel sterkte :*
pi_109196512
sterkte phaidra!

Hier ging de wekker om half 8, maar kwamen we er pas om 9 uur uit O+ . Het hardlopen verplaats ik maar naar morgen, want ik moet vandaag ook nog werken. Dan morgen maar.

Ik ben wat gestressed vandaag...En ik weet niet zo goed waarom..Frustrerend.
pi_109196562
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hoi ik heb niet de 600 topics teruggelezen hoor, maar :W vanuit Paramaribo! Aruba en Curaçao al achter de rug. Zondag al weer terug, maar morgen eerst nog naar de Colakreek en zondag dolfijnen spotten aan de monding van de Surinamerivier. Best vermoeiend dat werken hier :P.

Hier nog Grote Nieuwtjes???
Haha, kom je nog wel aan werken toe? De fotootjes zien er in ieder geval goed uit! En ter gerust stelling: hier is het 10 graden en bewolkt, al is het Nl weer wel het laatste waar je je mee bezig moet houden.

Samenvattingen is Viz' terrein!
pi_109196613
Sterkte Phaidra!

En Nallie haske goed dat je gaat! Dit is er eentje uit de categorie 'taking one for the team'.

Mocht T nog een keer de moedverzamelen mij te vragen dan heb ik liever een v- feestje zoals die van 85mc, minus het bungeejumpen :)
pi_109196656
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 00:02 schreef V1z0R het volgende:
Teruglezende was m'n vorige opmerking echt super...!
Ik snap hem niet Vizke.

Tevens: wat is uitslapen toch heerlijk. En een heel weekend vrij om huis en tuin op te ruimen, dikke verwennerij dus.
pi_109196659
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 22:20 schreef minilot het volgende:
:* voor poezenleed..

Hier tot de conclusie gekomen dat ik niet, zoals normaal gesproken tijdens mijn jaarlijkse weekend-zonder-mijn-lief, mezelf zal gaan volstoppen met geitenkaas (vindt mijn lief erg ranzig), aangezien ik een poosje vegan wilde volhouden. Da's wel een uitdaging nu! :') Eerste avond alleen thuis en ik at een hartig worteltaartje. Nog twee avonden te gaan. }:| Tofu gekocht en een shitload aan groenten - eens zien wat ik nou verder voor mezelf ga koken..

Verder heb ik na de vierde keer Jillian en haar twee slavinnetjes daarnet, en morgen wellicht Elle Bandita in het verschiet wel zin in wat ruig en lesbisch avondvermaak. Ben dus momenteel The Runaways aan het downloaden, want die heb ik nog niet gezien en Kristen Steward zit erin ! >:) O+

Eerst nog even doorhoepelen tijdens Anthony Bourdain op 24 Kitchen, dan op de bank met wodka en vieze gitaarmeisjes kijken en dan hopelijk op den duur een keer in slaap vallen..
haha, ik ga ook altijd dingen in huis halen die alleen ik lekker vind als mijn vent weg is :D

Nallie: sterkte vandaag, maar ook veel plezier, misschien wordt het nog leuk! ;(

En nog een :* voor Phaidra.

Zo maar eens naar mijn moeder om een zeker fotoalbum af te geven. Daarna lekker chillen.

Lijstje nog onduidelijk. ik begin maar met rusticobrood en een gebakken eitje of zo.
pi_109196695
Mogge! Zo meteen naar van Gimsel :9

Phaidra, vermoed at ze niet eet of drinkt omdat ze misselijk is, dat komt van het nierfalen.
Arme poezel :*
pi_109196700
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 08:58 schreef minilot het volgende:
Ik ben géén ochtendhardloper. }:| #zeur #au #knor
Nou ja, het is in elk geval achter de rug. :') Dinsdag weer gewoon lekker 's avonds.
Goed bezig *O*.
pi_109196706
Ohja lijst..

O: havermout
T: cappuccino, appel
L: salade van bieten met geitenkaas en noten (dankzij een recept van Mo volgens mij)
T: cappuccino, sinaasappel
D: iets lekkers met paksoi, nog over nadenken
T: kwark met 2 kiwi's
pi_109196722
Ik ben belange(rijk) *O* :')

SPOILER
Zijn er nu echt mensen die hier op ingaan? :X
pi_109196733
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 09:50 schreef An24 het volgende:
Ik ben belange(rijk) *O* :')

SPOILER
Zijn er nu echt mensen die hier op ingaan? :X
In 1997 misschien?
pi_109196822
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 09:49 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge! Zo meteen naar van Gimsel :9

Phaidra, vermoed at ze niet eet of drinkt omdat ze misselijk is, dat komt van het nierfalen.
Arme poezel :*
Ja, daar heeft ze gister nog wat voor gekregen. Ik heb niet het idee dat ze nu misselijk is, maar er zit natuurlijk niks meer in haar maag.

De dierenarts vind dat we nog wel kunnen wachten, het infuus van gister zou nog steeds beter effect moeten krijgen. Maar hij was ook niet voor doormodderen, gelukkig.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109196901
Ahg. Arme poezel! Sterkte phaidra, en geef dr maar een extra aaitje van mij O+
~ Bonito La Risa ~
pi_109196912
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 09:56 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja, daar heeft ze gister nog wat voor gekregen. Ik heb niet het idee dat ze nu misselijk is, maar er zit natuurlijk niks meer in haar maag.

De dierenarts vind dat we nog wel kunnen wachten, het infuus van gister zou nog steeds beter effect moeten krijgen. Maar hij was ook niet voor doormodderen, gelukkig.
Sterkte meis :*
pi_109197052
En Nallie.. Heel veel sterkte zeg.. Als mijn vriendin dat zou organiseren voor m'n bruiloft, zou ik haar vriendelijk vragen hoe lang ze mij nou ken!? Haha

Maar goed. Good luck. Blijven lachen met de prosecco!
~ Bonito La Risa ~
pi_109197129
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 09:31 schreef MarMar het volgende:

[..]

Elke dag een beetje honing uit eigen omgeving helpt ook.
Mijn hooikoorts verdwijnt als sneeuw voor de zon als ik weer prednisonspuiten krijg, maar dat is een beetje rigoreus :')
wel een hele welkome bijwerking wat mij betreft
Dat van die honing heb ik ook gehoord!
En Prednison is natuurlijk een ontzettend sterke ontstekingsremmer, dus niet gek dat je hooikoortsklachten daar van weg gaan lijkt mij. :P
Ik heb gewoon de pech dat alles bij mij op mn luchtwegen slaat en ik het dus benauwd krijg en moe word van het moeizame ademen.

Maar ik ga eerst eens kijken of een pot brandnetel/kamillethee per dag gaat helpen (geleerd uit Grow your own drugs), ga eens kijken of ik lokale honing kan vinden en ga de zuiveltruc wel als laatste proberen. :)

En ik ga Puff dr verhaal nog even lezen, want ik moest dringend sporten zojuist, dus daar had ik geen tijd voor. *)
Doe wat je niet durft.
pi_109197165
Coco, hoe is het nu met jou? :* Awesome keuken zag ik voorbij komen, veel plezier ermee!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:25:08 #198
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109197273
Aww Phaidra en poezel ;( :*

Wel lol om vriendje zonet:
Ik: "Bwoaaah V1z kan een 215 kilo deadlift! :o"
Hij: "Hij liever dan ik".

:') :D

Verder heb ik uitgeslapen vanochtend :@ Was niet helemaal de bedoeling want wou dansjes doen, maar was echt te brak na dit semi-intensieve weekje.

Het schiet nog niet echt op met dat sportritme! Maar we kunnen vast wel weer een half uurtje Jillian erin gooien anders.

Uitslapen = O+
Schaamtegevoel na weer skippen sportlesje: :') oO<
pi_109197467
Goedemorgen!

Haha nallie, wat een feest zeg, sterkte :*

Ik werd wakker en heb nu hoofdpijn en ben misselijk. Bwuh.
pi_109197471
Goedemorgen, nogmaals!
Ja doei.
pi_109197588
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:11 schreef Mixende_match het volgende:
En Nallie.. Heel veel sterkte zeg.. Als mijn vriendin dat zou organiseren voor m'n bruiloft, zou ik haar vriendelijk vragen hoe lang ze mij nou ken!? Haha

Maar goed. Good luck. Blijven lachen met de prosecco!
klinkt niet als het meest geweldige feestje inderdaad :D Al is de prijs tegenwoordig heul zo gek niet, volgens mij. Niet dat ik t zelf goedkoop vind ofzo, maar zo'n bedragen hoor ik heel vaak.

Op mijn vrijgezellenfeestje wilden ze dat ik een piemel-soap-on-a-roap om mijn nek ging rondlopen. Dat heb ik geweigerd :P
pi_109197605
Phaidra, wat vreselijk van de poezel.. Verwen m maar lekker, voor zover mogelijk, en veel sterkte :*
pi_109197725
Pff, lesje 1 van 'Start To Run' is achter de rug.. Misschien niet een heel goed idee om te beginnen na squat/deadlift dag. :')
pi_109197818
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Pff, lesje 1 van 'Start To Run' is achter de rug.. Misschien niet een heel goed idee om te beginnen na squat/deadlift dag. :')
Hahaha, story of my life! :D
Gaat het een beetje met de spierpijn? :)
Doe wat je niet durft.
pi_109197845
Nog wel, maar aan de strakheid van hamstrings/rug te voelen gaat het nog veul erger worden. :P

Lopen ging boven verwachting goed. *O*
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:57:40 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109197864
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Nog wel, maar aan de strakheid van hamstrings/rug te voelen gaat het nog veul erger worden. :P

Lopen ging boven verwachting goed. *O*
Like a boss! *O* Goed zo!
pi_109197940
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

klinkt niet als het meest geweldige feestje inderdaad :D Al is de prijs tegenwoordig heul zo gek niet, volgens mij. Niet dat ik t zelf goedkoop vind ofzo, maar zo'n bedragen hoor ik heel vaak.

Op mijn vrijgezellenfeestje wilden ze dat ik een piemel-soap-on-a-roap om mijn nek ging rondlopen. Dat heb ik geweigerd :P
:')
Ik had sowieso pas aangeschoven bij 't eten als ik die plannen zo lees :')
En ons vrijgezellenfeestje was awesome, vraag maar aan HPKW :+
Ja doei.
pi_109198083
Zo, ik heb al een half uurtje gorillatraining achter de rug van Jillian, 2 crackers en nu maar eens snel een hele berg boskippen halen. Morgen 2 taarten bakken en vanmiddag ook nog iets lekkers.. :s)

@ Nallie: ik hoop dat het meevalt en je gewoon enorm er om kunt lachen, maar ik zou er echt heeeeeel veel moeite mee hebben geloof ik :') :+
pi_109199168
Ik lees net dat er binnenkort nog wat Urbanathlon tickets beschikbaar komen.
Wie wilde er nou nog meer meedoen?

MH_Urbanathlon twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 11:43:21 Binnenkort komen nieuwe startbewijzen voor de Men's Health Urbanathlon beschikbaar. Houd Twitter in de gaten! reageer retweet
Doe wat je niet durft.
pi_109199250
Zo, sportschool gehad. Ik heb de meeste gewichten maar wat omhoog gegooid. Rugoefening nu gedaan met in elke hand een 2kg-haltertje.
Vanochtend gewandeld & zachtjes hardgelopen met honden. Ik wil gaan hardlopen zonder van die verende hardloopschoenen, dus vanochtend heb ik op mijn rubberlaarzen gerend. Niet erg hard en alles op onverharde ondergrond. Ik vond het verbazend goed gaan. Iets tussen de 5 en de 7 km hardgelopen, met zoiets als 8,5 km/u schat ik.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 17 maart 2012 @ 12:13:05 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109199342
Hoooooooi! Hardlopen in Friesland O+

Lijstje:

O: Brinta
S: 15 km hardlopen (had iets meer gewild, maar kreeg de laatste 500 meter zo'n steek dat ik echt naar de 15 km toestrompelde :'))
T: twee mueslirepen tijdens het hardlopen
T: eiwitshake
L: twee boterhammen (ham en kaas)
T: even naar de super voor wat groentjes
T: blikje cola omdat weekend :9
D: patat en een kroket van 't Hoekje :9~
T: nog een blikje cola omdat weekend :9
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 17 maart 2012 @ 12:14:53 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109199378
Tering wat ver was het trouwens, halverwege was ik bij Strandheem en dat vond ik vroeger op de fiets al ver :').
Niet meer actief op Fok!
pi_109199417
Jaa ik wilde nog meedoen! Ik heb me wel ingeschreven op de mailinglist voor extra nummers, hopelijk hoor ik wat!

Ennn Sigur Ros tickets, I haz dem :D

Sta nu in de rij voor het toilet in een vreselijke v&d in haarlem :')
  zaterdag 17 maart 2012 @ 12:16:52 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109199421
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:08 schreef sigme het volgende:
Zo, sportschool gehad. Ik heb de meeste gewichten maar wat omhoog gegooid. Rugoefening nu gedaan met in elke hand een 2kg-haltertje.
Vanochtend gewandeld & zachtjes hardgelopen met honden. Ik wil gaan hardlopen zonder van die verende hardloopschoenen, dus vanochtend heb ik op mijn rubberlaarzen gerend. Niet erg hard en alles op onverharde ondergrond. Ik vond het verbazend goed gaan. Iets tussen de 5 en de 7 km hardgelopen, met zoiets als 8,5 km/u schat ik.
Waarom ga je niet over op natural running/barefoot running? Vibram five fingers? :)
Niet meer actief op Fok!
pi_109199451
Ik wil straks een half uurtje Jillian proberen, kijken of ik 't wat vind. En als niet, dan ga ik touwtjespringen en zelf grond- en gewichtoefeningen doen 8-)
Ja doei.
pi_109199605
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:16 schreef Novem het volgende:
Jaa ik wilde nog meedoen! Ik heb me wel ingeschreven op de mailinglist voor extra nummers, hopelijk hoor ik wat!

Sta nu in de rij voor het toilet in een vreselijke v&d in haarlem :')
Sigur Ros tickets boks! *O*

Maar hou de twitter van de Urbanathlon dus ook in de gaten. Ik gok zomaar dat het ook heel snel uitverkocht is.
Doe wat je niet durft.
pi_109199614
Jaaa, MoBLo aan de Jillian! Laat die gorilla je alle hoeken van de kamer laten zien! *O*

Vanmorgen voor de vijfde keer Jillian gedaan na het hardlopen. Dat jumpropen in de eerste reeks is echt een ramp - het voelt steeds alsof mijn kuiten als twee luciferstokjes doormidden gaan knappen. :') Het stomme is: als dat gespring aan het einde nog eens terugkomt dan jumprope ik zo hoog als die lange in dat rode broekje! Misschien toch een warmingup-issue..
pi_109199621
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waarom ga je niet over op natural running/barefoot running? Vibram five fingers? :)
Dat is het plan :Y.
Geen five fingers denk ik, ik neig naar een minimale schoen (feelmax dacht ik).
pi_109199625
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:16 schreef Novem het volgende:
Aaa, wat tof. Ik wilde ook, maar moet dan werken. Iets waar ik niet onderuit kan. }:|
  zaterdag 17 maart 2012 @ 12:27:58 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109199627
Ik ben ook nieuwsgierig geworden naar die Jillian, dus ook maar eens regelen binnenkort. Maar ik denk niet dat het wat voor mij is, die toestand voor de tv. Ga dan liever naar de sportschool :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109199633
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:08 schreef sigme het volgende:
Ik mis je vorige plaatje. :@

Ik wil deze zomer ook naar wat blootvoeteriger gaan hollen, dus ben benieuwd naar de ervaringen. :Y
pi_109199642
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Tering wat ver was het trouwens, halverwege was ik bij Strandheem en dat vond ik vroeger op de fiets al ver :').
Toch knap hoor! Wel oppassen met laatste endjes strompelen, doe het de volgende keer langzamer?
pi_109199663
Zeg, hou eens op met dat gesport. Ik lig nog op bed. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 12:30:17 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109199665
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is het plan :Y.
Geen five fingers denk ik, ik neig naar een minimale schoen (feelmax dacht ik).
Ik heb de Nike free, versie 2. Dat is 5 op een schaal van demping van 0 tot 10 waarbij 10 volledige demping is en 0 barefoot. Die schoen of een vergelijkbaar type wordt aangeraden voor mensen die willen overstappen naar natural running. Bij mij staan ze vooralsnog stof te happen (heb ze gekocht omdat ze in de sale waren bij Run2day), want ik zal dan een stapje terug moeten doen en daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in :'). Ik wacht even een clinic af!
Niet meer actief op Fok!
pi_109199671
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daar kun je ook prima sporten!
Ja doei.
pi_109199691
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik mis je vorige plaatje. :@
Hoppa!

Waarom, hmmm?
pi_109199700
Bijgelezen.
Dino: sieht gut aus. Maar je geeft inderdaad licht qua wit. Woonde jij niet aan het strand? :P En ik hou helemaal niet van zacht en vet bij mannen. Griezel. Mannen horen stoer te zijn.

Phaidra: dat is echt zo kut, dat je zo machteloos bent en dat zo'n beestje je niet kan vertellen hoe goed of slecht het nog gaat. Ik vind het trouwens wel toevallig dat het net een week na de jaarlijkse prikken zich voordoet. Of zie ik weer verbanden daar waar ze niet zijn? Nou ja, maakt ook niet meer uit nu. Als er geen kans meer is op beter worden zou ik het niet te lang uitstellen, misschien. Sterkte!! :*

Verder wilde ik vast op nog meer reageren, maar ben het vergeten. Oh nee, ik weet het al, dat vrijgezellengedoe. Ik volsta met: :')
pi_109199704
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
:D! Dat ga ik maandag doen: de héle dag in bed blijven. Dan is mijn lief terug uit de Ardennen en heb ik drie nachten niet geslapen. Speciaal voor vrijgenomen. :) We komen er alleen uit om te eten. Misschien dinsdag ook nog: dan heb ik ook vrij.
Nu dus alvast maar wat aan het voorsporten. ;)
pi_109199712
Wacht, heb je een springtouw nodig voor Jillian? Dat past nooit in mijn woonkamer :').
pi_109199724
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:32 schreef Chicolate het volgende:
Wacht, heb je een springtouw nodig voor Jillian? Dat past nooit in mijn woonkamer :').
Nee, is de oefening waarbij je 'schijntouwtjespringt'.
Ja doei.
pi_109199727
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:32 schreef Chicolate het volgende:
Nee, heb je niet! Het gaat alleen om de beweging. Zonder touw.
pi_109199751
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee, is de oefening waarbij je 'schijntouwtjespringt'.
Mag dan schijntouwtjesspringen zijn, maar ik ga er net zo goed dood van! :')
pi_109199776
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoppa!

Waarom, hmmm?
Oooh, daar zijn ze weer, die billetjes in het gras! Ik word er helemaal vredig-lenteachtig-en-zweedsekinderfilmesk-van! O+
pi_109199818
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:31 schreef conleche het volgende:
Bijgelezen.
Dino: sieht gut aus. Maar je geeft inderdaad licht qua wit. Woonde jij niet aan het strand? :P En ik hou helemaal niet van zacht en vet bij mannen. Griezel. Mannen horen stoer te zijn.
Ik zei het toch. :') Zodra het weer een beetje zonnig/warm wordt moet er inderdaad een beetje kleur bij. :P
pi_109199844
Ik heb ook net gesport! Nu een paar uurtjes op mijn gat zitten en werken, en vanavond eerst wat eten met vriendje en 's avonds een feestje! Lekkere zaterdag :)
pi_109199846
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Oooh, daar zijn ze weer, die billetjes in het gras! Ik word er helemaal vredig-lenteachtig-en-zweedekinderfilmesk-van! O+

Speciaal voor jou de complete foto dan. Inclusief happende hond.
ik_Hond.jpg
pi_109199866
O+ !

_O_
pi_109199879
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:37 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vind jouw lichaam mooi. En sexy.
  Vis een optie? zaterdag 17 maart 2012 @ 12:44:45 #239
70532 loveli
N
pi_109200013
The good life!
crap in = crap out
pi_109200066
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Hoooooooi! Hardlopen in Friesland O+

Lijstje:

O: Brinta
S: 15 km hardlopen (had iets meer gewild, maar kreeg de laatste 500 meter zo'n steek dat ik echt naar de 15 km toestrompelde :'))
T: twee mueslirepen tijdens het hardlopen
T: eiwitshake
L: twee boterhammen (ham en kaas)
T: even naar de super voor wat groentjes
T: blikje cola omdat weekend :9
D: patat en een kroket van 't Hoekje :9~
T: nog een blikje cola omdat weekend :9
ai, wat een shit lijstje. En waarom die 2 mueslirepen tijdens het lopen?

Wel goed zeg, 15 km. hardlopen!
pi_109200228
Net een muur (provisorisch) volgehangen met vakantiefoto's, zo leuk om dat allemaal weer terug te zien. O+
pi_109200271
En Dino heeft een mooi lichaam ook ja. :Y
  zaterdag 17 maart 2012 @ 12:57:54 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109200324
Harde sporters *O*
Vik, 15 km *O*
Sigme, wat heb je toch een vreselijk mooi lijf!

Lijst:
O: boterham kaas, beschuit kaas
S: 15 km hardlopen in 1.23 uur
L: 2 boterhammen met 2 gekookte eieren, sla, tomaat, augurk, komkommer, likje mayo, 2 beschuiten kaas/jam, beker melk
T's: 2 mandarijn, peer, appel, blokje choco, boterham kipfilet
D: Bloemkool, wortelen/doperwten, aardappelkroketten, varkenshaas, champignons met ui
T's: bak kwark voor het slapen gaan, paar wokkels, paar zoute stokjes, cola-berenburg
pi_109200401

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, wat heb je toch een vreselijk mooi lijf!
En dit! O+
pi_109200465
Oh ja, lijstje:

- Voorafgaand aan het hollen vanmorgen een dadel en een tomaat
- Na het hollen + Jillian geen trek, maar wel even een smoothie gemaakt met ananas, banaan en kokos
- Daarna nog een handje ongezouten cashewnoten genomen
- L en D wisselen vandaag om. Zodadelijk twee van deze (volkoren) broodjes: Sloppy Lentil Joes: in flinke hoeveelheden met een berg augurken. :9
- Zit minstens nog tot acht uur vanavond op mijn werk, dus wél een tussendoortje: geroosterde bimi (soort mini-broccoli) met chilisaus
- Vanavond lauwwarme salade van spinazie, rode ui en rozijnen
- Later vanavond heel misschien nog een niet voorspelbare hoeveelheid alcohol in Rotown Rotterdam :9
pi_109200490
Eens met Uniek en Coco O+

D wordt roerbakkippreipastinaakchampignon met een beetje room en pasta

Net eventjes eruit geweest, belachelijk, 500 meter van huis en ik zit nu helemaal stuk :') *baal*
pi_109200576
quote:

[..]

[ afbeelding ]
:D Idillysch O+
pi_109200649
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een heerlijke foto!
pi_109200775
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Oh wat een leuke pic! Groen, bloemetjes, hondje, lekker lijf, yeah :D.

Zijn er hier mensen die snappen hoe runkeeper werkt? Ik wil het gaan downloaden voor mn mobiel maar ik heb geen idee hoe mijn smartphone trainingen online gaat zetten zonder wifi en of ik ze op mijn pc kan maken (groot scherm = voordeel) en hoe ik mijn muziek dan kan kiezen. Etc :P.
pi_109200886
Woop woop, zonnetje schijnt. Lekker getraind en mijn rondje markt al gedaan *O*

o: smoothie
T: rijstwafels pindakaas
S: fitness
L: broodje ham, gesmolten kaas en sambal
T: brownie
D: pizza en wijn
T: wijn en snacks
  zaterdag 17 maart 2012 @ 13:40:04 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109201272
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:47 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ai, wat een shit lijstje. En waarom die 2 mueslirepen tijdens het lopen?

Wel goed zeg, 15 km. hardlopen!
shitlijstje?waarom dat nou weer? Mueslirepen omdat ik iets moet eten onderweg, wil ik na 10 km niet flauwvallen.

Ik ga ook nog ff wat fruit halen zo.
Niet meer actief op Fok!
pi_109201282
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 13:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh wat een leuke pic! Groen, bloemetjes, hondje, lekker lijf, yeah :D.

Zijn er hier mensen die snappen hoe runkeeper werkt? Ik wil het gaan downloaden voor mn mobiel maar ik heb geen idee hoe mijn smartphone trainingen online gaat zetten zonder wifi en of ik ze op mijn pc kan maken (groot scherm = voordeel) en hoe ik mijn muziek dan kan kiezen. Etc :P.
Als je gewoon 3G hebt trackt ie al je trainingen en als je klaar bent en op stop drukt zet ie het vanzelf online. Als je dan inlogt op je pc kun je je training zien in het groot. Hoe muziek werkt weet ik niet, maar ik zet gewoon altijd m'n iPod eronder aan, werkt prima.
pi_109201290
Ik voel me bijna schuldig dat ik het hardlopen heb afgeblazen vanmorgen. Morgen dan maar.

Nog een uurtje, en dan ga ik de duutser wegbrengen. Zie er tegenop om dan alleen thuis te komen. Hoef van mezelf vandaag niet om m'n lijstje te denken.

Tot nu toe:

O: havermout met banaan en kokos, bosvruchten, kiwi
T: volkorenbeschuit met hagelslag
L: bulghur salade met gegrilde groenten en citroen (2 courgette's, aubergine en 2 paprikas)
T: blokje choco

straks:
B: half uur wandelen
T: ?
D: ik heb een karbonaadje uit de vriezer gehaald, en heb bijvoorbeeld spinazie liggen. Met een gekookt eitje ofzo.
T: wat lekkers.
  Vis een optie? zaterdag 17 maart 2012 @ 13:40:58 #254
70532 loveli
N
pi_109201297
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 13:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

shitlijstje?waarom dat nou weer? Mueslirepen omdat ik iets moet eten onderweg, wil ik na 10 km niet flauwvallen.

De cola is ook gespot ~O>
crap in = crap out
pi_109201307
quote:

[..]

cola cola patat en mueslirepen, en weinig voedzaams. Fruit en groente lijkt me een goed plan.

Het mag best zo'n lijstje, en 15 km. is een hele prestatie! Maar ik vond het geen mooi lijstje..
pi_109201311
quote:

[..]

Ik denk de kroket enzeau, maar ik vond het allemaal wel meevallen. Doe gewoon twee stuks fruit erbij en misschien wat groenten bij je patat? En dan zit je prima vind ik (voor een zaterdag).
pi_109201431
Lijstje:

O: Griekse yoghurt (niet zo veel meer ;( was bijna op) met een hele banaan, wat honing en een handje walnoten
T: 3 roggecrackers met paté
S: Jillian-half uurtje
L: vers volkorenbrood met een gekookt eitje (hopelijk zacht)
T:?
D: groooote portie lasagne gemaakt met verse volkoren lasagnebladen :9
T: duck dumplings met 'n soyasausje en erbij een rood wijntje
Ja doei.
pi_109201473
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 13:40 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Als je gewoon 3G hebt trackt ie al je trainingen en als je klaar bent en op stop drukt zet ie het vanzelf online. Als je dan inlogt op je pc kun je je training zien in het groot. Hoe muziek werkt weet ik niet, maar ik zet gewoon altijd m'n iPod eronder aan, werkt prima.
Ik heb geen 3G :P. Alleen wifi.
pi_109201501
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 13:48 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb geen 3G :P. Alleen wifi.
Dan kan het niet, tenzij overal waar je traint toevallig wifi is. Anders trackt ie het niet geloof ik.
pi_109201773
Sigme! Sexy lady!!
Mooie foto hoor!!
~ Bonito La Risa ~
pi_109202024
Voor de blote voeten dames: http://www.thebarefootbook.com/index.html

(vooral de blogpost met al het commentaar was leuk om te lezen :D )
pi_109202243
Sigme O+

Lijstje:
O: 7-korenvlokken met rijstmelk en 1 banaan
T: 2 hapjes hotdog, 1 paasei, handje chips
B: uurtje wandelen
L: 2 bth met (1x 2 kleine gebakken eitjes + pancetta, 1x dun hagelslag)
T: grapefruit en warme appel met kaneel
D: noodles met tofu en paksoi en pinda's en rode peper
T: ik denk popcorn in de bios
pi_109202373
Mooie foto sigme :)

Lijssie:
O: yoghurt met muesli en twee kiwi's (haha al de hele week :9)
T: snee krentenbrood met gemberjam (powerf00d)
S: 60 min XCO, 30 min crossfit work out
L: whey proteine shake, boterham pindakaas/sambal, boterham tonijn/komkommer
T: aardbeitjes, kwart komkommer, wortels
D: kip met broccoli, noodles en japanse soja
T: optimel appel kaneel kwark :9 :o

Beetje veel suiker vandaag heb ik het idee. hm. Al valt dat in die optimel wel mee volgens mij, normaal eet ik het ook nooit, in het weekend mag ik een beetje cheaten :Y)
pi_109202510
Mooie weekendlijstjes vind ik. :Y

Lopen gaat steeds moeizamer. :')
pi_109202571
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:10 schreef Isabeau het volgende:
Voor de blote voeten dames: http://www.thebarefootbook.com/index.html

(vooral de blogpost met al het commentaar was leuk om te lezen :D )
Zojuist schoenen + sokken uitgetrokken op kantoor! :)
pi_109202607
Verder: het is niet zo druk en ik merk dat ik op licht obsessieve wijze nu al vier uur onafgebroken op Youtube naar filmpjes met Kristen Stewart ( O+ !) aan het kijken ben! :@
's Avonds laat met wodka op naar The Runaways kijken en er dan óók nog over dromen heeft blijkbaar een nasleepje. *)
pi_109202665
Zo, ik ga buiten in de tuin Jillian doen. Nu.

:@
Ja doei.
pi_109202717
Ja, Mo!
*schop* Hupsakee!
pi_109202947
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:35 schreef minilot het volgende:

Zojuist schoenen + sokken uitgetrokken op kantoor! :)
Het lijkt me geweldig :@ Maar ik ben best iemand die zich van alles van anderen aantrekt en dus zou ik zoiets nooit doen.
pi_109202984
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het lijkt me geweldig :@ Maar ik ben best iemand die zich van alles van anderen aantrekt en dus zou ik zoiets nooit doen.
Nou, ik ben helemaal alleen hier vandaag. ;)

Maar het lijkt me sowieso niet zo'n probleem..
pi_109203085
Begin van een 'fotovlek' die hopelijk nog een stuk groter gaat worden. :)

SPOILER
pi_109203125
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:57 schreef ElDinosaur het volgende:

SPOILER
Oh gaaf zo zeg ^O^
pi_109203206
Nieuw haar O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_109203217
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:57 schreef ElDinosaur het volgende:

SPOILER
Leuk!
pi_109203282
Thnx :Y

Andere kant van de kamer heeft er nu ook één maar dan met natuur/macro foto's. Binnenkort nog maar wat meer foto's af laten drukken. :)
pi_109203396
Ik probeer te zien waar de foto's genomen zijn, maar je foto is er net te klein voor ElDino!
Doe wat je niet durft.
pi_109203420
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:31 schreef conleche het volgende:
Bijgelezen.

Phaidra: dat is echt zo kut, dat je zo machteloos bent en dat zo'n beestje je niet kan vertellen hoe goed of slecht het nog gaat. Ik vind het trouwens wel toevallig dat het net een week na de jaarlijkse prikken zich voordoet. Of zie ik weer verbanden daar waar ze niet zijn? Nou ja, maakt ook niet meer uit nu. Als er geen kans meer is op beter worden zou ik het niet te lang uitstellen, misschien. Sterkte!! :*

Verder wilde ik vast op nog meer reageren, maar ben het vergeten. Oh nee, ik weet het al, dat vrijgezellengedoe. Ik volsta met: :')
Ik denk dat ze het daarvoor al had, in lichtere mate, want ze at slecht en viel wat af. Maar ze heeft wel vaker kuren, dus we hadden ander voer gekocht en het leek beter te gaan. Tot donderdagavond / vrijdagochtend. Ik denk wel dat de vaccinatie alles heel erg versneld heeft, maar dat is misschien maar beter voor het beestje.

We zij net terug van de dierenarts, het ging niet meer. Steeds in slaap vallen, maar echt vechten om wakker te blijven. Hartverscheurend :'(. We hadden liever gehad dat ze thuis zou overlijden, maar dat had nog best even kunnen duren. Daarom toch maar de knoop doorgehakt. Had zo gehoopt dat het laatste angstige ritje haar bespaard was gebleven...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109203424
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:42 schreef minilot het volgende:
Ja, Mo!
*schop* Hupsakee!
:o :%

Leuk!
Ja doei.
pi_109203465
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:12 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het daarvoor al had, in lichtere mate, want ze at slecht en viel wat af. Maar ze heeft wel vaker kuren, dus we hadden ander voer gekocht en het leek beter te gaan. Tot donderdagavond / vrijdagochtend. Ik denk wel dat de vaccinatie alles heel erg versneld heeft, maar dat is misschien maar beter voor het beestje.

We zij net terug van de dierenarts, het ging niet meer. Steeds in slaap vallen, maar echt vechten om wakker te blijven. Hardverscheurend :'(. We hadden liever gehad dat ze thuis zou overlijden, maar dat had nog best even kunnen duren. Daarom toch maar de knoop doorgehakt. Had zo gehoopt dat het laatste angstige ritje haar bespaard was gebleven...
:*. Sterkte.. het blijft een groot verlies. ;(
pi_109203489
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:12 schreef Phaidra het volgende:

[..]

We zij net terug van de dierenarts, het ging niet meer. Steeds in slaap vallen, maar echt vechten om wakker te blijven. Hartverscheurend :'(. We hadden liever gehad dat ze thuis zou overlijden, maar dat had nog best even kunnen duren. Daarom toch maar de knoop doorgehakt. Had zo gehoopt dat het laatste angstige ritje haar bespaard was gebleven...
Ach, jezus. Wat erg. Sterkte! :*
pi_109203549
He bah Phaidra wat verdrietig ;( sterkte :*
pi_109203552
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik probeer te zien waar de foto's genomen zijn, maar je foto is er net te klein voor ElDino!
Grootste deel in NZ daarnaast Brazilie, Sri Lanka, Marokko, Portugal en nog wat andere plekken.
pi_109203642
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:36 schreef minilot het volgende:
Verder: het is niet zo druk en ik merk dat ik op licht obsessieve wijze nu al vier uur onafgebroken op Youtube naar filmpjes met Kristen Stewart ( O+ !) aan het kijken ben! :@
's Avonds laat met wodka op naar The Runaways kijken en er dan óók nog over dromen heeft blijkbaar een nasleepje. *)
HIHI :D I know the feeling

The Runaways moet ik nog steeds weer een keer herkijken :Y)
pi_109203664
Leuk lijstje dinosaurus!
pi_109203665
Phaidra wat verdrietig ;( sterkte :*
pi_109203719
Awh -O- :* Phaidra!
Ja doei.
pi_109203853
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:16 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Grootste deel in NZ daarnaast Brazilie, Sri Lanka, Marokko, Portugal en nog wat andere plekken.
Tof! Dan had ik NZ toch goed herkend. :)
Heb je ze ingelijst? Of heb je ze gewoon tegen de muur aangeplakt? Of hoe heb je het aangepakt?
Zou ook eens wat moeten gaan doen met mijn vakantiefoto's eigenlijk. :P
Doe wat je niet durft.
pi_109203886
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Tof! Dan had ik NZ toch goed herkend. :)
Heb je ze ingelijst? Of heb je ze gewoon tegen de muur aangeplakt? Of hoe heb je het aangepakt?
Zou ook eens wat moeten gaan doen met mijn vakantiefoto's eigenlijk. :P
Was nogal een impuls aanpak. :') Voorlopig gewoon even met plakbandjes aan de muur geplakt. Muur is gelukkig helemaal vlak dus dat blijft waarschijnlijk wel hangen.. Je kan beter dubbelzijdige plakkertjes op de achterkant doen. :P

Met een beetje pech ga ik over een paar maanden weer uit dit appartement en dan heb ik weinig zin in een muur met 100'en gaatjes. :')
pi_109203912
Ik begon daarnet met iets zwaardere gewichtjes, maar daar ben ik maar vanaf gestapt, want er waren dingen die echt nog opgebouwd moeten worden hier, :%

Maar ga morgen wel afwisselen, want bij sommige waren de lichte gewichtjes dan wel echt weer te licht. Oh, en even wat techniek oefenen voordat ik aan de slag ga, vooral bij de oefening waarbij je met de benen wijd staat en van de ene naar de andere kant leunt en tegelijk je armen met gewichtjes tot ooghoogte uitstrekt: die heb ik nog niet helemaal onder de knie ?
Ja doei.
pi_109203983
Aww, wat sneu zo voor de poes zeg. Nou ja, maar beter zo, dunkt me.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:20 schreef Siral het volgende:

[..]

HIHI :D I know the feeling

The Runaways moet ik nog steeds weer een keer herkijken :Y)
Doen! Ze is er op haar allerverrukkelijkst in! O+ :Y
pi_109204009
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ik begon daarnet met iets zwaardere gewichtjes, maar daar ben ik maar vanaf gestapt, want er waren dingen die echt nog opgebouwd moeten worden hier, :%

Maar ga morgen wel afwisselen, want bij sommige waren de lichte gewichtjes dan wel echt weer te licht. Oh, en even wat techniek oefenen voordat ik aan de slag ga, vooral bij de oefening waarbij je met de benen wijd staat en van de ene naar de andere kant leunt en tegelijk je armen met gewichtjes tot ooghoogte uitstrekt: die heb ik nog niet helemaal onder de knie ?
Maar verder beviel het dus wel?

Enneh, hoe doe je dat eigenlijk: Jillian in de tuin? Ik heb haar op de teevee en het helpt voor mij wel dat ze in het groot tegen me staat te brullen. ;)
pi_109204068
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Maar verder beviel het dus wel?

Enneh, hoe doe je dat eigenlijk: Jillian in de tuin? Ik heb haar op de teevee en het helpt voor mij wel dat ze in het groot tegen me staat te brullen. ;)
Gewoon laptop mee naar buiten en op de bar gezet *)
Ja doei.
pi_109204126
:* Phaidra, sterkte!
pi_109204164
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:32 schreef minilot het volgende:
Aww, wat sneu zo voor de poes zeg. Nou ja, maar beter zo, dunkt me.

[..]

Doen! Ze is er op haar allerverrukkelijkst in! O+ :Y
I knoww, al aantal keren gezien, blijft vermakelijk :)
pi_109204169
Zo, boodschappen gedaan, in de tuin gewerkt, kadootje voor Sunnythesun gekocht :s)

Lijstje:

O: drie (sorry, luchtige) crackers met pindakaas
L: twee waldkornboterhammen met kaas en een cracker met kaas
T: mandarijntje
D: uiensoep, donker stokbroodje met gruyere erop gegrild er bovenop, kippenbout
T: ? Waarschijnlijk nog even naar een verjaardag

Ook nog bij de molen geweest. Heb spelt/dinkelmeel en volkorenmeel en lijnzaadjes gekocht.
Die lijnzaadjes, mik je die zo in de kwark/yoghurt/smoothie?
pi_109204437
Ik doe trouwens de 30 day Shred, maar je hebt ook ripped en zulks?
Ja doei.
pi_109204444
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:28 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Was nogal een impuls aanpak. :') Voorlopig gewoon even met plakbandjes aan de muur geplakt. Muur is gelukkig helemaal vlak dus dat blijft waarschijnlijk wel hangen.. Je kan beter dubbelzijdige plakkertjes op de achterkant doen. :P

Met een beetje pech ga ik over een paar maanden weer uit dit appartement en dan heb ik weinig zin in een muur met 100'en gaatjes. :')
Het ziet er wel tof uit, maar denk dat plakbandjes niet lang mooi blijven zitten.
Zal eens verzinnen wat een mooiere en duurzamere methode is.
Ik denk dat bijv. lijmen op een plaat MDF of triplex wel goed zou kunnen werken. En dat heeft natuurlijk ook geen 100 bevestigingspunten nodig. :)

Zit je nu antikraak ofzo? Dat je misschien weg moet?
Doe wat je niet durft.
pi_109204459
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:39 schreef LieLie het volgende:
Zo, boodschappen gedaan, in de tuin gewerkt, kadootje voor Sunnythesun gekocht :s)

Lijstje:

O: drie (sorry, luchtige) crackers met pindakaas
L: twee waldkornboterhammen met kaas en een cracker met kaas
T: mandarijntje
D: uiensoep, donker stokbroodje met gruyere erop gegrild er bovenop, kippenbout
T: ? Waarschijnlijk nog even naar een verjaardag

Ook nog bij de molen geweest. Heb spelt/dinkelmeel en volkorenmeel en lijnzaadjes gekocht.
Die lijnzaadjes, mik je die zo in de kwark/yoghurt/smoothie?
Wat een belachelijk karig lijstje.
Doe wat je niet durft.
pi_109204537
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Het ziet er wel tof uit, maar denk dat plakbandjes niet lang mooi blijven zitten.
Zal eens verzinnen wat een mooiere en duurzamere methode is.
Ik denk dat bijv. lijmen op een plaat MDF of triplex wel goed zou kunnen werken. En dat heeft natuurlijk ook geen 100 bevestigingspunten nodig. :)

Zit je nu antikraak ofzo? Dat je misschien weg moet?
Als het er niet mooi op blijft zitten stap ik wel over naar die tweezijdige plakkertjes. Die blijven sowieso wel zitten. Anders kan je het inderdaad ergens op plakken, maar dat is ook weer zo permanent.. Mocht ik het nu een keer willen veranderen heb ik binnen een uur een hele nieuwe vorm/volgorde. :)

Ik wil volgend jaar 6-9 maanden op reis en ik weet nog niet of onderverhuur geaccepteerd wordt door de verhuurder.. Mocht het niet zo zijn zeg ik de huur op en ben ik overal vanaf. :P
pi_109204679
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Wat een belachelijk karig lijstje.
Nou, belachelijk?
pi_109204709
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 16:03 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nou, belachelijk?
Best wel ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')