Nee hoor, gewoon de zak goed dichtdoen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
2 weken met een zak chips? Worden ze dan niet helemaal zacht enzo?
Sinds ik hier las dat er veel suiker in chips zit vind ik chips niet meer zo heul lekker. Nou ja, de chips wel, maar het idee erachter niet en daar denk ik dan maar heel hard aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:22 schreef Nallie het volgende:
Ik vind chips zo op zn tijd echt heerlijk. Doe al 2 weken met deze zakgoed om mn discipline te testen dus!
SPOILER: gezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen zaterdag nog naar de markt gelopen voor boerenkool en er was niets meerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:19 schreef minilot het volgende:
Boerenkoolchips.Daar heb ik me in januari en februari echt scheel aan gegeten.
Ik heb biologische dus dan is het gezondquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Sinds ik hier las dat er veel suiker in chips zit vind ik chips niet meer zo heul lekker. Nou ja, de chips wel, maar het idee erachter niet en daar denk ik dan maar heel hard aan.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:27 schreef MarMar het volgende:
NARFHerkenbaar... en stomSPOILER: gezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar verstrekken dan?
Be someone that makes you happy
Als er niet het ene is, dan wel weer het andere, ik ga maandag de advocaat bellen, lijkt me een beter plan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Herkenbaar... en stomToch maar verstrekken dan?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:27 schreef MarMar het volgende:
NARFGadver...dat ze er nu nog steeds moeilijk mee doen. Snap je toch niet.SPOILER: gezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijstje vandaag:
O: 1 dikke plak zelfgemaakt zuurdesembrood met boter en kaas. Beker thee met melk.
T: niets, internist enzo
L: Lunch bij schoonzusje, die er dit keer gelukkig rekening mee gehouden had. Spinaziesalade met gegrilde groenten, pijnboompitjes en pesto. En ik heb een stuk port salut op![]()
S: 30 min. krachtraining, 20 min cardio. Het wilde niet vandaag![]()
T: mijn valkuil: dan ga ik snoepen. Stuk nougat op
D: bloemkool, aardappelen, duitse biefstuk. Een beetje appelmoes
T: griesmeelpudding
Ik hoop dat morgen de zon weer schijnt![]()
Dat waren acht zeer bevredigende minuten! Dank!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:30 schreef conleche het volgende:
Oké dan. Kinda sick video. Het is wel met Jake Gyllenhaal voor de liefhebbers. Maar verder: bek open momentjes.
Ik vind het eigenlijk een pannenkoekquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:30 schreef conleche het volgende:
Oké dan. Kinda sick video. Het is wel met Jake Gyllenhaal voor de liefhebbers. Maar verder: bek open momentjes.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha! Wij zijn ook onnoemelijk rommelig en juist daarom hebben we geen enkele behoefte aan iets anders dan onze cheapass sloeber-huurhuiskeuken.
Het ziet er toch al niet uit, dus we hoeven er ook niet op te letten.
Ik vind 'm helemáál niet aantrekkelijk (wel goed als acteur, maar nogal onknapquote:
En hoe is het verders dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:51 schreef conleche het volgende:
Ik heb de video van mijn sportschoolleraar trouwens, die FBde of ik naar de les kwam. Het moet niet gekker worden met dat facebook.Maar hij heeft wel altijd leuke muziekjes, dus dat is cool. Hij is ook totally gay hoor, dus niks aan de hand verders.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
2 weken met een zak chips? Worden ze dan niet helemaal zacht enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Voortgangsfoto, ontbloot bovenlichaam waarschuwing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be someone that makes you happy
Omnomnom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dino, ik vind de foto wel een beetje onscherp though. En de hoek is niet helemaal duidelijk. Misschien moet je er nog een paar maken & uploaden.
PrrrrrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dino, ik vind de foto wel een beetje onscherp though. En de hoek is niet helemaal duidelijk. Misschien moet je er nog een paar maken & uploaden.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Ik dacht: ik zeg het niet!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
Als het je streven is om er zo strak mogelijk uit te zien:
maar niet mijn smaak qua mannenlichaam
Nieuwsgierig: Wat zou het jou smaak wel maken? Meer vet of meer spieren? /nieuwsgierigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
Als het je streven is om er zo strak mogelijk uit te zien:
maar niet mijn smaak qua mannenlichaam
Klinkt goed! En een gouden keycordquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef the85mc het volgende:
Ben net weer terug van carrieredag. Na dag vol assessments, interviews en over de beurs struinen ben ik behoorlijk afgedraaid.. Maar wel goede gesprekken gehad, ik kan na mn studie direct aan de slag volgens mij. Dat best graduates was best prima, daardoor werd ik uitgenodigd voor interviews en werd de lunch verzorgd. En je kreeg een tag met gouden keycord..maar dat werkte wel op de beurs. Bedrijven hebben dan echt meer interesse in je.
En eldino, goed afgetraind man! Zo ver ben ik nog niet. Mijn buikspieren zijn alleen zichtbaar als ik ze aanspan.
Lekker kunnen knuffelen is zeker een voorwaarde. Ik vind de V vorm tussen buik en heupen zo mooi, dus bij mij scoort Dinoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
Meer vet, zeker niet meer spieren.zacht
Met een afgetraind lijf kan je ook prima knuffelen!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Lekker kunnen knuffelen is zeker een voorwaarde. Ik vind de V vorm tussen buik en heupen zo mooi, dus bij mij scoort Dino
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |